Waarvoor heb je zojuist tickets weten te bemachtigen?
Re: Waarvoor heb je zojuist tickets weten te bemachtigen?
Ticketmaster boekt weer bedragen af zonder tickets te "leveren".
En weer bij een voor-voorverkoop waar hooguit 10000 mensen aan deelnemen, dus drukte op de servers kan het niet zijn, lijkt me.
Zeker van zo'n globale monopolist zou je wat meer service kunnen verwachten.
Vorige keer was het meer dan 2000 euro dus je zou kunnen denken dat je je opgelicht voelt.
En weer bij een voor-voorverkoop waar hooguit 10000 mensen aan deelnemen, dus drukte op de servers kan het niet zijn, lijkt me.
Vorige keer was het meer dan 2000 euro dus je zou kunnen denken dat je je opgelicht voelt.
Ik word ook wel de "Jan1973" van het Metalfan forum genoemd.
-
Je kunt trouwens een claim indienen bij Paypal! Ze nemen dan eerst contact op met de tegenpartij en als die niet kunnen bewijzen dat ze correct hebben gehandeld, gaan ze waarschijnlijk over op terugbetaling.Jan1973 schreef: ↑do sep 18, 2025 9:33 am Ticketmaster boekt weer bedragen af zonder tickets te "leveren".
Heb het geld al dezelfde dag teruggehad van Paypal, maar ik zie hier (na de Metallica eerdere vvk) wel een patroon, je bent (denk je althans) de "goedkoopste" kaarten aan het bestellen, dat lukt niet binnen de gestelde 10 minuten, en komt dan misschien in de verleiding om nog een keer duurdere te proberen, maar 400 euro voor een zitplek? Nee. Nooit. Meer.
Metallica extra tickets gaan binnenkort ook in de verkoop dus als er voor 368 euro (per stuk) interesse is?
Metallica extra tickets gaan binnenkort ook in de verkoop dus als er voor 368 euro (per stuk) interesse is?
-21/11 For I Am King @ Doornroosje
-27/11 Geldersch Hel met Sunken en Friisk @ Astrant
-27/02 Fleddy Melculy @ Doornroosje
For I Am King nooit gezien dus toch wat fomo nu ze aan hun afscheidstour beginnen. Fleddy staat al een poos op mijn lijstje om eens te gaan zien.
-27/11 Geldersch Hel met Sunken en Friisk @ Astrant
-27/02 Fleddy Melculy @ Doornroosje
For I Am King nooit gezien dus toch wat fomo nu ze aan hun afscheidstour beginnen. Fleddy staat al een poos op mijn lijstje om eens te gaan zien.
Toch maar een ticket voor Maiden gekocht voor volgend jaar, wie weet hoe lang je ze nog kunt zien..
Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind. Always. Robin Williams
Enthousiast over muziek, taal (Nederlands en Engels) en natuur.
Motto's: Leef en laat leven. Oordeel niet.
Last.fm
Muziekcollectie @ Discogs
Enthousiast over muziek, taal (Nederlands en Engels) en natuur.
Motto's: Leef en laat leven. Oordeel niet.
Last.fm
Muziekcollectie @ Discogs
Het zal wel. Weer een tour gebaseerd op de eerste albums? Oh ja joh? Het is allemaal zo makkelijk gedaan. Dit was in 2008 nog geinig. Nu weten we het wel.
sabaton is mijn favoriete epic metal band
Ze adverteren nog altijd met het feit dat de albums tot en met Fear Of The Dark ter sprake komen, terwijl het gewoon een eighties set is met alleen de titeltrack van FOTT. Ziggo Dome is wel een goede zaal en het videoscherm schijnt indrukwekkend te zijn. Dus wie weet ben ik er dit keer ook bij.
[i]I have to say l was immensely proud of Maiden. Their heads never dropped, instead they went on the offensive[/i]
Sacred Reich 22 november in Leiden.
Cremeren kun je leren! 

Maiden komt ook op één of ander festival in Antwerpen (Linkeroever?) maar dat heeft (volgens Festivalinfo) een "gevariëerde programmering".
Dus dat doet vermoeden dat je (zeker in België) er een hele dag de nieuwste sensatie in zangmeiskes en Vlaamstalige rappers bij krijgt die voor een bepaald ZEER éénkennig ouder Maidenpubliek hun ding staan te doen totdat om 22:00 de headliner eens een keer begint.
En dat alles voor een slordige 135 euro met de kans dat het stortregent.
Ik wacht eerst op meer namen. And it better not be Zwangere Guy of hoe heet die gast.
Dus dat doet vermoeden dat je (zeker in België) er een hele dag de nieuwste sensatie in zangmeiskes en Vlaamstalige rappers bij krijgt die voor een bepaald ZEER éénkennig ouder Maidenpubliek hun ding staan te doen totdat om 22:00 de headliner eens een keer begint.
Ik wacht eerst op meer namen. And it better not be Zwangere Guy of hoe heet die gast.
- KoenM
- Contacteer:
Paradise Lost, Messa en Lacrimas Profundere in Trix.
- KoenM
- Contacteer:
Ik las wel ergens dat ze elke dag een beetje in dezelfde hoek willen houden qua programmering. In 2024 een dag geweest met oa Smashing Pumpkins, Interpol, Mogwai en K's Choice. Topdag, leuke sfeer met mooie aankleding, niet te massaal.Jan1973 schreef: ↑di sep 30, 2025 7:25 am Maiden komt ook op één of ander festival in Antwerpen (Linkeroever?) maar dat heeft (volgens Festivalinfo) een "gevariëerde programmering".
Dit is ook wel een beetje obsessief zoeken naar redenen waarom het kut kan worden he :')
sabaton is mijn favoriete epic metal band
-
Subway to Sally in Bochum. NACKT III dus een volledig akoestische set. En dat 2 a 3 dagen na ons 12 1/2e huwelijksjubileum. En Starlight Express (musical van Andrew Lloyd Webber) de dag ervoor.
De enige reden dat ik blij ben dat het nog niet zover is, is omdat we nog 3 weken Disney world hebben voor die tijd.
De enige reden dat ik blij ben dat het nog niet zover is, is omdat we nog 3 weken Disney world hebben voor die tijd.
Nee, ik heb hier wat geleerd, van jullie nog wel, of meer specifiek van KoenM.
Met zulke vage (te verwachten) line-ups kun je wachten, verkoopt het uit door FOMO-types, dan doet het dat maar, dan geen 12e keer Iron Maiden.
Spelen er nog minimaal 3 bands die je wil zien (kans is klein) dan kun je als ze mooi weer opgeven altijd nog een ticket kopen.