Helloween - Keeper Of The 7 Keys III

Jouw band, andere bands .. alles kun je hier kwijt
Plaats reactie
arnibes
Contacteer:

Bericht door arnibes » zo mei 01, 2005 1:03 am

Harvester Of Sorrow schreef:ik pak dit topic maar als algemeen helloween topic, ik heb better than raw en die is enorm gaaf. Which next?
Walls of jericho [headbang]
Keeper of the seven keys [headbang]
Better than raw [headbang]
dark ride [headbang]

Zijn voor mij toch wel de helloween albums

Harvester Of Sorrow
Contacteer:

Bericht door Harvester Of Sorrow » zo mei 01, 2005 1:05 am

zal als ik weer eens een cdkoop aanval krijg binnenkort wel weer wat mee bestellen.
Erelid van het [b]''Laat Krijst Krijsen Front''[/b]
[img]http://groups.msn.com/_Secure/0VgCPAqgZdWqnwEbvBQkqRj8vG5I6EOgt2ig8LExxWVoSp!30Ou7voYR3ns97ziu9Up9eBJzPdX22H3WmiYewWisBlhR9gXxBsNbTAg4mkllAtWFCmvbZ*deoDm956qjW/KRIJSTKRIJSTGRAAGklein.jpg[/img]

arnibes
Contacteer:

Bericht door arnibes » zo mei 01, 2005 1:06 am

Harvester Of Sorrow schreef:zal als ik weer eens een cdkoop aanval krijg binnenkort wel weer wat mee bestellen.
gewoon wachten tot ze ergens voor weinig liggen.
Zo vond ik laatst in de plaatboef de keeper albums en walls of jericho voor totaal 10 pleuro.
Maar ik had mijn geld al uitgegeven aan obituary :cry: waar ik achteraf ook geen spijt van heb gehad

Harvester Of Sorrow
Contacteer:

Bericht door Harvester Of Sorrow » zo mei 01, 2005 1:11 am

hier heb je totaal niks waar je ''iets ziet liggen'' drie keer niks hier qua metal. enkel de popijopipleurismuziek dus ik bestel mijn geluidsdragers wel.
[img]http://groups.msn.com/_Secure/0VgCPAqgZdWqnwEbvBQkqRj8vG5I6EOgt2ig8LExxWVoSp!30Ou7voYR3ns97ziu9Up9eBJzPdX22H3WmiYewWisBlhR9gXxBsNbTAg4mkllAtWFCmvbZ*deoDm956qjW/KRIJSTKRIJSTGRAAGklein.jpg[/img]

arnibes
Contacteer:

Bericht door arnibes » zo mei 01, 2005 1:12 am

Harvester Of Sorrow schreef:hier heb je totaal niks waar je ''iets ziet liggen'' drie keer niks hier qua metal. enkel de popijopipleurismuziek dus ik bestel mijn geluidsdragers wel.
kan je ook doen.
Maar als je zo'n 50 cd's op je verlanglijstje heb staan. Dan wacht ik rustig
Het geld groeit me niet op de rug

Harvester Of Sorrow
Contacteer:

Bericht door Harvester Of Sorrow » zo mei 01, 2005 1:15 am

pff, verlanglijstje.. heb zoveel wat ik wel wil. Ik koop steeds het hoognodige. Ik kan natuurlijk leuk mijn salaris opmaken aan cd's die ik 1 keer kan luisteren waarna ze weer bij de rest komen tot ik over een tijdje tijd heb, ze weer eens te luisteren, of ik koop gewoon genoeg, waarbij je dus ook de muziek leert kennen. Ik ga niet als een achterlijke gladiool cd's kopen omdat ik het geld wel heb. Neuh, heb er nu ook nog een paar staan die ik nog niet gehoord heb. Even rustig dus.

Rene

Bericht door Rene » di jun 07, 2005 10:13 pm

Nieuwe DVD van Helloween:

Germany's Helloween were possibly the most influential heavy metal band to come out of Europe during the 1980's - crystallising the sonic ingredients of what is now known as Power Metal. Despite tragedy and several line-up changes, they have remained the benchmark by which most power metal bands are still measured. The DVD has been compiled and produced by Helloween vocalist Andi Deris - and is the ultimate promo video collection. The videos are taken from each of their major albums, and include all their hit singles, which garnered them much critical acclaim and success. One thing is certain, no matter how difficult the road is, Helloween are here to stay.

Dus, dit is de ULTIEME collectie van Helloween-video's. Maar moet je nu eventjes kijken naar de tracklist:

Tracklisting

* Halloween
* I Want Out
* Kids Of The Century
* When The Sinner
* Where The Rain Grows
* Perfect Gentleman
* The Time Of The Oath

Hahahahahahahahaha :D
[i]I have to say l was immensely proud of Maiden. Their heads never dropped, instead they went on the offensive[/i]

Bob

Bericht door Bob » di jun 07, 2005 10:32 pm

Wat gay, er missen er zeker 6.

IROn

Bericht door IROn » di jun 07, 2005 10:34 pm

Video's als in videoclips? Beetje weinig content voor een DVD als je het mij vraagt... maar wie weet komt er nog wat bij, men weet het niet.
And if you're not down with that, we've got two words for ya...

arnibes
Contacteer:

Bericht door arnibes » di jun 07, 2005 10:51 pm

wat een flut dvd wordt dat

Bob

Bericht door Bob » wo jun 08, 2005 9:17 am

Het is nog een release van Sanctuary he, dat verklaart een hoop. Als er geen 'Maiden' op staat kun je het dan schudden als band.

Rene

Bericht door Rene » wo jun 08, 2005 11:15 am

Afbeelding

Hmmm, als je wat dichter bij de cover kijkt, zie je ook titels als Just A Little Sign, Forever & One en If I Could Fly. Tracklist niet compleet?
[i]I have to say l was immensely proud of Maiden. Their heads never dropped, instead they went on the offensive[/i]

Bob

Bericht door Bob » wo jun 08, 2005 11:41 am

Laten we het hopen. Al blijft het een matige kutrelease.

Rene

Bericht door Rene » wo jun 08, 2005 12:19 pm

Nou ja, als blijkt dat alle video's die Helloween ooit heeft uit gebracht er allemaal opstaan, dan is de release wel ok.

Maar liever heb ik een vette live-registratie met veel backstage-extra's en shit. Misschien van de volgende tour.

Rene

Bericht door Rene » vr jun 10, 2005 11:15 am

http://www.roadrunnerrecords.com/blabbe ... emID=37847

Dus, Keeper Of The Seven Keys - The Legacy...

Took
Contacteer:

Bericht door Took » vr jun 10, 2005 11:28 am

dan kunnen ze net zo goed deel 1 en 2 nog een keer re-releasen als dubbel-cd, dat is de echte legacy.
http://www.metalfan.nl
yowannuzz schreef: Took is de man, de alpha en de omega.

Lennert
Lult over cdtjes
Contacteer:

Bericht door Lennert » vr jun 10, 2005 1:22 pm

Rene schreef:Nieuwe DVD van Helloween:

Germany's Helloween were possibly the most influential heavy metal band to come out of Europe during the 1980's - crystallising the sonic ingredients of what is now known as Power Metal. Despite tragedy and several line-up changes, they have remained the benchmark by which most power metal bands are still measured. The DVD has been compiled and produced by Helloween vocalist Andi Deris - and is the ultimate promo video collection. The videos are taken from each of their major albums, and include all their hit singles, which garnered them much critical acclaim and success. One thing is certain, no matter how difficult the road is, Helloween are here to stay.

Dus, dit is de ULTIEME collectie van Helloween-video's. Maar moet je nu eventjes kijken naar de tracklist:

Tracklisting

* Halloween
* I Want Out
* Kids Of The Century
* When The Sinner
* Where The Rain Grows
* Perfect Gentleman
* The Time Of The Oath

Als dit alles is is het een behoorlijke kutdvd
Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.

Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."

:' )
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.

Hellhammer

Bericht door Hellhammer » vr jun 10, 2005 2:49 pm

Ben erg benieuwd naar het volgende album, Walls of Jericho en de Keeper albums blijven meesterwerkjes.

Lennert
Lult over cdtjes
Contacteer:

Bericht door Lennert » vr jun 10, 2005 6:13 pm

Er is toch ook een clip van 'I can'?

Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."

Bob

Bericht door Bob » vr jun 10, 2005 8:53 pm

Ja, dat is 't 'm juist, de tracklist is niet compleet. In totaal zijn het er 13.

Rebellion666

Bericht door Rebellion666 » vr jun 10, 2005 10:44 pm

Rene schreef:Nieuwe DVD van Helloween:

Tracklisting

* Halloween
* I Want Out
* Kids Of The Century
* When The Sinner
* Where The Rain Grows
* Perfect Gentleman
* The Time Of The Oath

:? Grapje zeker?? :?:
'In the land of the pigs, the butcher is king.'

Rene

Bericht door Rene » za jun 11, 2005 1:53 am

Bob schreef:Ja, dat is 't 'm juist, de tracklist is niet compleet. In totaal zijn het er 13.
Het is dan ook zeer waarschijnlijk dat de info niet klopt. Nogmaals, er staan ook meerdere titels op de cover. Dus alle video's komen er vast wel op te staan.

Bob

Bericht door Bob » za jun 11, 2005 7:42 am

18th July 2005, Sanctuary Visual Entertainment will release "Hellish Videos".

Compiled and produced by Andi Deris, the DVD contains the promo-videos for 13 tracks such as "I Want Out", "Where The Rain Grows", "Power" and "Just A Little Sign", a veritable greatest hits collection from all of Helloween's hit singles in Dolby Digital 5.1 Surround Sound and 2.0 Stereo.

Alongside the 13 promo-videos, "Hellish Videos" provides a live recording of "Hey Lord", Photo Gallery and Tour Outtakes.

Track Listing
Halloween
I Want Out
Kids Of The Century
When The Sinner
Mr. Ego
Where The Rain Grows
Perfect Gentleman
Power
The Time Of The Oath
Forever And One
I Can
If I Could Fly
Just A Little Sign

http://www.treasurechest.de

Rebellion666

Bericht door Rebellion666 » zo jun 12, 2005 10:12 pm

Bob schreef:18th July 2005, Sanctuary Visual Entertainment will release "Hellish Videos".

Compiled and produced by Andi Deris, the DVD contains the promo-videos for 13 tracks such as "I Want Out", "Where The Rain Grows", "Power" and "Just A Little Sign", a veritable greatest hits collection from all of Helloween's hit singles in Dolby Digital 5.1 Surround Sound and 2.0 Stereo.

Alongside the 13 promo-videos, "Hellish Videos" provides a live recording of "Hey Lord", Photo Gallery and Tour Outtakes.

Track Listing
Halloween
I Want Out
Kids Of The Century
When The Sinner
Mr. Ego
Where The Rain Grows
Perfect Gentleman
Power
The Time Of The Oath
Forever And One
I Can
If I Could Fly
Just A Little Sign

http://www.treasurechest.de
Kutdvd dus. Jammer om de fans zo geld uit hun zak te kloppen. Maar hopen dat het nieuwe album een beetje fatsoenlijk wordt.

Rene

Bericht door Rene » ma jun 13, 2005 11:10 am

Kutdvd? Misschien, maar dit zijn toch wel alle video's (dacht ik) en daar is de DVD uiteindelijk voor bedoeld.

Bob

Bericht door Bob » ma jun 13, 2005 11:19 am

Er valt alleen niet zo veel aan te 'compilen'. Die "Hey Lord" livevideo werd voorheen al beschouwd als clip. Het verschil met The Pumpkin Videos is Just A Little Sign. Alleen de andere extra's zouden misschien nog écht interessant kunnen zijn.

Oh, en waar blijft het Wacken materiaal? Dat is door mr Deris wel beloofd namelijk.

Rene

Bericht door Rene » ma jun 13, 2005 11:23 am

Wacken zou tussen de 'tour outtakes" kunnen zitten natuurlijk.

Bob

Bericht door Bob » ma jun 13, 2005 11:25 am

Hm, da's waar. Laat het tijdens "How Many Tears" zijn, toen bevond ik mij zo'n 2 meter boven de grond.

Bob

Bericht door Bob » wo jun 15, 2005 11:22 am

Een aantal genoemde songtitels:

Mrs. God (single, geschreven door Deris)
The Invisible Man
Pleasure Drone (rocknummer)
The Shade In The Shadow (snel nummer)
Light The Universe (ballad)
Occasion Avenue
My Life For One More Day
King For A Thousand Years (epic)
Come Alive
Born On Judgement Day (geschreven door Weikath)

Bob

Bericht door Bob » ma jun 27, 2005 9:03 pm

Mrs. God is inmiddels uitgelekt, en op helloweenboard.com ontketent zich een ware heksenjacht naar degene die er verantwoordelijk voor is.

EDIT: voor wie 'm horen wil; m'n msn-adres staat in m'n profiel.

Rene

Bericht door Rene » ma jun 27, 2005 9:22 pm

Hmm, verleidelijk. Maar aanstaande weekend moet de single toch uitkomen. Daar kan ik wel op wachten.

Lennert
Lult over cdtjes
Contacteer:

Bericht door Lennert » ma jun 27, 2005 9:49 pm

Ik vind hem gaaf, veel beter dan Just a little sign

Rene

Bericht door Rene » ma jun 27, 2005 10:01 pm

Beter? Dat belooft wat!

Rebellion666

Bericht door Rebellion666 » ma jun 27, 2005 10:09 pm

Ik vond Just a little sign een goede keuze om als single uit te brengen. Hey Lord en I Can vind ik de minste nummers uit het hele Helloweengeschiedenis. Just A Little Sign had trouwens wel een iets té hoog meezinggehalte en was het ook niet te zingen omdat je ballen compleet omhoog geschroefd moeten worden wil je uberhaubt die toonhoogte halen. Dat is volgens mij ook de reden waarom dat nummer zelden live is opgevoerd. Eenmaal is mij bekend en dat was N.B. met een andere zanger. Die knakker van Angra geloof ik.

Wat de titel van het nieuwe album betreft. Ik hoop dat de heren het kunnen waarmaken het niveau van de delen 1 en 2 te halen zónder Hansen (en dat lijkt mij bijna onbegonnen werk). Op dit moment zet ik dus mijn kaarten in op het nieuwe album van Gamma Ray.

Harvester Of Sorrow
Contacteer:

Bericht door Harvester Of Sorrow » ma jun 27, 2005 10:56 pm

hey lord en i can?
wtf? vind ze geweldig en vooral i can.
net the dark ride voor het eerst gehoord en ook daar staan een paar op het eerste gezicht toppers uit die eruit springen:

If i could fly
mirror mirror
the departed(sun is going down)
mr. torture
the dark ride

zijn er ook groeinummers op die ik nu nog over het hoofd zie?
morgen keeper 1 maar eens verwelkomen.

Rene

Bericht door Rene » ma jun 27, 2005 11:20 pm

I Can was een uitstekende single-keuze. Een lekker up-tempo nummer die best kans had om een commerciele hit te worden.

Met Just A Little Sign kozen ze ervoor om de echte fans op hun wenken te bedienen. Zo'n speedy nummer zou toch geen commercieel succes worden.

Bob

Bericht door Bob » di jun 28, 2005 12:49 pm

Ik vind de nieuwe single lekker poppy, gaat me na een kleine 100 luisterbeurten nog niet vervelen. (Ja, zo erg is het hier, hij heeft al een paar uur op repeat gestaan)
Rene schreef:Hmm, verleidelijk. Maar aanstaande weekend moet de single toch uitkomen. Daar kan ik wel op wachten.
Nee, de releasedatum is behoorlijk onduidelijk. In Japan staat ie al voor het einde van de maand en je kunt 'm nergens pre-orderen.
Rene schreef: Met Just A Little Sign kozen ze ervoor om de echte fans op hun wenken te bedienen. Zo'n speedy nummer zou toch geen commercieel succes worden.
Deris probeerde (lees: forceerde) eens een echt Helloween-nummer. Kon ie beter niet doen. Dat hele nummer is zo voorspelbaar als maar kan.

Rebellion666

Bericht door Rebellion666 » di jun 28, 2005 9:26 pm

Bob schreef:
Deris probeerde (lees: forceerde) eens een echt Helloween-nummer. Kon ie beter niet doen. Dat hele nummer is zo voorspelbaar als maar kan.
Inderdaad, ben ik met je eens. Maar het luistert wel lekker weg. 'Open Your Life' zat trouwens ook wel tegen het flauwige aan.

Rene

Bericht door Rene » ma jul 04, 2005 10:05 pm

Dit is nog van de officiele site:

The new HELLOWEEN studio album will be titled 'Keeper Of The Seven Keys - The Legacy' and will be released on the 31st of October 2005. The new HELLOWEEN songs inherit elements that connect to the lyrical concept of the first two highly successful 'Keeper OF The Seven Keys' albums. The new HELLOWEEN compositions offer intricate arrangements, many speed changes, gifted drum breaks and epic sounds. A renewed team spirit prevailing during pre-production encouraged the band members to hold intense rehearsal room sessions with a fresh inspiration, resulting in the band choosing "Keeper of The Seven Keys - The Legacy" as the title for their new album. The 'Keeper Of The Seven Keys - The Legacy" World Tour 2005/2006', is set for November 18th 2005 and will lead the band around the globe for roughly six months.

Stiekem denk ik wel dat het een klapper gaat worden!

arnibes
Contacteer:

Bericht door arnibes » ma jul 04, 2005 10:29 pm

Rene schreef:Dit is nog van de officiele site:

Stiekem denk ik wel dat het een klapper gaat worden!
We zullen zien
We zullen zien

Waar kon je ook alweer mrs god downloaden :oops:

Rene

Bericht door Rene » ma jul 04, 2005 10:30 pm

arnibes schreef:[..]

We zullen zien
We zullen zien

Waar kon je ook alweer mrs god downloaden :oops:
B.O.B.

arnibes
Contacteer:

Bericht door arnibes » ma jul 04, 2005 10:38 pm

Rene schreef:[..]

B.O.B.
Oja :D

Bob

Bericht door Bob » di jul 05, 2005 8:36 am

Harvester Of Sorrow schreef: net the dark ride voor het eerst gehoord en ook daar staan een paar op het eerste gezicht toppers uit die eruit springen:

If i could fly
mirror mirror
the departed(sun is going down)
mr. torture
the dark ride

zijn er ook groeinummers op die ik nu nog over het hoofd zie?
De rest van het album. Zonder overdrijven.

Rebellion666

Bericht door Rebellion666 » di jul 05, 2005 7:34 pm

Bob schreef:[..]

De rest van het album. Zonder overdrijven.
idd, maar dan minus die flauwe meezingertjes van Weikath.... :!:

Bob

Bericht door Bob » di jul 05, 2005 8:56 pm

Salvation is gaaf, alleen All Over The Nations is wat flauwig.

Harvester Of Sorrow
Contacteer:

Bericht door Harvester Of Sorrow » di jul 05, 2005 9:07 pm

er kunnen geen gavere dan if i could fly opstaan, die is briljant.
binnenkort weer eens luisteren voor de rest dan hehe

Rebellion666

Bericht door Rebellion666 » di jul 05, 2005 9:14 pm

Bob schreef:Salvation is gaaf, alleen All Over The Nations is wat flauwig.
Nou okee, de nummers zijn niet slecht maar soms heb ik het idee dat Weikath het er om doet 'bockworst-en-bierpul-in-de-aanslag-deuntjes' te schrijven. Ik vind bijvoorbeeld Laudate Dominus en Kings Will Be Kings veel minder geforceerd klinken. Wel blij maar toch leuk! :P

Rene

Bericht door Rene » di jul 05, 2005 9:32 pm

Ms. God is uit?

The German power metal band, Helloween, has released 'Mrs. God' single as a taste to their upcoming new album named 'Keeper Of The Seven Keys - The Legacy' to be released on the 31st of October 2005.

"Mrs. God" single tracklist:

01. Mrs. God (Deris/Deris)
02. My Life For One More Day - Single Edit Version (Grosskopf,Deris/Grosskopf,Deris)
03. Run (The Name Of Your Enemy) - Exclusive Single Bonus Track (Gerstner/Deris,Gerstner)
04. Mrs. God - Video

Afbeelding

arnibes
Contacteer:

Bericht door arnibes » wo jul 06, 2005 12:21 am

Die cover brengt bij mij geen specifieke helloween gevoelens te boven. Maar ik ben benieuwd naar de muziek

Heidewolf

Bericht door Heidewolf » wo jul 06, 2005 12:45 am

Bah, die lelijke computer geanimeerde cd covers ook.
Heerlijk Helder Taalloeder

Plaats reactie