Wie is volgens jou de betere gitarist?
-
Zie hier, ik duw op de quote button, maar er verschijnt geen "quote in quote". De quote in jouw bericht is verandert in [..]. Je ziet hier, het bewijs dat de rare opstelling van mijn vorige bericht, alwaar ik je stevig aanpakte, geen fout mijnerzijds was.Oblivion schreef:Zelfs 1 quote lukte je niet in 1 post.
En juist in de post waarop je me wijst op mijn fout in t quoten.
[..]
Ok, als je die post niet snapte dan twijfel ik helemaal an je IQ, LEER LEZEN!!
En meneer is een mierenneuker ook nog die op hoofdlettergebruik gaat piepen, zielig.
Overigens, zo te zien hebben mijn posts toch effect gehad, gezien je nu het hoofdlettergebruik ineens wel beheerst. Helaas, sla je in je jeugdig enthousiasme weer iets te ver door, gezien het dikgedrukte gedeelte. Naast een zpelvaut, heb je ook je Caps Lock aangetikt. Eeuwig zonde.
- TELEPETHERION
- Contacteer:
De nick is Telepetherion en als je niet al te dom bent kan je het ook gewoon kopieërenKingV schreef:[..]
Eeuwig zonde inderdaad dat jij "sarcasme" niet kunt ontdekken in posts.
En ik denk dat juist jíj de gene bent die sarcasme niet weet te ontdekken in een posts.
Aangezien sarcasme bij mij een levenswijze is.
"Drinking your own blood is the paradigm of recycling"
- Gary Busey
- Gary Busey
- TELEPETHERION
- Contacteer:
- Daisycutter
Dat valt inderdaad te zien bij onderstaande post:TELEPETHERION schreef:[..]
De nick is Telepetherion en als je niet al te dom bent kan je het ook gewoon kopieëren
En ik denk dat juist jíj de gene bent die sarcasme niet weet te ontdekken in een posts.
Aangezien sarcasme bij mij een levenswijze is.
Als dit immers serieus zou zijn, dan is jouw IQ gelijk de marianentrog. In de min dus.Telegay schreef: Hee, iemand met smaak.
Zowel de reactie en de undersign.
-
- Daisycutter
- Demorpheus
- Poseur Extraordinair
-
Dat zal jij niet snel te horen krijgen, meneer ik-heb-een-sarcastische-leefwijze-en-geil-op-zo-vies-mogelijke-teksten-van-de-zo-hardst-en-lomp-mogelijke-kankerbands.TELEPETHERION schreef: Hee, iemand met smaak.
Zowel de reactie en de undersign.
Het zit 'm in die VKingV schreef:
CoenV heeft het door.
Wantlist cd/lp:
Original Sin – Sin Will Find You Out
Sindrome - Into the Halls of Extermination
Sindrome - Vault of Inner Conscience
Vulture - Easier to Lie
Paradox - Heresy
Original Sin – Sin Will Find You Out
Sindrome - Into the Halls of Extermination
Sindrome - Vault of Inner Conscience
Vulture - Easier to Lie
Paradox - Heresy
Zo te zien ben jij dat happen nog steeds niet verleerd. Mooi is dat!verwoesting schreef:Toen ik nog op scouting zat zongen we altijd een lied waarvan ik alleen het begin nog ken, namelijk: "hap, hap happerdehap..."
Als jij jezelf nou eens zou ophangen, dan zouden wij van jouw gezeik af zijn, en jij van de irritante posts. Lijkt mij een keurige oplossing. Het is 18:07 op dit moment, de bouwmarkten zijn nog steeds open, dus loop er heen, koop een stevig stuk touw, en opknopen maar!Amibor, blekkie uit Dordrecht schreef: Ik vind het wel jammer, hij zal, mits hij hier rond blijft hangen, een hoop topics naar de tyfus helpen. Gebeurt vaker hier, geloof ik..
Jij moet niet denken, daar zijn jouw hersentjes niet voor bekwaam.Verwoesting schreef: Boeiend. Als HokuspokusTokus online is zal hij het merken denk ik.
Ik weet wel zeker dat Tokus er niets tegen doet.
-
Fout van uw kant. Wat ik nu doe, dat is happen. Wat ik net deed is niet meer dan een reactie geven.KingV schreef: Zo te zien ben jij dat happen nog steeds niet verleerd. Mooi is dat!
Kijk zo komen we nog ergens. Weddenschappen zijn altijd wel vermakelijk.KingV schreef: Jij moet niet denken, daar zijn jouw hersentjes niet voor bekwaam.
Ik weet wel zeker dat Tokus er niets tegen doet.
Ik denk namelijk nogsteeds van wel. Ik hou je d'raan, KindV.
-
-
- Thaumaturgy
- Hieronimus
- Arnold Hammett
- Contacteer:
- Lennert
- Lult over cdtjes
- Contacteer:
Ik stem absoluut voor Malmsteen.
En het is misschien een beetje mierenneuken, maar Adrian rost Dave er met gemak uit.
En het is misschien een beetje mierenneuken, maar Adrian rost Dave er met gemak uit.
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.
Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."
:' )
Ehm....NEE
Haal je tong ff uit die sell-out hippie-reet wil je. Malmsteen is duidelijk een klasse beter dan Metallica's bitch heArnold Hammett schreef:Hammett, that's 4 sure! Als je die gozer live bezig ziet... wooow, KIPPEVEL!
En helemaal geweldig is dat als je je metallica-jack ophoud in een afgeladen amsterdam arena en Kirk Hammett wijst naar je... k heb staan janken daar

- The Horseman
Mustaine ofcourse
Maar ik heb geen idee of hij technisch gezien de beste is(zal wel niet) maar ik stem gewoon mijn favoriet.
Edit:
Chuck op nummer 2

Maar ik heb geen idee of hij technisch gezien de beste is(zal wel niet) maar ik stem gewoon mijn favoriet.
Edit:
Chuck op nummer 2
[i]Thorns and shroud like it's the coming of the Lord
And I swear to you that I would never feed you pain
But you're staring at me like I'm driving the nails
In your Jesus Christ pose... [/i]
And I swear to you that I would never feed you pain
But you're staring at me like I'm driving the nails
In your Jesus Christ pose... [/i]
- ruben somewhere online
- Harvester Of Sorrow
- Contacteer:
mijn favo's van de poll
K.K. Downing (Judas Priest)
Dave Murray (Iron Maiden)
Kirk Hammet (Metallica, Exodus)
John Petrucci (Dream Theater)
waarvan petrucci me de béste lijkt.
maar gestemd op kirk.
K.K. Downing (Judas Priest)
Dave Murray (Iron Maiden)
Kirk Hammet (Metallica, Exodus)
John Petrucci (Dream Theater)
waarvan petrucci me de béste lijkt.
maar gestemd op kirk.
Erelid van het [b]''Laat Krijst Krijsen Front''[/b]
[img]http://groups.msn.com/_Secure/0VgCPAqgZdWqnwEbvBQkqRj8vG5I6EOgt2ig8LExxWVoSp!30Ou7voYR3ns97ziu9Up9eBJzPdX22H3WmiYewWisBlhR9gXxBsNbTAg4mkllAtWFCmvbZ*deoDm956qjW/KRIJSTKRIJSTGRAAGklein.jpg[/img]
[img]http://groups.msn.com/_Secure/0VgCPAqgZdWqnwEbvBQkqRj8vG5I6EOgt2ig8LExxWVoSp!30Ou7voYR3ns97ziu9Up9eBJzPdX22H3WmiYewWisBlhR9gXxBsNbTAg4mkllAtWFCmvbZ*deoDm956qjW/KRIJSTKRIJSTGRAAGklein.jpg[/img]
- TELEPETHERION
- Contacteer:
Dat zal jij al helemaal niet snel te horen krijgen, meneer ik-ben-het-meest-pessimistisch-gesteld-omdat-de-homotroep-die-ik-luister-zó-gay-is,-ik-overal-op-neer-kijk-simpelweg-omdat-het-niet-homoseksueel-geaard-is.CoenV schreef:[..]
Dat zal jij niet snel te horen krijgen, meneer ik-heb-een-sarcastische-leefwijze-en-geil-op-zo-vies-mogelijke-teksten-van-de-zo-hardst-en-lomp-mogelijke-kankerbands.
En je bewijst het steeds weer.
- Gary Busey
- Gary Busey
- TELEPETHERION
- Contacteer:
TELEPETHERION schreef:[..]
Dat zal jij al helemaal niet snel te horen krijgen, meneer ik-ben-het-meest-pessimistisch-gesteld-omdat-de-homotroep-die-ik-luister-zó-gay-is,-ik-overal-op-neer-kijk-simpelweg-omdat-het-niet-homoseksueel-geaard-is.
En je bewijst het steeds weer.

Miljaar, wat ben jij kansloos!
ONDERBOUW het nou toch eens.
- TELEPETHERION
- Contacteer:
Ik lees mij altijd in alvorens ik ergens aan begin. Zodoende heb ik dit forum al een week of wat gevolgd, en daarbij, je kunt ook "post-history" naslaan.TELEPETHERION schreef:[..]
Aangezien jij hier nog niet zolang bent, zou jij met geen mogelijkheid kunnen weten waar het uit onderbouwd is, hoe kansloos is dat dan wel niet ?
Nu jij weer.
- TELEPETHERION
- Contacteer:
Dus heb je ook CoenV's muzieksmaak, geaardheid, en spreekwijze onderzocht in die week ?KingV schreef:[..]
Ik lees mij altijd in alvorens ik ergens aan begin. Zodoende heb ik dit forum al een week of wat gevolgd, en daarbij, je kunt ook "post-history" naslaan.
Nu jij weer.
- Gary Busey
- Gary Busey
Hier heb je dus een punt van discussie. Als je elke avond dezelfde solo zou spelen geld jouw punt. Wanneer je echter improviseert maak je wel eens een fout... dat hoeft niet te zeggen dat je technisch minder bent.KingV schreef:Adrian IS beter dan Dave. Live valt dat vooral goed te zien. Dave wil er nog weleens naast zitten, daar Adrian het wel goed speelt.
Desalnietemin allebei erg goede gitaristen.
Pearl Drums - Paiste Cymbals - Balbex Sticks - Remo Skins
Hier heb je dus een punt van discussie. Als je elke avond dezelfde solo zou spelen geld jouw punt. Wanneer je echter improviseert maak je wel eens een fout... dat hoeft niet te zeggen dat je technisch minder bent.
Dave Mustaine had een verschrikkelijk beroerde techniek. En toch speelt hij het merendeel van de gitaristen naar huis.
- inageandsadness
- Contacteer: