Accept

Jouw band, andere bands .. alles kun je hier kwijt
Rene
Berichten: 5385
Lid geworden op: za nov 30, 2002 6:20 pm
Locatie: Zwolle

Re: Accept

Bericht door Rene » vr aug 27, 2010 10:51 pm

Klopt, ik zag al dat de Large 'm gewoon had. Ik hoef de cd nog niet per sé te hebben, maar vind het gewoon vreemd dat ie niet in de winkels te verkrijgen is. In Zwolle althans, dus was wel benieuwd of ie ergens anders wel in de platenzaak te verkrijgen is. Het betreft immers een release van Nuclear Blast, waarvan de cd's altijd wel goed verkrijgbaar zijn.
[i]I have to say l was immensely proud of Maiden. Their heads never dropped, instead they went on the offensive[/i]

Gebruikersavatar
Tonger
Berichten: 2310
Lid geworden op: di apr 15, 2003 10:48 am
Locatie: Ljouwert
Contacteer:

Re:

Bericht door Tonger » ma aug 30, 2010 4:35 pm

Bart schreef:Hm, volgens mij ben ik de enige op deze aardbol die de cover van dimmu juist zeer gaaf vind :P Misschien kwam het omdat het het eerste nummer is wat ik op de gitaar leerde spelen.
Vind 'm ook wel lagge eigenlijk.
http://www.metalization.nl - independent non-profit agency supporting high quality underground metal

Rene
Berichten: 5385
Lid geworden op: za nov 30, 2002 6:20 pm
Locatie: Zwolle

Re: Accept

Bericht door Rene » vr sep 03, 2010 10:48 pm

Vandaag in Amsterdam in de Fame gekeken en die hadden Blood Of The Nations ook al niet! Best balen, keek er nu wel naar uit. Vorige week op Elsrock rekende ik er eigenlijk ook al een beetje op, maar daar waren geen stands met nieuwe releases.

Toen maar Death Row gekocht, de tweede cd van de reunie met Udo in de jaren '90. Want Objection Overuled vind ik een zeer zware knaller, echt een topplaat! Maar Death Row valt behoorlijk tegen. Deze lijkt eerder een spontaan opgenomen jamsessie. De nummers hebben lekkere riffs en zo, maar totaal geen samenhang. Misschien dat ik 'm na meerdere luisterbeurten meer kan waarderen. Maar toch hoopte ik op net zo'n impact als Objection Overruled en die was er helaas niet.
[i]I have to say l was immensely proud of Maiden. Their heads never dropped, instead they went on the offensive[/i]

Gebruikersavatar
vengeancefan
Lult over cdtjes
Berichten: 1701
Lid geworden op: vr dec 15, 2006 10:07 pm
Locatie: Breda
Contacteer:

Re: Accept

Bericht door vengeancefan » zo sep 12, 2010 4:59 pm

live gaat ie ook wel lekker:
www.rockhard.de/rockpalast

Gebruikersavatar
Took
Berichten: 32078
Lid geworden op: zo dec 30, 2001 9:58 pm
Locatie: Dwergen Op Zoom
Contacteer:

Re: Accept

Bericht door Took » ma apr 09, 2012 3:05 pm

de nieuwe cd Stalingrad ligt nu ongeveer in de winkels. Als je Blood Of The Nations goed vindt, zal deze je ook vast wel bekoren. Ik vind 'm in iedergeval wel tof.
En gister op Paaspop was het wel een erg gaaf optreden. Helaas was dat voor nu de enige show in Nederland, maar hopelijk komen ze later dit jaar nog terug.


Afbeelding
http://www.metalfan.nl
yowannuzz schreef: Took is de man, de alpha en de omega.

Rene
Berichten: 5385
Lid geworden op: za nov 30, 2002 6:20 pm
Locatie: Zwolle

Re: Accept

Bericht door Rene » ma apr 09, 2012 6:22 pm

Hung, Drawn and Quartered :)
[i]I have to say l was immensely proud of Maiden. Their heads never dropped, instead they went on the offensive[/i]

Gebruikersavatar
Dimas
Berichten: 2462
Lid geworden op: do jul 31, 2003 2:23 pm
Locatie: Tilburg
Contacteer:

Re: Accept

Bericht door Dimas » ma apr 09, 2012 10:26 pm

Prima plaat weer.

metalmachine
Berichten: 431
Lid geworden op: do aug 31, 2006 4:54 pm
Locatie: Dronten

Re: Accept

Bericht door metalmachine » zo apr 15, 2012 7:27 pm

Gave plaat! Ik heb deze band eigenlijk altijd links laten liggen, maar ben bang dat ik veel gemist heb! Klinkt echt fantastisch, vooral het nummer Stalingrad.

Gebruikersavatar
Took
Berichten: 32078
Lid geworden op: zo dec 30, 2001 9:58 pm
Locatie: Dwergen Op Zoom
Contacteer:

Re: Accept

Bericht door Took » di mei 01, 2012 9:41 pm

http://www.metalfan.nl
yowannuzz schreef: Took is de man, de alpha en de omega.

Gebruikersavatar
Walter
Lult over cdtjes
Berichten: 672
Lid geworden op: do jun 26, 2003 11:41 pm
Contacteer:

Re: Accept

Bericht door Walter » wo mei 02, 2012 2:59 pm

http://www.metalfan.nl/reviews.php?id=7283 en review van de fantastische nieuwe plaat.

Old Mhb
Berichten: 378
Lid geworden op: za dec 30, 2006 7:31 am
Locatie: Lokeren

Re: Accept

Bericht door Old Mhb » wo mei 02, 2012 6:47 pm

Dik in orde
Vlaming in hart en nieren. Tot nader order belg onder dwang.

Gilbert
Lult over cdtjes
Berichten: 3945
Lid geworden op: za mar 04, 2006 5:01 pm

Re: Accept

Bericht door Gilbert » di dec 10, 2013 7:00 pm

Deze maand is het precies dertig jaar geleden dat Accept het succesalbum Balls To The Wall uitbracht. Komende donderdag treedt de (van oorsprong) Duitse metalformatie, die een paar jaar geleden een geslaagde comeback maakte, als hoofdact aan op de Eindhoven Metal Meeting. Bovendien viert leadgitarist Wolf Hoffmann vandaag zijn vierenvijftigste verjaardag. Redenen genoeg dus om de bezoekers van Metalfan.nl deze week op de frontpage de volgende pollvraag voor te leggen: Wat is de allerbeste song van Accept? Als je nog niet gestemd hebt, kan dat alsnog via deze link: http://www.metalfan.nl/pollBooth.php?op ... pollID=322.

Plaats reactie