My Lament - full live mp3
-
My Lament - full live mp3
My Lament zoekt nog optredens !!!
check full live mp3 op www.mylament.be
contacteer:
contact@mylament.be (drummer Vincent)
of
tim@mylament.be (gitarist Tim)
check full live mp3 op www.mylament.be
contacteer:
contact@mylament.be (drummer Vincent)
of
tim@mylament.be (gitarist Tim)
-
mmm
dat word me nochthans sterk afgeraden !!!
wat ik hoor is da die promos of tapes meestal zelf niet eens beluisterd worden, maar meteen de prullenmand invliegen
maar ja je hoort zoveel
tot nu toe hebben we onze optredens via via kunnen regelen, volgende optreden is geregeld via een post van mij op een forum , en niet da ik al zoveel gepost heb (4 keer ofzo)
dat word me nochthans sterk afgeraden !!!
wat ik hoor is da die promos of tapes meestal zelf niet eens beluisterd worden, maar meteen de prullenmand invliegen
maar ja je hoort zoveel
tot nu toe hebben we onze optredens via via kunnen regelen, volgende optreden is geregeld via een post van mij op een forum , en niet da ik al zoveel gepost heb (4 keer ofzo)
Nouja, mooi dat je het zo voor elkaar krijgt, maar wil je verder komen dan de kroeg op de hoek, dan zul je toch het risico moeten nemen om promopakketjes te versturen naar zaaltjes. In Nederland werkt het iniedergeval niet echt om op een forum te posten "ik wil optreden", of je moet een band zijn van internationale allure...(Cannibal Corpse, Gorefest, Exhumed, etc.)
-
in de kroeg op de hoek hebben we nog niet gespeeld , maar geen slecht idee vermits daar een zaaltje is waar af en toe metaloptredens doorgaan
je hebt wel gelijk dat dit niet de manier is,
we zouden allang onze demo moeten afhebben , langs de andere kant kunnen we beter eerst werken aan een uitgebreidere setlist
vorig optreden vroeg het publiek een bisnummer wat we dus niet hadden, we hebben dan maar een nummer opnieuw gespeeld.
binnen een maand hebben we normaal een nummer meer op de setlist en kunnen we toch 40 minuten vullen met muziek waar we volledig achter staan
aan optredens geraken was tot nu toe geen probleem, maar vermits we er dit jaar meer willen doen dan vorig jaar probeer ik eens via internet te spammen
je hebt wel gelijk dat dit niet de manier is,
we zouden allang onze demo moeten afhebben , langs de andere kant kunnen we beter eerst werken aan een uitgebreidere setlist
vorig optreden vroeg het publiek een bisnummer wat we dus niet hadden, we hebben dan maar een nummer opnieuw gespeeld.
binnen een maand hebben we normaal een nummer meer op de setlist en kunnen we toch 40 minuten vullen met muziek waar we volledig achter staan
aan optredens geraken was tot nu toe geen probleem, maar vermits we er dit jaar meer willen doen dan vorig jaar probeer ik eens via internet te spammen

-
ons eerste optreden was in de laatste week van 2003
dan hebben we er 5 gedaan in 2004
met bands als The Prophecy, Insanity Reigns Supreme, Ataraxie, Axamenta, Inquest om de meer bekende te noemen
in 2005 hebben we er 2 gepland staan
op 8 januari in Nederland trouwens !!!
met Morning en Sanity,
maar we willen dus wel wat meer optredens , niet TE veel want dan hebben we geen tijd meer om nieuwe nummers te schrijven, of toch zeker niet genoeg
dit jaar wordt het vooral hard werken om een setlist van een uur bij elkaar te krijgen waar we volledig achter staan, we zitten toch al in de helft
dan hebben we er 5 gedaan in 2004
met bands als The Prophecy, Insanity Reigns Supreme, Ataraxie, Axamenta, Inquest om de meer bekende te noemen
in 2005 hebben we er 2 gepland staan
op 8 januari in Nederland trouwens !!!
met Morning en Sanity,
maar we willen dus wel wat meer optredens , niet TE veel want dan hebben we geen tijd meer om nieuwe nummers te schrijven, of toch zeker niet genoeg
dit jaar wordt het vooral hard werken om een setlist van een uur bij elkaar te krijgen waar we volledig achter staan, we zitten toch al in de helft
- Daisycutter
-
-
- Contacteer:
-
- Sargatanas
-
ik ben niet bekend met de zaal.....van de site word ik ook niet heel veel wijzer in welke straat het isTim_MyLament schreef:Onze volgende gig zal doorgaan op 8 januari
in
De Nieuwe Poort in Dongen (NL)
met Morning en Sanity
is er iemand van dit forum bekend met die zaal ?
[img]http://i53.photobucket.com/albums/g70/defleshedbyflies/mdbbanner.jpg[/img]
-
-
- Contacteer:
-
- Contacteer: