Iron Maiden
Ja ach kennelijk hebben de DVDS daar voorang op. Om maar wat voorbeeldjes te noemen: De dvd versie van rock in rio had een veel gavere cover dan de cd, zo ook met visions of the beast terwijl de DoD en singles maar erg matige covers hadden.ruben somewhere online schreef:Fucking Hell, man o man, dit is echt een heerschende dvd uitgave. Ja, de cover is ook weer ouderwets goed. Damn, waarom nu één keer wel en niet ten tijde van Dance of Death?
Laatst gewijzigd door Djaser op di sep 21, 2004 10:22 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
[img]http://www.jamba.nl/storage/view/upload/logo/image_multianimscreensaver/SweetyHeul5.gif[/img]
- ruben somewhere online
- ruben somewhere online
Ik vond die cover van de Rainmaker single nog best meevallen. Die van Dance of Death is inderdaad echt één van de grootste misbaksels in de geschiedenis van metalhoesjes. Wat een spuuglelijk onding. Nog een geluk dat het album zelf wél gaaf is.Djaser schreef:[..]
Ja ach kennelijk hebben de DVDS daar voorang op. Om maar wat voorbeeldjes te noemen: De dvd versie van rock in rio had een veel gavere cover dan de cd, zo ook met visions of the beast terwijl de DoD en singles maar erg matige covers hadden.
Hêhêh, vishandel Berekoek.
- ZeroTolerance
- Lennert
- Lult over cdtjes
- Contacteer:
kheb erg gelachen om de opname van Wasted Years voor een Duits programma waar iedereen de instrumenten verwisselt, iemand die al eens gezien?
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.
Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."
:' )
Dit deden ze uit protest dat ze niet echt mochten spelen, maar playbacken.Lennert from hell schreef:kheb erg gelachen om de opname van Wasted Years voor een Duits programma waar iedereen de instrumenten verwisselt, iemand die al eens gezien?
Inderdaad nogal melig.
Heb ik ook een keer gezien op een of andere illegale video.
Die van Rainmaker is idd niet echt lelijk maar wel een goedkope samenstelling van eerder gebruikt materiaal net als Brave new world.Meltdown schreef:[..]
Ik vond die cover van de Rainmaker single nog best meevallen. Die van Dance of Death is inderdaad echt één van de grootste misbaksels in de geschiedenis van metalhoesjes. Wat een spuuglelijk onding. Nog een geluk dat het album zelf wél gaaf is.
[img]http://www.jamba.nl/storage/view/upload/logo/image_multianimscreensaver/SweetyHeul5.gif[/img]
die van Brave New World is geen samenstelling van "eerder gebruikt materiaal", aangezien Riggs die Eddie voor de albumcover getekend had (al was er toen sprake van dat het album The Wicker Man ging heten).Djaser schreef:[..]
Die van Rainmaker is idd niet echt lelijk maar wel een goedkope samenstelling van eerder gebruikt materiaal net als Brave new world.
- ruben somewhere online
Alleen Adrian Smith wou daar niet aan mee doen, en zijn gezicht sprak boekdelen.MegaDood schreef:[..]
Dit deden ze uit protest dat ze niet echt mochten spelen, maar playbacken.
Inderdaad nogal melig.
Heb ik ook een keer gezien op een of andere illegale video.
[img]http://members.lycos.nl/rubensomewhereonline/avatars/rotator.php[/img]
- metal-willem
- ruben somewhere online
Hell Yeah, tot nu toe qua bekendheid altijd in het verdomhoekje gezeten. Frappant dat er opname's zijn van de Somewhere On Tour 86-87, omdat het algemeen bekend was dat er amper tot niets was opgenomen van die tour gezien de te hoge productiekosten. Hopelijk een full show registratie net als met LaD het geval was.ZeroTolerance schreef:[..]
daar wacht ik al jaren op, vooral de opnames van Somehwhere On Tour 86-87
[img]http://members.lycos.nl/rubensomewhereonline/avatars/rotator.php[/img]
- ruben somewhere online
- Harvester Of Sorrow
- Contacteer:
neem aan dat ze nederland(dynamo ofzo?) en belgie(graspop ofzo?) wel aandoen.
zie jullie daar he
zie jullie daar he
Erelid van het [b]''Laat Krijst Krijsen Front''[/b]
[img]http://groups.msn.com/_Secure/0VgCPAqgZdWqnwEbvBQkqRj8vG5I6EOgt2ig8LExxWVoSp!30Ou7voYR3ns97ziu9Up9eBJzPdX22H3WmiYewWisBlhR9gXxBsNbTAg4mkllAtWFCmvbZ*deoDm956qjW/KRIJSTKRIJSTGRAAGklein.jpg[/img]
[img]http://groups.msn.com/_Secure/0VgCPAqgZdWqnwEbvBQkqRj8vG5I6EOgt2ig8LExxWVoSp!30Ou7voYR3ns97ziu9Up9eBJzPdX22H3WmiYewWisBlhR9gXxBsNbTAg4mkllAtWFCmvbZ*deoDm956qjW/KRIJSTKRIJSTGRAAGklein.jpg[/img]
Ander gebruikt materiaal dan, dat futurustische London was toch ook van de cover van een boek over genomen. Ik denk dat Riggs er ook niet zo blij mee was dat dat die kop van Eddie van zijn ontwerp was gejat. Ik geef iig de voorkeur aan zijn ontwerpen.Tokus schreef:[..]
die van Brave New World is geen samenstelling van "eerder gebruikt materiaal", aangezien Riggs die Eddie voor de albumcover getekend had (al was er toen sprake van dat het album The Wicker Man ging heten).
- Sandr
- Contacteer:
ik vind het wel goed, want op reguliere tournees spelen ze toch alleen maar de standaard klassiekersTokus schreef:[..]
nee, festivaltour (dus net als Gimme Ed), wederom met wat nummers die ze al lang niet gespeeld hebben. Op zich dus ook wel gaaf, maar zo krijgen ze ook zo'n naam dat ze alleen maar oud spul spelen
'Tuez-les tous, Dieu reconnaîtra les siens'
[img]http://lastfm.obsessive-media.de/weekly/5x1/Sandr616.jpeg[/img]
laat 's die cover van dat boek zien...Djaser schreef:[..]
Ander gebruikt materiaal dan, dat futurustische London was toch ook van de cover van een boek over genomen. Ik denk dat Riggs er ook niet zo blij mee was dat dat die kop van Eddie van zijn ontwerp was gejat. Ik geef iig de voorkeur aan zijn ontwerpen.
alleen een paar elementen in de lucht, naast Eddie's hoofd, waren overgenomen van een film (zie beneden)
Bovendien heeft Riggs er geen reet over te zeggen wat ze met zijn tekening doen nadat hij 'm heeft ingeleverd. Z'n Wickerman idee was wel gaaf, maar de uitwerking was matig. Het beste eraan was de Eddie in de rook, die ze nu in de wolken hebben veranderd.

Ga nu de cover van Brave New World er 's bij pakken en vergelijken.
- The Horseman
is dat een punt dan ?Tokus schreef:[..]
maar zo krijgen ze ook zo'n naam dat ze alleen maar oud spul spelen
[i]Thorns and shroud like it's the coming of the Lord
And I swear to you that I would never feed you pain
But you're staring at me like I'm driving the nails
In your Jesus Christ pose... [/i]
- Korefuji
- Grote boze forum moddereter
Zeker weten, hun nieuwe werk mag er ook erg wezen....zo vind ik ghost of the navigator ook een te gek nummer, jammer dat die vrij lang is. Niet echt geschikt voor een concert denk ik..Femaze schreef:[..]
Wel als je ze zo vaak gezien hebt als Tokus![]()
Maar serieus, ik vind bijv. Paschendale van de laatste cd en Brave New World (het nummer) ook best de moeite waard om tijdens een concert te aanschouwen.
The secret of life is honesty and fair dealing..if you can fake that, you've got it made.
Politics is the art of looking for trouble, finding it, misdiagnosing it and then misapplying the wrong remedies.
- Groucho Marx
Politics is the art of looking for trouble, finding it, misdiagnosing it and then misapplying the wrong remedies.
- Groucho Marx
Ach..moeten ze dat voorprogramma maar eens schrappen. Dat was de laatste keer ook weer drama (vond het er totaal niet bij passen).Korefuji schreef:[..]
Zeker weten, hun nieuwe werk mag er ook erg wezen....zo vind ik ghost of the navigator ook een te gek nummer, jammer dat die vrij lang is. Niet echt geschikt voor een concert denk ik..
Dan kunnen ze gewoon een avond Maiden ten gehore brengen.

- Sandr
- Contacteer:
tuurlijk weet ik het wel, het begint toch met een J he?Femaze schreef:[..]
Weet je het echt niet?
Tip: Iemand die alleen maar zijn gitaar in de lucht staat te gooien kan net zo goed van het podium wegblijven.![]()
(Ja 1 keer is leuk, de hele godganseavond hetzelfde truukje omdat er even niets nuttigs te spelen valt niet.)
'Tuez-les tous, Dieu reconnaîtra les siens'
- Black_Goddess
- Contacteer:
Iron Maiden heerscht nog steeds de pannen van het dak!
Bruce is m'n held, en we (pier en ik) vingen vorig jaar tijdens het optreden op Waldrock een drumplaat gesigneerd! Super geniaal, alleen moeten we straks nog een mooi plekje vinden om hem op te hangen.
Bruce is m'n held, en we (pier en ik) vingen vorig jaar tijdens het optreden op Waldrock een drumplaat gesigneerd! Super geniaal, alleen moeten we straks nog een mooi plekje vinden om hem op te hangen.
Constant Paranoia Uber Groupie!
Kijk op www.constantparanoia.com voor de clip!
Kijk op www.constantparanoia.com voor de clip!
Jezus wat ben ik jaloers zeg! We kunnen trouwens samen wel een godsdienst oprichten voor Bruce dan!Black_Goddess schreef:Iron Maiden heerscht nog steeds de pannen van het dak!
Mijn zwager ving tijdens het laatste concert een drumstokje van Nicko... ach ik heb het uren vast mogen houden

Heb ik dat dus ooit eens verkeerd gelezen.Tokus schreef:[..]
laat 's die cover van dat boek zien...
alleen een paar elementen in de lucht, naast Eddie's hoofd, waren overgenomen van een film (zie beneden)
Bovendien heeft Riggs er geen reet over te zeggen wat ze met zijn tekening doen nadat hij 'm heeft ingeleverd. Z'n Wickerman idee was wel gaaf, maar de uitwerking was matig. Het beste eraan was de Eddie in de rook, die ze nu in de wolken hebben veranderd.
Natuurlijk heeft Riggs er niets mee te maken maar het getuigd van maar weinig gebruikt respect omzoiets te doen, ik denk dat je weinig tekenaars kan vinden die zoiets leuk vinden. En tsja ik vind de uitwerking van zijn originelen best te doen.
- The Horseman
mijn verzoeken...Femaze schreef:[..]
Maar serieus, ik vind bijv. Paschendale van de laatste cd en Brave New World (het nummer) ook best de moeite waard om tijdens een concert te aanschouwen.
nieuw materiaal:
Brave New World
Dream Of Mirrors
The Thin Line Between Love And Hate
Paschendale
*bitter weinig kans op de middelste twee*
Oud materiaal:
Murders In The Rue Morgue
Children Of The Damned
The Prisoner
22 Acacia Avenue
Revelations
Die With Your Boots On
Wasted Years
Only The Good Die Young
*dit soort klassiekers zie ik wel zitten, waarschijnlijk weinig kans maar dat is bijzaak, ik heb de klassiekers waar ze niet om heen kunnen er maar even uitgelaten (bv Hallowed Be Thy Name)*
[i]Thorns and shroud like it's the coming of the Lord
- yesferro
- Contacteer:
ik denk er echt wel aan om DoD te verkopen, ik vind het een zwak album, telkens wanneer ik het album opleg, blijf ik maar van song naar song skippen, Pashendale, rainmaker en montsegur zijn de enige song die ik van begin tot einde goed vind
-We're here to make metal, Black metal, blacker then the blackest black, times infinity- Nathan Explosion
Mijn verzoeknummer is dan toch wel: Powerslave!The_Horseman schreef:mijn verzoeken...Femaze schreef:[..]
nieuw materiaal:
Brave New World
Dream Of Mirrors
The Thin Line Between Love And Hate
Paschendale
*bitter weinig kans op de middelste twee*
Oud materiaal:
Murders In The Rue Morgue
Children Of The Damned
The Prisoner
22 Acacia Avenue
Revelations
Die With Your Boots On
Wasted Years
Only The Good Die Young
*dit soort klassiekers zie ik wel zitten, waarschijnlijk weinig kans maar dat is bijzaak, ik heb de klassiekers waar ze niet om heen kunnen er maar even uitgelaten (bv Hallowed Be Thy Name)*
Paschendale is echt een briljant nummer! Serieus één van de beste die ze in hun carriere gemaakt hebben.Femaze schreef:[..]
En nu zal ik vast wel gezeik op deze stelling krijgen omdat veel mensen in het geval van oudere bands met veel gave cd's graag een bord met 'vroeger was alles beter' op gezichtshoogte houden en wel met de tekst naar binnen gekeerd.
Ja, ik vind een nummer van een laatste cd bij de klassiekers horen. Als ik Maiden ooit nog live mag aanschouwen, zou ik fucking graag dit nummer gespeeld zien.
Hêhêh, vishandel Berekoek.
- disastercasper
Hehe, ik kan je vertellen dat dat nummer live echt alles, maar dan ook alles finaal tot kleine stukjes gort heerscht.Meltdown schreef:[..]
Paschendale is echt een briljant nummer! Serieus één van de beste die ze in hun carriere gemaakt hebben.
En nu zal ik vast wel gezeik op deze stelling krijgen omdat veel mensen in het geval van oudere bands met veel gave cd's graag een bord met 'vroeger was alles beter' op gezichtshoogte houden en wel met de tekst naar binnen gekeerd.
Ja, ik vind een nummer van een laatste cd bij de klassiekers horen. Als ik Maiden ooit nog live mag aanschouwen, zou ik fucking graag dit nummer gespeeld zien.
sabaton is mijn favoriete epic metal band