neuk! is de hollandse hardcore punk band echt te vet gewoon

Jouw band, andere bands .. alles kun je hier kwijt
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Qwaaaaaak
Berichten: 712
Lid geworden op: do sep 05, 2002 1:21 pm
Locatie: naast denhaag
Contacteer:

neuk! is de hollandse hardcore punk band echt te vet gewoon

Bericht door Qwaaaaaak » za sep 07, 2002 9:08 pm

je kan hem luisteren op http://go.to/neuk daar naar audio en dan naar concerten kan je leuke conserten luisteren en vooral je beste vriend de politie en bloesjesman is vet maaaaaaaar wat vind je van deze muziek
[url]http://www.blauweaanslag.nl[/url]

mijn fucking thuisfront

Kriestof
Commander Kansloos
Berichten: 24867
Lid geworden op: ma feb 18, 2002 7:05 pm
Locatie: Europa
Contacteer:

Bericht door Kriestof » zo sep 08, 2002 9:30 am

Tip; dit is metal forum; geen hard core punk straightdedge crossover nu metal form!

Neuk is kut (en dat is geen compliment).
Cirkels sluiten. Vervellen. Genieten. That's Kriestof.

Gebruikersavatar
Lennert
Lult over cdtjes
Berichten: 25585
Lid geworden op: wo mar 27, 2002 7:15 pm
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Bericht door Lennert » zo sep 08, 2002 10:26 am

Kristof schreef:Tip; dit is metal forum; geen hard core punk straightdedge crossover nu metal form!

Neuk is kut (en dat is geen compliment).
En zo is het met naar net.
Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.

Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."

:' )
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.

Dargora
Berichten: 1322
Lid geworden op: zo dec 30, 2001 4:39 pm
Locatie: Deventerror
Contacteer:

Bericht door Dargora » zo sep 08, 2002 6:21 pm

Stelletje kortzichtigen..
ik vind neuk! kwa teksten echt een van de besten en ik ben ook echt fan van ze. best raar want verder hou ik helemaal niet van hun genre
**This is me, and always with me, the shadow in the name of death, saying 'it's your time'**

Gebruikersavatar
DaKonium
Berichten: 14734
Lid geworden op: di dec 18, 2001 9:06 pm
Locatie: pijnacker fakking heersch

Bericht door DaKonium » zo sep 08, 2002 7:13 pm

teringzooi. tis gewoon rap alla brainpower met een verdwaalde giteer d'rbij. fuck off.
Sterf!

Gebruikersavatar
Lennert
Lult over cdtjes
Berichten: 25585
Lid geworden op: wo mar 27, 2002 7:15 pm
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Bericht door Lennert » zo sep 08, 2002 7:36 pm

Whatever, dit is een METALforum. Geen PUNK/HARDCOREforum. Metal or no metal at all :!:
Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.

Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."

:' )
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.

Kriestof
Commander Kansloos
Berichten: 24867
Lid geworden op: ma feb 18, 2002 7:05 pm
Locatie: Europa
Contacteer:

Bericht door Kriestof » zo sep 08, 2002 8:13 pm

Lennert from hell schreef:Whatever, dit is een METALforum. Geen PUNK/HARDCOREforum. Metal or no metal at all :!:
Inderdaad.

ik en Lennert zijn niet kortzichtig en ik haat rap. Dat is niet kortzichtig want die muziek is gewoon bullshit. Ik heb graag een beetje niveau in mijn muziek. Ze moeten speltechnisch iets kunnen. En als je denkt dat zoiets als Neuk goed is dan ken je niets van muziek en dan ben je pas kortzichtig.
Cirkels sluiten. Vervellen. Genieten. That's Kriestof.

Laus
Berichten: 6997
Lid geworden op: di dec 18, 2001 10:16 pm
Locatie: Bergen op Zoom
Contacteer:

Bericht door Laus » zo sep 08, 2002 8:50 pm

Ik heb over het algemeen idd ook een enorme hekel aan rap en alles wat ermee te maken heeft. Maar er zijn nu eenmaal een paar uitzonderingen:

Osdorp Posse, de onderhonden en Neuk! zijn gewoon gaaf. Of ze nou hypocriet zijn of niet (en dat zijn ze!) :lol:

Kriestof
Commander Kansloos
Berichten: 24867
Lid geworden op: ma feb 18, 2002 7:05 pm
Locatie: Europa
Contacteer:

Bericht door Kriestof » zo sep 08, 2002 9:10 pm

Nog eventjes een reactie op de post van Dagora die mij “kortzichtig” noemt omdat ik Neuk kut vind. Ik heb respect voor alle muziekgenres van klassiek, barok, jazz, blues, progressief tot metal. En ja het laatste draagt mijn voorkeur weg. Maar toch zal jij mij geregeld in de plaatselijke jazz club vinden maar ik naar talent vers van de conservatoria zit te kijken.

Ja; ik weet dat vind jij vast kortzichtig.

Ik was de beste van de klas bij het vak ‘kunstfilosofie’; toch één van jou interesses kon ik lezen in jouw profiel. Waar ik als eindwerk de gehele ‘ring’ opera cyclus van Wagner met de achtergrond heb besproken.

Maar ja dat is kortzichtig want jij vindt mij muzikaal kortzichtig. Ja ik ben nog naar de muziekschool geweest maar ja dat vind jij kortzichtig.

Ja buiten mijn metalcollectie heb ik noch veel jazz fusion muziek. Maar ja dat…

Kortom; jij beledigt mij (want mij kortzichtig noemen op muzikaal vlak neem ik als een belediging.) zonder mij te kennen. Dat is wel makkelijk. Vooroordelen is dat niet kortzichtig?

Mijn beste vriendin zei me noch: “Kristof maak je daar nu niet zo druk over.” Maar ja dat doe ik wel. Je mag alles over mij zeggen (egoïstisch tot klootzak) maar je hebt mij op mijn zwakke punt geraakt namelijk over muziek en mijn ideeën daar over. Je bedoelde het vast niet zo maar je hebt gisteren mijn avond toch een uurtje verknoeid.
Cirkels sluiten. Vervellen. Genieten. That's Kriestof.

Kriestof
Commander Kansloos
Berichten: 24867
Lid geworden op: ma feb 18, 2002 7:05 pm
Locatie: Europa
Contacteer:

Bericht door Kriestof » zo sep 08, 2002 9:14 pm

sorry voor de & tekens en die nummers want ik heb dit geschreven in Word en het zouden gewoon ... en ((( en ))) moeten zijn.
Cirkels sluiten. Vervellen. Genieten. That's Kriestof.

Gebruikersavatar
Lennert
Lult over cdtjes
Berichten: 25585
Lid geworden op: wo mar 27, 2002 7:15 pm
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Bericht door Lennert » zo sep 08, 2002 9:19 pm

Ik heb respect voor alle muziek waar mensen gevoel in leggen. Jazz, blues, klassiek, zelfs country (nou ja, soms)
Ik ben een metalhead in hart en nieren maar metal is niet alles. Persoonlijk luister ik graag naar Keltische muziek als alternatief. Of bepaalde symphonien bij klassiek.

Rap is voor mij kut. Het is niet mooi, geen gevoel en ik kan het ook. Dit is natuurlijk niet zo dat alles wat ik doe kut is maar rap is gewoon kut. Punk is voor mij in veel gevallen ook kut, net als Hardcore, bubblegumpop en partyhouse. Zelfs Andre Hazes heeft mijn respect meer dan rap of punk.
Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.

Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."

:' )
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.

Gebruikersavatar
Thaumaturgy
Berichten: 3676
Lid geworden op: ma apr 29, 2002 2:22 pm

Bericht door Thaumaturgy » zo sep 08, 2002 9:21 pm

ik ben ook geen fan van rap maar ik kan iets als nerd beter waarderen als zo'n eminem of ja rule.

Kriestof
Commander Kansloos
Berichten: 24867
Lid geworden op: ma feb 18, 2002 7:05 pm
Locatie: Europa
Contacteer:

Bericht door Kriestof » zo sep 08, 2002 9:23 pm

Andre hazes heeft mijn respect niet meer ik heb hem vorige week op tv het prachtige 'still got the blues" van gary moore zien verkloten in het Nederlands; was afschuwelijk.
Cirkels sluiten. Vervellen. Genieten. That's Kriestof.

Laus
Berichten: 6997
Lid geworden op: di dec 18, 2001 10:16 pm
Locatie: Bergen op Zoom
Contacteer:

Bericht door Laus » zo sep 08, 2002 9:36 pm

Felle reactie hoor Kristof... maar aan allebei jullie motivatie klopt idd het een en ander niet als je er wat dieper over nadenkt. Er werd meer gereageerd op het feit dat iemand rap per definitie klote zou vinden dan specifiek over jou mening ove Neuk!.

dusszzzzz.... voor niks opgewonden.

Gebruikersavatar
Snaggerske
Berichten: 914
Lid geworden op: di dec 18, 2001 7:10 pm
Contacteer:

Bericht door Snaggerske » zo sep 08, 2002 9:54 pm

Nog een neger...
Power chords come crashing down ...

Gebruikersavatar
Took
Berichten: 32078
Lid geworden op: zo dec 30, 2001 9:58 pm
Locatie: Dwergen Op Zoom
Contacteer:

Bericht door Took » zo sep 08, 2002 10:00 pm

Kristof schreef:Tip; dit is metal forum; geen hard core punk straightdedge crossover nu metal form!
van mij mag je het hier best ook over non-metal hebben hoor. af en toe over wat anders lullen is helemaal zo slecht nog niet.
http://www.metalfan.nl
yowannuzz schreef: Took is de man, de alpha en de omega.

Gebruikersavatar
cyanide
Berichten: 6309
Lid geworden op: za feb 16, 2002 12:16 am
Locatie: schietjedam

Bericht door cyanide » zo sep 08, 2002 10:46 pm

nounounounounou
je mag toch zelf wel leuk vinden wat je wil.
Afbeelding
wat heb ik toch een hekel aan mensen

Gebruikersavatar
Demorpheus
Poseur Extraordinair
Berichten: 18595
Lid geworden op: ma mar 04, 2002 11:13 pm
Locatie: Wageningen

Bericht door Demorpheus » zo sep 08, 2002 11:46 pm

open minded or no minded at all
Nee, jij!!

Gebruikersavatar
Cloontje
Berichten: 174
Lid geworden op: do feb 21, 2002 1:00 am
Locatie: Arnhem
Contacteer:

Bericht door Cloontje » zo sep 08, 2002 11:51 pm

Ik heb ze live gezien. prachtig gewoon. Kan me geen fuk schelen wat jullie van me vinden nu.

Mijn voorkeur is death/black metal zoals imbolic gister avond sta godverdomme 20 minuten als een gek te headbangen verder niemand gezien op een paar na. Ga je weg voor het laatste (ik was kapot) komt er opeens pit :evil:
Kerriesalade vind ik veel lekkerder met vlees van een soepkip dan met zo'n bleek kippeborstje.

Gebruikersavatar
Demorpheus
Poseur Extraordinair
Berichten: 18595
Lid geworden op: ma mar 04, 2002 11:13 pm
Locatie: Wageningen

Bericht door Demorpheus » zo sep 08, 2002 11:57 pm

Neuk is gaaf
Nee, jij!!

Laus
Berichten: 6997
Lid geworden op: di dec 18, 2001 10:16 pm
Locatie: Bergen op Zoom
Contacteer:

Bericht door Laus » ma sep 09, 2002 9:29 am

Snaggerske schreef:Nog een neger...
huh??

Nevyn
Berichten: 6475
Lid geworden op: di dec 18, 2001 7:54 pm
Locatie: dordrecht

Bericht door Nevyn » ma sep 09, 2002 10:34 am

Lennert from hell schreef: Rap is voor mij kut. Het is niet mooi, geen gevoel en ik kan het ook. Dit is natuurlijk niet zo dat alles wat ik doe kut is maar rap is gewoon kut. .
B
U
L
L
S
H
I
T

als je niet weet waar je het over heb hou je kop dan

Gebruikersavatar
Qwaaaaaak
Berichten: 712
Lid geworden op: do sep 05, 2002 1:21 pm
Locatie: naast denhaag
Contacteer:

het is geen rap

Bericht door Qwaaaaaak » ma sep 09, 2002 12:21 pm

het is geen rap het is geen RAAAAAAAAAAAAAP rap is voor negers dit is geen neger muziek ik haat hip hop godverdomme ik voel me tien keer zo beledigd als dat incidentje met dat "kortzichtigheid" maar ik kan hier niet tegen ok ok laten we het maar over metal hebben trouwens is tool metal valt toch ook mee ofniet soms ik kan er gewoon niet tegen aaaaaaaaaaah zoveel neger reacties ik word er echt gek van maar dit is een van me artiesten die ik luister dus naja dan zulle we het wel met metal bezig houden sorry sorry sorry ik dacht dat dit nog binne 't pakket paste maar dat valt trouwens behoorlijk tegen dus dat wored gewoon dimmu borgir en zo naja ik kap over neuk en z'n muziek dit is 't metal forum. daaaaaaaaaaaaaaaaag

:oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops:

:( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :(
[url]http://www.blauweaanslag.nl[/url]

mijn fucking thuisfront

Gebruikersavatar
Qwaaaaaak
Berichten: 712
Lid geworden op: do sep 05, 2002 1:21 pm
Locatie: naast denhaag
Contacteer:

jullie praten over neuk als of het hiphop is

Bericht door Qwaaaaaak » ma sep 09, 2002 12:27 pm

maar ik heb er godverdomme al 4 gitaren op kapot geslagen gewoon lekker destruktieve muziek wat wil een mens nog meer trouwens hardcore punk is gewoon hele grove punk en hardcore is terring muziek en ben oook geen blink 182 type laten we het ruw houden en trouwens ik haat het als mensen dingen in een hokje gaan stampen het is neuk met z'n neuk style trouwens de troep die jullie misschien gehoord hebt is live en dat klinkt wat verneukter dan niet live dus ja als jullie over negers gaan rappen dan hebben jullie 't niet geluisterd man

en fuck brainpower met z'n stomme muziek
[url]http://www.blauweaanslag.nl[/url]

mijn fucking thuisfront

Gebruikersavatar
anarchie
Berichten: 31
Lid geworden op: wo dec 19, 2001 8:43 am
Contacteer:

muziek

Bericht door anarchie » ma sep 09, 2002 12:52 pm

nou wat zijn we weer lekker closed minded als iemand nou naar metal wil luisteren of dat die persoon nou naar eminem wil luisteren maak dat iets uit? volgens mij niet ik luister naar alles bijna zoals: punk,new york hardcore, metal, rap, enzo... bijv dat nieuwe nr van eminem vindt ik persoonlijk een goed nr. maar ja zo zal nederland wel zijn wat jij goed vind moet dan iedereen goed vinden maar zo is het niet laat gewoon iedereen luisteren wat ze wil en ga geen bands afzeiken of genres. oja nog 1 ding hoe kun je liever naar andre hazes luisteren dan punk of rap kom op die gast is iets wat ik niet snappen sorry

Laus
Berichten: 6997
Lid geworden op: di dec 18, 2001 10:16 pm
Locatie: Bergen op Zoom
Contacteer:

Bericht door Laus » ma sep 09, 2002 2:02 pm

dat zou mooi zijn. Als iedereen mijn herrie kon waarderen zeg...BORING

Gebruikersavatar
cyanide
Berichten: 6309
Lid geworden op: za feb 16, 2002 12:16 am
Locatie: schietjedam

Re: muziek

Bericht door cyanide » ma sep 09, 2002 6:04 pm

anarchie schreef:nou wat zijn we weer lekker closed minded
leuke uitspraak hoor maar
oja nog 1 ding hoe kun je liever naar andre hazes luisteren dan punk of rap kom op die gast is iets wat ik niet snappen sorry
nou spreek je jezelf tegen helaas. ik luister echt wel liever naar andre hazes dan naar rap of punk en dat is een kwestie van smaak. smaak moet je niet uit hoeven leggen.
wat heb ik toch een hekel aan mensen

Gebruikersavatar
Lennert
Lult over cdtjes
Berichten: 25585
Lid geworden op: wo mar 27, 2002 7:15 pm
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Bericht door Lennert » ma sep 09, 2002 7:26 pm

Over smaak valt WEL te twisten. Het zou toch kut zijn als iedereen het met elkaar eens zou zijn over muziek? :D
Laatst gewijzigd door Lennert op ma sep 09, 2002 7:39 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.

Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."

:' )
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.

Gebruikersavatar
Lennert
Lult over cdtjes
Berichten: 25585
Lid geworden op: wo mar 27, 2002 7:15 pm
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Bericht door Lennert » ma sep 09, 2002 7:36 pm

eternal rage schreef:
Lennert from hell schreef: Rap is voor mij kut. Het is niet mooi, geen gevoel en ik kan het ook. Dit is natuurlijk niet zo dat alles wat ik doe kut is maar rap is gewoon kut. .
B
U
L
L
S
H
I
T

als je niet weet waar je het over heb hou je kop dan
Waarom? Ik zeg (na jah, bedoel): Rap is VOOR MIJ kut. Niet: rap IS kut. Ik vind 't kut, wat jullie ervan vinden mag je zelf weten maar ik VIND het kut.
Ik had het nu ook over rap, niet over Neuk!
En ik VIND Neuk! nog steeds kut.
Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.

Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."

:' )
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.

Kriestof
Commander Kansloos
Berichten: 24867
Lid geworden op: ma feb 18, 2002 7:05 pm
Locatie: Europa
Contacteer:

Bericht door Kriestof » ma sep 09, 2002 9:36 pm

ik zeg wel; rap is kut.
Cirkels sluiten. Vervellen. Genieten. That's Kriestof.

Gebruikersavatar
Sandr
Berichten: 17929
Lid geworden op: ma jan 21, 2002 5:21 pm
Locatie: Ootmarsum/Wageningen
Contacteer:

Bericht door Sandr » ma sep 09, 2002 9:41 pm

wat een gezeur over rap, laat die gasten toch
ik weet nog wel een keer dat ik een keer zat te zuipen bij een rapliefhebber. Als je dan kort bij de speaker zit wordt je dus echt gek
'Tuez-les tous, Dieu reconnaîtra les siens'
[img]http://lastfm.obsessive-media.de/weekly/5x1/Sandr616.jpeg[/img]

Gebruikersavatar
Demorpheus
Poseur Extraordinair
Berichten: 18595
Lid geworden op: ma mar 04, 2002 11:13 pm
Locatie: Wageningen

Bericht door Demorpheus » ma sep 09, 2002 11:12 pm

hebben de mensen wel eens naar master of disguise geluisterd van arcturus?
dan bedoel ik dan wel de versie die op disguised masters staat
Nee, jij!!

Dargora
Berichten: 1322
Lid geworden op: zo dec 30, 2001 4:39 pm
Locatie: Deventerror
Contacteer:

Bericht door Dargora » di sep 10, 2002 2:42 pm

Kristof schreef:ik zeg wel; rap is kut.
sorry ik had even niet door dat de discussie hierover zo uit de hand gelopen is.
Maar dit wat je zegt bedoel ik nou juist: "Rap IS kut"
Al dit soort uitspraken zijn gebaseerd op MENINGEN en die kun je simpelweg niet poneren als STELLINGEN. Ik accepteer jou volledig als jij rap niet interessant vind en ik noem je ook niet kortzichtig als ik hoor dat je meer luistert dan alleen metal. Maar op de manier zoals je je mening hier poneert reageer ik wel en daarnaast: waarom kan er op een metal/'ever je het noemt-forum niet gepraat worden over andere muziek stijlen?? Ik ken toevallig meer metalfans naast mijzelf (zoals demorpheus e.a.) die neuk! ook gaaf vinden terwijl ze verder niet veel rap luisteren. Daarom leek me dit juist een bijzonder interessant topic om tekijken of er meer liefhebbers van zijn zoals wij.

En nogmaals: Ik luister Neuk! niet om de muzikaliteit/kwaliteit van de muziek, maar om de uitstraling en vooral de inhoud van hun ijzersterke teksten.
**This is me, and always with me, the shadow in the name of death, saying 'it's your time'**

Plaats reactie