Eindhoven Metal Meeting 2023
- Lennert
- Lult over cdtjes
- Contacteer:
Re: Eindhoven Metal Meeting 2023
Oef, dat is wel echt teringslecht. Ik ben nu eerder geneigd de band te cancellen op algehele miserabele kwaliteit dan wat hun publiek er wel niet van zou denken.
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.
Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."
:' )
Ik heb die band al 25 jaar geleden afgeschreven als een slechte grap.
Ik denk dat ik allergisch ben voor leer... ik heb altijd zo'n koppijn als ik wakker word met m'n schoenen nog aan
- Hieronimus
Moeten we eigenlijk niet een topic hebben om allerhande bands te cancellen? Dat lijkt me wel wat.
Front voor/der Matigheid
last.fm
last.fm
- Jeroen
- That bastard from Metalfan.nl
- Contacteer:
Draai The Absence Of War Does Not Mean Peace maar eens. Prima plaat. Vrij melodieus voor IN-begrippen en vooral heel erg metal. Met wervelwinden als Nihil en Rapture heb ik ook weinig problemen. Minder enthousiast word ik van hun crustpunksongs, waar ik Zero Tolerance overigens ook onder reken.
"By Grabthar's hammer, by the suns of Warvan, you shall be avenged!"
Tegen overmatig gebruik van breakdowns!
- Lennert
- Lult over cdtjes
- Contacteer:
Neuh, actief domme bands hebben geen enkele interesse van mij, hoe goed het muzikaal ook zou zijn.
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.
Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."
Nog iemand van hier geweest?
Ik heb me prima vermaakt in ieder geval.
Optredens van oa Asphyx, Dark Funeral, The Vision Bleak, Soulburn waren de moeite waard. Festival was prima georganiseerd met mogelijkheid tot eten en merch buiten waardoor het nooit te druk was binnen
Ik heb me prima vermaakt in ieder geval.
Optredens van oa Asphyx, Dark Funeral, The Vision Bleak, Soulburn waren de moeite waard. Festival was prima georganiseerd met mogelijkheid tot eten en merch buiten waardoor het nooit te druk was binnen
- innuendo
- Lult over cdtjes
Yep!
The Vision Bleak was voor mij de grote winnaar. Verder genoten van The Kovenant en Dark Funeral. Soulburn was inderdaad ook goed. Katatonia viel me wat tegen en verder een aantal bands waar ik wel nieuwsgierig naar was. Carpathian Forest was geinig, maar deden wel erg hun best om stoer over te komen. Agent Steel was een aanfluiting.
The Vision Bleak was voor mij de grote winnaar. Verder genoten van The Kovenant en Dark Funeral. Soulburn was inderdaad ook goed. Katatonia viel me wat tegen en verder een aantal bands waar ik wel nieuwsgierig naar was. Carpathian Forest was geinig, maar deden wel erg hun best om stoer over te komen. Agent Steel was een aanfluiting.
Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.
- Jeroen
- That bastard from Metalfan.nl
- Contacteer:
Dat ze die band nog vragen. Haal Bruce Hall terug! (en de rest van de band)
The Kovenant gaaf ja? Mooi. Die wil ik ook nog wel eens zien. Animatronic staat in m'n alltime-top10
The Kovenant gaaf ja? Mooi. Die wil ik ook nog wel eens zien. Animatronic staat in m'n alltime-top10
"By Grabthar's hammer, by the suns of Warvan, you shall be avenged!"
- innuendo
- Lult over cdtjes
Ik ben benieuwd hoe het met Bernie Versailles gaat. Al jaren niets meer van gehoord. Die line up met Bruce Hall had gewoon door moeten gaan. Sneu dat het publiek hem altijd als een tweederangs Cyriis heeft gezien. Ik denk dat hij de betere van de twee is.
The Kovenant vond ik wat onwenning. Deze line up is nog niet zo heel lang weer samen. Wel tof dat zo'n beetje de hele Nexus Polarisploeg er weer staat.
The Kovenant vond ik wat onwenning. Deze line up is nog niet zo heel lang weer samen. Wel tof dat zo'n beetje de hele Nexus Polarisploeg er weer staat.
- Lennert
- Lult over cdtjes
- Contacteer:
Agent Steel met Hall was echt fantastisch toen ik ze ten tijde van Order Of The Illuminati live zag.
In de Baroeg in 2009 was een van de beste concerten die ik zag. Geweldige energie van band en publiek. Bruce Hall was werkelijk fantastisch. Een verschil van dag en nacht met wat ik op utube zie langskomen met John Cyris.
Bernie Versailles. Hmm, ook alweer bijna 10 jaren geleden
Ja gaaf ik draai SETI regelmatig, Animatronic net besteld.
Is het zakke wasser of zakken wasser?
Op welke manier was het een aanfluiting? Vooral vanwege de vocalen van Cyriis?innuendo schreef: ↑di dec 17, 2024 11:42 am Ik ben benieuwd hoe het met Bernie Versailles gaat. Al jaren niets meer van gehoord. Die line up met Bruce Hall had gewoon door moeten gaan. Sneu dat het publiek hem altijd als een tweederangs Cyriis heeft gezien. Ik denk dat hij de betere van de twee is.
Bernie Versailles was toen al weer jaren geleden doodziek, maar is er toen wel bovenop gekomen begreep ik. Zijn die heren niet verder gegaan onder de naam Masters of Metal?
- innuendo
- Lult over cdtjes
Het zingen inderdaad, maar instrumentaal vond ik het ook niet heel best. Daarbij begon de band een kwartier te laat en moest de introtune afgekapt worden. Het voelde vooral aan als een matige coverband.