Vader, Rotting Christ, Lost Soul, Anorexia Nervosa
- fetuskiller
- Contacteer:
- EnterSandman
- Heer-Snader
- 
				The Chosen
- EnterSandman
Godverdomme wat was dat concert vanavond vet in sneek   Anorexia Nervosa, Rotting Christ, en Vader speelden geweldig, alleen vond ik Lost Soul niet zo super. Echt de hele zaal ging zowat op zijn kop, toen Rotting Christ ging optreden... en ik heb me echt suf geheadbanged op Rotting Christ. Maar het hoogte punt van de avond was toch wel Vader. Vooral toen ze die pit gingen opstellen. Stelde vrijwel niks voor, maar het ging er soms nogal ruig aan toe. En Anorexia Nervosa speelde ook zeer goed. Vooral het nummer "Sister September" vond ik geweldig. Vind het een zeer geslaagde avond. Heeft er iemand ook nog foto's gemaakt? Mijn digi cam is kapot, en een vriend van mij had zijn cam vergeten dus konden we helaas geen foto's maken
 Anorexia Nervosa, Rotting Christ, en Vader speelden geweldig, alleen vond ik Lost Soul niet zo super. Echt de hele zaal ging zowat op zijn kop, toen Rotting Christ ging optreden... en ik heb me echt suf geheadbanged op Rotting Christ. Maar het hoogte punt van de avond was toch wel Vader. Vooral toen ze die pit gingen opstellen. Stelde vrijwel niks voor, maar het ging er soms nogal ruig aan toe. En Anorexia Nervosa speelde ook zeer goed. Vooral het nummer "Sister September" vond ik geweldig. Vind het een zeer geslaagde avond. Heeft er iemand ook nog foto's gemaakt? Mijn digi cam is kapot, en een vriend van mij had zijn cam vergeten dus konden we helaas geen foto's maken  

Anorexia Nervosa, Rotting Christ, en Vader speelden geweldig, alleen vond ik Lost Soul niet zo super. Echt de hele zaal ging zowat op zijn kop, toen Rotting Christ ging optreden... en ik heb me echt suf geheadbanged op Rotting Christ. Maar het hoogte punt van de avond was toch wel Vader. Vooral toen ze die pit gingen opstellen. Stelde vrijwel niks voor, maar het ging er soms nogal ruig aan toe. En Anorexia Nervosa speelde ook zeer goed. Vooral het nummer "Sister September" vond ik geweldig. Vind het een zeer geslaagde avond. Heeft er iemand ook nog foto's gemaakt? Mijn digi cam is kapot, en een vriend van mij had zijn cam vergeten dus konden we helaas geen foto's maken
[quote="Metroid-Mark"][..]
Iron Maiden is best wel bagger en een poseurtjes band.[/quote]
What are you wanna do with your life?! I WANNA ROCK
- EnterSandman
- Gr. Dracula
- Lult over cdtjes
Hmmm...ook lekker lomp.
Op een 1 of andere manier verkeerde ik in de veronderstelling dat het circus gisteren Haarlem heeft aangedaan, maar dat was natuurlijk Sneek.
Dus is het vandaag Haarlem.
Zo, mooi dat ik daar even op tijd achterkom.

Op een 1 of andere manier verkeerde ik in de veronderstelling dat het circus gisteren Haarlem heeft aangedaan, maar dat was natuurlijk Sneek.
Dus is het vandaag Haarlem.
Zo, mooi dat ik daar even op tijd achterkom.
Perhaps you should try the morgue
[img]http://i20.photobucket.com/albums/b249/lanablaa/Banner_486x60_kat.gif[/img]
						[img]http://i20.photobucket.com/albums/b249/lanablaa/Banner_486x60_kat.gif[/img]
- Heer-Snader
- fetuskiller
- Contacteer:
- Cathalised
- Columnist
- Contacteer:
- Heer-Snader
- Heer-Snader
Tsja, mijn zwager is sportvisser en metaalluisteraar, maar ipv een van zijn favoriete bands(anorexia) te bekijken gaat hij vissen waardoor ik dus ook niet heen kon.SatanicA schreef:
Viswedstrijd ??
Zijn die wel helemaal waterpas??
metallen is 10.000 x beter dan die beesjes plagen...
Ik heb met je te doen kerel...
ik denk.............................van wel
						- fetuskiller
- Contacteer:
- Metroid-Mark
- EnterSandman
Daar hou ik je aan jongenMetroid-Mark schreef:[..]
Volgende keer neem ik hem mee
 We hadden daar wel lijpe foto's kunnen maken omdat we helemaal vooraan stonden. Maar ja volgende keer beter
 We hadden daar wel lijpe foto's kunnen maken omdat we helemaal vooraan stonden. Maar ja volgende keer beter  
[quote="Metroid-Mark"][..]
- Slechtteboekstaande
- Cathalised
- Columnist
- Contacteer:
- Tony Montana
- fetuskiller
- Contacteer:
Was een erg lekker dagje.
Detonation gaf een erg lekker optreden met nieuw en ouder materiaal, Het geluid was goed, ik vond het alleen jammer dat ze opende waardoor het publiek nog een beetje tam was.
Gorerotted hierna viel me qua geluid erg tegen, De band zelf was lekker op dreef, de setlist was goed, maar door het slechte geluid kwam het niet echt over.
Decapitated zette het beste optreden van de dag neer vond ik, Erg lekker geluid, goede presentatie en een erg sterke set list. gewoon erg gaaf!
Lost Soul beukte hierna ook lekker weg met een gaaf optreden, vooral die Morbid Angel cover was zeer de moeite waard.
Anorexia Nervosa heb ik grootendeels gemist wegens groote honger. De laatste nummers klonken wel aardig ik vond die gasten er alleen wel super gay uit zien.
Rotting Chirst Vond ik hierna best wel saai. het geluid was wel erg goed, de presentatie stond ook als een huis. lekker optreden dus.
Vader was ook tering gaaf!!! vette set list en een lekker geluid. goed optreden dus.
Al met al heb ik genoten van gave bands alleen stond ik bij Gorerotted even te balen vanwegen het slechte geluid.[/b]

Detonation gaf een erg lekker optreden met nieuw en ouder materiaal, Het geluid was goed, ik vond het alleen jammer dat ze opende waardoor het publiek nog een beetje tam was.
Gorerotted hierna viel me qua geluid erg tegen, De band zelf was lekker op dreef, de setlist was goed, maar door het slechte geluid kwam het niet echt over.
Decapitated zette het beste optreden van de dag neer vond ik, Erg lekker geluid, goede presentatie en een erg sterke set list. gewoon erg gaaf!
Lost Soul beukte hierna ook lekker weg met een gaaf optreden, vooral die Morbid Angel cover was zeer de moeite waard.
Anorexia Nervosa heb ik grootendeels gemist wegens groote honger. De laatste nummers klonken wel aardig ik vond die gasten er alleen wel super gay uit zien.
Rotting Chirst Vond ik hierna best wel saai. het geluid was wel erg goed, de presentatie stond ook als een huis. lekker optreden dus.
Vader was ook tering gaaf!!! vette set list en een lekker geluid. goed optreden dus.
Al met al heb ik genoten van gave bands alleen stond ik bij Gorerotted even te balen vanwegen het slechte geluid.[/b]
- Cathalised
- Columnist
- Contacteer:
- 
				Darth Vader
Dark Age, Blood of Kingu, Carnal, SothisCathalised schreef:Hier is een greep uit de gespeelde nummers...
This Is The War, Epitaph, Dark Transmission, Xeper, Wings, Choices, Out Of The Deep en Raining Blood. Het is allemaal nog enigszins een vage vlek in m'n geheugen dus als er mensen me willen aanvullen, dan graag
![Headbanger [headbang]](./images/smilies/rockdevil.gif)
- Cathalised
- Columnist
- Contacteer:
- fetuskiller
- Contacteer:
- 
				Darth Vader
- EnterSandman
- Cathalised
- Columnist
- Contacteer:
Foto's
Detonation:

Gorerotted:

Decapitated:

Anorexia Nervosa:

Rotting Christ:

Vader:

Meer:
http://spaces.msn.com/members/metalork/

Detonation:
Gorerotted:
Decapitated:
Anorexia Nervosa:
Rotting Christ:
Vader:
Meer:
http://spaces.msn.com/members/metalork/
visions of a blind order, anasti este, in domine satanas, king of a stellar war, sign of evil existence, archon, non serviam, thou art blind, after dark i feel, under the name of the legion.Kristof schreef:wat speelde rotting christ dan?
vorige keer dat ik ze zag waren ze softer en minder sfeervol dan Epica, wat een gigantische prestatie op zich is
het was asociaal geniaal.
Ja, ik heb het gezien.Orklord schreef:[..]
Danke. Staan er nog mee als je die link volgt.
Het was ook erg gaaf.

Maar wat zag Anorexia er weer heerlijk hilarisch uit zeg.
Wat mensen ook zeggen, ik vind het echt ten koste van het optreden gaan. Niet alles draait om de muziek.
From their torment springs its delight.
						- fetuskiller
- Contacteer:

Heb der nu al zin in
 Heb der nu al zin in