The Crown

Jouw band, andere bands .. alles kun je hier kwijt
Plaats reactie
ReapeR
Contacteer:

The Crown

Bericht door ReapeR » za mar 06, 2004 11:09 am

Wat vinden jullie van deze band?

Ik heb een paar maand geleden Crowned In Terror gekocht en ben nu Posessed 13 aan t downloaden maar wat een vette muziek!!!
Helaas heb ik ze een tijdje terug in Atak gemist dus ik hoop dat ze dit jaar nog naar Nederland komen

Rascul

Bericht door Rascul » za mar 06, 2004 11:35 am

Heerscht, echt. Al 2x live gezien, 2x genoten. Weet je trouwens dat ze Crowned In Terror nogmaals gaan opnemen, maar nu met hun "nieuwe" zanger?
Makkers staakt uw wild geraas

Butcher

Bericht door Butcher » za mar 06, 2004 11:37 am

ik heb het 2 weken geleden herontdekt.
vorig jaar 2x live gezien, dat was zeker gaaf.

Soulcollector
Contacteer:

Bericht door Soulcollector » za mar 06, 2004 11:37 am

wat voor muziek maken ze?
[url=http://www.syncardion.nl/]www.syncardion.nl[/url]

ReapeR
Contacteer:

Bericht door ReapeR » za mar 06, 2004 11:40 am

Rascul_Waznagga schreef:Heerscht, echt. Al 2x live gezien, 2x genoten. Weet je trouwens dat ze Crowned In Terror nogmaals gaan opnemen, maar nu met hun "nieuwe" zanger?
veeet! Oh... nou baal ik al helemaal dat ik ze gemist heb! kan mezelf echt wel voor de kop slaan! echt een week na dat concert kocht ik Crowned in Terror op de gok voor de prijs van 0,99 euro! AAAARGH!!!

Rascul

Bericht door Rascul » za mar 06, 2004 11:57 am

Soulcollector schreef:wat voor muziek maken ze?
Zweedse Death/Thrash

Plaag

Bericht door Plaag » za mar 06, 2004 12:43 pm

Toen ik Deathrace King net in huis had, vond ik hem geweldig, maar na een tijd is wat mij betreft het beste eraf. Het is een soort pakkende ééndagsvlieg in mijn cd-kast, absoluut geen blijver met magie als bijv. Reign in Blood wel heeft. Geen muziek die na jaren nog steeds een speciale plek inneemt.
Kop dicht, Thorko

nuberus

Bericht door nuberus » za mar 06, 2004 1:21 pm

Plaag schreef:Toen ik Deathrace King net in huis had, vond ik hem geweldig, maar na een tijd is wat mij betreft het beste eraf. Het is een soort pakkende ééndagsvlieg in mijn cd-kast, absoluut geen blijver met magie als bijv. Reign in Blood wel heeft. Geen muziek die na jaren nog steeds een speciale plek inneemt.
Daarom wordt ie ook de cdverzameling uitgekegeld. Steriele band met een ronduit saai geluid.
En de man zal heersen.

Kevin
Contacteer:

Bericht door Kevin » za mar 06, 2004 1:23 pm

Ze willen van alle elementen iets meepikken, wat als gevolg heeft dat ze nergens in uitblinken en dus een redelijk saaie middenmoter worden. Althans dat vind ik dan.

XnegativeX
Contacteer:

Bericht door XnegativeX » za mar 06, 2004 1:27 pm

Ik heb niemand hier nog gehoord over Hell is here.
Toen ik dat album hoorde werd ik totaal weggeblazen door de woeste energie die dat album uitstraalt.
Alles wat daarna is uitgekomen had die energie gewoon niet meer. Misschien zijn ze er wel origineler op geworden en hebben ze meer hun eigen stijl ontwikkeld maar ik had veel liever de brute Crown ten tijde van Hell is here gehoord.
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

Kriestof
Commander Kansloos
Contacteer:

Bericht door Kriestof » za mar 06, 2004 1:40 pm

live zijn ze leuk, op cd vind ze minder

hell is here vind ik ook de beste
Cirkels sluiten. Vervellen. Genieten. That's Kriestof.

Daeminion

Bericht door Daeminion » za mar 06, 2004 1:46 pm

Twee keer gezien vorig jaar.

Eerste keer was matig,tweede keer bliezen ze alles omver.

Yokozuna
Contacteer:

Bericht door Yokozuna » za mar 06, 2004 2:34 pm

Plaag schreef:Toen ik Deathrace King net in huis had, vond ik hem geweldig, maar na een tijd is wat mij betreft het beste eraf. Het is een soort pakkende ééndagsvlieg in mijn cd-kast, absoluut geen blijver met magie als bijv. Reign in Blood wel heeft. Geen muziek die na jaren nog steeds een speciale plek inneemt.
Nou, Crowned in Terror heeft me wel wekenlang geboeit, elke dag minimaal 1x geluisterd.
Ze willen van alle elementen iets meepikken, wat als gevolg heeft dat ze nergens in uitblinken en dus een redelijk saaie middenmoter worden. Althans dat vind ik dan.
Dat gevoel had ik ook precies toen ik Deathrace King gehoord had, maar na Crowned in Terror was dat snel veranderd :) Die gitaarsolo's op dat album, werkelijk meesterlijk, vooral in de deathmetal, waar het toch bij het grootste deel van de band neerkomt op ongestructureerd gepiel.

Crowned in Terror had ook behoorlijke, op Possessed 13 zijn de bassdrums voor het eerst getriggerd, maar de rest is echt slecht gemixed (vooral kwa volume verhoudingen). Possessed 13 is ook een stuk minder melodieus, wat ik juist de kracht vond op Crowned in Terror, bruutheid/chaos gemengd met melodie. De laatste plaat vind ik ook vrij redelijk, maar niet meer dan dat.
mp3's: http://members.home.nl/yoko

Gr. Dracula
Lult over cdtjes

Bericht door Gr. Dracula » za mar 06, 2004 3:07 pm

The Crown behoort tot mijn favoriete bands, ongetwijfeld!!! Strak, snel, sneller, snelst...Da`s godverdomme pas the speed of darkness! Die kerel is helemaal geflipt ook, elke keer als ik ze weer live zien ( inmiddels wel een ker of 6 gezien) wordt `t steeds bruter!

Ik kan alle schijven met VEEL plezier waarderen maar Hell is Here en Crowned in Terror hebben voorrang :D
Perhaps you should try the morgue

[img]http://i20.photobucket.com/albums/b249/lanablaa/Banner_486x60_kat.gif[/img]

XnegativeX
Contacteer:

Bericht door XnegativeX » za mar 06, 2004 3:11 pm

Gr. Dracula schreef:The Crown behoort tot mijn favoriete bands, ongetwijfeld!!! Strak, snel, sneller, snelst...Da`s godverdomme pas the speed of darkness! Die kerel is helemaal geflipt ook, elke keer als ik ze weer live zien ( inmiddels wel een ker of 6 gezien) wordt `t steeds bruter!

Ik kan alle schijven met VEEL plezier waarderen maar Hell is Here en Crowned in Terror hebben voorrang :D
Vreemd, ik vind eigenlijk alleen Hell is here lekker knallen. De rest is lang niet zo snel. D'r zitten me ook teveel van die Motorhead achtige rock stukjes in.
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

Gr. Dracula
Lult over cdtjes

Bericht door Gr. Dracula » za mar 06, 2004 3:18 pm

XnegativeX schreef:[..]

Vreemd, ik vind eigenlijk alleen Hell is here lekker knallen. De rest is lang niet zo snel. D'r zitten me ook teveel van die Motorhead achtige rock stukjes in.
Hell is here is inderdaad de meest explosieve plaat. Net of je een vers slavinkje in een knoerthete pan met teveel olie er in gooit, zeg maar. Maar Crowned in Terror is desontdanks ook loeisnel. Luister maar es naar de titeltrack of Satanist. Er staan ook wel een paar mid-tempo nummers op ( oa World Below) maar die hebben hun draai op die schijf ook gevonden, dunkt me.

Kortom, ik blijf het een geniale band vinden.
Perhaps you should try the morgue

[img]http://i20.photobucket.com/albums/b249/lanablaa/Banner_486x60_kat.gif[/img]

Svenson

Bericht door Svenson » za mar 06, 2004 4:44 pm

Ik heb er tijden heel veel na geluisterd en heb Crowned in Terror, The Burning & Deathrace king in mijn bezit. Maar nu vind ik het maar een matige band geworden, blijft door de jaren heen niet heel goed.
Gebraut nach dem deutschen reinheitsgebot

Jesper

Bericht door Jesper » za mar 06, 2004 4:56 pm

Mwah...ik vind hier eigenlijk helemaal niks aan. Het kan aan mij liggen, maar ik vind het maar een saai bandje. Ik heb ze ook een keer live gezien, en dat viel me ook erg tegen...
Heus.

ReapeR
Contacteer:

Bericht door ReapeR » za mar 06, 2004 5:52 pm

Ik vind Crowned In Terror echt een geweldige cd. Ik weet niet precies welke cd het beste is aangezien ik alleen Crowned In Terror en Posessed 13 heb maar persoonlijk kan Crowned In Terror mij meer bekoren.
Ik hoop ze echt nog een keer live te mogen aanschouwen.

CoenV

Bericht door CoenV » za mar 06, 2004 7:28 pm

Deathrace King ken ik alleen, klinkt allemaal erg gaaf en goed, maar komt al snel de strot uit, geen album wat je blijft luisteren, is de eerste keer het gaafst.
Als ik het hier lees moet ik de rest ook maar eens checken.
Wantlist cd/lp:

Original Sin ‎– Sin Will Find You Out
Sindrome - Into the Halls of Extermination
Sindrome - Vault of Inner Conscience
Vulture - Easier to Lie
Paradox - Heresy

DaKonium

Bericht door DaKonium » za mar 06, 2004 8:30 pm

die stoat op mn to-listen-list
Sterf!

BlackGoat

Bericht door BlackGoat » za mar 06, 2004 8:43 pm

Croned in terror is wel een aardig album voor de rest is het niet echt boeiende muziek :)
[b][url=http://niggers.on.nimp.org/]http://www.gratismetalalbumsdownloaden.nu[/url][/b]

Holbewoner
Contacteer:

Bericht door Holbewoner » za mar 06, 2004 9:48 pm

kortom het is gewoon een retegoeie band
I WANT YOU FOR THE ART OF HOLES!!

Othrys

Bericht door Othrys » za mar 06, 2004 10:05 pm

Hell is here vond ik goed, wat daarna kwam kon me niet echt overtuigen.
The True North, Strong and Free

Rascul

Bericht door Rascul » zo mar 07, 2004 12:36 pm

Deathrace King kan me nog steeds overtuigen, maar je moet er wel van houden. Death 'n Roll!

Plaats reactie