ik doel dan ook niet op jou.inageandsadness schreef:[..]
Ha, ik luisterde al Gorefest en Sepultura toen Slipkont nog met hun demo's bezig waren!
Slipknot
- inageandsadness
- Contacteer:
- HellcommandeR
- The Horseman
Hetzelfde hier.
Tokus kan voor mijn part op z'n hoofd gaan staan, z'n duim in z'n aars douwen en ondertussen het Wilhelmus grunten, het interesseert me gewoon geen kont.
Dat een groep van 8/9 muzikanten nog zulke eenvoudige riffjes kan produceren... Die scratchgeluiden geven me ook de rugmergtering en als ik vervolgens ook nog eens die teksten zie...
Moge mijn standpunt duidelijk zijn, het is niks voor mij.
Tokus kan voor mijn part op z'n hoofd gaan staan, z'n duim in z'n aars douwen en ondertussen het Wilhelmus grunten, het interesseert me gewoon geen kont.
Dat een groep van 8/9 muzikanten nog zulke eenvoudige riffjes kan produceren... Die scratchgeluiden geven me ook de rugmergtering en als ik vervolgens ook nog eens die teksten zie...

Hêhêh, vishandel Berekoek.
- defenderofsteel
vind slipknot helemaal niks. geen van de cds. duw iowa der in het eerste eerste wak hoor is MOTHERFUcKER!!!!!
had zoiets van hou je bek man en heb de cd deruitgepleurd.
heb het daarna allemaal nog wel een keer aangehoord vind het gewoon niets. ook dat imago van hun in hun overalletjes. heb ook een keer een dvd van ze gezien waar een an die malloten door het publiek loopt en een beetje loopt uit te halen naar zijn fans!
maar ze schijnen een leuke show te geven dus als ik ze tegen kom op een festival en er speelt niets beter ga ik wel kijke
heb het daarna allemaal nog wel een keer aangehoord vind het gewoon niets. ook dat imago van hun in hun overalletjes. heb ook een keer een dvd van ze gezien waar een an die malloten door het publiek loopt en een beetje loopt uit te halen naar zijn fans!
maar ze schijnen een leuke show te geven dus als ik ze tegen kom op een festival en er speelt niets beter ga ik wel kijke
www.myspace.com/suddenthrash
- Yokozuna
- Contacteer:
Re: Slipknot
Ik heb IOWA, wel aardig album. Die ervoor vond ik wel pakkender...yesferro schreef:aangezien er zoveel op die band gekakt wordt, wie van jullie had ooit of heeft er een of meerdere slipknot albums?
Ik had hun eerste album in limited edition, ik kocht het voor de hype en hou er nog steeds van...
Dat ze verder misschien nu-metal zijn (wel erg harde nu-metal dan), kan me geen fuck schelen. Stelletje pussy's soms hier die om hun metal-imago geven, pff. Op IOWA staat geen rap, bijna geen DJ rotzooi, maar wel deathmetal drumwerk, dus mensen moeten daar maar hun bek over houden. Dat je het dan nog een bak herrie vind, zelf weten.
Ben benieuwd of er een 3e album komt. Door het gedoe met bandleden (Stone Sour/Murderdolls)
mp3's: http://members.home.nl/yoko
-
- Contacteer:
- Soulcollector
- Contacteer:
- CALIBANaan
- Contacteer:
- yesferro
- Contacteer:
Het valt me op dat velen dit hier vermeld hebben, best interessantStraightHate schreef: door slipknot e.d. ben ik wel bekend geworden met black/death metal

-We're here to make metal, Black metal, blacker then the blackest black, times infinity- Nathan Explosion
-
- Contacteer:
ja viel mij ook idd op. als je in een of ander topic de naam Slipknot laat vallen is het een en al gekanker, maar ik zie dat er toch een aantal zijn met de albums in huis.yesferro schreef:[..]
Het valt me op dat velen dit hier vermeld hebben, best interessantMij deed het eerder een Rob Zombie cd kopen, wat ik me na 2 weken alweer beklaagde
-
Ik heb ze allemaal nog. Niet orgineel natuurlijk dat kost mij te veel geld. Maar ik vind ze nog steeds geweldig, maar IOWA vind ik toch heel wat minder dan s/t. En MFKR vind ik echt kei appart, een rare combinatie. Maar toch een rammende album. Nieuwe album komt ongeveer in April uit. Ben benieuwd, ze zeiden dat deze album veel ruiger word.
[img]http://www.icedtears.com/musica/logos/97.gif[/img]
!! Maar ik heb besloten om niet meer te posten op metalfan, heel mischien soms nog maar mij zul je hier niet echt meer treffen. !!
!! Maar ik heb besloten om niet meer te posten op metalfan, heel mischien soms nog maar mij zul je hier niet echt meer treffen. !!
-
Ben helemaal niet via Slipknot bekend geraakt met metaal, heb destijds wel wat nummers van het album Slipknot gedownload.
Moet zeggen dat ik het wel gaaf vind, helaas kan een vol album mij niet boeien (mijn broedertje heeft dat album, maar kan hem toch niet non-stop laten draaien, wat ik met andere muziek wel kan).
Moet zeggen dat ik het wel gaaf vind, helaas kan een vol album mij niet boeien (mijn broedertje heeft dat album, maar kan hem toch niet non-stop laten draaien, wat ik met andere muziek wel kan).
KFFR, old-school metal!
-
- innuendo
- Lult over cdtjes
hier sluit ik me volledig bij aanMeltdown schreef:Hetzelfde hier.
Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.
-
- Contacteer:
1. Tis niet erg als je een andere mening hebt dan de meeste mensen hier?..defenderofsteel schreef:vind slipknot helemaal niks. geen van de cds. duw iowa der in het eerste eerste wak hoor is MOTHERFUcKER!!!!!
2. Je spreekt jezelf gewoon fuckin tegen man.,.
Ik bedoel allen je avatar is al van Manowar.. denk je dat die geen dress code hebben?..
en je gaat ze wel bekijken op een festival als er Niets beter optreedt?
tering..
Een band moet je niet afkraken op 1 cd of 1 optreden..
Niet dat ik ze zo fantastisch vind, maar ik vind ze ook niet Slecht. ZE hebben wel 3 goede nummers..
Maar goed, waar maak ik me druk om
'motherfucker' roepen komt inderdaad nogal negroïde over, maar ik vindt het juist lekker krachtig klinken bij Slipknot, het wordt trouwens maar 3x gezegt in het nummer, waarschijnlijk ging je bij de tweede luisterbeurt al bevooroordeelt luisteren om je doelbewust te ergeren.
Op die livedvd zie je inderdaad dat de DJ uithaalt naar een fan, maar als je goed kijkt zie je dat het een mongool is die de DJ vast pakt.
Op die livedvd zie je inderdaad dat de DJ uithaalt naar een fan, maar als je goed kijkt zie je dat het een mongool is die de DJ vast pakt.
Wantlist cd/lp:
Original Sin – Sin Will Find You Out
Sindrome - Into the Halls of Extermination
Sindrome - Vault of Inner Conscience
Vulture - Easier to Lie
Paradox - Heresy
Original Sin – Sin Will Find You Out
Sindrome - Into the Halls of Extermination
Sindrome - Vault of Inner Conscience
Vulture - Easier to Lie
Paradox - Heresy
heb cd's wel eens gehoord bij mijn broertje, jaren geleden. Vond het meteen al nix.
Nou heb ik dus kaartjes voor 'tallica in juni... toch effe cd's van hem geleend van slipknot en korn (hij is ze gelukkig ook al ontgroeit). Zet ze nu wel eens op, maar doet me niet echt veel. Sommige nummers beuken wel lekker....
Maar meer ook absoluut niet.
Nou heb ik dus kaartjes voor 'tallica in juni... toch effe cd's van hem geleend van slipknot en korn (hij is ze gelukkig ook al ontgroeit). Zet ze nu wel eens op, maar doet me niet echt veel. Sommige nummers beuken wel lekker....
Maar meer ook absoluut niet.
- Hieronimus
Ik heb ook 't eerste album van Sknotlip lim. edition...
Was wel aardig bij tijden, meer ook niet...
Was wel aardig bij tijden, meer ook niet...
Front voor/der Matigheid
last.fm
last.fm
Da's dan aardig dom.Nou heb ik dus kaartjes voor 'tallica in juni...
Ik zou enkel voor Metallica komen, maar om daar nou 40 euro voor neer te leggen...
Want voor de voorprogramma's hoef ik het niet te doen.
Mijn mening over Slipknot staat een stukje naar boven nog in een quote, en het enige Korn nummer dat ik echt vind rossen is Got The Life.
Meltdown schreef:Da's dan aardig dom.Nou heb ik dus kaartjes voor 'tallica in juni...
Ik zou enkel voor Metallica komen, maar om daar nou 40 euro voor neer te leggen...
Want voor de voorprogramma's hoef ik het niet te doen.
Mijn mening over Slipknot staat een stukje naar boven nog in een quote, en het enige Korn nummer dat ik echt vind rossen is Got The Life.
Rot op, homo. Is helemaal nix dom. Zag 'tallica in gelredome, en dat was zo super bikkel, dat ik ze gewoon weer wil zien in jullie. En ja, ik had ook liever iets anders gehad dan slipknot en korn, maar dan ga ik wel zuipen, ofzo...
daaag
Best neger, betaal jij lekker 40 euro voor Metallica, doe wat je niet laten kan.Rot op, homo. Is helemaal nix dom. Zag 'tallica in gelredome, en dat was zo super bikkel, dat ik ze gewoon weer wil zien in jullie. En ja, ik had ook liever iets anders gehad dan slipknot en korn, maar dan ga ik wel zuipen, ofzo...
- MindlessMayo
Re: Slipknot
Ik heb een album op mijn pc staan, uhm die ene met wait and bleed (leuk nummer wel, Idols 2005 meedoen?). Niet eens zelf er op gezet, ex vriendje voor mij gedaanyesferro schreef:aangezien er zoveel op die band gekakt wordt, wie van jullie had ooit of heeft er een of meerdere slipknot albums?
Ik had hun eerste album in limited edition, ik kocht het voor de hype en hou er nog steeds van...

Let op! Bandopgave Occultfest 2006 binnenkort weer mogelijk.
See You At Occultfest 2006!
http://www.occultfest.nl
See You At Occultfest 2006!
http://www.occultfest.nl
- Blood Moon
- Demorpheus
- Poseur Extraordinair
- LiberatedMadness
- Soulcollector
- Contacteer:
- Demorpheus
- Poseur Extraordinair