Hardcore/punk/metalcore II
-
- xnightcrawlerx
- Contacteer:
dit is zeker een vette band, maar noise is toch echt wat anders hoor. SB is gewoon lekkere lompe metalcore met wat emotie hier en daarRingWorm schreef:
Sinai Beach (in muziektermen zou dit vallen onder noise)

daar zijn ze al mee bezig volgens my. waarschijnlijk moet ik het weer eerst 15 keer luisteren voordat de 10 zeurocent valtiscariah schreef:AFI mag trouwens eens aan een nieuwe cd beginnen.

en uh, WOJ in de Innocent? stoer.
sweet graveyard here we come
- xnightcrawlerx
- Contacteer:
- xnightcrawlerx
- Contacteer:
- XnegativeX
- Contacteer:
- xnightcrawlerx
- Contacteer:
- XnegativeX
- Contacteer:
- xnightcrawlerx
- Contacteer:
Vreemd, nog niets aangekondigd, hopelijk heb je gelijk.xnightcrawlerx schreef:[..]
daar zijn ze al mee bezig volgens my. waarschijnlijk moet ik het weer eerst 15 keer luisteren voordat de 10 zeurocent valt![]()

En mijn eerste AFI cd was Sing The Sorrow en toen Death Of Seasons gedaan was dan was mijn mond nog meer open dan bij de nummers daarvoor, ik was verkocht voor eeuwig.
-
- XnegativeX
- Contacteer:
- xnightcrawlerx
- Contacteer:
-
- XnegativeX
- Contacteer:
- xnightcrawlerx
- Contacteer:
-
- XnegativeX
- Contacteer:
Hahaha, ik wist me nog in te houden.xnightcrawlerx schreef:uh-oh..nou krijg je me daar strax een reactie van Negative..
Bad music playing, through tent driving, festival spoiling bastards!!!
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.
- XnegativeX
- Contacteer:
Zat je er al op te wachten? Hoe dat zo?
Nou ja, het zit zo dat ik en xnightcrawlerx samen op het Ieperfest waren. En naast ons stonden een groep gasten met Malkovich shirtjes aan. Ik ben er gemakshalve vanuit gegaan dat het wat bandleden waren met hun crew ofzo. En die gasten hebben zo'n beetje ons hele festival verneukt door midden in de nacht loei-harde nazi gabber house te draaien, een keer dwars door de tent van xnightcrawlerx te rijden met hun auto, een lading lawaai hebben als wij probeerde te slapen, etc etc. Gewoon irritant. En die herinneringen zijn aan de band Malkovich blijven kleven.
Komt opzich wel goed uit want ik vond ze toch al niet geweldig.
Nou ja, het zit zo dat ik en xnightcrawlerx samen op het Ieperfest waren. En naast ons stonden een groep gasten met Malkovich shirtjes aan. Ik ben er gemakshalve vanuit gegaan dat het wat bandleden waren met hun crew ofzo. En die gasten hebben zo'n beetje ons hele festival verneukt door midden in de nacht loei-harde nazi gabber house te draaien, een keer dwars door de tent van xnightcrawlerx te rijden met hun auto, een lading lawaai hebben als wij probeerde te slapen, etc etc. Gewoon irritant. En die herinneringen zijn aan de band Malkovich blijven kleven.
Komt opzich wel goed uit want ik vond ze toch al niet geweldig.
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.
Ah op die manier.. Altijd irritant die gastjes die geen rekening met anderen houden. Verder is een band als Malkovich sowieso een band is die ligt of niet, althans das mijn ervaring met gesprekken over die band.
Last call for faith or progress.
Last call for life.
Nowhere to run or hide.
...When science fails.
Last call for life.
Nowhere to run or hide.
...When science fails.
- xnightcrawlerx
- Contacteer:
-
- Contacteer:
-
- XnegativeX
- Contacteer:
Dat verbaast me al niks meer. Het is een trend in de hardcore scene om te stoppen zo gauw als het een beetje goed gaat met je band. Zie bijvoorbeeld: Carry on, Holding on, Downslide, etc etc. De lijst is te lang om op te noemen.
-
- xnightcrawlerx
- Contacteer:
Was gister naar een showtje in Maaseik(B) gegaan met o.a. Justice, Turn The Screw, Restless Youth, A Step Apart en Reproach die kwam vervangen voor iets.... wel een aangename verrassing, leuk avondje wat dat betreft. Alleen was het ''mr Hardcore'' gehalte wel heel erg groot vanavond.
Last call for life.
Nowhere to run or hide.
...When science fails.
Last call for life.
Nowhere to run or hide.
...When science fails.
- XnegativeX
- Contacteer:
Vond et zelf maar overrated, maar kan eraan liggen omdat ik ze nog nooit eerder gezien heb. Zie ze over 2 weken(?) ofzo wel weer in Venlo bij Deadstop en My Reply! Herkansing heheXnegativeX schreef:Restless youth is ge-wel-dig!
Last call for life.
Nowhere to run or hide.
...When science fails.
Last call for life.
Nowhere to run or hide.
...When science fails.
- XnegativeX
- Contacteer:
- XnegativeX
- Contacteer:
Hmpf, je hebt nog gelijk ook. Je hoeft beide bands niet perse goed te vinden omdat ze toevallig dezelfde stijl muziek maken (damnit, ik geef Goregrind666 gelijk).
Maar, Restless youth straalde live (toen ik ze heb gezien) net zoveel, zo niet meer energie uit als Dead stop. Ik schaar die beide bands op ongeveer dezelfde hoogte. Ik ben in ieder geval helemaal loos gegaan op Restless youth. Hun demo klinkt ook gewoon erg goed.
Maar, Restless youth straalde live (toen ik ze heb gezien) net zoveel, zo niet meer energie uit als Dead stop. Ik schaar die beide bands op ongeveer dezelfde hoogte. Ik ben in ieder geval helemaal loos gegaan op Restless youth. Hun demo klinkt ook gewoon erg goed.
Naja dat goregrind666 hoef je van mij ook niet al te serieus op te vatten, zie et maar als een uit de hand gelopen grap maja. Verder was het geluid niet echt zo super en de lichten waren gewoon aan omdat de bassist(?) iets aan zijn ogen had. Dit haalde de sfeer toch een tikkeltje eruit.XnegativeX schreef:Hmpf, je hebt nog gelijk ook. Je hoeft beide bands niet perse goed te vinden omdat ze toevallig dezelfde stijl muziek maken (damnit, ik geef Goregrind666 gelijk).
Last call for life.
Nowhere to run or hide.
...When science fails.
Last call for life.
Nowhere to run or hide.
...When science fails.
- xnightcrawlerx
- Contacteer:
- XnegativeX
- Contacteer:
Een slechte grap.Skinless schreef:[..]
Naja dat goregrind666 hoef je van mij ook niet al te serieus op te vatten, zie et maar als een uit de hand gelopen grap maja. Verder was het geluid niet echt zo super en de lichten waren gewoon aan omdat de bassist(?) iets aan zijn ogen had. Dit haalde de sfeer toch een tikkeltje eruit.
En Restless youth was dus niet slecht maar de sfeer was niet echt optimaal. Gewoon nog een keer gaan kijken.
@xnightcrawlerx: Hell yeah!!! Dat wil ik dan wel even meemaken. Wie spelen er nog meer dan?
- XnegativeX
- Contacteer:
- XnegativeX
- Contacteer:
eerder over de mensen die erop in gaanXnegativeX schreef:Dat zegt meer over jou dan over het niveau van de grap.

Laatst gewijzigd door Elio op di jan 11, 2005 12:43 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Last call for life.
Nowhere to run or hide.
...When science fails.
Last call for life.
Nowhere to run or hide.
...When science fails.
- xnightcrawlerx
- Contacteer:
je favorite band... malkovichXnegativeX schreef:[..]
Een slechte grap.
En Restless youth was dus niet slecht maar de sfeer was niet echt optimaal. Gewoon nog een keer gaan kijken.
@xnightcrawlerx: Hell yeah!!! Dat wil ik dan wel even meemaken. Wie spelen er nog meer dan?

justice ook nog, en nog 2 volgens mij.
opzich wel cool!
sweet graveyard here we come
Niks mis mee op zich. Enige nadeel is dat je Face Tomorrow op Radio 3 krijgt te horen tijdens het werk. En als ik ergens van moet kotsen zijn het wel die emo's van FT.banisher schreef:KLopt het weer dat er een hele scene aan me voorbij gaat..
die hardcore shit krijg je steeds vaker te horen overal.
pagina's lange interviews,info etc in tijdschriften..
blegh, zal mijn kortzichtige hoofd benieuwen wat dit weer brengt
Natural Born Negative