haha... nee ze is half turks...BlackGoat schreef:Die Wykked Wytch ellende lijkt me nog veel erger:
Wat gay, een zigeuner zangeres.

niet een van de knapste... maar ze is erg aardig...
Goede vraag. Een half uur denk ik, maar na 5 minuten begon iedereen aan de bar te kankeren dat ze moesten stoppen, hehe.grafzerk schreef:[..]
hoelang spelen ze dan? weet ik hoelang ik die ellende aan moet horen
De drummer van Tsjuder niet? Sarcasme hoop ik.apoptose schreef:Dat was wel vaag allemaal. Die eerste band die van het podium gebonjourd werd, wykked witch, tja, tsjuder was wel gaaf alleen die drummer niet. Cf was wel grappig, maar wat een enorme vage combinatie kwa bands.
ikke wel!Dennus schreef:[..]
Dus jij hebt je wel geamuseerd met je laatste centjes neem ik aan.
Ik verwoorde gewoon de mening van het publiek, ja toch? hehe.BlackGoat schreef: Wykked Witch was te belachelijk voor woorden; kerels in jurken en een of andere vrouwen trol. Was wel redelijk geniaal toen verwoesting op het einde "FUCK OFF!!" schreeuwde en dat zangeresje serieus in de zaal ging zoeken naar de persoon die dat had gezegd.
Maar had ze je nou nog gevonden of niet? hehe.verwoesting schreef:[..]
Ik verwoorde gewoon de mening van het publiek, ja toch? hehe.
SerieusBlackGoat schreef:Ja, ik ben nu al wakker. Mijn god, ik ben nog nooit zo kapot geweest na een concertvolgende keer maar wat beter op de muntjes letten.
EForce was een leuke starter niet ehct mijn ding maar live erg leuk
Wykked Witch was te belachelijk voor woorden; kerels in jurken en een of andere vrouwen trol. Was wel redelijk geniaal toen verwoeting op het einde "FUCK OFF!!" schreeuwde en dat zangeresje serieus in de zaal ging zoeken naar de persoon die dat had gezegd.
Toen kwam Tsjuder en mijn god wat roste dat hard. Zoals robgoroth al zei die drummer was echt kanker goed wel beetje jammer dat hij ana het einde van elk nummer zo triomfantelijk opstond om hulde te verkrijgenMaarja, het half uur dat er voor Tsjuder was geplanned was veel te kort naar mijn mening dan hadden ze beter Wykked Witch achterwege kunnen laten.
Van Carpathian Forest had ik al rare fratsen verwacht aangezien Nattefrost al behoorlijk verweg was toen ik hem sprak in de pauze tussen WW en Tsjuder. En ja hoor mijn verwachtingen werden waar gemaakt. Na ongeveer 10 minuten moest meneer nattefrost aan het hele publiek tonen hoe mooi hij zijn schaamhaar wel niet had geschoren onder die jurkDesalnietemin een erg gaaf optreden
Naderhand nog ff met Nattefrost gepraat die mij om lange vloei vroegHij vroeg nog of we mee gingen backstage maar door de treinen zou dta niet haalbaar zijn geweest, helaas. Wel zijn mobiele nummer gescoord voor een interview.
Okee speciaal voor jou dan:grafzerk schreef:[..]
Serieusdat heb ik geluk gemist, was denk ik te druk met headbangen, maar waar blijft de vermelding dat jij mij had gezien? Daar was je toch zo blij om
![]()
t kan er mee doorBlackGoat schreef:Okee speciaal voor jou dan:grafzerk schreef:[..]
Serieusdat heb ik geluk gemist, was denk ik te druk met headbangen, maar waar blijft de vermelding dat jij mij had gezien? Daar was je toch zo blij om
![]()
IK HEB OOK NOG GRAFZERK GEZIEN, DAT WAS TOCH WEL HET HOOGTEPUNT VAN DE AVOND!
Zo goed?
Ik heb anders bij een toiletbezoek anders toch wel degelijk een rode, jawel rode witomrande kerstmannenjas gezien. Wie hem aanhad en bij welke kutband die beste man hoorde stond niet op z'n voorhoofd geschreven en ik had er ook weinig tot geen behoefte aan om het hem te vragen.grafzerk schreef:Jij had het over een kerstmanbadjas toch?
Daar leek het in de verste verte niet op, en hij was ook donkerbruin dus het zal wel een ander kledingstuk zijn geweest.
ik ben er niet 100% van overtuigd, ik zeg dat ik het niet heb gezien! En daar blijf ik bij..Poggwyd schreef:[..]
Ik heb anders bij een toiletbezoek anders toch wel degelijk een rode, jawel rode witomrande kerstmannenjas gezien. Wie hem aanhad en bij welke kutband die beste man hoorde stond niet op z'n voorhoofd geschreven en ik had er ook weinig tot geen behoefte aan om het hem te vragen.
Niet dat het mij ook maar ene centimeter zal jeuken, maar al is het alleen maar om mensen die 100% zichzelf er van overtuigd hebben dat zo iets is, te melden dat het niet zo was.
Enfin, ik weet niet wat jullie doen, maar ik ga een paar baantjes trekken in mijn zwembad.
dat was dus de bassist van carpathian forest
Ik heb anders bij een toiletbezoek anders toch wel degelijk een rode, jawel rode witomrande kerstmannenjas gezien. Wie hem aanhad en bij welke kutband die beste man hoorde stond niet op z'n voorhoofd geschreven en ik had er ook weinig tot geen behoefte aan om het hem te vragen.