The Monolith Deathcult in Sliedrecht*waanzin ten top*

Hier kan je alles kwijt over concerten en festivals.
Gebruikersavatar
Skeletor
Berichten: 49
Lid geworden op: di mei 11, 2004 1:14 am
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Bericht door Skeletor » zo jun 20, 2004 4:16 pm

Vermakelijk.
http://www.arminius.nl

"I will see him now... Where is the eye of the Serpent? Rexor tells me you gave it to a girl for a mere nights pleasure... people have no grasp of what they do."

--Thulsa Doom

Grandpa
Berichten: 7
Lid geworden op: za jun 19, 2004 11:50 pm

Bericht door Grandpa » zo jun 20, 2004 6:12 pm

TMDC Wordfuhrer schreef:De zanger van Profane was inderdaad zat en heeft het ook zeker niet express gedaan, anders waren er wel meer kaken gebroken. In zijn enthousiasme trket hij een meisje(lees:TREKT) dat 3 koppen kleiner is dan hem de pit in. De dame in kwestie stond aan de zijkant te kijken omdat haar vriend in die band speelt.

-Je trekt geen mensen aan hun arm ongewild de pit in. Dat je iemand per ongeluk raakt tijdens het pitten kan gebeuren, dan moet je daar maar niet gaan staan. Maar hij trok haar de pit in. Vandaar dat ik dat een actie vind die alleen aan minder bedeelden toegewezen kan worden.

Hij is daar op aangesproken in het halletje van de WC en ontkende(onderwijl schaapachtig lachen naar zijn vrienden, want de James hetfield van Profane stond voor lul) iedere betrokkenheid. Daarna is hij pas mee naar buiten genomen door mijn vriendin voor een goed gesprek. De excuses kwamen pas veel een uur later op het trappetje op de eerste verdieping.
Als dit zo gebeurd is, dan is het inderdaad knap stom van hem. En dus is andermaal bewezen, dat drank meer kapot maakt dan je lief is (in dit geval een kaak en een groot aantal hersencellen).
En dat James Hetfield van Profane valt wel mee, dat was Fred zijn visie. Ik ken Johan goed en hij heeft over het algemeen niet zo'n last van kapsones. Het eerder geschetste Dr. Phil beeld komt dichter in de buurt.

Hoe is het nu overigens met het "slachtoffer"?
A generation of men is like a generation of leaves; the wind scatters some leaves upon the ground, while others the burgeoning wood brings forth - and the season of spring comes on. So of men one generation springs forth and another ceases.
[b][i]Homer[/i][/b]

Grandpa
Berichten: 7
Lid geworden op: za jun 19, 2004 11:50 pm

Bericht door Grandpa » zo jun 20, 2004 6:16 pm

Bij de weg!

Ik heb nog even geprobeerd het monolith guestbook te raadplegen, maar deze lijkt het hele weekend al uit de lucht te zijn!
A generation of men is like a generation of leaves; the wind scatters some leaves upon the ground, while others the burgeoning wood brings forth - and the season of spring comes on. So of men one generation springs forth and another ceases.
[b][i]Homer[/i][/b]

TMDC Wordfuhrer
Berichten: 501
Lid geworden op: za aug 09, 2003 3:23 pm

Bericht door TMDC Wordfuhrer » ma jun 21, 2004 11:50 am

Ja onze server is down

Sabotage!!!

Johan is verder ook wel ok, het was een lomp ongeluk. De ergenis die ik tentoonspreid is meer gericht tegen de andere bezoekers. Ik heb Johan later nog een handje gegeven.
[b]Dako schreef[/b]
De houding van TMDC kennende bedoelt meneer iets als 'we klooiden maar wat aan, en toch speelden we de rest van de Nederlandse scene helemaal zoek'. Pre Order: @ www.monolith-deathcult.com/popup.htm

Gebruikersavatar
Killjoy
Berichten: 1655
Lid geworden op: ma mei 31, 2004 9:44 am
Locatie: Rotterdamn

Bericht door Killjoy » ma jun 21, 2004 2:47 pm

En zo leefden ze allemaal nog lang en gelukkig
Heerschen en laten Heerschen!

TMDC Wordfuhrer
Berichten: 501
Lid geworden op: za aug 09, 2003 3:23 pm

Bericht door TMDC Wordfuhrer » di jun 22, 2004 6:25 pm

*snotter*

Ik krijg het nu ook even te kwaad

*snotter*
[b]Dako schreef[/b]
De houding van TMDC kennende bedoelt meneer iets als 'we klooiden maar wat aan, en toch speelden we de rest van de Nederlandse scene helemaal zoek'. Pre Order: @ www.monolith-deathcult.com/popup.htm

Grandpa
Berichten: 7
Lid geworden op: za jun 19, 2004 11:50 pm

Bericht door Grandpa » di jun 22, 2004 8:05 pm

Verdomme... nu begin ik ook

snik! :(
A generation of men is like a generation of leaves; the wind scatters some leaves upon the ground, while others the burgeoning wood brings forth - and the season of spring comes on. So of men one generation springs forth and another ceases.
[b][i]Homer[/i][/b]

banisher
Berichten: 4239
Lid geworden op: zo dec 14, 2003 1:58 pm
Locatie: roelofarendsveen
Contacteer:

Bericht door banisher » di jun 22, 2004 9:25 pm

Tering, waar slaat dit op,
sorry hoor, maar je speelt nog lang niet in een band die in een uitverkocht Ahoy zou kunnen spelen, of iets wat uitverkocht kan zijn.
En TOCH ga je zeiken over een van de meest gezelligste uitgaansgelegenheden waar je heen kunt?
Stel je voor dat het podium nat is, te lui om zelf even droog te maken uiteraard..
kan ik wel begrijpen hoor :roll: .. Misschien is je opgevallen dat je niet in het enige bandje zat dat optrad en zag je ook dat er een aardig aantal bezoekers waren die ook allemaal aanndacht vragen.
en dat je je zo uitlaat over Fred.. vind ik ook echt belachelijk, die vent vond het zelf ook harstikke vervelend hoe het allemaal ging. Die man is echt Ontzettend vriendelijk en draait meestal Ontzettend goede muziek bij de bar etc.
Verder vind ik het een groot zeik verhaal en vind ik je een ontzettend verwaand persoon.
Als je niet tegen zoiets kunt moet je maar eens gaan bedenken of je wel in een band thuis hoort, iig in een band die optreedt...

Zeikerd!

TMDC Wordfuhrer
Berichten: 501
Lid geworden op: za aug 09, 2003 3:23 pm

Bericht door TMDC Wordfuhrer » di jun 22, 2004 11:08 pm

Tering, waar slaat dit op,
Is dit een serieuze vraag?
sorry hoor, maar je speelt nog lang niet in een band die in een uitverkocht Ahoy zou kunnen spelen, of iets wat uitverkocht kan zijn.
En TOCH ga je zeiken over een van de meest gezelligste uitgaansgelegenheden waar je heen kunt?
Correct, en als het het topic hebt gelezen weet je ook waar het over gaat.
Stel je voor dat het podium nat is, te lui om zelf even droog te maken uiteraard..
Nee Marije, de ombouwtijd tussen de bands is niet zo ruim. Eerst moet je in halfdonker de apparatuur aansluiten, kijken of je geluid hebt, daarna volgt een korte linecheck en sta je met de gitaar om te wachten to je kunt beginnen. Je denkt toch niet dat wij ondertussen even het podium gaan dweilen?! Uberhaupt was er niets om te mee dweilen en tenslotte is daar personeel voor. Dat was helaas dronken of ontoerekeningsvatbaar.

Daar hoef je heen Ahoy voor uit te verkopen hoor, dat heet logisch nadenken.
kan ik wel begrijpen hoor .. Misschien is je opgevallen dat je niet in het enige bandje zat dat optrad en zag je ook dat er een aardig aantal bezoekers waren die ook allemaal aanndacht vragen.


Beste Marije, een zaal heeft een taakverdeling. Zo zijn er een aantal mensen die de bar bedienen, munten verkopen, entree heffen , glazen halen etc. EN er zijn mensen die zorgen dat het podium speelklaar is, maar gezien het feoit dat Elektra een soort crèche is voor mensen die niet helemaal 100% zijn snap ik niet dat ze een festival gaan organiseren.

Laat ze maar taartbakwedstrijden gaan organiseren.
en dat je je zo uitlaat over Fred.. vind ik ook echt belachelijk, die vent vond het zelf ook harstikke vervelend hoe het allemaal ging.

Dat weten we, dat heeft hij ons ongeveer 10 keer achter elkaar verteld met dubbele tong
Die man is echt Ontzettend vriendelijk en draait meestal Ontzettend goede muziek bij de bar etc.
Dat kan best zijn, maar hij kwam een beetje dreigend over. We moesten maar oppassen want Profane was heel populair, net zo populair als Metallica in de VS. Daarnaast luistert hij niet als ik hem iets vertel. Ik kan niet tegen mensen die 3 min na een optreden tegen mij aan lopen te drammen. Ik heb hem 3 keer verzocht even te wachten, maar dat was niet aan meneer besteed. Nuchter zal het een hardstikke aardige kerel zijn, maar met drank op is hij strontvervelend.
Verder vind ik het een groot zeik verhaal en vind ik je een ontzettend verwaand persoon.

Ik heb het verhaal niet bedacht, ik beschrijf slechts wat er is gebeurd. Een verwaand persoon? Ja dat klopt, een mooier compliment kun je me niet geven. Was je overigens zelf ook op de Metalday 12 juni of heb je het van horen zeggen?
Als je niet tegen zoiets kunt moet je maar eens gaan bedenken of je wel in een band thuis hoort, iig in een band die optreedt...
Nou Marije, nergens om maar ik wil graag dat de zooi goed geregeld is. Als een OJC niet capabel genoeg is om zoeits te organiseren moeten ze dat niet doen. Wij zijn professionals en willen graag een goede show neerzetten. Dan moet een zaal wel instaat zijn haar zooi voor elkaar te hebben. Is het je wel opgevallen dat ik niet de enige ben die dit heeft meegemaakt? Het lijkt wel of TMDC de deksel van de beerput heeft getrokken.
Zeikerd!
Oei Marije, maak me bang!
Laatst gewijzigd door TMDC Wordfuhrer op wo jun 23, 2004 11:22 am, 1 keer totaal gewijzigd.
[b]Dako schreef[/b]
De houding van TMDC kennende bedoelt meneer iets als 'we klooiden maar wat aan, en toch speelden we de rest van de Nederlandse scene helemaal zoek'. Pre Order: @ www.monolith-deathcult.com/popup.htm

Gebruikersavatar
vertigo
Berichten: 2190
Lid geworden op: vr mar 19, 2004 2:59 am
Locatie: Almelo

Bericht door vertigo » di jun 22, 2004 11:15 pm

Dat noem ik nog eens een antwoord! Amen. :twisted:
-- www.myspace.com/iniurianl - NIEUWE MCD "HATE BEYOND HATE" uit...



[img]http://c1.ac-images.myspacecdn.com/images02/2/l_368c2b2355374d1a854d0529549315bc.gif[/img]

Roger
Berichten: 4
Lid geworden op: di jun 22, 2004 11:09 pm
Locatie: D3v3nt3r

TMDC en the Sliedrecht Slaughter

Bericht door Roger » di jun 22, 2004 11:24 pm

Hmm, de dame noemde het gezellig. Ik betwijfel of ze er bij was. Zeker de dames hadden er een hard time. Een aantal werd meerdere malen voor hoer uitgescholden, zonder enige aanleiding. Je kan posten wat je wil, maar dat is niet iets wat bij metalfesten hoort.
Aangezien ik de lul (bob) was kan ik onafhankelijk verklaren dat het een grote tering bende in sliedrecht was en zeer zeker niet gezellig.
Dat Fred aardig is weet ik niet, want hij was zo dronken als een Maleier. Daarnaast kan hij misschien wel goed muziek draaien, maar zette hij de muziek zo alle jezus hard (hoort bij dronken mensen) dat dat de sfeer ook niet bevorderde.
Nu wil je de discussie over de arrogantie van TMDC starten, maar neem daar dan een aparte topic voor. Dat vinden ze prachtig!
Ik denk dat als je honderden kilometers rijdt voor het publiek in Sliedrecht je idd wel wat meer mag verwachten dan:

Een ongezellige sfeer
dronken organisatie
verwonde vriendin
een zeiknat podium (ooit 220 op je flikker gehad, marije)
en zo kunnen we nog wel even doorgaan.
Maar wees gerust, tmdc zal niet naar Sliedrecht terug gaan, maar met hun ook een hoop andere bands niet, want blijkbaar zijn ze niet de enige die het een bende daar vonden.
Goed werk elektra, ga zo door!

Roger
Berichten: 4
Lid geworden op: di jun 22, 2004 11:09 pm
Locatie: D3v3nt3r

enne

Bericht door Roger » di jun 22, 2004 11:34 pm

Als je wil bitchen (doe dat dan gegrond en zonder kwalificaties die je niet kan staven. Daarnaast "pick your enemys with care." Verbaal wordt je er helemaal uitgeheerschd door de complete deathcult en haar crew. Ben benieuwd...

Gebruikersavatar
Kimzel
Berichten: 23576
Lid geworden op: vr mar 14, 2003 7:24 am
Locatie: lobitch

Bericht door Kimzel » wo jun 23, 2004 8:38 am

toch leuk dat er nieuwe mensen zich aanmelden speciaal voor dit topic

maar ja fijn dat mensen hier hun ei kwijt kunnen

Gebruikersavatar
Farnesse
Berichten: 650
Lid geworden op: ma jun 21, 2004 5:14 pm
Locatie: Assen

Bericht door Farnesse » wo jun 23, 2004 9:01 am

Damn..moet toch es snel een interview met Monolith regelen..met dit soort strakke acties en verbaal sterke verhalen moet het een pracht van een interview worden :shock:
Help het klimaat verder de vernieling in, eet een foute chocoladeletter!

Gebruikersavatar
Rascul
Berichten: 15112
Lid geworden op: wo dec 11, 2002 1:16 pm
Locatie: Utereg

Bericht door Rascul » wo jun 23, 2004 9:55 am

Hum, suggereer je dar een gat in de markt voor MF?
Makkers staakt uw wild geraas

TMDC Wordfuhrer
Berichten: 501
Lid geworden op: za aug 09, 2003 3:23 pm

Bericht door TMDC Wordfuhrer » wo jun 23, 2004 11:23 am

Kom maar op met die interviews.

Gaat Marije nog inhoudelijk reageren of ligt ze inmiddels verbaal knock out geslagen in een hoekje?
[b]Dako schreef[/b]
De houding van TMDC kennende bedoelt meneer iets als 'we klooiden maar wat aan, en toch speelden we de rest van de Nederlandse scene helemaal zoek'. Pre Order: @ www.monolith-deathcult.com/popup.htm

CoenV
Berichten: 18192
Lid geworden op: di mei 06, 2003 5:03 pm

Bericht door CoenV » wo jun 23, 2004 11:49 am

Meestal reageert ze op een klein gedeelte van de tekst met als excuus 'dit zag ik even vluchtig' en doet dan een slappe poging tot sarcasme.
Meestal is het niks.
Wantlist cd/lp:

Original Sin ‎– Sin Will Find You Out
Sindrome - Into the Halls of Extermination
Sindrome - Vault of Inner Conscience
Vulture - Easier to Lie
Paradox - Heresy

Gebruikersavatar
vertigo
Berichten: 2190
Lid geworden op: vr mar 19, 2004 2:59 am
Locatie: Almelo

Bericht door vertigo » wo jun 23, 2004 12:06 pm

Bitchen Heerscht, maar deze bitch heerst zeker niet.... Zal wel een pose zijn om haar eigen tekortkomingen te maskeren. Pfff krijg je een slappe van.
-- www.myspace.com/iniurianl - NIEUWE MCD "HATE BEYOND HATE" uit...



[img]http://c1.ac-images.myspacecdn.com/images02/2/l_368c2b2355374d1a854d0529549315bc.gif[/img]

TMDC Wordfuhrer
Berichten: 501
Lid geworden op: za aug 09, 2003 3:23 pm

Bericht door TMDC Wordfuhrer » wo jun 23, 2004 12:13 pm

Misschien is ze wel heel mooi

Daarom doe ik ook zo aardig tegen haar.
[b]Dako schreef[/b]
De houding van TMDC kennende bedoelt meneer iets als 'we klooiden maar wat aan, en toch speelden we de rest van de Nederlandse scene helemaal zoek'. Pre Order: @ www.monolith-deathcult.com/popup.htm

Gebruikersavatar
vertigo
Berichten: 2190
Lid geworden op: vr mar 19, 2004 2:59 am
Locatie: Almelo

Bericht door vertigo » wo jun 23, 2004 12:15 pm

TMDC Wordfuhrer schreef:Misschien is ze wel heel mooi

Daarom doe ik ook zo aardig tegen haar.

Blond van buiten, zwart van binnen?
-- www.myspace.com/iniurianl - NIEUWE MCD "HATE BEYOND HATE" uit...



[img]http://c1.ac-images.myspacecdn.com/images02/2/l_368c2b2355374d1a854d0529549315bc.gif[/img]

Gebruikersavatar
MindlessMayo
Berichten: 12581
Lid geworden op: ma aug 11, 2003 12:17 pm
Locatie: Zwolle

Bericht door MindlessMayo » wo jun 23, 2004 12:22 pm

TMDC Wordfuhrer schreef:Misschien is ze wel heel mooi
Ze is mooi ja en ze heeft dikke tieten!
Let op! Bandopgave Occultfest 2006 binnenkort weer mogelijk.

See You At Occultfest 2006!
http://www.occultfest.nl

TMDC Wordfuhrer
Berichten: 501
Lid geworden op: za aug 09, 2003 3:23 pm

Bericht door TMDC Wordfuhrer » wo jun 23, 2004 1:18 pm

zien! zien! zien!

Ik neem alles terug!

*Kuch*

Mayo, was jij er destijds ook bij dat wij een show hebben gecanceld in popfront toen we al op het podium stonden?
[b]Dako schreef[/b]
De houding van TMDC kennende bedoelt meneer iets als 'we klooiden maar wat aan, en toch speelden we de rest van de Nederlandse scene helemaal zoek'. Pre Order: @ www.monolith-deathcult.com/popup.htm

Gebruikersavatar
inageandsadness
Berichten: 4945
Lid geworden op: wo jul 02, 2003 6:30 pm
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Bericht door inageandsadness » wo jun 23, 2004 1:27 pm

banisher schreef:Tering, waar slaat dit op,
sorry hoor, maar je speelt nog lang niet in een band die in een uitverkocht Ahoy zou kunnen spelen, of iets wat uitverkocht kan zijn.
En TOCH ga je zeiken over een van de meest gezelligste uitgaansgelegenheden waar je heen kunt?
Stel je voor dat het podium nat is, te lui om zelf even droog te maken uiteraard..
kan ik wel begrijpen hoor :roll: .. Misschien is je opgevallen dat je niet in het enige bandje zat dat optrad en zag je ook dat er een aardig aantal bezoekers waren die ook allemaal aanndacht vragen.
en dat je je zo uitlaat over Fred.. vind ik ook echt belachelijk, die vent vond het zelf ook harstikke vervelend hoe het allemaal ging. Die man is echt Ontzettend vriendelijk en draait meestal Ontzettend goede muziek bij de bar etc.
Verder vind ik het een groot zeik verhaal en vind ik je een ontzettend verwaand persoon.
Als je niet tegen zoiets kunt moet je maar eens gaan bedenken of je wel in een band thuis hoort, iig in een band die optreedt...

Zeikerd!
Ik denk dat je zelf in een band moet spelen (en ervaring met optredens hebben) om te weten hoe kut het is als de zaak slecht geregeld is. Ik heb me dan ook prima vermaakt met het verhaal van der Wordfuhrer en vind dat ze nog heel netjes gebleven zijn.
[url=http://www.inageandsadness.com][img]http://members.chello.nl/p.houwelingen2/logo.jpg[/img][/url]

Gebruikersavatar
MindlessMayo
Berichten: 12581
Lid geworden op: ma aug 11, 2003 12:17 pm
Locatie: Zwolle

Bericht door MindlessMayo » wo jun 23, 2004 1:36 pm

TMDC Wordfuhrer schreef:zien! zien! zien!

Ik neem alles terug!

*Kuch*

Mayo, was jij er destijds ook bij dat wij een show hebben gecanceld in popfront toen we al op het podium stonden?
Jaja moment, even tietenfoto opzoeken voor je.

Was dat met dat kapotte ding toendertijd? (kom even niet op de naam, leek die ik daar ben)

edit:
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Let op! Bandopgave Occultfest 2006 binnenkort weer mogelijk.

See You At Occultfest 2006!
http://www.occultfest.nl

TMDC Wordfuhrer
Berichten: 501
Lid geworden op: za aug 09, 2003 3:23 pm

Bericht door TMDC Wordfuhrer » wo jun 23, 2004 1:56 pm

jups ik neem alles terug
[b]Dako schreef[/b]
De houding van TMDC kennende bedoelt meneer iets als 'we klooiden maar wat aan, en toch speelden we de rest van de Nederlandse scene helemaal zoek'. Pre Order: @ www.monolith-deathcult.com/popup.htm

Gebruikersavatar
vertigo
Berichten: 2190
Lid geworden op: vr mar 19, 2004 2:59 am
Locatie: Almelo

Bericht door vertigo » wo jun 23, 2004 2:01 pm

Inderdaad een mooie meid... jammer dat ze zo bitcherig is... Wat is dat toch altijd met vrouwen hehe... WHY GOD/ALLAH WHY?

vertigo schreef:[..]


Blond van buiten, zwart van binnen?
Rectificatie... zwart van buiten, zwart van binnen.

De quote zal dan wel op mij slaan...
-- www.myspace.com/iniurianl - NIEUWE MCD "HATE BEYOND HATE" uit...



[img]http://c1.ac-images.myspacecdn.com/images02/2/l_368c2b2355374d1a854d0529549315bc.gif[/img]

Gebruikersavatar
MindlessMayo
Berichten: 12581
Lid geworden op: ma aug 11, 2003 12:17 pm
Locatie: Zwolle

Bericht door MindlessMayo » wo jun 23, 2004 2:04 pm

TMDC Wordfuhrer schreef:jups ik neem alles terug
En nu snel bosje verdorde rozen kopen om haar gothic zieltje te winnen..

ontopic:
Groot gelijk om niet te gaan spelen als de zooi niet voor mekaar is
Let op! Bandopgave Occultfest 2006 binnenkort weer mogelijk.

See You At Occultfest 2006!
http://www.occultfest.nl

Gebruikersavatar
vertigo
Berichten: 2190
Lid geworden op: vr mar 19, 2004 2:59 am
Locatie: Almelo

Bericht door vertigo » wo jun 23, 2004 2:05 pm

MindlessMayo schreef:[..]


En nu snel bosje verdorde rozen kopen om haar gothic zieltje te winnen..
Die hoor je bij gothic toch van een graf te jatten... :lol:
-- www.myspace.com/iniurianl - NIEUWE MCD "HATE BEYOND HATE" uit...



[img]http://c1.ac-images.myspacecdn.com/images02/2/l_368c2b2355374d1a854d0529549315bc.gif[/img]

Gebruikersavatar
SilentSinner
Berichten: 4072
Lid geworden op: di dec 18, 2001 7:58 pm
Locatie: B- Gent

Bericht door SilentSinner » wo jun 23, 2004 2:06 pm

hey sinds wanneer is de cultus allemaal bezet....


fotos van de dames AUB :D

Gebruikersavatar
MindlessMayo
Berichten: 12581
Lid geworden op: ma aug 11, 2003 12:17 pm
Locatie: Zwolle

Bericht door MindlessMayo » wo jun 23, 2004 2:06 pm

vertigo schreef:[..]
Die hoor je bij gothic toch van een graf te jatten... :lol:
Hmm ja daar zeg je me wat..
Let op! Bandopgave Occultfest 2006 binnenkort weer mogelijk.

See You At Occultfest 2006!
http://www.occultfest.nl

Gebruikersavatar
Took
Berichten: 32078
Lid geworden op: zo dec 30, 2001 9:58 pm
Locatie: Dwergen Op Zoom
Contacteer:

Bericht door Took » wo jun 23, 2004 2:14 pm

SilentSinner schreef:hey sinds wanneer is de cultus allemaal bezet....


fotos van de dames AUB :D
Wil je gedek(ker)t worden dan?


Overigens is Banisher wel een lekker wijf ja. Goede zet Wordfuhrer.
http://www.metalfan.nl
yowannuzz schreef: Took is de man, de alpha en de omega.

Gebruikersavatar
SilentSinner
Berichten: 4072
Lid geworden op: di dec 18, 2001 7:58 pm
Locatie: B- Gent

Bericht door SilentSinner » wo jun 23, 2004 2:15 pm

Dissection schreef:[..]

Wil je gedek(ker)t worden dan?


Overigens is Banisher wel een lekker wijf ja. Goede zet Wordfuhrer.
jij wel dan?

Gebruikersavatar
Took
Berichten: 32078
Lid geworden op: zo dec 30, 2001 9:58 pm
Locatie: Dwergen Op Zoom
Contacteer:

Bericht door Took » wo jun 23, 2004 2:17 pm

SilentSinner schreef:[..]


jij wel dan?
Nee.
http://www.metalfan.nl
yowannuzz schreef: Took is de man, de alpha en de omega.

Gebruikersavatar
SilentSinner
Berichten: 4072
Lid geworden op: di dec 18, 2001 7:58 pm
Locatie: B- Gent

Bericht door SilentSinner » wo jun 23, 2004 2:17 pm

Dissection schreef:[..]

Nee.
nou dan. je bakkes houden

Gebruikersavatar
Took
Berichten: 32078
Lid geworden op: zo dec 30, 2001 9:58 pm
Locatie: Dwergen Op Zoom
Contacteer:

Bericht door Took » wo jun 23, 2004 2:19 pm

SilentSinner schreef:[..]


nou dan. je bakkes houden
Waarom zou ik?
http://www.metalfan.nl
yowannuzz schreef: Took is de man, de alpha en de omega.

Gebruikersavatar
MindlessMayo
Berichten: 12581
Lid geworden op: ma aug 11, 2003 12:17 pm
Locatie: Zwolle

Bericht door MindlessMayo » wo jun 23, 2004 2:20 pm

Dissection schreef:[..]

Wil je gedek(ker)t worden dan?
Hee verdorie, je eerste leuke woordgrapje! :roll:
Let op! Bandopgave Occultfest 2006 binnenkort weer mogelijk.

See You At Occultfest 2006!
http://www.occultfest.nl

Gebruikersavatar
SilentSinner
Berichten: 4072
Lid geworden op: di dec 18, 2001 7:58 pm
Locatie: B- Gent

Bericht door SilentSinner » wo jun 23, 2004 2:20 pm

lol. kind.

verneuk het Monolith topic nou niet

Gebruikersavatar
Took
Berichten: 32078
Lid geworden op: zo dec 30, 2001 9:58 pm
Locatie: Dwergen Op Zoom
Contacteer:

Bericht door Took » wo jun 23, 2004 2:22 pm

SilentSinner schreef: verneuk het Monolith topic nou niet
SUPPORT THE WAR AGAINST TMDC!Allah Akbar!!! :roll: :roll:

Nee, Monolith is gaaf. Vooral de verhalen. Tourverslag The Crown, allerlei verhalen over concerten. Moge deze band nog lang bestaan!
Maar goed, het verhaal van Michiel zou best waar kunnen zijn. Toch klopt er 1 ding niet....
http://www.metalfan.nl
yowannuzz schreef: Took is de man, de alpha en de omega.

Gebruikersavatar
SilentSinner
Berichten: 4072
Lid geworden op: di dec 18, 2001 7:58 pm
Locatie: B- Gent

Bericht door SilentSinner » wo jun 23, 2004 2:25 pm

Dissection schreef:[..]

SUPPORT THE WAR AGAINST TMDC!Allah Akbar!!! :roll: :roll:

Nee, Monolith is gaaf. Vooral de verhalen. Tourverslag The Crown, allerlei verhalen over concerten. Moge deze band nog lang bestaan!
Maar goed, het verhaal van Michiel zou best waar kunnen zijn. Toch klopt er 1 ding niet....
en dat is?

Gebruikersavatar
Took
Berichten: 32078
Lid geworden op: zo dec 30, 2001 9:58 pm
Locatie: Dwergen Op Zoom
Contacteer:

Bericht door Took » wo jun 23, 2004 2:25 pm

SilentSinner schreef:[..]
en dat is?
Heb je nu werkelijk zo'n groot bord voor je kop?
http://www.metalfan.nl
yowannuzz schreef: Took is de man, de alpha en de omega.

Gebruikersavatar
SilentSinner
Berichten: 4072
Lid geworden op: di dec 18, 2001 7:58 pm
Locatie: B- Gent

Bericht door SilentSinner » wo jun 23, 2004 2:28 pm

Dissection schreef:[..]

Heb je nu werkelijk zo'n groot bord voor je kop?
nee een computer scherm

en rot es op uit het monolith topic, op de muur heb je al genoeg voor schut gezet

Gebruikersavatar
Took
Berichten: 32078
Lid geworden op: zo dec 30, 2001 9:58 pm
Locatie: Dwergen Op Zoom
Contacteer:

Bericht door Took » wo jun 23, 2004 2:30 pm

SilentSinner schreef:[..]


nee een computer scherm

en rot es op uit het monolith topic, op de muur heb je al genoeg voor schut gezet
Mmmh, een ernstige mate van N.I.E.T. S.N.A.P.P.E.N.
Zonde, ik had je hoger ingeschat.

Ergo: die 600euro natuurlijk.
http://www.metalfan.nl
yowannuzz schreef: Took is de man, de alpha en de omega.

TMDC Wordfuhrer
Berichten: 501
Lid geworden op: za aug 09, 2003 3:23 pm

Bericht door TMDC Wordfuhrer » wo jun 23, 2004 3:06 pm

Wat klopt daar niet aan dan?

Jongens, geen ruzie maken!!
[b]Dako schreef[/b]
De houding van TMDC kennende bedoelt meneer iets als 'we klooiden maar wat aan, en toch speelden we de rest van de Nederlandse scene helemaal zoek'. Pre Order: @ www.monolith-deathcult.com/popup.htm

Gebruikersavatar
Farnesse
Berichten: 650
Lid geworden op: ma jun 21, 2004 5:14 pm
Locatie: Assen

Bericht door Farnesse » wo jun 23, 2004 3:08 pm

Rascul schreef:Hum, suggereer je dar een gat in de markt voor MF?
Nee sorry niet voor Metalfan..ik schrijf/zeur/zeik voor Zwaremetalen.com
Help het klimaat verder de vernieling in, eet een foute chocoladeletter!

Gebruikersavatar
Killjoy
Berichten: 1655
Lid geworden op: ma mei 31, 2004 9:44 am
Locatie: Rotterdamn

Bericht door Killjoy » wo jun 23, 2004 3:13 pm

Zozo toe maar, ik mis alleen nog een rode lamp
Heerschen en laten Heerschen!

Gebruikersavatar
Farnesse
Berichten: 650
Lid geworden op: ma jun 21, 2004 5:14 pm
Locatie: Assen

Bericht door Farnesse » wo jun 23, 2004 3:25 pm

Killjoy schreef:Zozo toe maar, ik mis alleen nog een rode lamp
Rode lamp?
Help het klimaat verder de vernieling in, eet een foute chocoladeletter!

Gebruikersavatar
Took
Berichten: 32078
Lid geworden op: zo dec 30, 2001 9:58 pm
Locatie: Dwergen Op Zoom
Contacteer:

Bericht door Took » wo jun 23, 2004 3:37 pm

Farnesse schreef:[..]


Rode lamp?
Vanwege zware garnalen.
http://www.metalfan.nl
yowannuzz schreef: Took is de man, de alpha en de omega.

banisher
Berichten: 4239
Lid geworden op: zo dec 14, 2003 1:58 pm
Locatie: roelofarendsveen
Contacteer:

Re: enne

Bericht door banisher » wo jun 23, 2004 10:23 pm

Roger schreef:Als je wil bitchen (doe dat dan gegrond en zonder kwalificaties die je niet kan staven. Daarnaast "pick your enemys with care." Verbaal wordt je er helemaal uitgeheerschd door de complete deathcult en haar crew. Ben benieuwd...
Sorry?? uitgeheerscht?
Omdat een persoon uit het desbetreffende bandje het niet aankon om mij alleen te woord te staan, en jou erbij haalt?
Sorry hoor.. dat slaat echt nergens op., pick your enemies with care , my ass!
Ik mag mijn mening er niet over uitlaten omdat jullie zo'n goed bandje zijn? :roll:
Ik vind jullie fantastisch, dat meen ik serieus, maar deze air valt me gewoon tegen.

Ten tweede, ben ik niet zo laf om niet te reageren op wiens post dan ook, misschien wat later, maar dat komt dan ook omdat mensen moeten slapen/werken.

Ten derde, blijf ik bij mn standpunt.
Natuurlijk is het vervelend als die hele organisatie een rotzooitje is, maar tering,, je krijgt 600 euro voor wat,, een kleine 3 kwartier optreden?..
Dat vind ik best de moeite..of niet dan

Nu heb ik werkelijk geen idee meer wat hierna gepost is, dus 'brb

[edit]
nee, misschien is dat het ook wel, dat ik niet weet hoe het is ( zo'n zooitje) k speel dan ook niet in een band.

2. Ongezellig??
Iedereen die ik sprak daarzo, had het ontzetteeenddd naar zn zin.
En dat er 1 meisje gewond raakte.. tough..
zulke dingen gebeuren nu eenmaal. ( En zoals al eerder is gezegd, is het bewust per ongeluk gegaan?.. dus die gast zijn fout, niet de fout van de overige mensen daarzo.

En ik weet zeker dat er anderen zijn op dit forum die er ook naar toe zijn geweest maar die helaas uit het topic blijven.

Gebruikersavatar
XnegativeX
Berichten: 15008
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 4:18 pm
Locatie: Rijssen
Contacteer:

Bericht door XnegativeX » wo jun 23, 2004 10:27 pm

Wat doet de Deathcult eigenlijk nog in dit soort kleine zaaltjes? Ik dacht dat jullie alleen maar in grote zalen zouden spelen.
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

TMDC Wordfuhrer
Berichten: 501
Lid geworden op: za aug 09, 2003 3:23 pm

Bericht door TMDC Wordfuhrer » do jun 24, 2004 2:56 am

Goede vraag

de Booker is inmiddels ontslagen.
Omdat een persoon uit het desbetreffende bandje het niet aankon om mij alleen te woord te staan, en jou erbij haalt?
Tuttuttut Marije. Ik kon het niet aan? heb je mijn antwoorden wel gelezen? Roger post op persoonlijk titel en wordt niet aangestuurd door het HQ
[b]Dako schreef[/b]
De houding van TMDC kennende bedoelt meneer iets als 'we klooiden maar wat aan, en toch speelden we de rest van de Nederlandse scene helemaal zoek'. Pre Order: @ www.monolith-deathcult.com/popup.htm

Plaats reactie