air on maiden

Voor alle andere bands
Plaats reactie
Gebruikersavatar
yesferro
Berichten: 5073
Lid geworden op: di jun 04, 2002 1:25 pm
Locatie: plantersville ms
Contacteer:

air on maiden

Bericht door yesferro » di nov 05, 2002 3:34 pm

een groepje airinstrumentalisten :lol: ik zie ze de 15e november, vraag me echt af wat het wordt; de organisator zegt dit:

U herinnert het zich waarschijnlijk nog die prachtwedstrijd. Welnu, de winnaar was niet allen belaagd door de voltallige nationale pers, aantrekkelijke dames en diverse cineasten, neen ook tal van muzikanten stonden aan z'n voordeur. De best selecteerde hij en deze avond komt de eerset Belgische Luchtgroep, Air On Maiden, zich voorstellen. Zo brengt het collectief, gedreven door een totaal gebrek aan inspiratie, een geïllustreerd overzicht van de beste riffs en de meest acrobatische poses uit de rockgeschiedenis. These go to eleven ! Verwacht u aan diverse medleys, een soort jive-bunny-aaneenplaksel van de beste riffs en domste solo's uit de geschiedenis van de rockgitaar.
-We're here to make metal, Black metal, blacker then the blackest black, times infinity- Nathan Explosion

Gebruikersavatar
HighKing
Berichten: 6594
Lid geworden op: di dec 18, 2001 11:15 pm
Locatie: Heemskerk
Contacteer:

Bericht door HighKing » di nov 05, 2002 3:40 pm

Ga je d'r wel ff een recentie over schrijven? ;)
KFFR, old-school metal!

Gebruikersavatar
yesferro
Berichten: 5073
Lid geworden op: di jun 04, 2002 1:25 pm
Locatie: plantersville ms
Contacteer:

Bericht door yesferro » di nov 05, 2002 3:43 pm

yeppers
-We're here to make metal, Black metal, blacker then the blackest black, times infinity- Nathan Explosion

Gebruikersavatar
yesferro
Berichten: 5073
Lid geworden op: di jun 04, 2002 1:25 pm
Locatie: plantersville ms
Contacteer:

Bericht door yesferro » za nov 16, 2002 3:02 pm

twas gisteren dus, half uurtje haartjes zwaaien :lol:
best leuk , paranoid, the final countdown, you really got me... en vooral eruption door 8handen op 1enkele airgitaar :lol:
-We're here to make metal, Black metal, blacker then the blackest black, times infinity- Nathan Explosion

Gebruikersavatar
innuendo
Lult over cdtjes
Berichten: 22652
Lid geworden op: zo dec 08, 2002 10:49 pm
Locatie: Eindhoven

Bericht door innuendo » wo jan 15, 2003 2:51 pm

heb je ervoor moeten betalen?
Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.

Plaats reactie