Metalfan.nl - The winds of change

Fouten, mededelingen etc. zijn hier te vinden, en tevens kan je hier je vraag of klacht over de site kwijt
Gebruikersavatar
Robgoroth
Berichten: 12431
Lid geworden op: vr jun 13, 2003 4:19 pm

Bericht door Robgoroth » wo aug 25, 2004 2:47 pm

eternal rage schreef:[..]

Niet dat ik me hoef te verantwoorden ofzo, maar kijk naar dat bericht.
Het is gewoon een standaard bericht dat ook op 10000 andere forums gepost is.
De poster heeft nieteens even de moeite genomen om zijn topic in het goeie subforum te zetten. (oftewel ff naar beneden scrollen)
Dus ga ik de moeite niet nemen om hem in het goeie forum te zetten, waar die vervolgens volgespamd wordt met kinderachtige opmerkingen. Maarja, ik had kunnen weten dat jij hier opmerkingen over zou hebben. Blijkbaar heb je de moeite gedaan om even de linkjes te volgen in die post, dus jij weet net zo goed als ik dat er na 20 posts toch een slotje op had gekend omdat er alleen maar de gewoonlijke reacties hadden komen te staan.
Haha, wat lul je man. Zoveel bands promoten hier hun nieuwe release, en het gaat 19 van de 20 keer gewoon goed. Je kickt op het spijkeren, wedden.
[i]Vergeten Legenden[/i]
---
Dood account.

Gebruikersavatar
Demorpheus
Poseur Extraordinair
Berichten: 18595
Lid geworden op: ma mar 04, 2002 11:13 pm
Locatie: Wageningen

Bericht door Demorpheus » wo aug 25, 2004 3:23 pm

gelukkig heb ik de wereld weer gered.
Nee, jij!!

Nevyn
Berichten: 6475
Lid geworden op: di dec 18, 2001 7:54 pm
Locatie: dordrecht

Bericht door Nevyn » wo aug 25, 2004 5:08 pm

Robgoroth schreef:[..]

Haha, wat lul je man. Zoveel bands promoten hier hun nieuwe release, en het gaat 19 van de 20 keer gewoon goed. Je kickt op het spijkeren, wedden.
moet je toch echt teleurstellen.
Als ik op het spijkeren zou kicken dan zou ik dit ook dichtgooien omdat ik daar zin in zou hebben :roll:

Gebruikersavatar
Amibor
Berichten: 11742
Lid geworden op: za okt 25, 2003 6:07 pm

Bericht door Amibor » wo aug 25, 2004 5:34 pm

Als het enerzijds is, zeiken er mensen, als het anderzijds is, zeiken er mensen. Ik vind het zo best, er wordt wat mij betreft nu binnen de perken van onzintopics gespammed, en verder wordt er een hoop zinnig geluld. Geen commentaar hier.
een haiku is een
handig ding om lekker kort
nietszeggend te zijn

Gebruikersavatar
Robgoroth
Berichten: 12431
Lid geworden op: vr jun 13, 2003 4:19 pm

Bericht door Robgoroth » zo sep 12, 2004 11:31 pm

Een post naar aanleiding van het zojuist gesloten 'Kankerwijven' topic:

Een groot aantal van de topics geplaatst in Onzinnig Gezeik wordt gesloten. Slechts het elke dag andere Ouwehoertopic en Het Gave Plaatjes En Linkjes Topic houden het langer uit dan een dag of twee. Daaruit kun je opmaken dat er dermate veel onzin gepost wordt, dat hetgeen waar het om draait (Metal, ja!) totaal in de vergetelheid raakt. Users melden zich aan, hebben binnen een week 6000 posts, waarvan 3 in Bandtopics. Als er nou nog genuanceerd of normaal in de Onzin-topics geluld werd, was de 'schade' nog te overzien. Echter; het begint - according to vrijwel alle wat serieuzere users - de spuigaten uit te lopen.
Blijven we/de moderators elke dag 5030 topics sluiten, of is er een ander beleid mogelijk? Ik begin steeds meer het beleid dat Suncross aanhaalde (zie pagina 1) te begrijpen. Veel strengen, ook al wordt het dan een soort ZM. De mensen die zich normaal gedragen en serieus posten hebben er toch geen last van. Het enige wat er gebeurt, is dat de mensen die nooit iets nuttigs posten vanzelf wel oprotten of gebanned worden. Als men nu over het "te strenge" of "te ZM-achtige" beleid gaat mekkeren, zegt dat meer over hen dan over het beleid. Blijkbaar hebben ze iets te vrezen, daar het beleid enigzins radicaal, doch redelijk is.
Ik ben benieuwd hoeveel leden er overblijven als - om een iets ander 'voorstel' als Richard aan te dragen - het Onzinnig Gezeik gedeelte voor een bepaalde tijd wordt weggedonderd. Kijken hoeveel leden er in die paar dagen/weken of wat dan ook er dan nog zijn.
Ik ben heel benieuwd.
[i]Vergeten Legenden[/i]
---
Dood account.

verwoesting
Berichten: 13535
Lid geworden op: vr okt 04, 2002 4:19 pm

Bericht door verwoesting » zo sep 12, 2004 11:34 pm

Voor het grootste deel mee eens.
Hoewel ik wel vind dat er sinds de vorige "Hoe Moet Het Nou Met Metalfan Soap" (die-hards weten waar ik het over heb) aanzienlijk meer zinnige topics zijn! Toen Sicness net nieuw was en toen Ruben nog alles aan gort spamde kende MF echt een dieptepunt.

Gebruikersavatar
Soulcollector
Berichten: 19688
Lid geworden op: vr jan 17, 2003 11:09 am
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Bericht door Soulcollector » zo sep 12, 2004 11:35 pm

dan moet er ook streng gemoderate worden in andere topics. vandaag raakten velen het "foto's plaatsen in een foto topic" idee nogal kwijt.
[url=http://www.syncardion.nl/]www.syncardion.nl[/url]

CoenV
Berichten: 18192
Lid geworden op: di mei 06, 2003 5:03 pm

Bericht door CoenV » zo sep 12, 2004 11:36 pm

Niks moderaten. Gewoon bepaalde users wegkankeren.
Wantlist cd/lp:

Original Sin ‎– Sin Will Find You Out
Sindrome - Into the Halls of Extermination
Sindrome - Vault of Inner Conscience
Vulture - Easier to Lie
Paradox - Heresy

verwoesting
Berichten: 13535
Lid geworden op: vr okt 04, 2002 4:19 pm

Bericht door verwoesting » zo sep 12, 2004 11:38 pm

Ik vond die leeftijdsgrens die toendertijd besproken werd ook wel wat hebben, hehe.

Gebruikersavatar
Soulcollector
Berichten: 19688
Lid geworden op: vr jan 17, 2003 11:09 am
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Bericht door Soulcollector » zo sep 12, 2004 11:39 pm

gewoon alle zeikwijven eruit knikkeren. sommige vrouwen zijn wel oke
[url=http://www.syncardion.nl/]www.syncardion.nl[/url]

Gebruikersavatar
the true Thorko
Berichten: 13291
Lid geworden op: vr mar 05, 2004 12:48 am
Locatie: l'Hermitage

Bericht door the true Thorko » zo sep 12, 2004 11:40 pm

Hoort dit topic niet in OG? :roll: :wink:
I'm not sick... I'm evil!

Metalfans parttime geweten... en fulltime bemoeial.

Gebruikersavatar
CALIBANaan
Berichten: 9709
Lid geworden op: vr jul 18, 2003 7:59 pm
Locatie: Beverwijk
Contacteer:

Bericht door CALIBANaan » ma sep 13, 2004 2:32 am

Dit gaat toch echt nergens over.

Dat het zo ver heeft moeten komen.
Het lijkt wel het K3 forum, een offensief tegen opstandige luierschijters...

Als een mod ene grapje wil uithalen met een topctitel moet ie dat lekker doen, daar is hij ook mod. voor.

Wij mogen wel spammen en kanker roepen alsof t zuurstof is dat je ademd.
Maar owee als er een lettertje of woordje word veranderd aan een topictitel.
Gelegenheids Satanist

Gebruikersavatar
Took
Berichten: 32078
Lid geworden op: zo dec 30, 2001 9:58 pm
Locatie: Dwergen Op Zoom
Contacteer:

Bericht door Took » ma sep 13, 2004 6:27 am

Robgoroth schreef:Een post naar aanleiding van het zojuist gesloten 'Kankerwijven' topic:

Een groot aantal van de topics geplaatst in Onzinnig Gezeik wordt gesloten. Slechts het elke dag andere Ouwehoertopic en Het Gave Plaatjes En Linkjes Topic houden het langer uit dan een dag of twee. Daaruit kun je opmaken dat er dermate veel onzin gepost wordt, dat hetgeen waar het om draait (Metal, ja!) totaal in de vergetelheid raakt.

Ik kijk in de active topics, en tussen alle topics die op m'n beeld passen 2 topics die in het Onzin forum staan. De rest staat in Bands & albums, concerten, algemeen gelul, enz. Verklaar dat dan eens, met bovenstaande tekst.
Als ik kijk naar het aantal topics in Onzin waar gisteren in gepost is, kom ik op een stuk of 7. Dat is dus minder dan in de serieuzere fora, dus ik snap niet waarom je zo loopt te zeuren.

Het is een forum waar mensen met dezelfde interesses komen (in dit geval dus metal), om onder andere over dat wat hen hier brengt te lullen. Let op die 2 woorden: "onder andere". Niet: "exclusief".
Wil je een forum waar 100% over metal geluld wordt? Ga dan maar ergens anders naar toe, ik zal je niet missen.
http://www.metalfan.nl
yowannuzz schreef: Took is de man, de alpha en de omega.

Gebruikersavatar
MindlessMayo
Berichten: 12581
Lid geworden op: ma aug 11, 2003 12:17 pm
Locatie: Zwolle

Bericht door MindlessMayo » ma sep 13, 2004 10:42 am

CALIBANaan schreef:Dit gaat toch echt nergens over.

Dat het zo ver heeft moeten komen.
Het lijkt wel het K3 forum, een offensief tegen opstandige luierschijters...

Als een mod ene grapje wil uithalen met een topctitel moet ie dat lekker doen, daar is hij ook mod. voor.

Wij mogen wel spammen en kanker roepen alsof t zuurstof is dat je ademd.
Maar owee als er een lettertje of woordje word veranderd aan een topictitel.
Geheel mee eens banaan!

Als er niet wordt gepost gaat men zeiken dat het saai is bladiebla..
Wordt er wel gepost (okee rellen enzo) dan vind men het weer zeiken
Posts over bands gaan ook bijna altijd offtopic
Ergens een slotje op gooien, wordt ook ontvangen met gezeik

Oftewel.. eigenlijk is het nooit goed, er is altijd wel iemand die komt zeuren. Erger je eraan, lees je die topics toch niet (nu wordt er meegepost en achteraf geblaat van oh hoe offtopic).
Let op! Bandopgave Occultfest 2006 binnenkort weer mogelijk.

See You At Occultfest 2006!
http://www.occultfest.nl

Gebruikersavatar
Equinox
Berichten: 2941
Lid geworden op: do mei 08, 2003 11:57 am
Locatie: Lüllieståd
Contacteer:

Bericht door Equinox » ma sep 13, 2004 2:33 pm

Tokus schreef:[..]



Ik kijk in de active topics, en tussen alle topics die op m'n beeld passen 2 topics die in het Onzin forum staan. De rest staat in Bands & albums, concerten, algemeen gelul, enz. Verklaar dat dan eens, met bovenstaande tekst.
Als ik kijk naar het aantal topics in Onzin waar gisteren in gepost is, kom ik op een stuk of 7. Dat is dus minder dan in de serieuzere fora, dus ik snap niet waarom je zo loopt te zeuren.

Het is een forum waar mensen met dezelfde interesses komen (in dit geval dus metal), om onder andere over dat wat hen hier brengt te lullen. Let op die 2 woorden: "onder andere". Niet: "exclusief".
Wil je een forum waar 100% over metal geluld wordt? Ga dan maar ergens anders naar toe, ik zal je niet missen.
juist
...the end of eternity...
[url]http://www.dimaeon.com[/url]
progressive death metal

Gebruikersavatar
Robgoroth
Berichten: 12431
Lid geworden op: vr jun 13, 2003 4:19 pm

Bericht door Robgoroth » ma sep 13, 2004 2:56 pm

Tokus schreef:[..]



Ik kijk in de active topics, en tussen alle topics die op m'n beeld passen 2 topics die in het Onzin forum staan. De rest staat in Bands & albums, concerten, algemeen gelul, enz. Verklaar dat dan eens, met bovenstaande tekst.
Als ik kijk naar het aantal topics in Onzin waar gisteren in gepost is, kom ik op een stuk of 7. Dat is dus minder dan in de serieuzere fora, dus ik snap niet waarom je zo loopt te zeuren.

Het is een forum waar mensen met dezelfde interesses komen (in dit geval dus metal), om onder andere over dat wat hen hier brengt te lullen. Let op die 2 woorden: "onder andere". Niet: "exclusief".
Wil je een forum waar 100% over metal geluld wordt? Ga dan maar ergens anders naar toe, ik zal je niet missen.
Heb je mij überhaupt horen praten over exclusief? Neen, ik sprak voornamelijk over de vele users die nimmer iets serieus' posten, doch in een maandje tijd over de 1000 posts zitten.
[i]Vergeten Legenden[/i]
---
Dood account.

Gebruikersavatar
Took
Berichten: 32078
Lid geworden op: zo dec 30, 2001 9:58 pm
Locatie: Dwergen Op Zoom
Contacteer:

Bericht door Took » ma sep 13, 2004 3:09 pm

Robgoroth schreef:[..]

Heb je mij überhaupt horen praten over exclusief? Neen, ik sprak voornamelijk over de vele users die nimmer iets serieus' posten, doch in een maandje tijd over de 1000 posts zitten.
nee, ik heb jou dat niet horen zeggen, maar zo komt het wel over.
Wel ironisch trouwens, dat jij hiermee komt, terwijl je vriendinnetje een van die figuren is die nimmer iets serieus post. En zodra ze iets serieus lijkt te posten en er op wordt aangevallen verdedigt ze zich met "niet alles serieus nemen wat ik post".....

Mij boeit het overigens niet als mensen uit bandtopics wegblijven, als ze er niks over te zeggen hebben. Er is nou eenmaal een groep die komt om over vanalles te ouwehoeren met like-minded people, en waarschijnlijk gewoon wel de bandtopics leest en er ideeen vandaan haalt. Ook voor dat soort lui is het forum er.

Ik heb ook liever dat mensen niks posten dan dat ze in elk topic over een band die ze niet aanstaat posten dat ze ze kut vinden.
Daar tegenover staat wel dat ik het niet erg vind als iemand iets in een topic van een band post die ze wel goed vinden, ook al is het alleen maar om even aan te geven dat ze die band goed vinden zonder verder al teveel inhoud.
Dat klinkt erg tegenstrijdig met wat ik ervoor zeg, maar als je een topic opent over een band en je krijgt een zooi reacties als "kut band" en "die bandleden moeten tegen de muur", dan nodigt dat niet echt uit om in de toekomst over andere bands die je goed vindt een topic te openen. Staan er positieve reacties op de band, dan is dat wel het geval.
http://www.metalfan.nl
yowannuzz schreef: Took is de man, de alpha en de omega.

Gebruikersavatar
Robgoroth
Berichten: 12431
Lid geworden op: vr jun 13, 2003 4:19 pm

Bericht door Robgoroth » ma sep 13, 2004 3:25 pm

Tokus schreef:[..]


nee, ik heb jou dat niet horen zeggen, maar zo komt het wel over.
Wel ironisch trouwens, dat jij hiermee komt, terwijl je vriendinnetje een van die figuren is die nimmer iets serieus post. En zodra ze iets serieus lijkt te posten en er op wordt aangevallen verdedigt ze zich met "niet alles serieus nemen wat ik post".....
Dat mijn vriendin onder bovengenoemde groep valt is toch niet ironisch? Moet je vriend(in) zich op een forum gedragen zoals jij dat wilt? Mag een partner niet anders over iets denken? Ik ben toch niet '1' met Eef of iets dergelijks?
Mij boeit het overigens niet als mensen uit bandtopics wegblijven, als ze er niks over te zeggen hebben. Er is nou eenmaal een groep die komt om over vanalles te ouwehoeren met like-minded people, en waarschijnlijk gewoon wel de bandtopics leest en er ideeen vandaan haalt. Ook voor dat soort lui is het forum er.
Uiteraard, maar de laatste tijd worden de Onzinnig Gezeik-topics wel erg veel bezocht, al moet ik toegeven dat het bij B&A ook weer opleeft. Dan is het wel weer zo dat 90% van de reacties in die topics bestaan uit argumentloos "kutband" of "leuke band" gezanik. Niemand heeft daar verder boodschap aan, waar ik hieronder nog over terugkom.
Ik heb ook liever dat mensen niks posten dan dat ze in elk topic over een band die ze niet aanstaat posten dat ze ze kut vinden.
Daar tegenover staat wel dat ik het niet erg vind als iemand iets in een topic van een band post die ze wel goed vinden, ook al is het alleen maar om even aan te geven dat ze die band goed vinden zonder verder al teveel inhoud.
Een forum is toch in principe om te discussiëren? Is in jouw belevingswereld dit een discussie:
A Ik vind * kut.
B Ik niet.
C Ik ook niet.
D Ik wel hoor!
Dat klinkt erg tegenstrijdig met wat ik ervoor zeg, maar als je een topic opent over een band en je krijgt een zooi reacties als "kut band" en "die bandleden moeten tegen de muur", dan nodigt dat niet echt uit om in de toekomst over andere bands die je goed vindt een topic te openen. Staan er positieve reacties op de band, dan is dat wel het geval.
Van mij mag men gerust zeggen dat een band kut is, of dat ze vinden dat de band kut is. Maar wat is een mening waard zonder fatsoenlijke argumenten? Een beetje hersenloos neerkwakken dat ik het leuk of niet leuk vind kan ik ook, dat kan iedere dwaas. Zo valt er dan ook niets te praten en is het slechts een mening-geef-plaats.
[i]Vergeten Legenden[/i]
---
Dood account.

Gebruikersavatar
Took
Berichten: 32078
Lid geworden op: zo dec 30, 2001 9:58 pm
Locatie: Dwergen Op Zoom
Contacteer:

Bericht door Took » ma sep 13, 2004 3:26 pm

Tokus schreef:[..]


nee, ik heb jou dat niet horen zeggen, maar zo komt het wel over.
Wel ironisch trouwens, dat jij hiermee komt, terwijl je vriendinnetje een van die figuren is die nimmer iets serieus post. En zodra ze iets serieus lijkt te posten en er op wordt aangevallen verdedigt ze zich met "niet alles serieus nemen wat ik post".....

Mij boeit het overigens niet als mensen uit bandtopics wegblijven, als ze er niks over te zeggen hebben. Er is nou eenmaal een groep die komt om over vanalles te ouwehoeren met like-minded people, en waarschijnlijk gewoon wel de bandtopics leest en er ideeen vandaan haalt. Ook voor dat soort lui is het forum er.

Ik heb ook liever dat mensen niks posten dan dat ze in elk topic over een band die ze niet aanstaat posten dat ze ze kut vinden.
Daar tegenover staat wel dat ik het niet erg vind als iemand iets in een topic van een band post die ze wel goed vinden, ook al is het alleen maar om even aan te geven dat ze die band goed vinden zonder verder al teveel inhoud.
Dat klinkt erg tegenstrijdig met wat ik ervoor zeg, maar als je een topic opent over een band en je krijgt een zooi reacties als "kut band" en "die bandleden moeten tegen de muur", dan nodigt dat niet echt uit om in de toekomst over andere bands die je goed vindt een topic te openen. Staan er positieve reacties op de band, dan is dat wel het geval.
Ik zal eens serieus gaan pasten en me normaal gedragen.
Mijn botheid is het afgelopen half jaar leuk geweest, nu ist klaar, ben het beu.
http://www.metalfan.nl
yowannuzz schreef: Took is de man, de alpha en de omega.

Kriestof
Commander Kansloos
Berichten: 24883
Lid geworden op: ma feb 18, 2002 7:05 pm
Locatie: Europa
Contacteer:

Bericht door Kriestof » ma sep 13, 2004 6:35 pm

Dissection schreef:[..]


Ik zal eens serieus gaan pasten en me normaal gedragen.
Mijn botheid is het afgelopen half jaar leuk geweest, nu ist klaar, ben het beu.
ben jij bot geweest dan?
Cirkels sluiten. Vervellen. Genieten. That's Kriestof.

Gebruikersavatar
Took
Berichten: 32078
Lid geworden op: zo dec 30, 2001 9:58 pm
Locatie: Dwergen Op Zoom
Contacteer:

Bericht door Took » ma sep 13, 2004 8:38 pm

Kristof schreef:[..]


ben jij bot geweest dan?
Meerdere mensen dachten dat ik een lompe, botte boer was (gezien reacties "hey, in het echt ben je wel aardig").
Dat image was wel grappig, maar nu ist voorbij.
http://www.metalfan.nl
yowannuzz schreef: Took is de man, de alpha en de omega.

Zenga
Berichten: 634
Lid geworden op: di dec 23, 2003 8:28 pm

Bericht door Zenga » ma sep 13, 2004 8:48 pm

Dissection schreef:[..]


Ik zal eens serieus gaan pasten en me normaal gedragen.
Mijn botheid is het afgelopen half jaar leuk geweest, nu ist klaar, ben het beu.
Iets minder arrogant mag ook wel.

Gebruikersavatar
Took
Berichten: 32078
Lid geworden op: zo dec 30, 2001 9:58 pm
Locatie: Dwergen Op Zoom
Contacteer:

Bericht door Took » ma sep 13, 2004 10:31 pm

Zenga schreef:[..]


Iets minder arrogant mag ook wel.
Pot...ketel....zwart.
Twas natuurlijk te verwachten dat wat sneue knarren meteen van mijn ommekeer misbruik denken te maken. Helaas, helaas, een volledig boomknuffelaar zal ik nooit worden, en dus zal er af en toe een flinke nas mijnerzijds verschijnen, mocht daar aanleiding toe zijn.
Wees dus wel op je hoede ;)
http://www.metalfan.nl
yowannuzz schreef: Took is de man, de alpha en de omega.

Gebruikersavatar
leader
Berichten: 28
Lid geworden op: wo okt 15, 2003 5:38 pm
Locatie: Kapelle
Contacteer:

Bericht door leader » ma sep 13, 2004 10:37 pm

Dissection schreef:[..]

Pot...ketel....zwart.
Twas natuurlijk te verwachten dat wat sneue knarren meteen van mijn ommekeer misbruik denken te maken. Helaas, helaas, een volledig boomknuffelaar zal ik nooit worden, en dus zal er af en toe een flinke nas mijnerzijds verschijnen, mocht daar aanleiding toe zijn.
Wees dus wel op je hoede ;)
Hé, niet zo arrogant, boomknuffelen heerst.
Pompiedom

Gebruikersavatar
inageandsadness
Berichten: 4945
Lid geworden op: wo jul 02, 2003 6:30 pm
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Bericht door inageandsadness » ma sep 13, 2004 10:44 pm

Pffff, straks wordt het hier een ZM-2 zeg.
[url=http://www.inageandsadness.com][img]http://members.chello.nl/p.houwelingen2/logo.jpg[/img][/url]

Gebruikersavatar
Took
Berichten: 32078
Lid geworden op: zo dec 30, 2001 9:58 pm
Locatie: Dwergen Op Zoom
Contacteer:

Bericht door Took » di sep 14, 2004 10:12 am

leader schreef:[..]
Hé, niet zo arrogant, boomknuffelen heerst.
Echt niet. Bomen zijn er alleen om in de buurt ervan grimm en evil te kunnen doen!
http://www.metalfan.nl
yowannuzz schreef: Took is de man, de alpha en de omega.

Gebruikersavatar
Hieronimus
Berichten: 31826
Lid geworden op: wo mar 12, 2003 12:36 pm
Locatie: Hutje in het bos

Bericht door Hieronimus » di sep 14, 2004 11:32 am

Suncross has a point.
Front voor/der Matigheid
last.fm

Gebruikersavatar
The Reckoning
Berichten: 6804
Lid geworden op: di feb 10, 2004 10:57 am
Locatie: Deneramp

Bericht door The Reckoning » di sep 14, 2004 7:17 pm

Nou Hieronimus, misschien hebben ze nog wel een baantje als krantenbezorger in de vorm van sociaal leven? :)

Zere-neus: Volgens mij was dit altijd al een ouwehoer-forum geweest, maar als je 't serieus wil aanpakken, be my guest.
[quote="AltarOfSacrifice"]Je bent geweldig.[/quote]

Gebruikersavatar
Robgoroth
Berichten: 12431
Lid geworden op: vr jun 13, 2003 4:19 pm

Bericht door Robgoroth » di sep 14, 2004 9:41 pm

Metallica4ever schreef:Nou Hieronimus, misschien hebben ze nog wel een baantje als krantenbezorger in de vorm van sociaal leven? :)

Zere-neus: Volgens mij was dit altijd al een ouwehoer-forum geweest, maar als je 't serieus wil aanpakken, be my guest.
Ik vind jou gay.
[i]Vergeten Legenden[/i]
---
Dood account.

Gebruikersavatar
The Reckoning
Berichten: 6804
Lid geworden op: di feb 10, 2004 10:57 am
Locatie: Deneramp

Bericht door The Reckoning » di sep 14, 2004 9:50 pm

Nou én?
[quote="AltarOfSacrifice"]Je bent geweldig.[/quote]

Gebruikersavatar
Svenson
Berichten: 9296
Lid geworden op: vr apr 11, 2003 5:55 pm
Locatie: Wageningen

Bericht door Svenson » di sep 14, 2004 9:58 pm

Daar heeft ie een punt Robje!
Gebraut nach dem deutschen reinheitsgebot

Gebruikersavatar
Hieronimus
Berichten: 31826
Lid geworden op: wo mar 12, 2003 12:36 pm
Locatie: Hutje in het bos

Bericht door Hieronimus » wo sep 15, 2004 9:41 am

Metallica4ever schreef:Nou Hieronimus, misschien hebben ze nog wel een baantje als krantenbezorger in de vorm van sociaal leven? :)
M'n gebrek aan opleiding zal me dan wel weer te parten spelen denk ik.
Front voor/der Matigheid
last.fm

Gebruikersavatar
The Reckoning
Berichten: 6804
Lid geworden op: di feb 10, 2004 10:57 am
Locatie: Deneramp

Bericht door The Reckoning » wo sep 15, 2004 5:42 pm

Hieronimus schreef:[..]
M'n gebrek aan opleiding zal me dan wel weer te parten spelen denk ik.
Verdomme Hiero! Blijf toch eens van die Dirkjan-stripjes af! :)
[quote="AltarOfSacrifice"]Je bent geweldig.[/quote]

Gebruikersavatar
Suncross
Loves humping buffalo
Berichten: 9539
Lid geworden op: di dec 18, 2001 8:25 pm

Bericht door Suncross » wo sep 15, 2004 5:53 pm

jammer.

Gesloten