GORGOROTH, AETERNUS, IMPALEMENT, ARAN ANGMAR - vrijdag 8 december - Fluor (Amersfoort)

Hier kan je alles kwijt over concerten en festivals.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Heyoka
Krijst von Telg
Berichten: 9503
Lid geworden op: do mar 18, 2010 7:22 pm

GORGOROTH, AETERNUS, IMPALEMENT, ARAN ANGMAR - vrijdag 8 december - Fluor (Amersfoort)

Bericht door Heyoka » wo dec 06, 2023 10:36 pm

Ik ben erg benieuwd naar Aeternus. Met hun demo en ...and so the night became hebben ze albums gemaakt die tot de absolute top behoren. Ze hebben net weer een nieuwe uit. DIe zou gvd hier al op de mat moeten liggen, maar daar waar ik het gekocht heb zijn een stel prutsers. Goed, ik ben erg benieuwd, hopelijk krijg ik ook wat ouder werk te horen.

Gorgoroth is een leuke bijkomstigheid. Ik ben benieuwd.

Meer mensen vrijdag in Amersfoort te vinden?


--> https://fluor033.nl/event/gorgoroth/
⸸⸸⸸ Fuck you all! ⸸⸸⸸
Afbeelding
⸸⸸⸸ Sterven is het meervoud van sterf! ⸸⸸⸸
⸸⸸⸸ True metalhead ⸸⸸⸸

Gebruikersavatar
zwarte krijser
Berichten: 3392
Lid geworden op: do mei 13, 2004 2:37 am
Locatie: Eindhoven

Re: GORGOROTH, AETERNUS, IMPALEMENT, ARAN ANGMAR - vrijdag 8 december - Fluor (Amersfoort)

Bericht door zwarte krijser » wo dec 06, 2023 10:44 pm

Hun eerste cd vind ik ook erg goed.

Gebruikersavatar
Appelflap
Berichten: 9166
Lid geworden op: ma mei 19, 2008 1:02 am
Contacteer:

Re: GORGOROTH, AETERNUS, IMPALEMENT, ARAN ANGMAR - vrijdag 8 december - Fluor (Amersfoort)

Bericht door Appelflap » do dec 07, 2023 10:09 am

De dag dat black metal bands in plaats van laf tegen het christendom aanschoppen en masse en met net zulk duidelijke inhoud als nu tegen het jodendom of de islam aanschoppen, kom ik een concert bezoeken Denk ik.
🚫 voor een verbod op scootmobielen, bladmuziek en overwerk

Gebruikersavatar
Heyoka
Krijst von Telg
Berichten: 9503
Lid geworden op: do mar 18, 2010 7:22 pm

Re: GORGOROTH, AETERNUS, IMPALEMENT, ARAN ANGMAR - vrijdag 8 december - Fluor (Amersfoort)

Bericht door Heyoka » do dec 07, 2023 11:09 am

Appelflap schreef: do dec 07, 2023 10:09 am De dag dat black metal bands in plaats van laf tegen het christendom aanschoppen en masse en met net zulk duidelijke inhoud als nu tegen het jodendom of de islam aanschoppen, kom ik een concert bezoeken Denk ik.
Ik kijk ernaar uit!
⸸⸸⸸ Fuck you all! ⸸⸸⸸
Afbeelding
⸸⸸⸸ Sterven is het meervoud van sterf! ⸸⸸⸸
⸸⸸⸸ True metalhead ⸸⸸⸸

Gebruikersavatar
Heyoka
Krijst von Telg
Berichten: 9503
Lid geworden op: do mar 18, 2010 7:22 pm

Re: GORGOROTH, AETERNUS, IMPALEMENT, ARAN ANGMAR - vrijdag 8 december - Fluor (Amersfoort)

Bericht door Heyoka » vr dec 08, 2023 11:54 pm

Appelflap schreef: do dec 07, 2023 10:09 am De dag dat black metal bands in plaats van laf tegen het christendom aanschoppen en masse en met net zulk duidelijke inhoud als nu tegen het jodendom of de islam aanschoppen, kom ik een concert bezoeken Denk ik.
Het was erg gaaf!
We zijn erg boos op Jezus geworden en God vonden we ook maar zo zo. Je had er bij moeten zijn.
⸸⸸⸸ Fuck you all! ⸸⸸⸸
Afbeelding
⸸⸸⸸ Sterven is het meervoud van sterf! ⸸⸸⸸
⸸⸸⸸ True metalhead ⸸⸸⸸

Gebruikersavatar
Jan-Willem
Berichten: 2357
Lid geworden op: wo dec 21, 2005 11:51 pm
Locatie: Rotterdam

Re: GORGOROTH, AETERNUS, IMPALEMENT, ARAN ANGMAR - vrijdag 8 december - Fluor (Amersfoort)

Bericht door Jan-Willem » zo dec 10, 2023 5:44 pm

Hoe was Aeternus? Hebben ze nog werk gespeeld van de eerste 2 cds?

Bij mij is het er helaas niet van gekomen om te gaan

Gebruikersavatar
Appelflap
Berichten: 9166
Lid geworden op: ma mei 19, 2008 1:02 am
Contacteer:

Re: GORGOROTH, AETERNUS, IMPALEMENT, ARAN ANGMAR - vrijdag 8 december - Fluor (Amersfoort)

Bericht door Appelflap » zo dec 10, 2023 8:24 pm

Heyoka schreef: vr dec 08, 2023 11:54 pm
Appelflap schreef: do dec 07, 2023 10:09 am De dag dat black metal bands in plaats van laf tegen het christendom aanschoppen en masse en met net zulk duidelijke inhoud als nu tegen het jodendom of de islam aanschoppen, kom ik een concert bezoeken Denk ik.
Het was erg gaaf!
We zijn erg boos op Jezus geworden en God vonden we ook maar zo zo. Je had er bij moeten zijn.
Ga eerst maar moskeeen in de fik steken en Korans verbranden en omgekeerde maan-en-sikkels dragen stelletje dapere dodo's
🚫 voor een verbod op scootmobielen, bladmuziek en overwerk

Gebruikersavatar
Jan-Willem
Berichten: 2357
Lid geworden op: wo dec 21, 2005 11:51 pm
Locatie: Rotterdam

Re: GORGOROTH, AETERNUS, IMPALEMENT, ARAN ANGMAR - vrijdag 8 december - Fluor (Amersfoort)

Bericht door Jan-Willem » zo dec 10, 2023 9:56 pm

Ik vind het niet aan BM bands uit westerse/christelijke landen om iets te zeggen over het Jodendom of de Islam tenzij ze zelf die achtergrond hebben.

Gebruikersavatar
Heyoka
Krijst von Telg
Berichten: 9503
Lid geworden op: do mar 18, 2010 7:22 pm

Re: GORGOROTH, AETERNUS, IMPALEMENT, ARAN ANGMAR - vrijdag 8 december - Fluor (Amersfoort)

Bericht door Heyoka » zo dec 10, 2023 10:02 pm

Jan-Willem schreef: zo dec 10, 2023 5:44 pm Hoe was Aeternus? Hebben ze nog werk gespeeld van de eerste 2 cds?

Bij mij is het er helaas niet van gekomen om te gaan
Ze begonnen met Raven and Blood van de demo Dark Sorcery. Daarna There is no wine like the bloods Crimson van ... And so the night became. Een beter begin was niet mogelijk als je het mij vraagt. Verder veel van de nieuwe plaat Philosopher. Ik vind het bij Aeternus op plaat altijd een stuk beter dan live, maar het was een prima optreden. Naderhand nog even Ares kunnen complimenteren.

Ik was te laat voor de eerste band. Scheen niet zo bijzonder te zijn. Tweede band wel gezien, maar was mij te eentonig en te poserig. Gorgoroth was leuk om een keer gezien te hebben. Aantal nummers gegeven ik: o.a. Incipit satan en Unchain my Heart, wat ik erg gave nummers vind.
Appelflap schreef: zo dec 10, 2023 8:24 pm Ga eerst maar moskeeen in de fik steken en Korans verbranden en omgekeerde maan-en-sikkels dragen stelletje dapere dodo's
Dat ga je zelf maar doen, rare aap.
⸸⸸⸸ Fuck you all! ⸸⸸⸸
Afbeelding
⸸⸸⸸ Sterven is het meervoud van sterf! ⸸⸸⸸
⸸⸸⸸ True metalhead ⸸⸸⸸

Gebruikersavatar
Appelflap
Berichten: 9166
Lid geworden op: ma mei 19, 2008 1:02 am
Contacteer:

Re: GORGOROTH, AETERNUS, IMPALEMENT, ARAN ANGMAR - vrijdag 8 december - Fluor (Amersfoort)

Bericht door Appelflap » zo dec 10, 2023 10:20 pm

Nee dat durf ik niet, dan ben ik mijn leven niet zeker. Ik laat dat over aan stoere mannen met een diepe afkeer van monotheïstisch en Abrahamistiche religies en die al eerder hebben bewezen dat ze daad bij woord voegen, die durven dat soort dingen.
🚫 voor een verbod op scootmobielen, bladmuziek en overwerk

Gebruikersavatar
Heyoka
Krijst von Telg
Berichten: 9503
Lid geworden op: do mar 18, 2010 7:22 pm

Re: GORGOROTH, AETERNUS, IMPALEMENT, ARAN ANGMAR - vrijdag 8 december - Fluor (Amersfoort)

Bericht door Heyoka » zo dec 10, 2023 10:33 pm

Appelflap schreef: zo dec 10, 2023 10:20 pm Nee dat durf ik niet, dan ben ik mijn leven niet zeker. Ik laat dat over aan stoere mannen met een diepe afkeer van monotheïstisch en Abrahamistiche religies en die al eerder hebben bewezen dat ze daad bij woord voegen, die durven dat soort dingen.
Je bent nog steeds een rare aap.
⸸⸸⸸ Fuck you all! ⸸⸸⸸
Afbeelding
⸸⸸⸸ Sterven is het meervoud van sterf! ⸸⸸⸸
⸸⸸⸸ True metalhead ⸸⸸⸸

Gebruikersavatar
Heyoka
Krijst von Telg
Berichten: 9503
Lid geworden op: do mar 18, 2010 7:22 pm

Re: GORGOROTH, AETERNUS, IMPALEMENT, ARAN ANGMAR - vrijdag 8 december - Fluor (Amersfoort)

Bericht door Heyoka » zo dec 10, 2023 11:48 pm

Jan-Willem schreef: zo dec 10, 2023 5:44 pm
Bij mij is het er helaas niet van gekomen om te gaan
Jammer!
Fluor is eigenlijk best een leuke zaal. Goede bieren op de tap (hertog Jan Grand Prestige oa), niet te groot, niet te klein en voor mij lekker om de hoek.
⸸⸸⸸ Fuck you all! ⸸⸸⸸
Afbeelding
⸸⸸⸸ Sterven is het meervoud van sterf! ⸸⸸⸸
⸸⸸⸸ True metalhead ⸸⸸⸸

Plaats reactie