Jij gaat zeker ook naar LowLandsBlood Moon schreef:Franz Ferdinand, the White Stripes, Radiohead, Misfits, AC/DC, Led Zeppelin.
Goede niet-metalbands
- The Reckoning
- Lennert
- Lult over cdtjes
- Contacteer:
Genesis met Phil Collins op zang is eigenlijk ook best te doen. Het is compleet anders dan Selling England by the Pound, maar vooral een nummer als Mama is kwalitatief fantastisch!
Alleen die drumcomputer... (want ja, die is vaak te horen)
Alleen die drumcomputer... (want ja, die is vaak te horen)
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.
Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."
:' )
- The Reckoning
-
verwoesting
Indien er bij mij thuis geen metal opligt, is het meestal iets electronisch getint. Ik hou wel van bands zoals Suicide Commando, Hocico, Aphex Twin, Infected Mushroom, Front 242 en dergelijken...
Verder luister ik wel eens een streepje Depeche Mode, The Cure, Killing Joke, Sisters Of Mercy en soms wat Johnny Cash.
Verder luister ik wel eens een streepje Depeche Mode, The Cure, Killing Joke, Sisters Of Mercy en soms wat Johnny Cash.
What A Wiplash Hate-Filled Culture Of Viruses, Born Raised And Infected With Violent Thought...
- Lennert
- Lult over cdtjes
- Contacteer:
De eerste twee bands luisterde ik al een flinke tijd, maar sinds kort ben ik erachter gekomen dat Johnny Cash inderdaad erg goed is op zijn tijd, dan vooral zijn allerlaatste album.Ligaeth schreef:Indien er bij mij thuis geen metal opligt, is het meestal iets electronisch getint. Ik hou wel van bands zoals Suicide Commando, Hocico, Aphex Twin, Infected Mushroom, Front 242 en dergelijken...
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.
Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."
- Sargatanas
- Demorpheus
- Poseur Extraordinair
- The Reckoning
Ah, Killing Joke! Eindelijk iemand die deze gave band opmerkt! Hun laatste album moet ik nog zien te krijgen, die schijnt evenals hun oude werk erg gaaf te zijn.Ligaeth schreef:Indien er bij mij thuis geen metal opligt, is het meestal iets electronisch getint. Ik hou wel van bands zoals Suicide Commando, Hocico, Aphex Twin, Infected Mushroom, Front 242 en dergelijken...
[quote="AltarOfSacrifice"]Je bent geweldig.[/quote]
Demorpheus schreef:Ulver
Future sound of london
35007
DJ Shadow
VNV Nation
Osdorp Posse
Pet Shop Boys
JS Bach
Rank 1
om maar wat te noemen
edit: wie noemt zijn band nou JS Bach? Wat flauw...
"I already smashed James in the mouth one time, and Lars is scared of his own shadow." - Dave Mustaine
[img]http://picserver.student.utwente.nl/i/ILV6IS57P6G0[/img]
[img]http://picserver.student.utwente.nl/i/ILV6IS57P6G0[/img]
Beetje John Lennon de laatste tijd.
En een beetje rap/Hiphop van Muskabeatz.
En nog altijd hele hopen Joy Division.

En een beetje rap/Hiphop van Muskabeatz.
En nog altijd hele hopen Joy Division.
Je hebt godverdomme goeie smaak.Ligaeth schreef:Indien er bij mij thuis geen metal opligt, is het meestal iets electronisch getint. Ik hou wel van bands zoals Suicide Commando, Hocico, Aphex Twin, Infected Mushroom, Front 242 en dergelijken...
- Lennert
- Lult over cdtjes
- Contacteer:
Pet shop boys zijn inderdaad uitermate gaafDemorpheus schreef:Ulver
Future sound of london
35007
DJ Shadow
VNV Nation
Osdorp Posse
Pet Shop Boys
JS Bach
Rank 1
om maar wat te noemen
- Destruction
- Demorpheus
- Poseur Extraordinair
-
verwoesting
Inderdaad, die moet je gewoon gehoord hebben! Een fantastische cd, hard, dreigend en Jaz Coleman met een stem als een misthoornThe Reckoning schreef:[..]
Ah, Killing Joke! Eindelijk iemand die deze gave band opmerkt! Hun laatste album moet ik nog zien te krijgen, die schijnt evenals hun oude werk erg gaaf te zijn.
What A Wiplash Hate-Filled Culture Of Viruses, Born Raised And Infected With Violent Thought...
-
banisher
- Contacteer:
Ligaeth schreef:Indien er bij mij thuis geen metal opligt, is het meestal iets electronisch getint. Ik hou wel van bands zoals Suicide Commando, Hocico, Aphex Twin, Infected Mushroom, Front 242 en dergelijken...
al die gothic, dark wave hoe het ook genoemd wordt, in dat lijstje zijn echt briljant!
Hocico zuigt echt live, dat is dan wel weer jammer.
Diva Destruction vind ik ook erg goaf..
(vooral DD-Enslaved)
btw, leuk cd is dat die je luisterd,,alleen na een paar keer draaien wordt je het wel goed zat..
- Sturmblast
- The Reckoning
- Korefuji
- Grote boze forum moddereter
Insane clown posse....
Heerlijke idiote teksten en ondanks dat het rapmetalthingie muziek is (mijn eigen benaming voor hun muziek) zijn sommige songs best wel pakkend!

Heerlijke idiote teksten en ondanks dat het rapmetalthingie muziek is (mijn eigen benaming voor hun muziek) zijn sommige songs best wel pakkend!

The secret of life is honesty and fair dealing..if you can fake that, you've got it made.
Politics is the art of looking for trouble, finding it, misdiagnosing it and then misapplying the wrong remedies.
- Groucho Marx
Politics is the art of looking for trouble, finding it, misdiagnosing it and then misapplying the wrong remedies.
- Groucho Marx
- metal_rose
- HellcommandeR
- metal_rose
- HellcommandeR
- Sturmblast
- The Reckoning
Maar jij hebt er dan ook nog nooit een geheim van gemaakt dat je graag aan een harige mannenkont zit, eikel.Sturmblast schreef:Gisteren Intwine live gezien, dat heeft me wel overtuigt van de heersch factor van deze band.
Wantlist cd/lp:
Original Sin – Sin Will Find You Out
Sindrome - Into the Halls of Extermination
Sindrome - Vault of Inner Conscience
Vulture - Easier to Lie
Paradox - Heresy
Original Sin – Sin Will Find You Out
Sindrome - Into the Halls of Extermination
Sindrome - Vault of Inner Conscience
Vulture - Easier to Lie
Paradox - Heresy
Kent iemand The Paperchase? Erg gave band, en bizar ook. Beetje een kruising tussen Kaisers Orchestra en Dillinger Escape Plan. Zag ze laatst hier in Dordt ergens, ik vond ze al veel te goed voor een beginnende band, bleek dat ze al stuk of 4 cds uit hadden. Gave p00p.
een haiku is een
handig ding om lekker kort
nietszeggend te zijn
handig ding om lekker kort
nietszeggend te zijn
- Sturmblast
CoenV schreef:[..]
Maar jij hebt er dan ook nog nooit een geheim van gemaakt dat je graag aan een harige mannenkont zit, eikel.
Punt 1, heb ik in die post ,t woordje poep getypt? NEEN!!
Punt 2 Dat je stiekem hoopt dat er iemand is die aan jouw homosexuele frustraties een einde kan maken is vrij duidelijk edoch zeer infantiel.
I,ve got a fever, and the only perscription is more cowbell!
[img]http://www.thebleedingsun.com/pics/mdb_banner.jpg[/img]
[img]http://www.thebleedingsun.com/pics/mdb_banner.jpg[/img]
- stuk drijfhout
- stuk drijfhout