jij ken 'm beter laten uitdeuken dacht ik zoPoggwyd schreef:Hebben jullie het hier nou nog steeds over?
Wie was er belangrijker?
Hebben jullie niks beters te doen? Huiswerk maken of de auto van je vader wassen ofzo...?
Nee?
in dat geval...
Dan kom mijn auto maar wassen!
Belangrijkste persoon in black metal.
Niet waar eikel! Wel! Je hebt gelijk! LIK DE CAKE VAN DE VLOER!!!Svenson schreef:[..]
Heerlijk! In tweestrijd met jezelf!
(De 2e no-prize van deze maand voor wie de voorlaatste zin weet te plaatsen...)
"I already smashed James in the mouth one time, and Lars is scared of his own shadow." - Dave Mustaine
[img]http://picserver.student.utwente.nl/i/ILV6IS57P6G0[/img]
[img]http://picserver.student.utwente.nl/i/ILV6IS57P6G0[/img]
- kromme zak hooi
- kromme zak hooi
Die-Hard black metal fans beweren dat De Mysteriis dom Sathanas een mijlpaal is. Maar als je even hun legendarische status in het black metal wereldje vergeet, en kijkt naar wat er op hun plaatjes te beluisteren valt, is het moeilijk om ze serieus te nemen. De vocals zijn hilarisch, klinkt als iemand die Dave Mustaine nadoet, echt om je dood te lachen. Deze band is niet evil, dit is een komische parodie!
Het gitaarwerk is plat, ongeinspireerd, en het ontbreekt totaal aan de duistere black metal atmosfeer die andere bands met succes hebben neergezet (nargaroth, immortal, graveland etc ).
Misschien heeft Varg Euronymous doodgestoken omdat ie lame is. Deze band is alleen voor de black metal fan die al een harde krijgt bij alles wat ook maar een beetje evil en stout is. Voor de rest van ons: Mayhem is zwaar over het paard getild.
Het gitaarwerk is plat, ongeinspireerd, en het ontbreekt totaal aan de duistere black metal atmosfeer die andere bands met succes hebben neergezet (nargaroth, immortal, graveland etc ).
Misschien heeft Varg Euronymous doodgestoken omdat ie lame is. Deze band is alleen voor de black metal fan die al een harde krijgt bij alles wat ook maar een beetje evil en stout is. Voor de rest van ons: Mayhem is zwaar over het paard getild.
krijg kankerkromme zak hooi schreef:Die-Hard black metal fans beweren dat De Mysteriis dom Sathanas een mijlpaal is. Maar als je even hun legendarische status in het black metal wereldje vergeet, en kijkt naar wat er op hun plaatjes te beluisteren valt, is het moeilijk om ze serieus te nemen. De vocals zijn hilarisch, klinkt als iemand die Dave Mustaine nadoet, echt om je dood te lachen. Deze band is niet evil, dit is een komische parodie!
mayhem is zeker en vast overgewaard, maar ontkennen dat De Mysteriis geen mijlpaal is onzin.kromme zak hooi schreef:Die-Hard black metal fans beweren dat De Mysteriis dom Sathanas een mijlpaal is. Maar als je even hun legendarische status in het black metal wereldje vergeet, en kijkt naar wat er op hun plaatjes te beluisteren valt, is het moeilijk om ze serieus te nemen. De vocals zijn hilarisch, klinkt als iemand die Dave Mustaine nadoet, echt om je dood te lachen. Deze band is niet evil, dit is een komische parodie!
Problem, metalfan.nl?
- Hieronimus
Ik vind kromme zak hooi's mening meestal best twistend met de algemenere mening van ons allen 

Front voor/der Matigheid
last.fm
last.fm
- kromme zak hooi
Je hebt helemaal gelijk.kromme zak hooi schreef:dat komt omdat jullie elkaar allemaal nablaten
Natuurlijk, zoiets constateer je ook na 5 posts al.
Maargoed wat betreft mijlpijl of belangrijkste persoon interesseert het me allemaal niet want dat is en blijft Black Metal / Cronos..
You're only living on borrowed time from your fate.
- Hieronimus
Sommigen dingen zijn we het gewoon over eens en dan nemen we argumenten over van een ander...
Front voor/der Matigheid
last.fm
last.fm
- kromme zak hooi
nou, Cronos verdient respect omdat hij Bathory, Sodom en Celtic Frost heeft geinspireerd. Maar er is geen enkele reden om daadwerkelijk naar Venom te gaan luisteren, ik bedoel, je gaat me toch niet vertellen dat je die band serieus neemtsnagger schreef:[..]
Je hebt helemaal gelijk.
Natuurlijk, zoiets constateer je ook na 5 posts al.
Maargoed wat betreft mijlpijl of belangrijkste persoon interesseert het me allemaal niet want dat is en blijft Black Metal / Cronos..
- Sandr
- Contacteer:
ik neem jou ook niet serieus en toch moet ik me door jouw posts heenwerkenkromme zak hooi schreef:[..]
nou, Cronos verdient respect omdat hij Bathory, Sodom en Celtic Frost heeft geinspireerd. Maar er is geen enkele reden om daadwerkelijk naar Venom te gaan luisteren, ik bedoel, je gaat me toch niet vertellen dat je die band serieus neemt
'Tuez-les tous, Dieu reconnaîtra les siens'
[img]http://lastfm.obsessive-media.de/weekly/5x1/Sandr616.jpeg[/img]
[img]http://lastfm.obsessive-media.de/weekly/5x1/Sandr616.jpeg[/img]
- Sephistum Infernis