Nick Cave - Nocturama

Voor alle andere bands
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Tim Cunningham
Berichten: 3771
Lid geworden op: vr jan 11, 2002 9:08 pm

Nick Cave - Nocturama

Bericht door Tim Cunningham » vr feb 21, 2003 5:54 pm

Jawel, de nieuwe Nick Cave is uit...Nocturama

Wederom een fantastische Cave cd ...er staan we altijd één of twee wat gezapige, zeemzoete liedjes op (die vergeet je dan), maar voor de rest een schitterende combinatie tussen mooie, introverte en soms minimalistische songs en een paar weirde, freaky liedjes ( het 15 minuten durende liedje "Baby I'm on Fire" is geniaal, en iedereen, van de armste mensen tot de rijkste snobs behandelt hij in de bevreemdende tekst)

Heersch...
Multiculturalisme is wat onze wereld doet draaien...hoe dichter bij elkaar, hoe meer inteelt: dat zijn dus dommere smoelen en stommere mensen: racisten dus !

Gebruikersavatar
SilentSinner
Berichten: 4072
Lid geworden op: di dec 18, 2001 7:58 pm
Locatie: B- Gent

Bericht door SilentSinner » vr feb 21, 2003 5:55 pm

mmmhh :)
I shall check it out

Gebruikersavatar
Tim Cunningham
Berichten: 3771
Lid geworden op: vr jan 11, 2002 9:08 pm

Bericht door Tim Cunningham » za feb 22, 2003 12:37 am

supah !!!
Multiculturalisme is wat onze wereld doet draaien...hoe dichter bij elkaar, hoe meer inteelt: dat zijn dus dommere smoelen en stommere mensen: racisten dus !

Gebruikersavatar
Fat_Tony
Berichten: 1512
Lid geworden op: wo dec 25, 2002 9:16 pm
Locatie: Vlaams Brabant

Bericht door Fat_Tony » za feb 22, 2003 12:58 pm

niets voor mij... geef mij maar Peter en de drie varkentjes on ice dvd live recorded !
Gelukkig zijn er zoveel mensen van weinig belang. Zij zijn het grijs tegen dewelke de felle kleuren fonkelen

Gebruikersavatar
Tim Cunningham
Berichten: 3771
Lid geworden op: vr jan 11, 2002 9:08 pm

Bericht door Tim Cunningham » za feb 22, 2003 1:20 pm

Cultuurbarbaar !!!!
Multiculturalisme is wat onze wereld doet draaien...hoe dichter bij elkaar, hoe meer inteelt: dat zijn dus dommere smoelen en stommere mensen: racisten dus !

arno
Berichten: 47
Lid geworden op: zo mar 23, 2003 11:00 pm
Locatie: den haag

Bericht door arno » zo mar 23, 2003 11:57 pm

Nocturama kan zich meten met het allerbeste wat hij ooit gemaakt heeft. Perfecte mix van oude Cave met zijn wondermooie laatste 2 platen, waarvan ik No more shall we part de betere vind. Boatman's call was bij vlagen wat te Leonard Cohen-achtig, op zich niet erg want ook daar hou ik erg van, maar toch. Als je het mij vraagt is Nocturama een van de Grote Albums van dit jaar. Heerlijke clip van Babe, I'm on fire trws, op de limited edition.

Plaats reactie