Zondag 27 juni gaat het loos in Innocent Hengelo.
Born from Pain
E-town Concrete
Shattered Realm
Maroon
Deadsoil
Among the Living
http://www.innocent.nl/
27-6 Metalcore fest in Hengelo
- XnegativeX
- Contacteer:
27-6 Metalcore fest in Hengelo
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.
-
- XnegativeX
- Contacteer:
Het wordt inderdaad pittig. D'r worden 120 kaartjes verkocht en je hebt nogal wat ruimte nodig bij dat soort bands 
Ik kan trouwens niet naar Graspop. Mijn vrienden kunnen geen van allen. En ik ga niet alleen. Ik ga namelijk deels naar festivals voor de gezelligheid.

Ik kan trouwens niet naar Graspop. Mijn vrienden kunnen geen van allen. En ik ga niet alleen. Ik ga namelijk deels naar festivals voor de gezelligheid.
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.
-
- XnegativeX
- Contacteer:
Midsummer moet ik nog even afwachten. Ik heb nog meer festivals waar ik wel naar toe zou willen. Even kijken wat daarvan komt.
Dit wordt sowieso mijn 2e keer dat ik Shattered realm zie. De vorige keer waren ze ook al super bruut.
Ik heb mijn kaartje binnen dus het feest mag van mij beginnen!!!
Dit wordt sowieso mijn 2e keer dat ik Shattered realm zie. De vorige keer waren ze ook al super bruut.
Ik heb mijn kaartje binnen dus het feest mag van mij beginnen!!!