Pepernoten hoor je via je mond naar binnen te werken, niet via je oren. Anders krijg je inderdaad dit soort taferelen.The Reckoning schreef:Heb een paar dingen van Dissection gehoord, en deed me een beetje aan In Flames denken
als er goede albums zijn, zijn er ook slechte
-
- The Reckoning
- yesferro
- Contacteer:
das nu ook de eerste keer dat ik een barbiepop genoemd wordfeestneus schreef:Zo ik wou
HIM/HER nog in de group gooien, wat een klote muziek, slaat nergens op, en denkt dat ze een nieuwe stroming hebben gemaakt. Het heeft 1 voordeel deze band, als iemand naar HIM/HER luisterd dan is het een barbiepop of te wel goth.

-We're here to make metal, Black metal, blacker then the blackest black, times infinity- Nathan Explosion
Viking Crown zuigt ongelooflijk erg.
Oprotten HIM is gaaf, en Dissection heerscht gewoon.feestneus schreef:Zo ik wou
HIM/HER nog in de group gooien, wat een klote muziek, slaat nergens op, en denkt dat ze een nieuwe stroming hebben gemaakt. Het heeft 1 voordeel deze band, als iemand naar HIM/HER luisterd dan is het een barbiepop of te wel goth.
Ik weet niet wat jullie van dissection vinden, maar dat heeft me ook nog kromme tenen en kokhals neigingen gegeven.
Hmm op zich zijn de Load albums van Metallica absoluut geen slechte cd's, ze hadden nooit onder de naam Metallica uitgebracht moeten worden. Was het gewoon een soloproject van een van de bandleden had niemand er ooit een woord van vuil gemaakt. Verhaal gaat ook op voor "Risk" van Megadeth. Die plaat heeft in de vorm van "Insomnia", "Prince Of Darkness", "The Doctor Is Calling" en "Wanderlust" best sterke nummers
Help het klimaat verder de vernieling in, eet een foute chocoladeletter!
- AltarOfSacrifice
- Contacteer:
- The Reckoning
- The Reckoning
- Lennert
- Lult over cdtjes
- Contacteer:
Ik vind Burzum kut en vrees dan ook dat ik nu de blackmetalmaffia achter me aan krijg
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.
Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."
:' )
- Harvester Of Sorrow
- Contacteer:
haha blekmetalmafia is stoer.
wil ik ook. zal het eens proberen.
komtie hoor:
Burzum is verkankert kut
wil ik ook. zal het eens proberen.
komtie hoor:
Burzum is verkankert kut
Erelid van het [b]''Laat Krijst Krijsen Front''[/b]
[img]http://groups.msn.com/_Secure/0VgCPAqgZdWqnwEbvBQkqRj8vG5I6EOgt2ig8LExxWVoSp!30Ou7voYR3ns97ziu9Up9eBJzPdX22H3WmiYewWisBlhR9gXxBsNbTAg4mkllAtWFCmvbZ*deoDm956qjW/KRIJSTKRIJSTGRAAGklein.jpg[/img]
[img]http://groups.msn.com/_Secure/0VgCPAqgZdWqnwEbvBQkqRj8vG5I6EOgt2ig8LExxWVoSp!30Ou7voYR3ns97ziu9Up9eBJzPdX22H3WmiYewWisBlhR9gXxBsNbTAg4mkllAtWFCmvbZ*deoDm956qjW/KRIJSTKRIJSTGRAAGklein.jpg[/img]
- AltarOfSacrifice
- Contacteer:
- AltarOfSacrifice
- Contacteer:
- The Reckoning
- the true Thorko
- The Reckoning
Grappig dat hij ouder is dan jij.Knevelaer schreef:[..]
Jij bent echt zo'n puber he! Ook al luister je die albums iedere dag 10 keer, toch zeg je dat je ze niet goed vindt, alleen omdat de 'massa' ze goed vindt. Precies als een puber, die vinden ook alles leuk, zolang hun ouders het maar niet leuk vinden.
[b][url=http://niggers.on.nimp.org/]http://www.gratismetalalbumsdownloaden.nu[/url][/b]
Emmaneul schreef:
Werwolf Division - War (Burzum) link

Dat zou ik alleen nog beter kunnen. Die drumcomputer maakt het geheel nog erger. Dit overtrefd alle faalheid.
[b][url=http://niggers.on.nimp.org/]http://www.gratismetalalbumsdownloaden.nu[/url][/b]
- Sturmblast
- Blackmetal
- Contacteer:
Dan zou ik toch nog eens goed luisterenThe Reckoning schreef:Heb een paar dingen van Dissection gehoord, en deed me een beetje aan In Flames denken... 't Oude spul dan. Spoedig eens checken.
In circles of dominance, emotional deeps unite
Fiction and Transcendence woven together
In the Essence of Purity lies Wisdom
Join the forces, the Spiritual Black Dimensions
Dimmu borgir - The Insight And The Catharsis
Fiction and Transcendence woven together
In the Essence of Purity lies Wisdom
Join the forces, the Spiritual Black Dimensions
Dimmu borgir - The Insight And The Catharsis
- AltarOfSacrifice
- Contacteer:
- AltarOfSacrifice
- Contacteer:
- Sargatanas
- AltarOfSacrifice
- Contacteer:
Code: Selecteer alles
Niks tegen homo's hoor, maar deze mag toch wel gegen die mauer.
[quote="Elessar"]Je was voor mijn tijd. Ben je vrienden met Arnibes buiten het cyberleven?[/quote]
- ruben somewhere online
- The Reckoning
- The Reckoning
Ah, hier hebben heel wat mensen last van muzikale tekortkomingen.
Ik noem een nazi-in-wording Falkh en, de negroïde verschijning van gothicboy6664ever die zelfs om zijn gebreken lacht.
- Halford is een homo, is begonnen met leder dragen op het podium, zijn dracht kwam uit sm-winkels.
- Halford heeft een bepaald imago aangenomen
- Ontzettend grappig dat een groot gedeelte van de metalscene het leer dragen en bepaalde gedeelte's van zijn image, alhoewel in mindere mate heeft overgenomen, maar in geen enkel geval geassocieerd wil worden met homo's
- De muziek van Priest is niet homoseksueel, de muziek van Him wel degelijk
- Die kerel van Him pretendeert hetero te zijn, maar hanteerd een homolook, Halford ontkent zijn homo zijn niet, en kan dus gerust een homolook hanteren.
- Een stage-act met een foto op het verkeerde moment als bewijs proberen aan te leveren getuigd van een zekere afwezigheid van hersencellen
Ik noem een nazi-in-wording Falkh en, de negroïde verschijning van gothicboy6664ever die zelfs om zijn gebreken lacht.
- Halford is een homo, is begonnen met leder dragen op het podium, zijn dracht kwam uit sm-winkels.
- Halford heeft een bepaald imago aangenomen
- Ontzettend grappig dat een groot gedeelte van de metalscene het leer dragen en bepaalde gedeelte's van zijn image, alhoewel in mindere mate heeft overgenomen, maar in geen enkel geval geassocieerd wil worden met homo's
- De muziek van Priest is niet homoseksueel, de muziek van Him wel degelijk
- Die kerel van Him pretendeert hetero te zijn, maar hanteerd een homolook, Halford ontkent zijn homo zijn niet, en kan dus gerust een homolook hanteren.
- Een stage-act met een foto op het verkeerde moment als bewijs proberen aan te leveren getuigd van een zekere afwezigheid van hersencellen
Wantlist cd/lp:
Original Sin – Sin Will Find You Out
Sindrome - Into the Halls of Extermination
Sindrome - Vault of Inner Conscience
Vulture - Easier to Lie
Paradox - Heresy
Original Sin – Sin Will Find You Out
Sindrome - Into the Halls of Extermination
Sindrome - Vault of Inner Conscience
Vulture - Easier to Lie
Paradox - Heresy
Jij hebt een leren jas, mag ik jou nu voortaan wel met homeaux associeren?CoenV schreef:- Ontzettend grappig dat een groot gedeelte van de metalscene het leer dragen en bepaalde gedeelte's van zijn image, alhoewel in mindere mate heeft overgenomen, maar in geen enkel geval geassocieerd wil worden met homo's
sabaton is mijn favoriete epic metal band