de nieuwe BLOODBATH
- zwarte krijser
Ik heb daar alle vertrouwen in. Dat Akerfeld niet zo'n huilebalk is als hij met Opeth doet voorkomen bewijst hij door oa zijn deelname aan Bloodbath.
Toch weet hij zo'n karikatuur op het podium goed neer te zetten.
De death metal variant van podium presentatie (wat op zich niet veel meer voorsteld dan een beetje met je haar rondzwaaien en iets meer heen en weer lopen -naast zelfverzekerd overkomen) zal hem dan wel even goed afgaan.
Toch weet hij zo'n karikatuur op het podium goed neer te zetten.
De death metal variant van podium presentatie (wat op zich niet veel meer voorsteld dan een beetje met je haar rondzwaaien en iets meer heen en weer lopen -naast zelfverzekerd overkomen) zal hem dan wel even goed afgaan.
Ik weet het niet hoor. Ik vind hem altijd een beetje als een verlegen mannetje overkomen. Ik heb een filmpje van hem waar hij de hele tijd over The Drapery Falls praat, en afentoe maakt hij droge opmerkingen die helemaal niet grappig zijn, maar hij lacht er wel om (om zichzelf dus). Ik weet niet, hij komt op mij over als een verlegen mannetje. Maarja, hopelijk komt hij een beetje los op het podium. Lijkt me wel raar om te zijn, Mikael zonder gitaar in zijn handen.
Terug van weg geweest
Ik denk het wel. Hij werkt met Opeth altijd met Steve .... (Porcupine Tree) als producer en die staat er om bekend vooral zang zo naturel mogelijk op band te zetten. Wat betekend dat wat Mike op de Opeth platen doet, hij live precies zo zou moeten kunnen. Nou doet ie bij Bloodbath soms wat andere dingen, maar niet dat je zegt, goh, da's wel heel erg ander/bruter/moeilijker dan Opeth.Gr. Dracula schreef:[..]
Agreed, maar ik heb `m tot dusver alleen met Opeth aan het werk gezien en dat was ( of je die band nou wel of geen warm hart toedraagt) verdomd indrukwekkend. Maar met zijn aandeel aan Bloodbath vertoont hij kunsten die hij niet eerder openbaar heeft gemaakt. Vandaar dat ik benieuwd ben of het live net zo moddervet klinkt als op cd.
Ik heb er alle vertrouwen in.
Makkers staakt uw wild geraas
Dit komt idd helemaal goed. Hij verstaat z'n vak wel...Rascul schreef:[..]
Ik denk het wel. Hij werkt met Opeth altijd met Steve .... (Porcupine Tree) als producer en die staat er om bekend vooral zang zo naturel mogelijk op band te zetten. Wat betekend dat wat Mike op de Opeth platen doet, hij live precies zo zou moeten kunnen. Nou doet ie bij Bloodbath soms wat andere dingen, maar niet dat je zegt, goh, da's wel heel erg ander/bruter/moeilijker dan Opeth.
Ik heb er alle vertrouwen in.
..... Over heerschend nieuws gesproken!!!! FUCKING HELL, WIE TRANSPORTEERT MIJ NAAR WACKEN?!Hieronimus schreef:Overigens, wat ik net las:
- February 15th , 2005 -- Line-up for Wacken confirmed
Mike Åkerfeldt returns. . .
Mike Åkerfeldt - former Bloodbath member with possibly the best death metal voice in the world has stepped up to help the band destroy Wacken on this exclusive one time happening. This is something that you're guaranteed to never see again as Mike will not be rejoining the band in any way apart from committing to this performance.
In related news, Peter Tägtgren has left the band due to conflicting schedules. We thank him for sharing his acclaimed talent and efforts on 'Nightmares Made Flesh'. Bloodbath live at Wacken, Blackstage, Friday August 5th:
Mike Åkerfeldt - Vocals
Blakkheim - Guitar
Dan Swanö - Guitar
Jonas Renkse - Bass
Axe - Drums

[Voorheen Necrophagist]
[i]That is when it seems, we move in circles day to day.[/i]
[i]That is when it seems, we move in circles day to day.[/i]
- Hieronimus
Plan was eigenlijk om met wat vrienden met de auto te gaan. Dan binden we jou, Rascul en Blizzy bovenop de auto met wat touwen, aangezien die ook meewilden. Gaat wel lukken!
Front voor/der Matigheid
last.fm
last.fm