Black Metal Topic

Jouw band, andere bands .. alles kun je hier kwijt
Gesloten
Gebruikersavatar
Mausoleum
Berichten: 684
Lid geworden op: za aug 14, 2004 10:03 pm

Bericht door Mausoleum » di nov 02, 2004 10:40 pm

Robgoroth schreef:[..]

Het zijn beide Folk-albums, de ene met een zéér Noors geluid (wat zich niet enkel in de taal uit), de ander met een - voor een buitenstaander - Russisch geluid. Tevens niet enkel door de taal. Verder vind ik de gebruikte instrumenten en de manier waarop die gebruikt zijn typerend voor het desbetreffende land of de desbetreffende streek.
Verder ben jij een kankermongool om mij naar woorden te laten zoeken waar ik eerst geen zin in had te zoeken.
Kankerberber, m'n shirt!

Kevin
Berichten: 9351
Lid geworden op: za jul 19, 2003 5:01 pm
Locatie: nee
Contacteer:

Bericht door Kevin » di nov 02, 2004 10:44 pm

Kankerberber, m'n 3 euro!

Gebruikersavatar
impaled succubus
Berichten: 919
Lid geworden op: di sep 17, 2002 10:59 pm
Locatie: apeldoorn

Bericht door impaled succubus » di nov 02, 2004 10:45 pm

Jeroen schreef:Taake is behoorlijk gaaf ja.
Ragnarok is er trouwens een stuk gaver op geworden nu Hoest daar de zang voor z'n rekening neemt. Ik heb een tijdje geleden Blackdoor Miracle gekocht en hoewel muzikaal gezien de vorige mij wat beter beviel, vond ik deze plaat vocaal stukken beter en extremer.
Op die laatste Ragnarock vond ik de vocalen zwaar tegenvallen. Live zijn echter de Vocalen die band interessant maken.
Derde klas meuk.
Hoe zijn de meningen eigenlijk over Skyforger hier? toch een verdomd aardige band, maar ik hoor er bijna nooit wat over hier.
De metal CD's kan ik persoonlijk niet waarderen maar het is lang geleden dat ik dat gehoord heb. De folk CD heb ik nog niet gehoord maar die schijnt er vet tezijn. Persoonlijk ben ik er erg benieuwd naar gezien ik nog geen CD's heb die mono Slavische folk bevatten.

Gebruikersavatar
Mausoleum
Berichten: 684
Lid geworden op: za aug 14, 2004 10:03 pm

Bericht door Mausoleum » di nov 02, 2004 10:45 pm

Kevin schreef:Kankerberber, m'n 3 euro!
Sodemieter maar op met je geld!

karnivoor
Berichten: 138
Lid geworden op: zo sep 22, 2002 2:49 pm
Locatie: zwolle

Bericht door karnivoor » di nov 02, 2004 10:50 pm

Meltdown schreef:[..]


Ah, ook Southpark gekeken vanavond?
nee, toevallig niet
"This unholy place is where the black sacrifices are performed... Here is where He kills..."

Kevin
Berichten: 9351
Lid geworden op: za jul 19, 2003 5:01 pm
Locatie: nee
Contacteer:

Bericht door Kevin » di nov 02, 2004 10:59 pm

Nee, geheel eigen ervaring!

Gebruikersavatar
Meltdown
Berichten: 6139
Lid geworden op: di sep 16, 2003 9:39 pm
Locatie: Ermelo

Bericht door Meltdown » wo nov 03, 2004 12:01 am

Othrys schreef:OOIT werd er in dit topic nog wel eens inhoudelijk over muziek gediscussieerd. Nu lijkt het meer op een parade van puberale posers die met hun wijsneuzerige opmerkingen hun gebrek aan kennis (en seksuele ervaring) proberen te maskeren en op een RTL-boulevard-achtig niveau de personen in de 'scene' (wat een inhoudsloze term) ophemelen dan wel afkraken.
'Ooit' zal dan wel vrijdagavond/zaterdagochtend op pagina 15 zijn geweest, toen ik met Impaled Succubus nog een intellectueel zeer hoogstaande discussie hield over het dan wel niet gaaf zijn van Leviathan.
Kanker, ik kan het niet laten me aangesproken te voelen. :D
Hêhêh, vishandel Berekoek.

Gebruikersavatar
Meltdown
Berichten: 6139
Lid geworden op: di sep 16, 2003 9:39 pm
Locatie: Ermelo

Bericht door Meltdown » wo nov 03, 2004 12:10 am

Knevelaer schreef:Wisten jullie trouwens al dat Taake op een laag pitje staat? Het nieuwe album komt uit en dan is het voor een poosje gedaan. Hoest gaat nu ook nog bassen bij Carpathian Forest.
Ja. Het schijnt dat die vetklep door het podium gezakt is.
Bijzonder jammer van Taake, wat toch wel een behoorlijk wat interessantere band is dan Ragnarok en CF bij elkaar. Maar ik twijfel er niet aan dat ze binnen aanzienbare tijd weer zullen herstarten. Misschien gaat er een jaartje of twee, drie overheen, maar die kerels zullen op den duur heus wel weer besluiten verder te gaan. Nagel me nergens op vast, maar ik heb er vertrouwen in. Een band als Taake mág gewoon niet zo vroeg definitief uit elkaar gaan.
Hêhêh, vishandel Berekoek.

karnivoor
Berichten: 138
Lid geworden op: zo sep 22, 2002 2:49 pm
Locatie: zwolle

Bericht door karnivoor » wo nov 03, 2004 12:18 am

o graag zat

kutband
"This unholy place is where the black sacrifices are performed... Here is where He kills..."

Gebruikersavatar
Meltdown
Berichten: 6139
Lid geworden op: di sep 16, 2003 9:39 pm
Locatie: Ermelo

Bericht door Meltdown » wo nov 03, 2004 12:45 am

Kun je dat onderbouwen?
Hêhêh, vishandel Berekoek.

Gebruikersavatar
impaled succubus
Berichten: 919
Lid geworden op: di sep 17, 2002 10:59 pm
Locatie: apeldoorn

Bericht door impaled succubus » wo nov 03, 2004 9:07 am

Meltdown schreef:[..]


Ja. Het schijnt dat die vetklep door het podium gezakt is.
Dat schijnt helemaal niet dat was een grapje van iemand op ZM.
Bijzonder jammer van Taake, wat toch wel een behoorlijk wat interessantere band is dan Ragnarok en CF bij elkaar. Maar ik twijfel er niet aan dat ze binnen aanzienbare tijd weer zullen herstarten. Misschien gaat er een jaartje of twee, drie overheen, maar die kerels zullen op den duur heus wel weer besluiten verder te gaan. Nagel me nergens op vast, maar ik heb er vertrouwen in. Een band als Taake mág gewoon niet zo vroeg definitief uit elkaar gaan.
Anders begin ik wel een Taake cover band. :P

Gebruikersavatar
Meltdown
Berichten: 6139
Lid geworden op: di sep 16, 2003 9:39 pm
Locatie: Ermelo

Bericht door Meltdown » wo nov 03, 2004 10:50 am

Dat schijnt helemaal niet dat was een grapje van iemand op ZM.
Klopt, ik ben te lui om m'n eigen te bedenken om middernacht.
Hêhêh, vishandel Berekoek.

karnivoor
Berichten: 138
Lid geworden op: zo sep 22, 2002 2:49 pm
Locatie: zwolle

Bericht door karnivoor » wo nov 03, 2004 12:43 pm

Meltdown schreef:Kun je dat onderbouwen?
jep

lukrake teksten over bomen en sneeuw zijn per definitie een symptoom van een inhoudsloze kutband. het is geen knmi metal
"This unholy place is where the black sacrifices are performed... Here is where He kills..."

Gebruikersavatar
Meltdown
Berichten: 6139
Lid geworden op: di sep 16, 2003 9:39 pm
Locatie: Ermelo

Bericht door Meltdown » wo nov 03, 2004 12:48 pm

Da's juist mooi. 8)
Verder heb ik een aantal vertalingen van Taake's teksten gelezen, en hoewel ze inderdaad verzonnen zijn en handelen over Noorse folklore gaan ze heel wat verder dan dat. Ik persoonlijk denk dat jij dronken bent en geen idee hebt waarover je zwamt.
Hêhêh, vishandel Berekoek.

karnivoor
Berichten: 138
Lid geworden op: zo sep 22, 2002 2:49 pm
Locatie: zwolle

Bericht door karnivoor » wo nov 03, 2004 2:05 pm

op een woensdag om 12:43 drink ik meestal niet hehe

hoe dan ook vind ik het een volkomen kansloze band in het o zo oversociale hub de galier kaliber
"This unholy place is where the black sacrifices are performed... Here is where He kills..."

Gebruikersavatar
Meltdown
Berichten: 6139
Lid geworden op: di sep 16, 2003 9:39 pm
Locatie: Ermelo

Bericht door Meltdown » wo nov 03, 2004 2:12 pm

in het o zo oversociale hub de galier kaliber
Hehe, leg eens uit wat je daarmee bedoelt? Wat heeft Hub nou weer gedaan? :)
Hêhêh, vishandel Berekoek.

karnivoor
Berichten: 138
Lid geworden op: zo sep 22, 2002 2:49 pm
Locatie: zwolle

Bericht door karnivoor » wo nov 03, 2004 2:16 pm

alles en iedereen kennen en meer waarde hechten aan zogenaamde vrienden dan aan de muziek enz enz... het idee dat een gemiddelde post van hub op zm opwekt. zo'n argh-idee.

nouja moeilijk te omschrijven
"This unholy place is where the black sacrifices are performed... Here is where He kills..."

Gebruikersavatar
Meltdown
Berichten: 6139
Lid geworden op: di sep 16, 2003 9:39 pm
Locatie: Ermelo

Bericht door Meltdown » wo nov 03, 2004 2:25 pm

Je ergert je er duidelijk aan dat hij schijnbaar de halve scene kent en jij niet. Jaloezie dus.
Ik ken dat gevoel, krijg ik ook wel eens bij zijn posts. Verder is het een goede kerel. :)
Hij kan inderdaad wel eens wat te enthousiast worden als een band die hij persoonlijk kent een plaat uitbrengt, maar ik vergeef het 'm.
Hêhêh, vishandel Berekoek.

Gebruikersavatar
nuberus
Berichten: 3775
Lid geworden op: wo dec 03, 2003 10:55 am
Locatie: Helversum

Bericht door nuberus » wo nov 03, 2004 3:02 pm

interessant, een komende Nachtmystium/Krieg 7” split...
En de man zal heersen.

karnivoor
Berichten: 138
Lid geworden op: zo sep 22, 2002 2:49 pm
Locatie: zwolle

Bericht door karnivoor » wo nov 03, 2004 3:09 pm

Meltdown schreef:Je ergert je er duidelijk aan dat hij schijnbaar de halve scene kent en jij niet. Jaloezie dus.
Ik ken dat gevoel, krijg ik ook wel eens bij zijn posts. Verder is het een goede kerel. :)
Hij kan inderdaad wel eens wat te enthousiast worden als een band die hij persoonlijk kent een plaat uitbrengt, maar ik vergeef het 'm.
nou niet bepaald, eerder irriteer ik me er aan dat hij juist alle onserieuze zuipbandjes promoot in plaats van die enkele goeie daar.
"This unholy place is where the black sacrifices are performed... Here is where He kills..."

karnivoor
Berichten: 138
Lid geworden op: zo sep 22, 2002 2:49 pm
Locatie: zwolle

Bericht door karnivoor » wo nov 03, 2004 3:11 pm

nuberus schreef:interessant, een komende Nachtmystium/Krieg 7” split...
is dat niet al oud nieuws? tenminste, kan me een lijst van imperial herinneren met alle geplande releases van krieg tot eind 2005, damn dat was veel zeg...

maar goed, ben ook wel benieuwd. niet benieuwd genoeg om hem ook te kopen (kut 7" met maximaal 14 minuten speelduur) maar hoor hem vast wel bij iemand
"This unholy place is where the black sacrifices are performed... Here is where He kills..."

Gebruikersavatar
nuberus
Berichten: 3775
Lid geworden op: wo dec 03, 2003 10:55 am
Locatie: Helversum

Bericht door nuberus » wo nov 03, 2004 3:22 pm

karnivoor schreef:[..]


is dat niet al oud nieuws? tenminste, kan me een lijst van imperial herinneren met alle geplande releases van krieg tot eind 2005, damn dat was veel zeg...

maar goed, ben ook wel benieuwd. niet benieuwd genoeg om hem ook te kopen (kut 7" met maximaal 14 minuten speelduur) maar hoor hem vast wel bij iemand
geen idee of het oud nieuws is, maar ik zag 'm dit keer aangekondigd staan bij Erie Art die 'm gaat releasen eind dit jaar. Hoezo kut 7 " ? Heerschend geval juist.
En de man zal heersen.

Gebruikersavatar
nuberus
Berichten: 3775
Lid geworden op: wo dec 03, 2003 10:55 am
Locatie: Helversum

Bericht door nuberus » wo nov 03, 2004 3:29 pm

http://www.eerieartrecords.com/Black%20 ... uneral.mp3

een sampletje van Black Flame, wat moet je ervan denken?
En de man zal heersen.

grafzerk
Berichten: 4217
Lid geworden op: za okt 30, 2004 1:03 pm

Bericht door grafzerk » wo nov 03, 2004 4:11 pm

Knevelaer schreef:@ Grafzerk: De smaak van anderen kopieren is gay, ga eens op onderzoek uit en leer zelf bands kennen. (Maar als je hier een poosje meeloopt hoor je de naam Xasthur en Leviathan wel vaak genoeg vallen, en dat kan ik niemand kwalijk nemen)
Ik ken zelf al een zooi bands maar ben altijd op zoek naar andere bands en wat is er dan verkeerd aan om dat aan anderen te vragen? Misschien een makkelijke manier maar wel efficient.

Gebruikersavatar
impaled succubus
Berichten: 919
Lid geworden op: di sep 17, 2002 10:59 pm
Locatie: apeldoorn

Bericht door impaled succubus » wo nov 03, 2004 4:27 pm

karnivoor schreef:[..]


jep

lukrake teksten over bomen en sneeuw zijn per definitie een symptoom van een inhoudsloze kutband. het is geen knmi metal
ik geloof dat menneer Hoest er zelfmeer diepgang in ziet. Verder is dit natuurlijk een blachelijk argument om het af te doen ls kut muziek.
Een band als Darkthrone heeft trouwens nog labielere teksten. En als je voor black metal wilt hanteren dat de teksten echt ergens over moeten gaan en diepgang moeten hebben denk ik dat je verdomd weinig bands over houdt.

Gebruikersavatar
Meltdown
Berichten: 6139
Lid geworden op: di sep 16, 2003 9:39 pm
Locatie: Ermelo

Bericht door Meltdown » wo nov 03, 2004 4:29 pm

impaled succubus schreef:[..]
ik geloof dat menneer Hoest er zelfmeer diepgang in ziet. Verder is dit natuurlijk een blachelijk argument om het af te doen ls kut muziek.
Een band als Darkthrone heeft trouwens nog labielere teksten. En als je voor black metal wilt hanteren dat de teksten echt ergens over moeten gaan en diepgang moeten hebben denk ik dat je verdomd weinig bands over houdt.
Precies zo ik er over denk.
Hêhêh, vishandel Berekoek.

Gebruikersavatar
Jeroen
That bastard from Metalfan.nl
Berichten: 25312
Lid geworden op: di sep 24, 2002 6:18 pm
Locatie: Twente
Contacteer:

Bericht door Jeroen » wo nov 03, 2004 4:33 pm

hoe fakking zwaar NS Pantheon ook is, muzikaal blijft het in mijn optiek toch een zeer sfeervolle band..Krihapentswar heeft simpele doch pakkende folky passages en de agressie is heerlijk..

ook Vargrstrike en Draugrs Daug zijn absolute aanraders
"By Grabthar's hammer, by the suns of Warvan, you shall be avenged!"

Tegen overmatig gebruik van breakdowns!

Gebruikersavatar
impaled succubus
Berichten: 919
Lid geworden op: di sep 17, 2002 10:59 pm
Locatie: apeldoorn

Bericht door impaled succubus » wo nov 03, 2004 4:35 pm

Jeroen schreef:hoe fakking zwaar NS Pantheon ook is, muzikaal blijft het in mijn optiek toch een zeer sfeervolle band..Krihapentswar heeft simpele doch pakkende folky passages en de agressie is heerlijk..

ook Vargrstrike en Draugrs Daug zijn absolute aanraders
Ik heb ooit die split met Absurd in mijn bezit gehad en wat een trieste zooi was dat zeg. Derde rangs NS black metal en dan opeens een tussenpassage met heel zacht op de achtergrond "Sieg heil sieg heil".

Gebruikersavatar
Jeroen
That bastard from Metalfan.nl
Berichten: 25312
Lid geworden op: di sep 24, 2002 6:18 pm
Locatie: Twente
Contacteer:

Bericht door Jeroen » wo nov 03, 2004 4:37 pm

ik heb maar een paar albums die ik goed vind..en daar hoort die waardeloze split niet bij..
ook de nummers van Absurd waren trouwens afgrijselijk, maar ja dat zijn bijna alle oude nummers
"By Grabthar's hammer, by the suns of Warvan, you shall be avenged!"

Tegen overmatig gebruik van breakdowns!

Gebruikersavatar
impaled succubus
Berichten: 919
Lid geworden op: di sep 17, 2002 10:59 pm
Locatie: apeldoorn

Bericht door impaled succubus » wo nov 03, 2004 4:52 pm

Jeroen schreef:ik heb maar een paar albums die ik goed vind..en daar hoort die waardeloze split niet bij..
ook de nummers van Absurd waren trouwens afgrijselijk, maar ja dat zijn bijna alle oude nummers
De oude nummers van absurd zijn juist de nummers die kult zijn. Deze nummers zijn ook uber geniaal: Zo fout en vals maar toch pakkend. 'Fur Germanien' Staat toch op die split? Heerlijk nummer.

Gebruikersavatar
Samoht Slegov
Berichten: 1569
Lid geworden op: ma jul 26, 2004 5:29 pm

Bericht door Samoht Slegov » wo nov 03, 2004 4:54 pm

impaled succubus schreef:[..]
De oude nummers van absurd zijn juist de nummers die kult zijn. Deze nummers zijn ook uber geniaal: Zo fout en vals maar toch pakkend. 'Fur Germanien' Staat toch op die split? Heerlijk nummer.
Ik vind Totenlieder juist veel gaver. Daar staan naar mijn mening pas echte gave catchy nummers op.

Gebruikersavatar
Jeroen
That bastard from Metalfan.nl
Berichten: 25312
Lid geworden op: di sep 24, 2002 6:18 pm
Locatie: Twente
Contacteer:

Bericht door Jeroen » wo nov 03, 2004 4:56 pm

klopt idd..

ik zeg ook dat bijna alle oude nummers slecht zijn..nummers als Germaniën uber alles en The Gates of Heaven zijn pakkend
"By Grabthar's hammer, by the suns of Warvan, you shall be avenged!"

Tegen overmatig gebruik van breakdowns!

Gebruikersavatar
impaled succubus
Berichten: 919
Lid geworden op: di sep 17, 2002 10:59 pm
Locatie: apeldoorn

Bericht door impaled succubus » wo nov 03, 2004 5:05 pm

Samoht Slegov schreef:[..]

Ik vind Totenlieder juist veel gaver. Daar staan naar mijn mening pas echte gave catchy nummers op.
Totenlieder was toen hij uitkwam een schok omdat Absurd opeens iets neerzette wat muziekaal gezien gewoon goed was. Verder is het een vrij oppervlakkig plaatje wat snel verveelt. Persoonlijk vind ik Raubritter beter.
Verder zijn nummers als Werwolf, eterbal Winter, Deep Dark Forest en Verlassen naast Gates of Heaven ook geniaal.

karnivoor
Berichten: 138
Lid geworden op: zo sep 22, 2002 2:49 pm
Locatie: zwolle

Bericht door karnivoor » wo nov 03, 2004 6:57 pm

nuberus schreef:[..]


geen idee of het oud nieuws is, maar ik zag 'm dit keer aangekondigd staan bij Erie Art die 'm gaat releasen eind dit jaar. Hoezo kut 7 " ? Heerschend geval juist.
het 7" formaat is kut bedoelde ik hehe
"This unholy place is where the black sacrifices are performed... Here is where He kills..."

karnivoor
Berichten: 138
Lid geworden op: zo sep 22, 2002 2:49 pm
Locatie: zwolle

Bericht door karnivoor » wo nov 03, 2004 6:58 pm

impaled succubus schreef:[..]
ik geloof dat menneer Hoest er zelfmeer diepgang in ziet. Verder is dit natuurlijk een blachelijk argument om het af te doen ls kut muziek.
Een band als Darkthrone heeft trouwens nog labielere teksten. En als je voor black metal wilt hanteren dat de teksten echt ergens over moeten gaan en diepgang moeten hebben denk ik dat je verdomd weinig bands over houdt.
klopt, en vind dan ook maar eens wat daarvan in mn kast hehehe

iig mn punt is: je kan wel zoveel zingen maar als het een onserieus zuipbandje betaamt, komt het toch veel minder sterk over dan als je weet dat het met volle overtuiging ingekotst is.
"This unholy place is where the black sacrifices are performed... Here is where He kills..."

Gebruikersavatar
impaled succubus
Berichten: 919
Lid geworden op: di sep 17, 2002 10:59 pm
Locatie: apeldoorn

Bericht door impaled succubus » wo nov 03, 2004 7:08 pm

karnivoor schreef:[..]


klopt, en vind dan ook maar eens wat daarvan in mn kast hehehe

iig mn punt is: je kan wel zoveel zingen maar als het een onserieus zuipbandje betaamt, komt het toch veel minder sterk over dan als je weet dat het met volle overtuiging ingekotst is.
Maar Jaap: In hoe verre weet jij zeker dat jij de teksten van Taake goed geiterpreteerd hebt en dat je alle beeldspraak eruit gehaald hebt? En als je je mening over de teksten van Taake bepaalt op grond van de vertalingen van Sander: Hij zei zelf ook dat alles 100% letterlijk vertaald was dus dat de teksten best ergens anders over kunnen gaan/bedoelt zijn dan je uit zijn vertalingen kan opmaken.

Gebruikersavatar
Poggwyd
Berichten: 7087
Lid geworden op: di dec 18, 2001 9:29 pm
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Bericht door Poggwyd » wo nov 03, 2004 7:11 pm

Jeroen schreef:klopt idd..

..nummers als Germaniën uber alles e
Dat wou ik zeggen.... dat nummer rost namelijk alle andere zeul van absurd omver!

machtig!
Hoegaarden or die!

Gebruikersavatar
ruben somewhere online
Berichten: 16982
Lid geworden op: di jul 08, 2003 2:34 pm

Bericht door ruben somewhere online » wo nov 03, 2004 7:54 pm

Samoht Slegov schreef:[..]

Ik vind Totenlieder juist veel gaver. Daar staan naar mijn mening pas echte gave catchy nummers op.
Totenlieder vind ik heel goed, lekkere schlagerachtige black metal. Wordt er zo vrolijk van.
[img]http://members.lycos.nl/rubensomewhereonline/avatars/rotator.php[/img]

grafzerk
Berichten: 4217
Lid geworden op: za okt 30, 2004 1:03 pm

Bericht door grafzerk » do nov 04, 2004 3:21 pm

Heb net paar nummers van Leviathan gedownload maar was dat voor een kutmuziek t lijkt wel trance/hardcore ofzo.. Of ik heb perongeluk de verkeerde band met dezelfde naam gedownload ofzo.....? :?

Gebruikersavatar
Meltdown
Berichten: 6139
Lid geworden op: di sep 16, 2003 9:39 pm
Locatie: Ermelo

Bericht door Meltdown » do nov 04, 2004 3:28 pm

Ja eikel, da's de Hardcore DJ genaamd Leviathan. En je hebt ook nog een handjevol metalbands onder die naam. Zoek naar iets met Tentacles Of Whorror erin en bekijk het verder maar lekker zelf.
Hêhêh, vishandel Berekoek.

karnivoor
Berichten: 138
Lid geworden op: zo sep 22, 2002 2:49 pm
Locatie: zwolle

Bericht door karnivoor » do nov 04, 2004 3:29 pm

impaled succubus schreef:[..]
Maar Jaap: In hoe verre weet jij zeker dat jij de teksten van Taake goed geiterpreteerd hebt en dat je alle beeldspraak eruit gehaald hebt? En als je je mening over de teksten van Taake bepaalt op grond van de vertalingen van Sander: Hij zei zelf ook dat alles 100% letterlijk vertaald was dus dat de teksten best ergens anders over kunnen gaan/bedoelt zijn dan je uit zijn vertalingen kan opmaken.
in combinatie met de kennis van met welke onserieuze intentie ze het geschreven hebben is die interpretatie niet eens nodig. maar al zou ik het serieus nemen, lukt het me nog niet, want wat willen ze duidelijk maken, dat de sneeuw witter is en de bomen groener zijn in noorwegen?

zoals 80% van de bm gaat het gewoon nergens over, ook al bedoelen ze het nog zo 'goed' en denken ze er nog zo goed over na als ze het opschrijven.
"This unholy place is where the black sacrifices are performed... Here is where He kills..."

grafzerk
Berichten: 4217
Lid geworden op: za okt 30, 2004 1:03 pm

Bericht door grafzerk » do nov 04, 2004 3:31 pm

Meltdown schreef:Ja eikel, da's de Hardcore DJ genaamd Leviathan. En je hebt ook nog een handjevol metalbands onder die naam. Zoek naar iets met Tentacles Of Whorror erin en bekijk het verder maar lekker zelf.
Ow vandaar, dacht al..

Gebruikersavatar
nuberus
Berichten: 3775
Lid geworden op: wo dec 03, 2003 10:55 am
Locatie: Helversum

Bericht door nuberus » do nov 04, 2004 4:02 pm

heeft er al iemand naar Black Flame geluisterd?

http://www.eerieartrecords.com/Black%20 ... %20me!.mp3

en

http://www.eerieartrecords.com/Black%20 ... uneral.mp3


is wel aardig, maar goed?
En de man zal heersen.

Gebruikersavatar
ThorWulf
Berichten: 491
Lid geworden op: ma mei 24, 2004 9:34 pm
Contacteer:

Bericht door ThorWulf » do nov 04, 2004 4:56 pm

Ik vraag me af waarom de nieuwe taake box gelimiteerd is tot 888.
http://www.christhuntproductions.de/osc ... ts_id=2959
At the end of time, our Volk Leader will return for the Wild Hunt[Wildes Heer], with his Final Battalion, astride a White Horse, Sleipnir, his eight- legged steed. He will be the Last Avatar, also known as Wotan and Vishnu-Kalki.

Gebruikersavatar
Samoht Slegov
Berichten: 1569
Lid geworden op: ma jul 26, 2004 5:29 pm

Bericht door Samoht Slegov » do nov 04, 2004 5:06 pm

Staat mooi, 3 achten naast elkaar.
Is weer eens wat ander dan 666

Gebruikersavatar
Meltdown
Berichten: 6139
Lid geworden op: di sep 16, 2003 9:39 pm
Locatie: Ermelo

Bericht door Meltdown » do nov 04, 2004 5:21 pm

ThorWulf schreef:Ik vraag me af waarom de nieuwe taake box gelimiteerd is tot 888.
http://www.christhuntproductions.de/osc ... ts_id=2959
Heil Hitler ..??..eh...tja..? Die derde acht?
Nee, ik denk niet daarom. Zowel Hoest als Taake zijn zeker niet NS, dus hou maar op met kwijlen.
Hêhêh, vishandel Berekoek.

Gebruikersavatar
Robgoroth
Berichten: 12431
Lid geworden op: vr jun 13, 2003 4:19 pm

Bericht door Robgoroth » do nov 04, 2004 5:27 pm

Heil de Heersende Hitler, maar dat is het ook vast niet.
[i]Vergeten Legenden[/i]
---
Dood account.

Gebruikersavatar
Forseti's Justice
Berichten: 1710
Lid geworden op: za jul 19, 2003 11:42 pm

Bericht door Forseti's Justice » do nov 04, 2004 5:35 pm

om eens lekker te stoken. heerlijk!

Gebruikersavatar
Kimzel
Berichten: 23576
Lid geworden op: vr mar 14, 2003 7:24 am
Locatie: lobitch

Bericht door Kimzel » do nov 04, 2004 5:37 pm

mischien hadden ze niet meer geld

Kevin
Berichten: 9351
Lid geworden op: za jul 19, 2003 5:01 pm
Locatie: nee
Contacteer:

Bericht door Kevin » do nov 04, 2004 5:38 pm

:lol:

Gesloten