het zou wat zijn zegTokus schreef:[..]
Judas Priest in Dordrecht.... hahahaha
en @ argarath, fuck je coverband, priest is veel gaver!
Duidelijk ja, dat zou heel gaaf zijn, gezien de set op Arrow zal het nog wel zo zijn ook.The Horseman schreef:Hoop voor de mensen die gaan dat Scorpions veel oud spul materiaal spelen.
We'll Burn The Sky !!!
Die van mij ook niet, was dat maar zo'n feest. Ik heb zelf heel hard als transport medewerker gewerkt, om er 2 april bij te mogen zijn.The Horseman schreef:Wees maar blij met je Pa, jij
Mijn pa betaalt geen uitjes naar Priest
Sargatanas schreef:Ik zal toch eens mijn moeder vragen, die wou wel mee misschien kan zij voor mij een kaartje en vervoer regelen,
Ik refereerde na deze zin.xeper schreef:[..]
Flex, dat doe ik ook vaak met mijn pa.
Jij gaat niet? Jammer. Maar toch bedankt!The Horseman schreef:[..]
Ik refereerde na deze zin.
Ik dacht dat het ook opging voor Priest, in ieder geval
mijn excuses
En alvast veel plezier gewenst
Ik tel zo 14 nummers van de de vorige tour.Rene schreef:Ze spelen zat 'verassings'-nummers. Ikzelf had nooit gedacht dat Hot Rockin' of I'm A Rocker ooit nog eens van stal gehaald zouden worden.
Bij Maiden valt het ook reuze mee. Ze doen de laatste jaren altijd speciale tours waarin ze nummers spelen die ze lang niet meer gespeeld hebben. Ik noem een Ed Hunter tour in '99 en Gimme Ed... 'till I'm Dead van 2003. En dit jaar wordt er geconcentreerd op de eerste 4 cd's.enforcer schreef:ja precies wat een gezeik, als je 20 classics op je naam hebt is de setlist gewoon voorspelbaar..zie Maiden, Black Sabbath en AC/DC, dan doet Priest het helemaal niet slecht...
Black Sabbath en AC/DC touren bijna nooit meer dus dan valt het niet zo op. Vergelijk maar eens de Iron Maiden Gimme Ed met de DoD tour qua setlist en show, terwijl die toch vlak na elkaar plaatsvonden. Daarbij heeft Sabbath al bijna 10 jaar geen nieuw studio album meer uitgebracht.enforcer schreef:ja precies wat een gezeik, als je 20 classics op je naam hebt is de setlist gewoon voorspelbaar..zie Maiden, Black Sabbath en AC/DC, dan doet Priest het helemaal niet slecht...
decor is anders trouwens...grote AoR backdrops en een andere constructie achter de drumriser..maar WTF je gaat voor de muziek toch?
Prachtige set-list, de juiste nummers gekozen van het nieuwe album. Revolution had in principe mogen worden vervangen door Demonizer of Wheels of Fire. Leuk dat Hot Rockin' wordt gespeeld van Point of Entry, is toch een heerlijk nummer. Om toch even te zeiken, wat Djaser al aangaf, geen nummer(s) van het DOTF album, The Sentinel en/of Jawbreaker had wel gemogen en Judas Rising had wel gemogen als opener, want het is een gaaf en furieus nummer die helemaal geschikt is als opener. I'm a Rocker had ik wel verwacht van Ram it Down album, maar had liever Ram it Down zelf of Hard as Iron. Ach, we moeten eigenlijk niet klagen.enforcer schreef:De setlist van eergisteren in Duitsland HELL YEAH nu maar hopen dat ze hellrider hier ook spelen dat nummer gooiene ze er uit en dan weer erin......