Queen
Queen
Goh, leuk, Queen gaat weer touren. Met Paul Rodgers als wannabe Freddie. Voor de liefhebbers: 27april in Ahoy. Misschien dat ik ook ga, om Brian May en Roger Taylor eens live te zien. Nu vraag je je af, en John Deacon dan? Die blijft thuis. Hij heeft waarschijnlijk door dat Queen Freddie is. Voor de rest worden er nummers van Queen gespeelt (Echt?)
, MAAR!!!! Wat ik dus weer hoorde, speelt men ook materiaal van Paul Rodgers solo, The Free en Bad Company!!! Minder leuk dus, op een Queen concert!
, MAAR!!!! Wat ik dus weer hoorde, speelt men ook materiaal van Paul Rodgers solo, The Free en Bad Company!!! Minder leuk dus, op een Queen concert!
[img]http://home.wanadoo.nl/federicogs/manowar/manowar.gif[/img]
Pitten op Priest is gay.
BESTAAT NIET MEER.
Pitten op Priest is gay.
BESTAAT NIET MEER.
- xnightcrawlerx
- Contacteer:
alleen may & taylor.. hmm. maar goed, 't is wel duidelijk waarom ze de tour als Queen verkondigen.. maar oke, misschien dat ik nog wel ga. moet ik nog maar zien...
trouwes, hoezo queen=freddie? hij was niet de enige die alle muziek en teksten schreef hoor, de rest dee dat ook veel.
....toch?
trouwes, hoezo queen=freddie? hij was niet de enige die alle muziek en teksten schreef hoor, de rest dee dat ook veel.
....toch?
sweet graveyard here we come
- CALIBANaan
- Contacteer:
nee niet helemaal ook, maar zoek maar eens een vervanger voor die dooie. ik moet toegeven, hij kon zingen!xnightcrawlerx schreef:alleen may & taylor.. hmm. maar goed, 't is wel duidelijk waarom ze de tour als Queen verkondigen.. maar oke, misschien dat ik nog wel ga. moet ik nog maar zien...
....toch?
www.last.fm/user/robenroll
Ik geloof best dat al die gaye Freddie fans met hun leren petten en dikke snorren een diepe indruk op jou hebben gemaakt daarna in je hotelkamer.yowannuzz schreef:Yep.In wembley, en was erg fijn destijds inderdaad.
Vooral de sfeer heeft diepe indruk op me gemaakt.
"I already smashed James in the mouth one time, and Lars is scared of his own shadow." - Dave Mustaine
[img]http://picserver.student.utwente.nl/i/ILV6IS57P6G0[/img]
Ja dat was echt geweldig! Ik zat t m te sarren (op t Lowlands forum) en toen klapte hij opeens volledig uit elkaar en stuurde PMs van of ik even mijn adres wou doorgeven want hij zou me letterlijk dood maken. Ik zei dat ik best met m zou willen afspreken (ik ben niet zo bang voor wat vechten) maar niet mijn adres geven en toen heb ik even wat gehackt en achter ZIJN adres en telefoonnummer gekomen en m gebeld. Toen kreeg ik zijn vriending aan de lijn en zei ik alleen maar de 'groeten uit Amsterdam.' En stond ik inmiddels op t punt om m op te zoeken en zijn nek te breken (omdat ie maar door bleef gaan), maar toen dacht ik op t eind laat ik de eer maar aan mijzelf houden. 

"I already smashed James in the mouth one time, and Lars is scared of his own shadow." - Dave Mustaine
haha heb je hem zitten opte bellenFusion schreef:Ja dat was echt geweldig! Ik zat t m te sarren (op t Lowlands forum) en toen klapte hij opeens volledig uit elkaar en stuurde PMs van of ik even mijn adres wou doorgeven want hij zou me letterlijk dood maken. Ik zei dat ik best met m zou willen afspreken (ik ben niet zo bang voor wat vechten) maar niet mijn adres geven en toen heb ik even wat gehackt en achter ZIJN adres en telefoonnummer gekomen en m gebeld. Toen kreeg ik zijn vriending aan de lijn en zei ik alleen maar de 'groeten uit Amsterdam.' En stond ik inmiddels op t punt om m op te zoeken en zijn nek te breken (omdat ie maar door bleef gaan), maar toen dacht ik op t eind laat ik de eer maar aan mijzelf houden.

www.last.fm/user/robenroll
Hahaha, dat weten we dan ook weer. Maargoed, City FM gaat ook kaarten weggeven, zeggen ze. Dus ben benieuwd. Overigens kijk ik wel of ik weer kaartjes win (net als bij Whitesnake) en anders kijk ik mijn vader lief aan. Gister trouwens op SBS6 een stukje van de presentatie van Paul gezien, hij lijkt heel erg op een minder brede versie van Chuck Norris, ik kan me niet herinneren of dat op Arrow ook zo was, volgens mij niet.
Pitten op Priest is gay.
BESTAAT NIET MEER.
Pitten op Priest is gay.
BESTAAT NIET MEER.
Ik ook niet, daarom laat ik mijn vader meestal dokken, maar dat moet hij dan wel willen!yowannuzz schreef:Als ik kaartjes win ga ik uiteraard kijken,maar anders heb ik er het geld niet voor over.
Pitten op Priest is gay.
BESTAAT NIET MEER.
Pitten op Priest is gay.
BESTAAT NIET MEER.
Jij bent in de 30, ik 16, wereld van verschil. Jij verdient (waarschijnlijk) zelf geld, ik niet.yowannuzz schreef:Mijn vader houdt dan helaas weer van hele andere muziek en gaat dus echt niet mijn kaartjes betalen.
Pitten op Priest is gay.
BESTAAT NIET MEER.
Pitten op Priest is gay.
BESTAAT NIET MEER.
hmmm dat een beetje sarren op een forum bij die gast zo'n reactie kan uitlokken richting jou vind ikzelf al een grote overwinning, zou me kapot lachen (maar dan krijgt hij zijn zinFusion schreef:Ja dat was echt geweldig! Ik zat t m te sarren (op t Lowlands forum) en toen klapte hij opeens volledig uit elkaar en stuurde PMs van of ik even mijn adres wou doorgeven want hij zou me letterlijk dood maken. Ik zei dat ik best met m zou willen afspreken (ik ben niet zo bang voor wat vechten) maar niet mijn adres geven en toen heb ik even wat gehackt en achter ZIJN adres en telefoonnummer gekomen en m gebeld. Toen kreeg ik zijn vriending aan de lijn en zei ik alleen maar de 'groeten uit Amsterdam.' En stond ik inmiddels op t punt om m op te zoeken en zijn nek te breken (omdat ie maar door bleef gaan), maar toen dacht ik op t eind laat ik de eer maar aan mijzelf houden.

mental note; fusion hackt hehehe
Born to live forever more!!!
nou ik heb in ieder geval kaarten, facking hell na 10 minuten kon je alleen nog maar losse plaatsen krijgen....
queen was mij eerste band ooit, toen ik 5 was kocht ik me eerste cd en may is altijd wel een held van mij gebleven.....
queen was mij eerste band ooit, toen ik 5 was kocht ik me eerste cd en may is altijd wel een held van mij gebleven.....
Dr. Strangelove: "Of course, the whole point of a Doomsday Machine is lost, if you *keep* it a *secret*! Why didn't you tell the world, EH?"
- Full Metal Opie
- Contacteer:
queen met trijntje was Kut maar met rodgers kan je niet afgaan it's alright on my rock 'n'roll fantasy
And I wish I was in Austin in the Chili Parlor Bar
Drinkin' mad dog margaritas and not carin' where you are
I have seen the David,I've seen the Mona Lisa too
And I have heard Doc Watson play Columbus Stockade blues
Drinkin' mad dog margaritas and not carin' where you are
I have seen the David,I've seen the Mona Lisa too
And I have heard Doc Watson play Columbus Stockade blues
- xnightcrawlerx
- Contacteer:
- Rebellion666
Na die wanprestatie en afgang op koninginnedag was ik ook bang dat het nooit meer goed zou komen. Maar wat blijkt gisteren in het Gelredome? Queen is springlevend en zanger Paul Rodgers is een meesterzanger die Freddie bij tijd en wijlen deed vergeten. De nummers werden live zorgvuldiger dan ooit gespeeld. Door de afwijkende en gevarieerde setlist werd de band ook niet 1 keer een parodie van zichzelf. Ik heb er zeker geen spijt van dat ik geweest ben en Queen zónder Freddie heeft dus wél bestaansrecht!
Ik blijf nog lang nagenieten
Setlist:
Reaching Out
Tie Your Mother Down
I Want To Break Free
Fat Bottomed Girls
Wishing Well
Another One Bites The Dust
Crazy Little Thing Called Love
Say It's Not True
'39
Love Of My Life
Hammer To Fall
Feel Like Making Love
Drum solo
I'm In Love With My Car
Guitar solo
Last Horizon
These Are The Days Of Our Lives
Radio Ga Ga
Can't Get Enough
A Kind Of Magic
I Want It All
Bohemian Rhapsody
---
The Show Must Go On
All Right Now
We Will Rock You
We Are The Champions

Setlist:
Reaching Out
Tie Your Mother Down
I Want To Break Free
Fat Bottomed Girls
Wishing Well
Say It's Not True
'39
Love Of My Life
Hammer To Fall
Feel Like Making Love
Drum solo
I'm In Love With My Car
Guitar solo
Last Horizon
Radio Ga Ga
Can't Get Enough
A Kind Of Magic
I Want It All
Bohemian Rhapsody
---
The Show Must Go On
All Right Now
We Will Rock You
We Are The Champions
'In the land of the pigs, the butcher is king.'
- ruben somewhere online
Dat klinkt zeer positief mijn waarde, was zelf ook behoorlijk sceptisch.Rebellion666 schreef:Na die wanprestatie en afgang op koninginnedag was ik ook bang dat het nooit meer goed zou komen. Maar wat blijkt gisteren in het Gelredome? Queen is springlevend en zanger Paul Rodgers is een meesterzanger die Freddie bij tijd en wijlen deed vergeten. De nummers werden live zorgvuldiger dan ooit gespeeld. Door de afwijkende en gevarieerde setlist werd de band ook niet 1 keer een parodie van zichzelf. Ik heb er zeker geen spijt van dat ik geweest ben en Queen zónder Freddie heeft dus wél bestaansrecht!
Setlist:
Reaching Out
Tie Your Mother Down
I Want To Break Free
Fat Bottomed Girls
Wishing Well
Say It's Not True
'39
Love Of My Life
Hammer To Fall
Feel Like Making Love
Drum solo
I'm In Love With My Car
Guitar solo
Last Horizon
Radio Ga Ga
Can't Get Enough
A Kind Of Magic
I Want It All
Bohemian Rhapsody
---
The Show Must Go On
All Right Now
We Will Rock You
We Are The Champions
Hopelijk komt er een DVD uit van deze tour en weer een nieuw Queen album.
[img]http://members.lycos.nl/rubensomewhereonline/avatars/rotator.php[/img]
- Rebellion666
Een live-DVD (en live album ook waarschijnlijk) komt zeker uit! Zal wel eind dit jaar zijn i.v.m. de feestdagen.ruben somewhere online schreef:[..]
Dat klinkt zeer positief mijn waarde, was zelf ook behoorlijk sceptisch.
Hopelijk komt er een DVD uit van deze tour en weer een nieuw Queen album.
Over een op hande zijnde nieuw album gaan verschillende verhalen de ronde. Ik zelf denk dat dat wel gaat gebeuren omdat de band nog lang niet uitgeblust leek. Nu John Deacon nog zien over te halen!

- The Horseman
Ik ben hier toch echt niet enthousiast over.
Ben van mening dat de band nooit onder naam "Queen" had mogen herbeginnen zonder Freddie
Ik. had een andere naam genomen en dan kun je alsnog wel veel Queen nummers spelen.
Al is dit voor de fans natuurlijk wel mooi.
Ben van mening dat de band nooit onder naam "Queen" had mogen herbeginnen zonder Freddie
Ik. had een andere naam genomen en dan kun je alsnog wel veel Queen nummers spelen.
[i]Thorns and shroud like it's the coming of the Lord
And I swear to you that I would never feed you pain
But you're staring at me like I'm driving the nails
In your Jesus Christ pose... [/i]
And I swear to you that I would never feed you pain
But you're staring at me like I'm driving the nails
In your Jesus Christ pose... [/i]
- Rebellion666
Ook ik had die twijfel en respecteer de mening van anderen ook maar in dit geval denk ik dat je om een goed oordeel te kunnen vellen het zélf gezien moet hebben. Rodgers was alles behalve een storende factor en leek zijn plek binnen de band gevonden te hebben. Mooie stem die goed bij de muziek past.The Horseman schreef:Ik ben hier toch echt niet enthousiast over.
Bekijk de DVD eens die straks uitkomt. Gezien het grote aantal camera's die aanwezig waren sluit ik niet uit dat misschien dít concert op DVD verschijnt (of delen ervan).
Laatst gewijzigd door Rebellion666 op di jul 12, 2005 12:03 am, 1 keer totaal gewijzigd.
- Rebellion666
Voor alle duidelijkheid de officiele naam van de band is ook Queen+Paul Rodgers. De band heeft in eerdere interviews duidelijk aangeven niet onder enkel de naam Queen op te (willen) treden. Wel is het een logisch gevolg dat de band in de volksmond het gewoon Queen wordt genoemd.The Horseman schreef: Ik. had een andere naam genomen en dan kun je alsnog wel veel Queen nummers spelen.
- Rebellion666