Maar nee, ik denk persoonlijk dat OL niet tot z'n volle recht komt op een groot podium als dat van genoemde festivals, zet ze dan liever in een knus zaaltje. Btw, ik ben HEEL ERG FAKKING JALOERS OP JE AVATAR

Komt volgens mij ook door metalfan, de laatste maanden is het forum soms echt zo FUCKING traag dat je een minuut moet wachten tot een pagina verschijnt.Maar liefst 3 keer?
Wat een klote clip, werkelijk niets aan.Hieronimus schreef:Nou, dit is dan de post waarmee ik mezelf tot ultieme spammer van MF kroon, 't was hier al die tijd wel leuk en gezellig, maar voor de afwisseling zal ik me in deze post eens nuttig maken, nl. door een primeur te posten!
Namelijk die van de eerste echte officiële videoclip van Orphaned Land!
http://www.orphaned-land.com/download.php?id=1005
Hij staat al vanaf 25-11 online, maar hij viel me gister pas op, dus toen heb ik 'm ook maar meteen binnengehaald! Ik moet eerlijk zijn en zeggen dat ik er meer van had verwacht, maar het is desondanks toch een erg mooie clip geworden! Check it out for yourself!
Mijn support en zegen heb je!Morticia Netherlands schreef:Ik ga gewoon niet opgeven tot het gelukt is!
Aangezien ze binnenkort (voor zover ik weet) niet in NL komen, en ik geen geld heb, om naar 't buitenland te gaan (België telt niet), en ik niet denk, dat jij mijn reis wilt gaan betalen, zit dat er niet inHieronimus schreef:Tsk, iscariah!
*ziet iemand van het vrouwelijk geslacht die OL leuk vindt*
Hey, keertje samen naar een concert van OL?