X-Mass Festival 2004
- Cathalised
- Columnist
- Contacteer:
- Cathalised
- Columnist
- Contacteer:
- BuRning_Fire
- Contacteer:
-
- Contacteer:
Zo, net terug. Wat was dat gaaf.
Even een overzicht:
Ensiferum: Klonk best leuk, om mee te beginnen zo.
Vader: Gave zooi, niks op aan te merken.
Dark Funeral: De gitaren waren nauwelijks hoorbaar. Gelukkig ken ik hun materiaal vrij goed, dus herkennen was niet zo moeilijk. Ook gaaf.
Finntroll: Whehehe. Feest!
Unleashed: Toen zijn we wezen eten.
Napalm Death: Ik vond het maar saai.
Marduk: Geweldig. Alleen wat rommelig bij de snelle stukken maar verder een bak agressie die een brede grijns op mijn gelaat tevoorschijn deed komen.
Ja, alleen dus in de grote zaal geweest. Daar was toch al het leuks.
Even een overzicht:
Dark Funeral: De gitaren waren nauwelijks hoorbaar. Gelukkig ken ik hun materiaal vrij goed, dus herkennen was niet zo moeilijk. Ook gaaf.
Marduk: Geweldig. Alleen wat rommelig bij de snelle stukken maar verder een bak agressie die een brede grijns op mijn gelaat tevoorschijn deed komen.
Ja, alleen dus in de grote zaal geweest. Daar was toch al het leuks.
-
- old iceman
- No_Remorse
- Contacteer:
Ensiferum: niks aan toe te voegen.StraightHate schreef:Zo, net terug. Wat was dat gaaf.
Even een overzicht:
Vader: zeer gaaf,was ik voor gekomen
Daarna een stukje The Black Dahlia Murder gezien,die speelde ook zeker niet slecht
Bij Dark Funeral zijn wij gaan eten
finntroll: inderdaad..feest!
Unleashed: erg grappig,niet erg bijzonder verder,maar het was goed te doen.
Napalm death: kon mij erg bekoren
Marduk: kut,na iets meer dan een half uur besloten om richting Breda te gaan (gelukkig)
erg geslaagd festival,ookal was de line up wat minder als voorgaande jaren,kon de gezelligheid niet drukken
-
- Sargatanas
- old iceman
zoiets slechts heb ik nog nooit gezien ik dacht bij het eerste nummerSpeedpiano schreef:Wat was Planet Aids een rukband zeg
dit is de intro en hierna gaat het beginnen nee, komt er zo'n andere outlul
die gaat staan te preken,wat een boutzooi zeg.
ik vond scarce en mystic circle wel verrassend goed.
you are never to old for loud
metal noice
metal noice
idd planet aids..wij waren echt bang dat t een stel nazi's zouden zijn..de intro (of was t een nummer??) duurde vet lang, zonder akkoorden alleen los geramde snaren, enge vent..mooi was de leegloop van de zaal!
Ensiferum: Wel aardig, maar net niet
Vader: HEERSCH, zieke solo's
Black Dahlia Murder: Tering wat was dat strak!
Finntroll: Was vorig jaar leuker..
Dark Funeral: ETENSTIJD!!!!!
Scarve: Heerschend, jammer dat de zang slecht te horen was
Unleashed: niet slecht, niet vet...en mn poot was weer eens kapot, dus k moest wel zitten
Napalm death: strak, maar door t kutgeluid totaal verneukt in een brij van lawaai
Barkruk: eigenlijk geen woorden aan vuil te maken, maar toch: WAT EEN KUTBAND!!
Ensiferum: Wel aardig, maar net niet
Vader: HEERSCH, zieke solo's
Black Dahlia Murder: Tering wat was dat strak!
Finntroll: Was vorig jaar leuker..
Dark Funeral: ETENSTIJD!!!!!
Scarve: Heerschend, jammer dat de zang slecht te horen was
Unleashed: niet slecht, niet vet...en mn poot was weer eens kapot, dus k moest wel zitten
Napalm death: strak, maar door t kutgeluid totaal verneukt in een brij van lawaai
Barkruk: eigenlijk geen woorden aan vuil te maken, maar toch: WAT EEN KUTBAND!!
barf, Ik dacht dat ik een Avatar had ofzo...??
- ik stamp je kapot
- Contacteer:
- MindlessMayo
- ik stamp je kapot
- Contacteer:
Was een leuk feestje.
Vader heerste,verder was het allemaal leuk.
Geen uitschieters wat mij betreft,maar ook geen zooi gezien;wat er ook mee te maken heeft dat we tijdens Dark Funeral zijn gaan eten en tijdens Marduk bier hebben gedronken in de hal.
Vond het vooral erg gezellig ; hoop bekenden waren er.
Wel weer flink doorgezopen trouwens,ook niet vervelend.
Vader heerste,verder was het allemaal leuk.
Geen uitschieters wat mij betreft,maar ook geen zooi gezien;wat er ook mee te maken heeft dat we tijdens Dark Funeral zijn gaan eten en tijdens Marduk bier hebben gedronken in de hal.
Vond het vooral erg gezellig ; hoop bekenden waren er.
Wel weer flink doorgezopen trouwens,ook niet vervelend.
Took schreef:Yowannuzz is heel lief hoor. niks engs aan.
- Cathalised
- Columnist
- Contacteer:
Ben ik het grotendeels mee eens. Ensiferum heerschte ook de pan uit (met de vrouwelijke keyboardspeler heel onopvallend in een hoekjeStraightHate schreef: Ensiferum: Klonk best leuk, om mee te beginnen zo.

Hm, ik was het helemaal vergeten, had misschien nog wel willen gaan. Naja, had het toch veel te druk.
Laatst gewijzigd door Amibor op zo dec 19, 2004 12:20 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
een haiku is een
handig ding om lekker kort
nietszeggend te zijn
handig ding om lekker kort
nietszeggend te zijn
Ensiferum=kankertroep..gelukkig zijn we gaan eten
Vader=geweldig optreden..niks op aan te merken
Belphegor=was erg gaaf,best goed geluid
Dark Funeral=redelijk,het leek wel of me overgrootoma achter de PA stond..wat een kankergeluid!
Marduk=was wel gaaf
Planet Aids=dit is te erg..dat is godverdomme zooon kankerband!!!GADVERDAMME..ik d8 ow een intro...NOT!ik zag na 5 minuten nog geen drummer dus zijn we snel weggegaan
Unleased=goed geluid,redelijke band..t was wel aardig aan t horen
maar het was ubergezellig..hoop bekenden tegengekomen.
Vader=geweldig optreden..niks op aan te merken
Belphegor=was erg gaaf,best goed geluid
Dark Funeral=redelijk,het leek wel of me overgrootoma achter de PA stond..wat een kankergeluid!
Marduk=was wel gaaf
Planet Aids=dit is te erg..dat is godverdomme zooon kankerband!!!GADVERDAMME..ik d8 ow een intro...NOT!ik zag na 5 minuten nog geen drummer dus zijn we snel weggegaan
Unleased=goed geluid,redelijke band..t was wel aardig aan t horen
maar het was ubergezellig..hoop bekenden tegengekomen.

http://www.facebook.com/pages/Sepiroth/180198742018859?ref=ts&fref=ts
- No_Remorse
- Contacteer:
- BuRning_Fire
- Contacteer:
Ensiferum - klonk mij wat te blij
Vader - geweldig optreden, beste geluid van de dag (en ook de beste band)
Dark Funeral - klonk niet echt geweldig (op cd stukken beter), en Caligula heeft tegenwoordig ook het Legion-syndroom
Belphegor - vanwege de drukte maar half gezien, degelijk optreden
Napalm Death - een beetje te chaotisch, ik heb de "Bootlegged in japan" cd en daar staan naar mijn mening toch meer gave nummers op dan die ze gisteren speelde, na +/- 20 minuten zijn we dan ook maar gegaan
Marduk - viel me zeker niet tegen met die nieuwe zanger en bassist, en best gave songkeuze al had ik graag nog wat van "Heaven shall burn.." gehoord, voor de rest niks op aan te merken
Al met al een geslaagd dagje.
Vader - geweldig optreden, beste geluid van de dag (en ook de beste band)
Dark Funeral - klonk niet echt geweldig (op cd stukken beter), en Caligula heeft tegenwoordig ook het Legion-syndroom
Belphegor - vanwege de drukte maar half gezien, degelijk optreden
Napalm Death - een beetje te chaotisch, ik heb de "Bootlegged in japan" cd en daar staan naar mijn mening toch meer gave nummers op dan die ze gisteren speelde, na +/- 20 minuten zijn we dan ook maar gegaan
Marduk - viel me zeker niet tegen met die nieuwe zanger en bassist, en best gave songkeuze al had ik graag nog wat van "Heaven shall burn.." gehoord, voor de rest niks op aan te merken
Al met al een geslaagd dagje.
- Hieronimus
Nou, ik werd dus om kwart over 3 gedropt bij de 013, ik wil bij de rij aansluiten en opeens hoor ik ergens vandaan: 'Hey Jeroen!' En daar zul je innuendo hebben
Dus met hem en wat vrienden naar Ensiferum gegaan, phyrexianc getroffen, die mij heel 'vriendelijk' begroette met "O, jij ook hier." Maar Ensiferum speelde goed, lekker geluid ook!

Toen ff wat rondgelopen, Vlammy en Farnesse (tenminste, dacht dat 't Farnesse was) nog gezien; nog gekletst met m'n begeleider van het proefstuderen Sterrenkunde in Nijmegen; speedpiano nog getroffen, daarna een beetje naar Vader gekeken, strakke show, dat zeker.
Toen Erased en Mindkiller tegen het lijf gelopen, daarna Dark Funeral wezen kijken. Wat saai was. Tot in den treure. Kutgeluid. Ik heb niks tegen Ruis Black Metal, maar ik wil nog wel toonverschil kunnen horen, wat dus niet het geval was. Bijna in slaap gevallen... Wel nog -lyn- gezien.
Maar gelukkig kwam daarna Finntroll!
En dat was me een lekker partijtje beuken, de hele onderste vloer kwam in beweging, erg lomp, maar iedereen keek nog wel redelijk uit. Wat gedansd met -lyn- en nog wat andere lui, Miss-Freaky nog gezien terwijl ik langs kwam vliegen in de pit, alsook speedpiano nog een keertje. Met de voetjes van de vloer gegaan, op een gegeven moment zelfs 2 meter van de vloer
't Was namelijk zo, één of andere kerel van ergens achter in de 30 zat de hele tijd een lompe pit te maken, wat de mensen voor hem nogal platbeukte tegen de hekken
Dus toen heb ik hem bij de schouder gegrepen, toen nog iemand anders en hij ook nog iemand anders en zijn we lekker in een rijtje gaan headbangen. En daarom kon ik mooi gebruik maken van die steun om eens flink te springen
Gaafheid. Niet eens foto's kunnen maken omdat er gewoonweg geen tijd/mogelijkheid voor was...
Hierna wilden we eigenlijk wat gaan eten, maar ik raakte innuendo kwijt en ging dus zelf maar ff kijken voor wat te drinken. Waarbij ik Erased, Dissection (en dus niet AmnesJan
) en Argarath tegen het lijf liep! Wat gekletst, Unleashed gekeken, wel goaf. Maar wel dom dat ze geen drum solo wilden spelen 

Toen kwam Napalm Death het podium op, maar hun optreden kwam niet echt over en kon ook niet echt boeien. Dus toen gingen Erased en ik maar doen alsof dat het gaaf is, nadat we weggelopen waren:

Nog ff Natasje gesproken, die had ook net iets teveel biertjes op
En na een tijdje was Napalm Death weg en kwam Marduk. Wat ook weer niet echt boeien kon, oftewel:

En nog meer van dat soort dingen...
'Hey Jeroen, jij lijkt echt op die silly-smiley!
'

'Moet jij nodig zeggen meid!'

Toch nog even tr00 doen om Marduk tevreden te houden:

En toen waren ze klaar met spelen!

Of toch niet...

*thumbs down*

'Oprotten, verdomme!'
En daarna wat full headbanging glory:

Al met al, ik heb me wel vermaakt hehe, gaaf dagje. Nog wel een uur moeten wachten voordat ik opgepikt werd, maar toen heb ik ook nog ff CALIBANaan getroffen en wat later er zat nog zo'n gave zatte Duitser aan de bar, die wat bier voor mij en hem wilde bestellen. Helaas was de bar dicht
Zelfs toen hij 10 euro aan muntjes op de bar legde en de dame achter de bar ook nog een biertje aanbood kregen we niks. Maargoed, toen werd iedereen eruit gezet omdat ze gingen sluiten, ben ik buiten gaan zitten op een paaltje. En dan denk je dat je alles gehad hebt, dat het nu wel allemaal voorbij is en dat je rust krijgt. Maar nee. Integendeel. Toen ging er een deur achter mij open en verscheen er een phyrexianc

Die had samen met innuendo nog wat met de leden van Finntroll en Scarve staan te kletsen ofzo en zou zodadelijk ook opgepikt worden. Maar toen kwam mijn lift er al aan en ging ik dus lekker naar huis, naar bed, slapen, oftewel liggen woelen in bed, om 3:37 uur nog eens op de klok kijken, mezelf omdraaien en een paar seconden later weer op de klok kijken, die toen op 11:37 stond. En nu heb ik een beetje last van m'n linkerschouder en wat schrammen hier en daar. Maar 't was gaaf, that's for sure!

Toen ff wat rondgelopen, Vlammy en Farnesse (tenminste, dacht dat 't Farnesse was) nog gezien; nog gekletst met m'n begeleider van het proefstuderen Sterrenkunde in Nijmegen; speedpiano nog getroffen, daarna een beetje naar Vader gekeken, strakke show, dat zeker.
Toen Erased en Mindkiller tegen het lijf gelopen, daarna Dark Funeral wezen kijken. Wat saai was. Tot in den treure. Kutgeluid. Ik heb niks tegen Ruis Black Metal, maar ik wil nog wel toonverschil kunnen horen, wat dus niet het geval was. Bijna in slaap gevallen... Wel nog -lyn- gezien.
Maar gelukkig kwam daarna Finntroll!

Hierna wilden we eigenlijk wat gaan eten, maar ik raakte innuendo kwijt en ging dus zelf maar ff kijken voor wat te drinken. Waarbij ik Erased, Dissection (en dus niet AmnesJan

Toen kwam Napalm Death het podium op, maar hun optreden kwam niet echt over en kon ook niet echt boeien. Dus toen gingen Erased en ik maar doen alsof dat het gaaf is, nadat we weggelopen waren:

Nog ff Natasje gesproken, die had ook net iets teveel biertjes op

En na een tijdje was Napalm Death weg en kwam Marduk. Wat ook weer niet echt boeien kon, oftewel:

En nog meer van dat soort dingen...
'Hey Jeroen, jij lijkt echt op die silly-smiley!

'Moet jij nodig zeggen meid!'

Toch nog even tr00 doen om Marduk tevreden te houden:

En toen waren ze klaar met spelen!

Of toch niet...

*thumbs down*

'Oprotten, verdomme!'
En daarna wat full headbanging glory:

Al met al, ik heb me wel vermaakt hehe, gaaf dagje. Nog wel een uur moeten wachten voordat ik opgepikt werd, maar toen heb ik ook nog ff CALIBANaan getroffen en wat later er zat nog zo'n gave zatte Duitser aan de bar, die wat bier voor mij en hem wilde bestellen. Helaas was de bar dicht

Die had samen met innuendo nog wat met de leden van Finntroll en Scarve staan te kletsen ofzo en zou zodadelijk ook opgepikt worden. Maar toen kwam mijn lift er al aan en ging ik dus lekker naar huis, naar bed, slapen, oftewel liggen woelen in bed, om 3:37 uur nog eens op de klok kijken, mezelf omdraaien en een paar seconden later weer op de klok kijken, die toen op 11:37 stond. En nu heb ik een beetje last van m'n linkerschouder en wat schrammen hier en daar. Maar 't was gaaf, that's for sure!

Laatst gewijzigd door Hieronimus op zo dec 19, 2004 2:53 pm, 3 keer totaal gewijzigd.
Front voor/der Matigheid
last.fm
last.fm
Je kunt wel alle bands gaan kijken omdat je er voor betaald hebt. Maar een aantal bands interesseren me niet, wat zou ik me daar dan gaan vervelen als er leukere dingen te doen zijn.dako schreef:Dat is dan een duur grapje geweest, voor maar vier bands.
En daarbij zie ik Mystic Circle toch meer als een marteling.

Gaaf, Aadspeedrock (int peerse shirt)
Wie hebben mij allemaal gezien...nou, voordat ik binnenkwam zag Kristof mij al

En verder nog wat ZM-ers tegengekomen, maar dat boeit jullie natuurlijk niet hahahaha.
Laatst gewijzigd door Took op zo dec 19, 2004 2:08 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
- Hieronimus
@AJ: Net voor Unleashed, begane grond, samen met Argarath.
@Vlammy: Thanks
@Vlammy: Thanks

Laatst gewijzigd door Hieronimus op zo dec 19, 2004 2:08 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Front voor/der Matigheid
last.fm
last.fm
- Hieronimus