11 maart Heidevolk Straalschijf Ontketenfeescht
-
- Contacteer:
11 maart Heidevolk Straalschijf Ontketenfeescht
Nog maar een serieuze poging dan?
Foto's iemand?
Foto's iemand?
"For without thee my love, I shall waste away"
"...end existence - withering leaf..."
www.elexorien.com
[img]http://img234.imageshack.us/img234/5739/bannertest21zx.jpg[/img]
www.elexorien.com
Ah, een nieuw topic, goeie zaak Lain. Even wacht op het incestieuze delletje fallen-angel en we kunnen verder flamen.
Goeie zaak.
Goeie zaak.
Wantlist cd/lp:
Original Sin – Sin Will Find You Out
Sindrome - Into the Halls of Extermination
Sindrome - Vault of Inner Conscience
Vulture - Easier to Lie
Paradox - Heresy
Vulture - Easier to Lie
Paradox - Heresy
Ik had mn fototoestel bij me om foto's te maken, maar helaas mochten er geen tassen naar binnen zodat ik mijn fototoestel maar in mn tas heb gelaten. Geen zin om het toestel steeds vast te houden 
Maar ben ook wel benieuwd naar foto's.
En wat vinden jullie van de cd van Heidevolk? Ik vind hem erg goed alleen word ie na een tijdje toch wel lichtelijk eentonig vind ik. En de sfere van de optredens hoor je niet terug op de cd helaas.

Maar ben ook wel benieuwd naar foto's.
En wat vinden jullie van de cd van Heidevolk? Ik vind hem erg goed alleen word ie na een tijdje toch wel lichtelijk eentonig vind ik. En de sfere van de optredens hoor je niet terug op de cd helaas.
- Hieronimus
Broek.grafzerk schreef:Ik had mn fototoestel bij me om foto's te maken, maar helaas mochten er geen tassen naar binnen zodat ik mijn fototoestel maar in mn tas heb gelaten.
Zak.

Front voor/der Matigheid
last.fm
last.fm
-
- Contacteer:
- Hieronimus
Euh.grafzerk schreef:Te
strak
Euh.
Geheim vakje aan de binnenkant van je shirt maken?

Front voor/der Matigheid
last.fm
last.fm
-
- Contacteer:
...blijf nou ff ouwehoeren in het ouwehoer topic
[/modbui]
Wie heeft er foto's van Tearful Dawn gemaakt? ik wil onze lelijke koppen graag terugzien

Wie heeft er foto's van Tearful Dawn gemaakt? ik wil onze lelijke koppen graag terugzien

www.elexorien.com
www.elexorien.com
Zon lelijk hoofd had je anders nietLainedil Naleanor schreef:...blijf nou ff ouwehoeren in het ouwehoer topic[/modbui]

Ik heb trouwens 1 foto van heidevolk maar dat is van de arnhem metalmeeting

- Hieronimus
Ok, laatste off-topic reply van moi. 

grafzerk schreef:En dan..?
..dan heb ik drie tieten

Front voor/der Matigheid
last.fm
last.fm
Maar t is wel zo! Heb op die manier wel vaker fototoestellen naar binnen gesmokkeld. Gelukkig zijn ze kleiner dan mn tieten dus valt het niet zo op.Hieronimus schreef:Ok, laatste off-topic reply van moi.
[..]
Maar goed nu weer effe serieus (al is dat erg moeilijk na het eerste heidevolk topic

Iemand foto's of mening over de cd?
- defenderofsteel
De CD is een negerpiemel. Dat had ik mij al bedacht dus heb ik em ook niet gekochtgrafzerk schreef:[..]
Maar t is wel zo! Heb op die manier wel vaker fototoestellen naar binnen gesmokkeld. Gelukkig zijn ze kleiner dan mn tieten dus valt het niet zo op.
Maar goed nu weer effe serieus (al is dat erg moeilijk na het eerste heidevolk topic)
Iemand foto's of mening over de cd?

[b][url=http://niggers.on.nimp.org/]http://www.gratismetalalbumsdownloaden.nu[/url][/b]
-
-
Maar Falkh is een kenner van vernietigingskampen! Hij kan tot in de details het proces van binnenkomst tot vergassing van concentratiekampen vertellen, op interessante wijze.NightNurse schreef:Dankje, dankje. Maar ik ga niet voor jou uit de kleren.
En hij weet alles van untermenschen zoals zigeuners, joden, marokkanen, slavische rassen, etc.
En daarvoor ga jij niet uit de kleren? Pfffff.
Wantlist cd/lp:
Vulture - Easier to Lie
Paradox - Heresy
Vulture - Easier to Lie
Paradox - Heresy
-
Nee, jij bent gezellig.CoenV schreef:[..]
Maar Falkh is een kenner van vernietigingskampen! Hij kan tot in de details het proces van binnenkomst tot vergassing van concentratiekampen vertellen, op interessante wijze.
En hij weet alles van untermenschen zoals zigeuners, joden, marokkanen, slavische rassen, etc.
www.elexorien.com
Wat jij mist op het album is denk ik het 'bombastische'.!slayer! schreef:Mwah... dat heerschen vind ik wel meevallen hoor. Wat vind je daar zo goed aan dan? Geluid vind ik persoonlijk niet echt goed. Het is niet heel slecht maar live komt het tenminste echt lekker over. Ook mis ik Wodan Heerst!
Op het podium heeft Heidevolk weer wel een bombastisch geluid. Maar op de CD komt dit niet naar voren.
Maar ik vind de bombast eigelijk helemaal niet nodig.
Wat ik zo geweldig vind aan het album? Even kort door de bocht: De teksten vind ik echt goed, de zang die volledige op clean vocals is gebaseerd + de samenzang, de simpele maar catchy rifjes, gebruik van folkische instrumenten...
Dat Wodan Heerscht er niet op staat is inderdaad jammer. Maar dat is dan ook een nieuw nummer. Waarschijnlijk kunnen we dit nummer wel verwachten op een nieuw album...in 2009...

Ik denk trouwens dat veel van de nummers die op Strijdlust.... staan ook erg mooi zouden klinken als ze akoestisch gespeeld zouden worden. Daar zou ik erg benieuwd naar zijn.
- fuelforhatred
-
- Contacteer:
Dat kan ik haar ook vertellenCoenV schreef:[..]
Maar Falkh is een kenner van vernietigingskampen! Hij kan tot in de details het proces van binnenkomst tot vergassing van concentratiekampen vertellen, op interessante wijze.

@falkh: Vond je de muziek ook te pruimen, of heb je alleen maar naar haar tieten gestaard?

..je hebt mij niet eens zien staan

\m/
www.elexorien.com
www.elexorien.com
haha, nee hoor het was ook maar een grapje, maar ik moet zeggen ik vond het best goed te pruimen, normaal gesproken ben ik niet zo'n voorstander van vrouwenzang maar zoals jullie het deden klonk echt niet onaardig.Lainedil Naleanor schreef:[..]
Dat kan ik haar ook vertellen(nee, voor mij gaat ze ook niet uit de kleren)
@falkh: Vond je de muziek ook te pruimen, of heb je alleen maar naar haar tieten gestaard?![]()
..je hebt mij niet eens zien staan![]()
![]()
\m/
Verder vond ik het geluid ook best vet, en vind dat ook wel dat jullie een terecht voor programma waren, en daarmee wil ik zeggen dat ik jullie stukken beter vond dan die Duitsers van Trutvanger

Dus totaal niet verkeerd voor een eerste optreden

-
- Contacteer:
Falkh schreef:[..]
haha, nee hoor het was ook maar een grapje, maar ik moet zeggen ik vond het best goed te pruimen, normaal gesproken ben ik niet zo'n voorstander van vrouwenzang maar zoals jullie het deden klonk echt niet onaardig.
Verder vond ik het geluid ook best vet, en vind dat ook wel dat jullie een terecht voor programma waren, en daarmee wil ik zeggen dat ik jullie stukken beter vond dan die Duitsers van Trutvanger![]()

www.elexorien.com
www.elexorien.com
- Sargatanas
Jij wilt dus duidelijk neuken.Falkh schreef:[..]
haha, nee hoor het was ook maar een grapje, maar ik moet zeggen ik vond het best goed te pruimen, normaal gesproken ben ik niet zo'n voorstander van vrouwenzang maar zoals jullie het deden klonk echt niet onaardig.
Verder vond ik het geluid ook best vet, en vind dat ook wel dat jullie een terecht voor programma waren, en daarmee wil ik zeggen dat ik jullie stukken beter vond dan die Duitsers van Trutvanger![]()
[url=http://www.last.fm/user/JeroenS/?chartstyle=BareTrees][img]http://imagegen.last.fm/BareTrees/tracks/5/JeroenS.gif[/img][/url]
-
- Contacteer:
- Sargatanas
- defenderofsteel
vind het een leuk album, maar de cd komt zo braaf en rustig op me over tot tegenstelling van de live optredens. ik zal hem vanavond nog is aan een luisterbeurt onderwerpen, maar volgens mij is de snelheid er ook een beetje uitOak schreef:[..]
Wat jij mist op het album is denk ik het 'bombastische'.
Op het podium heeft Heidevolk weer wel een bombastisch geluid. Maar op de CD komt dit niet naar voren.
Maar ik vind de bombast eigelijk helemaal niet nodig.
Wat ik zo geweldig vind aan het album? Even kort door de bocht: De teksten vind ik echt goed, de zang die volledige op clean vocals is gebaseerd + de samenzang, de simpele maar catchy rifjes, gebruik van folkische instrumenten...
Dat Wodan Heerscht er niet op staat is inderdaad jammer. Maar dat is dan ook een nieuw nummer. Waarschijnlijk kunnen we dit nummer wel verwachten op een nieuw album...in 2009...![]()
Ik denk trouwens dat veel van de nummers die op Strijdlust.... staan ook erg mooi zouden klinken als ze akoestisch gespeeld zouden worden. Daar zou ik erg benieuwd naar zijn.
www.myspace.com/suddenthrash
- Lennert
- Lult over cdtjes
- Contacteer:
Als hij net zo klinkt als de single vind ik hem gaaf
ik ga hem hoe dan ook kopen
ik ga hem hoe dan ook kopen
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.
Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."
:' )
-
- fuelforhatred
- Lennert
- Lult over cdtjes
- Contacteer:
Maar... lijkt het muzikaal en productioneel gezien allemaal op de single?
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.
Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."
-
- Contacteer:
- Lennert
- Lult over cdtjes
- Contacteer:
dan kan alle kritiek me aan mn reet roesten en vind ik het bij voorbaat gaafOak schreef:[..]
Ja
- havenblaster