Megadeth in februari
Vond die gozer zowiezo dom, wij waren onwijs aan het genieten van Megadeth en dan doet tie zo.
Maar ja vond het ook niet slim van hem om ruzie te zoeken met een groep van 8 metalheads waarvan een paar tussen zitten die hard kunnen meppen.
Maar ja vond het ook niet slim van hem om ruzie te zoeken met een groep van 8 metalheads waarvan een paar tussen zitten die hard kunnen meppen.
It´s not the world that is wrong but the way some people tend to think.
Dat was inderdaad vreselijk genieten gisteren.
Strakke set,vol overtuiging gespeeld.
Hoop oude krakers,hoop van de (geweldige) nieuwe cd.
Heb toch weer te veel gebangd en nu dus flink last van mijn nek,maar het was het waard!!
(Oh ja,die gast ging ook bij mij om mijn nek hangen heb hem twee keer een flinke duw gegeven en toen heb ik er geen last meer van gehad.)
Strakke set,vol overtuiging gespeeld.
Hoop oude krakers,hoop van de (geweldige) nieuwe cd.
Heb toch weer te veel gebangd en nu dus flink last van mijn nek,maar het was het waard!!
(Oh ja,die gast ging ook bij mij om mijn nek hangen heb hem twee keer een flinke duw gegeven en toen heb ik er geen last meer van gehad.)
Took schreef:Yowannuzz is heel lief hoor. niks engs aan.
Ja, blame the NS! Onze goede vrienden konden zich weer ns niet houden aan het tijdschema.Rattlehead schreef:Godver zeg! Ook vanavond in Tilburg was GEWELDIG! Diamond Head was een stuk matter dan in Antwerpen, maar Megadeth was juist een stuk beter!
Ook de sfeer in het publiek was goooed. The Horseman van MF bleek ik bij toeval naast te staan, natuurlijk heerschten we. En hard! Dominion kon ik niet vinden![]()
Grote verschil met Antwerpen: minder geouwehoer, geluid stond beter (minder hard) en vooral............MECHANIX!!!!!!!!!
Oftewel: de setlist was 1 nummer langer![]()
Na afloop nog even met die aartslelijke Diamond Head gitarist gepraat, aardige kerel. Ook de andere gitarist nog even gesproken, gave lui.
Tering, wat een concert! Set the world a fire was hard, hakte er goed in. Ik stond continu in de pit/ er net voor, en tijdens Skin o'my teeth , Holy wars (DUH), Tornado of souls en Paranoïd brak de hel goed los in de pit. Jaja, bond en blauw, maar wel voldaan!
Verder was het een redelijke avond. Bij binnenkomst nog een klein gedeelte van Diamond Head mee kunnen pikken, voordat ik mezelf naar de bar begaf.
Megadeth was zeker vermakelijk, maar waar het geluid bij Diamond Head meer dan goed klonk viel dat bij Megadeth aardig tegen. Hoogtepunten waren Wake Up Dead, Peace Sells en Tornado Of Souls.
Ik ben er ook geweest, en ik moet zeggen dat het erg vermakelijk was.
Beide bands vond ik goed; al duurde t wel ff voor de sound van Megadeth lekker afgesteld was. Beetje schelle zang in t begin..
Verder was t natuurlijk te druk, veel irritante mensen die een beetje gaan lopen duwen omdat t zo druk is en zij WEL met een groep van 10 man zijn zodat ze alles kunnen maken.
Maar goed, je moet er wat voor over hebben
Beide bands vond ik goed; al duurde t wel ff voor de sound van Megadeth lekker afgesteld was. Beetje schelle zang in t begin..
Verder was t natuurlijk te druk, veel irritante mensen die een beetje gaan lopen duwen omdat t zo druk is en zij WEL met een groep van 10 man zijn zodat ze alles kunnen maken.
Maar goed, je moet er wat voor over hebben

..it's all just a togetherwalk of circumstances...
- The Horseman
Was me dat even gaaf !!!
Ben nog steeds brak...
Diamond Head was wel leuk en Am I Evil gaat er natuurlijk altijd wel in.
Megadeth was bruut...
Hoop gave nummers.
Het was inderdaad erg druk en sommige mensen waren vervelend.
(je gaat niet moshen tijdens A Tout le Monde).
En worstelen en ruzie zoeken doe je maar ergens anders.
En ik had het idee dat het geluid vlak voor het podium(waar ik me met Rattlehead bevond) beter was dan aan de zijkanten(waar ik tijdens de moshpartijen nog weleens was).
Een echte Tornado Of Souls dus.
Dave was een goedgeluimde bui en volgens mij had hij er zin in.
Die interactie met het publiek was erg leuk.
Man, wat is die gozer gaaf.
Een vriend van mij heeft zijn drinkfles.
Heb na de show nog even met Brian Tatler(Diamond Head) gebabbeld
en toen vredig en voldaan naar huis gegaan.
Hoogtepunten:
Set The World Afire
Wake Up Dead
In My Darkest Hour
A Tout le Monde
Tornado Of Souls
Holy Wars
Ben nog steeds brak...
Diamond Head was wel leuk en Am I Evil gaat er natuurlijk altijd wel in.
Megadeth was bruut...
Hoop gave nummers.
Het was inderdaad erg druk en sommige mensen waren vervelend.
(je gaat niet moshen tijdens A Tout le Monde).
En worstelen en ruzie zoeken doe je maar ergens anders.
En ik had het idee dat het geluid vlak voor het podium(waar ik me met Rattlehead bevond) beter was dan aan de zijkanten(waar ik tijdens de moshpartijen nog weleens was).
Een echte Tornado Of Souls dus.
Dave was een goedgeluimde bui en volgens mij had hij er zin in.
Die interactie met het publiek was erg leuk.
Man, wat is die gozer gaaf.
Een vriend van mij heeft zijn drinkfles.
Heb na de show nog even met Brian Tatler(Diamond Head) gebabbeld
en toen vredig en voldaan naar huis gegaan.
Hoogtepunten:
Set The World Afire
Wake Up Dead
In My Darkest Hour
A Tout le Monde
Tornado Of Souls
Holy Wars
[i]Thorns and shroud like it's the coming of the Lord
And I swear to you that I would never feed you pain
But you're staring at me like I'm driving the nails
In your Jesus Christ pose... [/i]
And I swear to you that I would never feed you pain
But you're staring at me like I'm driving the nails
In your Jesus Christ pose... [/i]
Damn! Wat was dat goed zeg, eerlijk gezegd beter dan ik verwacht had. We kwamen wat laat binnen (NS) en vielen dus midden in diamonHead, misschien mede daardoor de sfeer niet goed te pakken, en viel dat wat tegen (Hoewel, bij Am I Evil leken ze er zelf nog voller tegenaan te gaan.)
Megadeth was dus gewoon super. We stonden zo'n beetje hoger op met echt heel goed zicht, geluid was inderdaad een beetje wisselend, maar ik vond het niet storend slecht, in ieder geval niet waar wij sotnden. Was echt super!

Megadeth was dus gewoon super. We stonden zo'n beetje hoger op met echt heel goed zicht, geluid was inderdaad een beetje wisselend, maar ik vond het niet storend slecht, in ieder geval niet waar wij sotnden. Was echt super!

De uil zegt tegen de mus dat hij een groot hoofd heeft. (Hongaars spreekwoord)
Zo je kan veel zeggen maar meneer Tatler heeft toch een hele nette line-up weten neer te zetten zonder Sean Harris. Nieuwe zanger doet me ergens wat aan Bruce Dickinson denken, ook net zoveel energie. Alleen de ritme gitarist was wat matig maar die stond toch aan de andere kant dus die zag ik nauwelijks. Supper setlist ook, ik kende alle oude nummers maar ik vond het jammer dat dat in de rest van de zaal beperkt bleeft tot Am I Evil.
Bij Megadeth heb ik nauwelijks de zang kunnen horen terwijl ik voor Dave stond, dat was nogal indomper. Verder was het optreden gaaf en geld hetzelfde als voor Diamond Head qua nieuwe line up. Toch jammer dat er weer zo vreselijk gedouwd moest worden voor een goed plekje.
Bij Megadeth heb ik nauwelijks de zang kunnen horen terwijl ik voor Dave stond, dat was nogal indomper. Verder was het optreden gaaf en geld hetzelfde als voor Diamond Head qua nieuwe line up. Toch jammer dat er weer zo vreselijk gedouwd moest worden voor een goed plekje.
Was dat die boer die op de meeste vreemdste momenten ging lopen brullen?NochdFaol schreef:[..]
Ik stond rechts en gaf die gozer een klap en vrienden van me ook.
Laatst gewijzigd door Djaser op za feb 12, 2005 7:53 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
[img]http://www.jamba.nl/storage/view/upload/logo/image_multianimscreensaver/SweetyHeul5.gif[/img]
Hehe die boer die brult kan ik ook zijn
Ik had een KIMB shirt originele stijl aan Nochdfoal, rode wangen....eh tja verder ben ik niet zo heel opvallend denk ik... Buiten het feit dat ik met The Horsemen keihard aan het heerschen was, maar dat is logisch
Overigens, ik heb er nu wel spijt van niet naar Hardenberg te gaan hehe, maar ja 3x dezelfde band in een week is ook weer zoiets...

Ik had een KIMB shirt originele stijl aan Nochdfoal, rode wangen....eh tja verder ben ik niet zo heel opvallend denk ik... Buiten het feit dat ik met The Horsemen keihard aan het heerschen was, maar dat is logisch

Overigens, ik heb er nu wel spijt van niet naar Hardenberg te gaan hehe, maar ja 3x dezelfde band in een week is ook weer zoiets...
Was jij de boer dan die meerdere klappen op ze bek kreeg dan?Rattlehead schreef:Hehe die boer die brult kan ik ook zijn![]()
Ik had een KIMB shirt originele stijl aan Nochdfoal, rode wangen....eh tja verder ben ik niet zo heel opvallend denk ik... Buiten het feit dat ik met The Horsemen keihard aan het heerschen was, maar dat is logisch![]()

Maar FOTO.
stuur maar naar me mail of zo. nochdfaol@gmail.comRattlehead schreef:Nee die heb ik niet gehad![]()
Eh schaammoment.....hoe load ik een foto up> nog nooit gedaan eigenlijk....
Groot, blond kort haar, en vreemde brullen zoals 'Mustaintje!!!' en dergelijke ongein. Als die klappen heeft gekregen ben ik blijNochdFaol schreef:[..]
Met kort haar.

Jij was het waarschijnlijk niet Rattlehead want tijdens The Horseman heb ik hem niet speciaal gehoord.
[img]http://www.jamba.nl/storage/view/upload/logo/image_multianimscreensaver/SweetyHeul5.gif[/img]
Que? The horsemen....ik bedoel de USER the horsemen, niet de Nep-Mechanix. Overigens heb ik geen blond lang haar dus dat was ik nietDjaser schreef:[..]
Groot, blond kort haar, en vreemde brullen zoals 'Mustaintje!!!' en dergelijke ongein. Als die klappen heeft gekregen ben ik blij![]()
Jij was het waarschijnlijk niet Rattlehead want tijdens The Horseman heb ik hem niet speciaal gehoord.

- The Horseman
- XnegativeX
- Contacteer:
- XnegativeX
- Contacteer:
Mwoah, She-wolf vind ik ook een vet nummer.
Ik ben niet zo iemand die alleen maar naar oude muziek luistert
Jammer van Tornado of souls, dat wel. Dat blijft nog een van mijn favoriete nummers van Megadeth.
Ik ben niet zo iemand die alleen maar naar oude muziek luistert

Jammer van Tornado of souls, dat wel. Dat blijft nog een van mijn favoriete nummers van Megadeth.
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.
Ooooooh je bent hypocriet! zeg dat dan meteen! eerst lekker afgeven op mensen die oude muziek prefereren, maar dan vervolgens er achter aan toevoegen dat je die eigenlijk toch ook wel leuker vind dan het nieuwe gebeuren.....XnegativeX schreef:Mwoah, She-wolf vind ik ook een vet nummer.
Ik ben niet zo iemand die alleen maar naar oude muziek luistert![]()

- XnegativeX
- Contacteer:
Gezellig avondje gisteren!
Diamond head kwam voor mij als een verrassing. Ik kende de muziek niet maar het kwam wel lekker strak over gisteren. Mijn muziek is het niet helemaal maar toch wist het me aardig te overtuigen.
Megadeth had een on-ge-lovelijk ruk geluid. Mijn oren ruizen nu nog.
Maar dat was voor mij ook het enige nadeel. Ze speelden strak, Dave was in een goede bui en alle lekkere nummers kwamen voorbij. Ik ben blij om te zien dat mijn held nogsteeds in topvorm is. En nu maar hopen dat hij dat nog jaren volhoudt.
En speciaal voor Rattlehead ben ik vooral lekker loos gegaan op She-wolf en andere nieuwerwetse Megadeth nummers.
Diamond head kwam voor mij als een verrassing. Ik kende de muziek niet maar het kwam wel lekker strak over gisteren. Mijn muziek is het niet helemaal maar toch wist het me aardig te overtuigen.
Megadeth had een on-ge-lovelijk ruk geluid. Mijn oren ruizen nu nog.
Maar dat was voor mij ook het enige nadeel. Ze speelden strak, Dave was in een goede bui en alle lekkere nummers kwamen voorbij. Ik ben blij om te zien dat mijn held nogsteeds in topvorm is. En nu maar hopen dat hij dat nog jaren volhoudt.
En speciaal voor Rattlehead ben ik vooral lekker loos gegaan op She-wolf en andere nieuwerwetse Megadeth nummers.
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.
- The Horseman
- XnegativeX
- Contacteer:
Nope.
Maar ik kan niet zeggen dat ik dat ik het gemist heb ofzo.
Jammer dat ze dat nummer niet speelden maar ze speelden genoeg andere, zeer vette nummers.
Een azijnzeiker die gaat mieren over dat ene nummer.
Maar ik kan niet zeggen dat ik dat ik het gemist heb ofzo.
Jammer dat ze dat nummer niet speelden maar ze speelden genoeg andere, zeer vette nummers.
Een azijnzeiker die gaat mieren over dat ene nummer.
- Harvester Of Sorrow
- Contacteer:
hehe is het waar dat mustaine tegen de enige gast die op het balkon enorm stond te bangen zei, dat hij naar beneden moest komen?
zegt zo'n gast die ik ''ken''.
vet toch als hij tegen je aan gaat staan lullen.
zegt zo'n gast die ik ''ken''.
vet toch als hij tegen je aan gaat staan lullen.
Erelid van het [b]''Laat Krijst Krijsen Front''[/b]
[img]http://groups.msn.com/_Secure/0VgCPAqgZdWqnwEbvBQkqRj8vG5I6EOgt2ig8LExxWVoSp!30Ou7voYR3ns97ziu9Up9eBJzPdX22H3WmiYewWisBlhR9gXxBsNbTAg4mkllAtWFCmvbZ*deoDm956qjW/KRIJSTKRIJSTGRAAGklein.jpg[/img]
[img]http://groups.msn.com/_Secure/0VgCPAqgZdWqnwEbvBQkqRj8vG5I6EOgt2ig8LExxWVoSp!30Ou7voYR3ns97ziu9Up9eBJzPdX22H3WmiYewWisBlhR9gXxBsNbTAg4mkllAtWFCmvbZ*deoDm956qjW/KRIJSTKRIJSTGRAAGklein.jpg[/img]