vind ik hun beste album, vooral de tragere nummersXnegativeX schreef:Ik ken alleen The Dreams you dread. Best een grappig album maar niet helemaal mijn ding verder.
snellere nummers als certified? doen me denken aan unleashed
Ja! Goed dat je die wieder even aanstipt.XnegativeX schreef:Desecration...
Ik ben zeer zeker een liefhebber van Angelcorpse. Ontstaan vanuit het zo nog machtigere Order From Chaos. Albums zoals "Stillbirth Machine" en "An Ending In Fire" zijn werkelijk klassiekers.Gr. Dracula schreef:[..]
Overigens...
Gisteren had men tijdens het tatoeëren naast de gebruikenlijke meuk aan deathmetal Angel Corpse weer eens van onder het stof gehaald. En halleluja, na zoveel jaar weer deze band nog te verbazen. Godver, daar ging zelfs het hart van de tattoomachientje sneller van kloppen ( en m`n botten harder afzien).
Valt me op dat deze band eigenlijk nauwelijks genoemd wordt als het op deathmetal aankomt. En dat, terwijl deze heren een aantal fenomenale platen op de schijvenmarkt hebben doen ontkiemen.
Meer liefhebbers?
Daar heb je gelijk maar dat neemt niet weg dat het nagenoeg identieke bands zijn.K. schreef:Revenge is toch ook ontstaan uit Conqueror? In dat geval zijn die muzikale gelijkenissen niet zo moeilijk te verklaren. Zowel Conqueror als Revenge vind ik prima bands.
met leuke gastbijdragen van jeff van carcass, jello biafra en jamey van hatebreedKristof schreef:nieuwe napalm death kwam vandaag aan
wat een beul van een plaat weer! deze gaat de komende weken nog veel in cd-speler te vinden zijn
Callenish Circle = Melodieuse death metal met een hele hoop andere invloedenCritical Velocity schreef:Hey mensen,
Wat voor muziekstijl zijn de volgende bands precies?
Callenish Circle
At The Gates
The Black Dahlia Murder
Ik ben benieuwd wat jullie ervan zeggen![]()
![]()
http://www.metalfan.nl/forum/search.php ... l+VelocityCritical Velocity schreef:Hey mensen,
Wat voor muziekstijl zijn de volgende bands precies?
Callenish Circle
At The Gates
The Black Dahlia Murder
Ik ben benieuwd wat jullie ervan zeggen![]()
![]()
Nou, eh..voorlopig niet hoor! De tat is nog niet bepaald af.Necrophagist schreef:[..]
Fotooo!
Tsss, na de eerste keer heb je ook een foto geplaatst.Gr. Dracula schreef:[..]
Nou, eh..voorlopig niet hoor! De tat is nog niet bepaald af.
Als ìe voltooid is komt het hele zetproces in fotoverslag wel in `t tattoo-topic. Maar je moet nog wel eff geduld hebben!
Ja, om een idee te geven wat het ongeveer gaat worden. Nu ben ik zover dat de helft al geschaduwd is en de helft nog niet.Necrophagist schreef:[..]
Tsss, na de eerste keer heb je ook een foto geplaatst.
Ok. *wacht in spanning af*Gr. Dracula schreef:[..]
Ja, om een idee te geven wat het ongeveer gaat worden. Nu ben ik zover dat de helft al geschaduwd is en de helft nog niet.
Maargoed, nog een keer of 3 en dan ben ik wel klaar, denk ik. Dus nog een week of 6 geduld gaarne!
die moet ik toch es meer luisteren. verbeter me als ik het mis heb, maar het viel mij op dat het album een beetje een raar verloop heeft. de opener is agressief, bruut en compromisloos, terwijl naarmate het album vordert de muziek steeds melodieuzer wordt en het brute aspect wat wegvalt.yowannuzz schreef:Vital remains valt zeker in de categorie prettig inderdaad !!
Ik vind 'em niet sterker, mede door het mindere drumwerk, maar aangezien ik Informis zo'n ongelofelijk vette plaat vond betekent dat niet dat de nieuwe matig zou zijn. Hij is namelijk weer geweldig. Vooral de moordende riffs en de absurde snelheden maken het een TGV die op top speed tegen je aan knalt. Voorwaar een prestatie.Gr. Dracula schreef:Zijn er mensen die de nieuwe Origin al hebben gehoord? Officieel nog niet uit maar geheid al via de nodige kanalen verkrijgbaar.
Ik vind `m persoonlijk stukken beter dan "Informis, Infinitas, Inhumanitas". Hoewel "Echoes Of Decimation" wel in het verlgende ervan ligt en Origin niet plots iets anders is gaan doen vind ik dat de nieuwe plak meer overzicht biedt. Er is ook meer ( direct en indirect, `t is maar hoe goed je luistert) samenhang tussen de nummers, meer herkenbaarheid, meer patroon.
Heerlijke ros album, maar voldoende afgewisseld met melodieuze passage's om het boeiend te houden.iscariah schreef:[..]
Rossen, vooral Dechristianize.
Gave Cd, ouder werk is wat meer blekkie.
Getriggerde bassdrums vind ik altijd juist vet. als je iets getiggerds wilt horen moet je decrepit birth luisteren. of hellhammerruben somewhere online schreef:[..]
Heerlijke ros album, maar voldoende afgewisseld met melodieuze passage's om het boeiend te houden.
De vocalen van Glen Benton klinken ook lekker, jammer dat de bassdrums te veel getriggerd zijn.