Top tien van 2023
- Lennert
- Lult over cdtjes
- Berichten: 25615
- Lid geworden op: wo mar 27, 2002 7:15 pm
- Locatie: Rotterdam
- Contacteer:
Re: Top tien van 2023
1. Triumpher - Storming The Walls
2. Riverside - ID.Entity
3. Smoulder - Violent Creed Of Vengeance
4. Legendry - Time Immortal Wept
5. Katatonia - Sky Void Of Stars
Mijn lijstje voor de reviewers top 5. Heb verder nog wel meer leuke albums gehoord, maar ik heb me dit jaar kennelijk meer gefocust op comics en aanverwandten dan dat ik actief muziek heb geluisterd.
72 Seasons was verder van de grote bands weer het meest matige dat er is uitgebracht, maar kinderhanden zijn snel gevuld.
2. Riverside - ID.Entity
3. Smoulder - Violent Creed Of Vengeance
4. Legendry - Time Immortal Wept
5. Katatonia - Sky Void Of Stars
Mijn lijstje voor de reviewers top 5. Heb verder nog wel meer leuke albums gehoord, maar ik heb me dit jaar kennelijk meer gefocust op comics en aanverwandten dan dat ik actief muziek heb geluisterd.
72 Seasons was verder van de grote bands weer het meest matige dat er is uitgebracht, maar kinderhanden zijn snel gevuld.
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.
Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."
:' )
Re: Top tien van 2023
Ik denk dat ik op de valreep toch ook Horrendous - Ontological Mysterium ga toevoegen, wat een heerlijk energiek album. Wat mij betreft van een soort techdeath geëvolueerd naar tja, eigenlijk niet eens meer death, eerder progressieve thrash. Echt heel gaaf.
een haiku is een
handig ding om lekker kort
nietszeggend te zijn
handig ding om lekker kort
nietszeggend te zijn
- innuendo
- Lult over cdtjes
- Berichten: 22671
- Lid geworden op: zo dec 08, 2002 10:49 pm
- Locatie: Eindhoven
Re: Top tien van 2023
Mijn top 10 dan maar:
1. Polymoon - Chrysalis
2. Isole - Anesidora
3. Legendry - Time Immortal Wept
4. Green Lung - This Heathen Land
5. Overkill - Scorched
6. Triumpher - Storming the Walls
7. Myrkur - Spine
8. Acid Magus - Hope Is Heavy
9. Hail the Void - Memento Mori
10. Century - The Conquest of Time
De eerste zes hebben me tamelijk weggeblazen, maar verder vind ik 2023 een wat matig muziekjaar.
1. Polymoon - Chrysalis
2. Isole - Anesidora
3. Legendry - Time Immortal Wept
4. Green Lung - This Heathen Land
5. Overkill - Scorched
6. Triumpher - Storming the Walls
7. Myrkur - Spine
8. Acid Magus - Hope Is Heavy
9. Hail the Void - Memento Mori
10. Century - The Conquest of Time
De eerste zes hebben me tamelijk weggeblazen, maar verder vind ik 2023 een wat matig muziekjaar.
Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.
- Lennert
- Lult over cdtjes
- Berichten: 25615
- Lid geworden op: wo mar 27, 2002 7:15 pm
- Locatie: Rotterdam
- Contacteer:
Re: Top tien van 2023
Oh ja, die Green Lung heb ik een keer gehoord, maar dat is nog even wachten tot jij de fysieke kopie meeneemt!
Polymoon en Isole bevielen mij ook goed en ik was bijna vergeten dat Myrkur ook een tof album weer heeft uitgebracht (maar veel te kort voor de volle prijs).
Polymoon en Isole bevielen mij ook goed en ik was bijna vergeten dat Myrkur ook een tof album weer heeft uitgebracht (maar veel te kort voor de volle prijs).
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.
Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."
:' )
-
- Berichten: 3088
- Lid geworden op: do jul 13, 2006 9:46 pm
- Locatie: Rijssen
Re: Top tien van 2023
Een top 10 gaat mij dit jaar niet lukken. Veel albums waren prima, sommige vielen tegen. De top 3 steekt voor mij wel met kop en schouders boven de rest uit.
1. Orbit Culture - Descent
2. Molybaron - Something Ominous
3. Anubis Gate - Interference
Andere goede albums dit jaar:
Kamelot -The Awakening
In Flames - Foregone
Pyramaze - Bloodlines
Till Lindemann - Zunge
Jag Panzer - The Hallowed
De tegenvallers van dit jaar zijn voor mij:
Metal Church - Congregation of Annihilation
Metallica - 72 Seasons
Archon Angel - II
Al met al viel het jaar nogal tegen. Wel veel nieuw spul gehoord, maar weinig is echt blijven hangen. Hopen dat 2024 een beter jaar wordt.
1. Orbit Culture - Descent
2. Molybaron - Something Ominous
3. Anubis Gate - Interference
Andere goede albums dit jaar:
Kamelot -The Awakening
In Flames - Foregone
Pyramaze - Bloodlines
Till Lindemann - Zunge
Jag Panzer - The Hallowed
De tegenvallers van dit jaar zijn voor mij:
Metal Church - Congregation of Annihilation
Metallica - 72 Seasons
Archon Angel - II
Al met al viel het jaar nogal tegen. Wel veel nieuw spul gehoord, maar weinig is echt blijven hangen. Hopen dat 2024 een beter jaar wordt.
- Jeroen
- That bastard from Metalfan.nl
- Berichten: 25337
- Lid geworden op: di sep 24, 2002 6:18 pm
- Locatie: Twente
- Contacteer:
Re: Top tien van 2023
Grappig. Die Metal Church vind ik wel fris en geïnspireerd klinken. Het knalt weer.
"By Grabthar's hammer, by the suns of Warvan, you shall be avenged!"
Tegen overmatig gebruik van breakdowns!
Tegen overmatig gebruik van breakdowns!
- Draconian
- Lult over cdtjes
- Berichten: 11068
- Lid geworden op: di mar 02, 2004 9:12 pm
- Locatie: De Geitenberg
Re: Top tien van 2023
Er zal vast nog wat veranderen, maar voor nu is dit mijn top 20 van 2023.
1. Silent Skies – Dormant
2. Obsidian Tide – The Grand Crescendo
3. Marduk – Memento Mori
4. Gloryhammer – Return To The Kingdom Of Fife
5. Eitrin – Eitrin
6. Onheil – In Black Ashes
7. Keep Of Kalessin – Katharsis
8. Riverside – ID.Entity
9. Fires In The Distance – Air Not Meant For Us
10. Enslaved – Heimdal
11. Wolvennest – The Dark Path To The Light
12. Vomitory – All Heads Are Gonna Roll
13. The Night Eternal – Fatale
14. Mansion – Second Death
15. Saturnus – The Storm Within
16. Shores Of Null – The Loss Of Beauty
18. Violet Cold - Multiverse
19. Svalbard – The Weight Of The Mask
20. Panopticon – The Rime Of Memory
1. Silent Skies – Dormant
2. Obsidian Tide – The Grand Crescendo
3. Marduk – Memento Mori
4. Gloryhammer – Return To The Kingdom Of Fife
5. Eitrin – Eitrin
6. Onheil – In Black Ashes
7. Keep Of Kalessin – Katharsis
8. Riverside – ID.Entity
9. Fires In The Distance – Air Not Meant For Us
10. Enslaved – Heimdal
11. Wolvennest – The Dark Path To The Light
12. Vomitory – All Heads Are Gonna Roll
13. The Night Eternal – Fatale
14. Mansion – Second Death
15. Saturnus – The Storm Within
16. Shores Of Null – The Loss Of Beauty
18. Violet Cold - Multiverse
19. Svalbard – The Weight Of The Mask
20. Panopticon – The Rime Of Memory
We're particles in motion, we can't accept we've no control
Racing helpless through the aether, staring outward from the world
Racing helpless through the aether, staring outward from the world
-
- Berichten: 3088
- Lid geworden op: do jul 13, 2006 9:46 pm
- Locatie: Rijssen
Re: Top tien van 2023
Op een aardig nummer na, heb ik dat helemaal niet. Daarnaast valt de nieuwe zanger mij ook wel tegen. Ik had er meer van verwacht, toen ik de eerste fragmenten hoorde van dit album.
Re: Top tien van 2023
Dank voor deze tip. Op zin minst interessant. Weet gek genoeg nog niet of ik t goed vind of niet, maar interessant klinkt t zeker!
🚫 voor een verbod op scootmobielen, bladmuziek en overwerk
- innuendo
- Lult over cdtjes
- Berichten: 22671
- Lid geworden op: zo dec 08, 2002 10:49 pm
- Locatie: Eindhoven
Re: Top tien van 2023
Ik had wel even nodig om te concluderen of ik het goed vond, maar ik blijf het album draaien. Ik weet ook niet of het wel echt mijn nummer 1 van afgelopen jaar is, maar ach, ik ben dol op psychedelische hardrock.
Tof dat je het leuk vindt. Polymoon mag wel wat meer aandacht krijgen.
Tof dat je het leuk vindt. Polymoon mag wel wat meer aandacht krijgen.
Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.
Re: Top tien van 2023
Het is live overigens ook zeer de moeite. Met Ruud eens, het is echt een goed album. Ik draai het ook nog altijd met veel plezier.