Gorecity 1 30 januari 2005
- zwarte krijser
- The Reckoning
- zwarte krijser
- Miss-Freaky
-
- Miss-Freaky
- disastercasper
Zozo dat was een foute avond \dag,
Rompeprop was leuk, daarna kwam er een ENORME KUTband, daarna was het weer ff te harden, toen kwam sublime nog ofzo, maar toen was het al pilsen/zwakzinnig ouwehoeren tijd + teveel grind op een dag trekt niemand.
Nu eerst koffie.
(2 klontjes und melk)
Rompeprop was leuk, daarna kwam er een ENORME KUTband, daarna was het weer ff te harden, toen kwam sublime nog ofzo, maar toen was het al pilsen/zwakzinnig ouwehoeren tijd + teveel grind op een dag trekt niemand.
Nu eerst koffie.
(2 klontjes und melk)
Under The Banner Of Death
- NecroCannibal
was een leuk feestje, rompeprop was erg gaaf, cliteater ook, bij de rest van de bandjes werd ik het na een kwartiertje-20 minuten wel zat.. behalve bij gronibard, dat duurde te kort, wat was dat gaaf zeg! ik wist wel dat ze gek waren, maar nooit gedacht dat die lui zo gestoord waren!
Laatst gewijzigd door NecroCannibal op ma jan 31, 2005 9:44 am, 1 keer totaal gewijzigd.
www.myspace.com/disordereddefecation
totaal mee eens,Gods Puke schreef:Nou, dat was wel gezellig
Hoogtepunten waren toch wel Sublime, Cerebral en Gronibard. De rest van de bands waren wat minder. Toch was het een geslaagd dagje! Foto's komen morgen (denk ik)!
Ik had veel van CBT verwacht maar dat viel zwaar tegen. Op zich waren ze niet slecht maar ik hoopte op superblubber vocalen en niet op star trek robotstemmen. De oude nummers van CBT zijn kort en minder serieus en die hebben oneindig gore zang. Helaas hebben ze dat live niet gedaan.
Rompeprop was wel geinig, de Born to be wild cover was wel grappig.
Intumescence was kut
Last Days Of Humanity heb ik niet gezien.
Clit-"dit is een nieuw nummer"-eater was wel ok
Pigsty had een irritante ADHD gitarist.
Gronibard is echt hilarisch en gaaf, ze hebben de humor van de website live wel waargemaakt!
N.C.C. vond ik niks hoewel de zang wel gaaf was, waarom was dit het een na laatste optreden?.
en tijdens Ahumado Granujo werd ik door een of ander rimpelkuttige securityomahoer zonder enige reden hardhandig de effenaar uitgetrapt

[img]http://imagegen.last.fm/3blackrows/recenttracks/Emmaneul.gif[/img]
Rompeprop: goed begin van de dag
Intumescence: bagger!
Cliteater: die heb ik beter gezien
LDOH: mwoah...
Sublime: gaaaf!
Cerebral Turbulency: hehe geweldig, alleen die zanger van SCD die maar bleef stagediven werd wel wat irritant
Pigsty: matig
Gronibard: hehehe, hilariteit ten top!
NCC: klonk wel aardig, alleen die doodse stiltes tussen de nummers door waren vervelend
CBT: had ik meer van verwacht, en vooral de vocalen vielen vies tegen
Intumescence: bagger!
Cliteater: die heb ik beter gezien
LDOH: mwoah...
Sublime: gaaaf!
Cerebral Turbulency: hehe geweldig, alleen die zanger van SCD die maar bleef stagediven werd wel wat irritant
Pigsty: matig
Gronibard: hehehe, hilariteit ten top!
NCC: klonk wel aardig, alleen die doodse stiltes tussen de nummers door waren vervelend
CBT: had ik meer van verwacht, en vooral de vocalen vielen vies tegen
Heus.
- NecroCannibal
- Soulcollector
- Contacteer:
---
Laatst gewijzigd door Emmaneul op wo feb 02, 2005 3:22 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
[img]http://imagegen.last.fm/3blackrows/recenttracks/Emmaneul.gif[/img]