Metalfanfest, de Idols versie
- Heer Petomaan
Godverdomme, wacht nou maar netjes tot de 23e! I rest my case...Jaymz schreef:Dus SoD zit zowieso niet bij de 6 bands die de organisatie kiest?
Dissection(manager festival), Aadspeedrock(PR), Tokus (verbinding van de naam metalfan aan het fest).Wie is de organisatie eigenlijk precies?
En zoals al eerder gezegd, ik acht het zeer onwaarschijnlijk dat ik zelf speel.
Ten eerste om de "oneerlijke concurrentie/vriendjespolitiek" argumenten te ontlopen.
Ten tweede omdat ik en het organiseren en goed laten verlopen van het festival EN zelf spelen niet trek. 1x gedaan, voorlopig niet meer, anders lig ik weer een dag plat.
Lijkt mij wel ok dat Hatred speelt, trekt ook weer wat publiek enzo.
Laatst gewijzigd door Sander op vr mar 19, 2004 10:33 am, 1 keer totaal gewijzigd.
- Heer Petomaan
Haha ja dat probleem ken ik, heb dat met Aratron een keer gedaan, festival organiseren en zelf spelen. Das echt niet te doen, tenzij je als eerste speelt!Dissection schreef:[..]
Ten tweede omdat ik en het organiseren en goed laten verlopen van het festival EN zelf spelen niet trek. 1x gedaan, voorlopig niet meer, anders lig ik weer een dag plat.
Gezien de status van Hatred, zullen die echt niet willen openen.Heer Petomaan schreef:[..]
Haha ja dat probleem ken ik, heb dat met Aratron een keer gedaan, festival organiseren en zelf spelen. Das echt niet te doen, tenzij je als eerste speelt!
Bij Rock in Temple 1 moest ik zelf spelen en dus ook organiseren (samen met Aadspeedrock). Het enige wat ik die dag op had, was mijn ontbijt. Verder heb ik alleen maar zitten zuipen en lopen stressen, en daarna mocht ik ook nog als 1-na-laatste spelen (textures headlinede toen).
De maandag heb ik amper meer meegemaakt.
- Heer Petomaan
Daarom speelde wij dus ook niet als eerste!Dissection schreef:[..]
Gezien de status van Hatred, zullen die echt niet willen openen.
Bij Rock in Temple 1 moest ik zelf spelen en dus ook organiseren (samen met Aadspeedrock). Het enige wat ik die dag op had, was mijn ontbijt. Verder heb ik alleen maar zitten zuipen en lopen stressen, en daarna mocht ik ook nog als 1-na-laatste spelen (textures headlinede toen).
De maandag heb ik amper meer meegemaakt.
Godver, en dan de volgende dag om 07:00 weer moeten werken is ook geen pretje!
- Heer Petomaan
- Heer Petomaan
Nee dat was gelukkig niet het geval, maar 1 van de PA speakers kapte er halverwege de set van Paratyfus mee, dus moest er snel ergens een nieuwe vandaan getoverd worden. Dit grapje heeft 1,5 uur geduurd!Dissection schreef:Hehehehe, en iedere band MOEST natuurlijk over zijn eigen backline spelen, waardoor de geschatte ombouwtijd van 10 minuten uitliep tot een half uur.
- Twister Of Truth
- Contacteer:
Ik zet hem erbij....maar de cd heb ik nog niet ontvangen, vandaar dat jullie ontbraken!Twister Of Truth schreef:He Thijs,
Leuk dat je zo'n poll maakt, maar dan moet je natuurlijk niet Twister Of Truth in het lijstje vergeten !!! Cdtje is 2 dagen geleden opgestuurd, dus zou je net op tijd moeten krijgen !!!
Wanneer spelen we een keer samen?
- Twister Of Truth
- Contacteer:
Thanx, dat samenspelen moeten we inderdaad nog een keertje regelen! Had vincent nog geen contact opgenomen met jou erover ??? Ik zal het vanavond wel effe zeggen tegen hem !Dissection schreef:[..]
Ik zet hem erbij....maar de cd heb ik nog niet ontvangen, vandaar dat jullie ontbraken!
Wanneer spelen we een keer samen?
http://www.twisteroftruth.com
- Twister Of Truth
- Contacteer:
- Lennert
- Lult over cdtjes
- Contacteer:
als dit de lijst zou worden zou dat zeker niet slecht zijnJaymz schreef:Zal dus wel zo worden:
Conquestador
Constant Paranoia
Serenade of Darkness
Verderf
Badly Preserved of Sephiroth
Niet slecht..

Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.
Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."
:' )
- inageandsadness
- Contacteer:
- Soulcollector
- Contacteer:
- inageandsadness
- Contacteer:
- CALIBANaan
- Contacteer:
-
- Contacteer:
- Lennert
- Lult over cdtjes
- Contacteer:
wie?Aadspeedrock schreef:De PR-hoer laat zich ook weer eens zien...
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.
Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."
:' )
- Demorpheus
- Poseur Extraordinair
goh, wat een verassing
Laatst gewijzigd door Demorpheus op di mar 23, 2004 12:13 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Nee, jij!!
- Demorpheus
- Poseur Extraordinair
- Demorpheus
- Poseur Extraordinair
- Demorpheus
- Poseur Extraordinair