Beste Nederlandse metal groep
- the_beauty_of_death
is vrij bekendmetalfreak_87 schreef:hey the_beauty_of_death
van katoen?????????? vaag
kan je zelfs downloaden op kazaa

www.vankatoen.nl
GoD hAtEs UsS aLL .
- SilentSinner
- Thaumaturgy
- ik stamp je kapot
- Contacteer:
hey nl bands
black metal bands:
Perditor, D.R.E.P., Heidenland, Bestial summoning (rip), Funeral winds, Galgeras, Mordaehoth, Heretic, Wrok, dimensional psychosis, Lugubre, Cirith Gorgor, Zwartketterij en natuurlijk Fluisterwoud & Botulistum
death metal:
SEVERE TORTRE, inhume, caedere, pyaemia, disavowed, brutus, pulverizer, helltrucker, deifecation, mangled, extreem eczeem etc
owja.. goed nieuws voor de fans van NL death metal:
16 novwember in de Goudvishal te Arnhem (http://www.goudvishal.nl) spelen SEVERE TORTURE, INHUME, DEIFECATION, EXTREEM ECZEEM, HELLTRUCKER en waarschijnlijk MANGLED) owja.. en op 24 december speelt FLUISTERWOUD met MORRIGAN (ger), ANAEL (ger), DARKENED NOCTURN SLAUGHTERCULT (ger) en DIMENSIONAL PSYCHOSIS in de Goudvisdhal!
BEUKEN!!!
Perditor, D.R.E.P., Heidenland, Bestial summoning (rip), Funeral winds, Galgeras, Mordaehoth, Heretic, Wrok, dimensional psychosis, Lugubre, Cirith Gorgor, Zwartketterij en natuurlijk Fluisterwoud & Botulistum

death metal:
SEVERE TORTRE, inhume, caedere, pyaemia, disavowed, brutus, pulverizer, helltrucker, deifecation, mangled, extreem eczeem etc
owja.. goed nieuws voor de fans van NL death metal:
16 novwember in de Goudvishal te Arnhem (http://www.goudvishal.nl) spelen SEVERE TORTURE, INHUME, DEIFECATION, EXTREEM ECZEEM, HELLTRUCKER en waarschijnlijk MANGLED) owja.. en op 24 december speelt FLUISTERWOUD met MORRIGAN (ger), ANAEL (ger), DARKENED NOCTURN SLAUGHTERCULT (ger) en DIMENSIONAL PSYCHOSIS in de Goudvisdhal!
BEUKEN!!!
HE GOT A SHEATH MADE OF PLASTIC....
GRABS IT OVER HIS HEAD....
FOURTY GALLONS OF PETROL....
GONNA BURN YOU ALL DEAD....
- Demorpheus
- Poseur Extraordinair
- yesferro
- Contacteer:
after forever, orphanage en ayreon!Kristof schreef:Wat vinden jullie de beste metalgroep die Nederland ooit heeft voortgebracht??<br><br>Ik stem op Pestilence,God Dethroned en Ayreon. Ook Altar en Gorefest waren wel ok. After Foreveter gaat ook wel.
-We're here to make metal, Black metal, blacker then the blackest black, times infinity- Nathan Explosion
Hey uhm, Nosferatu, als je iets in 'oud Engels' wil schrijven doe het dan goed, dat stukje tekst op je introductie pagina daar klopt geen reet van... 'thy will feel'?
Anyway, goeie nederlandse metalbands:
CARCERI
DUTCH DECIBEL (helaas RIP)
SEVERE TORTURE
GOD DETHRONED
SINISTER
HOUWITSER
NEMESIS ENFORCER
INRI
FLESH MADE SIN
ABSORBED
en nog wel een paar waar ik even niet op kan komen...
Mijn eigen band mag ik natuurlijk niet noemen, maar ik zou zeggen check http://fade.to/darkdayrising uit voor een mp3 en laat maar horen of jullie het iets vinden
Anyway, goeie nederlandse metalbands:
CARCERI
DUTCH DECIBEL (helaas RIP)
SEVERE TORTURE
GOD DETHRONED
SINISTER
HOUWITSER
NEMESIS ENFORCER
INRI
FLESH MADE SIN
ABSORBED
en nog wel een paar waar ik even niet op kan komen...
Mijn eigen band mag ik natuurlijk niet noemen, maar ik zou zeggen check http://fade.to/darkdayrising uit voor een mp3 en laat maar horen of jullie het iets vinden
- impaled succubus
Ow ja dat was ik ook. Ik zit hier altijd onder de nick van onze gitarist... We zijn wel heel erg vooruit gegaan sinds dat optreden hoor! Als het ff meezit spelen we in januari ofzo weer in Zoetermeer... even die vuile Martin een mailtje sturen.
En 14 februari spelen we in Gouda, dat is ook in je buurt.
En 14 februari spelen we in Gouda, dat is ook in je buurt.
Poepoe,jij hebt nogal een hoge pet op van de nederlandse (black)metal scene,Fluisterwoud en onheil ok,maar Grafschennis?????Kristof schreef:<blockquote><b>Quote:</b><table width=90% border=0 cellspacing=0 cellpadding=0><tr><td bgcolor=#000000 height=1></td></tr><tr><td><table><tr><td><font size=1><b>Op Zondag 31 maart 2002 04:43 schreef Snaggerske het volgende:</b><br>Flesh Made Sin, Pentacle, Fluisterwoud, Occult, (ouwe) Sinister, Perditor, Rouwen, Grafschennis, Outburst, Autumnal Reaper, Pulverizer, Sacramental Sachrem, Detonation, Mangled, Asphyx, Goddes of Desire, Onheil, Thanatos, Tartaros, Judgement Day, Devastation of the Limbs, Warlust<br><br></font></td></tr></table></td</tr><tr><td bgcolor=#000000 height=1></td></tr></table></blockquote><br><br><br>Hel yeah iemand met smaak alhoewel ik ze niet allemaal ken zijn er toch een paar heerschende groepen bij.
Heidenland en Galgeras is wel ok. Maar Altar,(ouwe) Gorefest,pestilence zijn zeer goeie bands
- ik stamp je kapot
- Contacteer:
gave band
HE GOT A SHEATH MADE OF PLASTIC....
-
- Commander Kansloos
- Contacteer:
ben je echt zanger??Hoolie99 schreef:Wat vind je er niet goed aan dan? Sta altijd open voor gefundeerde kritiek dus... cheerz, Pat - Callenish Circle.
In dat geval; proficiat met een van de betere nederlandse metalgroepen.
Zang is zeker wel ok!
Cirkels sluiten. Vervellen. Genieten. That's Kriestof.
- Mr_No_Good
- Contacteer: