Lowlands 2005
- stuk drijfhout
- stuk drijfhout
- stuk drijfhout
- stuk drijfhout
- stuk drijfhout
AArrrhh!!! Faith no More!! dat had ik zo graag willen zien!
Toen ik voor het eerst ging was Cypress hill er en At The drive-in,deftones,...en...en ..ik weet het niet meer zo eigenlijk.

Toen ik voor het eerst ging was Cypress hill er en At The drive-in,deftones,...en...en ..ik weet het niet meer zo eigenlijk.
Laatst gewijzigd door stuk drijfhout op di aug 16, 2005 1:58 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
- stuk drijfhout
- stuk drijfhout
- stuk drijfhout
- stuk drijfhout
- Chucknorris
- Chucknorris
- Chucknorris
- Chucknorris
lowlands.. als je iemand muntjes ziet verkopen.. ik heb die bakken met van die tyfusmuntjes gevult.. En vul ze dus ook van 10 tot 8 volgens mijn.. maarja t verdient goed, ik zit op lowlands.. en .. niet en!
ok ik gaat ff forest of october luisteren, mijn tandjes poetsen.. als je iemand in een polo tegenkomt, ben ik dat
.. wees niet bang om met me te praten!
ok ik gaat ff forest of october luisteren, mijn tandjes poetsen.. als je iemand in een polo tegenkomt, ben ik dat

Haha, jij bent vast de enige in polo!Chucknorris schreef:lowlands.. als je iemand muntjes ziet verkopen.. ik heb die bakken met van die tyfusmuntjes gevult.. En vul ze dus ook van 10 tot 8 volgens mijn.. maarja t verdient goed, ik zit op lowlands.. en .. niet en!
ok ik gaat ff forest of october luisteren, mijn tandjes poetsen.. als je iemand in een polo tegenkomt, ben ik dat.. wees niet bang om met me te praten!
- Chucknorris
- Chucknorris
Vanwaar alle polo's opeens?
http://www.last.fm/user/Eekhoornhoer/KoenM schreef:[..]
En jij houdt van Motorhead?
"Wat?"
Ja dus.
The Wörld Is Yours
- stuk drijfhout
-
Lowlands was super, ik heb me weer prima vermaakt en ik verheug me alweer op het volgende festival
Gezien op LL:
Apocalyptica
Bad Religion
Beatsteaks
Dropkick Murphys
Foo Fighters
Incubus
Korn
Manson, Marilyn
Nightwish
Polyphonic Spree, the
Prodigy, The
Queens Of The Stone Age
Zuco 103
Voor mij waren de hoogtepunten: Marilyn Manson, Apocalyptica en Foo Fighters.
Maar ook van Korn, Nightwish en The Polyphonic Spree heb ik erg genoten.
Dropkick Murphys vond ik vorig jaar beter, Bad Religion vond ik ook wel leuk om eens te zien, The Prodigy vond ik weer niks aan en Zuco 103 hoef ik ook nooit meer te zien.

Gezien op LL:
Apocalyptica
Bad Religion
Beatsteaks
Dropkick Murphys
Foo Fighters
Incubus
Korn
Manson, Marilyn
Nightwish
Polyphonic Spree, the
Prodigy, The
Queens Of The Stone Age
Zuco 103
Voor mij waren de hoogtepunten: Marilyn Manson, Apocalyptica en Foo Fighters.
Maar ook van Korn, Nightwish en The Polyphonic Spree heb ik erg genoten.
Dropkick Murphys vond ik vorig jaar beter, Bad Religion vond ik ook wel leuk om eens te zien, The Prodigy vond ik weer niks aan en Zuco 103 hoef ik ook nooit meer te zien.
"Doe zelf eens normaal man!"
- stuk drijfhout
Wat ik heb gezien:
Kaiser Chiefs: Niet om razend enthousiast van te worden, maar muziek maken kunnen ze zeker wel.
Franz Ferdinand: Mijn (2e) favoriet van deze editie. Ze kregen echt heel leuk het publiek mee en leken er zelf ook ontzettend veel plezier in te hebben.
The Prodigy: The Prodigy zal altijd wel cool blijven, hier zijn we (ik en 2 mede-lowlanders) echter na 6 nummers vertrokken vanwege de ontzettende drukte in het 1e vak.
Coolpolitics: Dit was bijzonder leuk eigenlijk. Jan-Jaap van der Wal deed het niet onaardig, en ergens vond ik dat de niet-politici meer zinnige dingen zeiden dan de politici.
Apocalyptica: Metal en cello's combineren. Wat een vondst. Meer valt er niet over te zeggen.
Bad Religion: Dit sloeg eigenlijk helemaal niet bij ondergetekende en gezelschap aan. Na een paar nummers hielden we het voor gezien.
Nightwish: Eindelijk mocht ik ze eens live zien. Misschien dat Nightwish-veteranen er anders over dachten, maar ik vond het zeker de moeite waard.
Marilyn Manson: Hij begon 10 minuten later, en het publiek erbij halen is niet zijn sterkste punt, maar voor de rest beukt hij er gewoon lekker tegenaan.
Korn: Ik had eigenlijk helemaal niet verwacht dat ik ze zo goed zou vinden. Net als bij Marilyn Manson heb ik wat het publiek erbij halen betreft betere optredens gezien, maar Korn hoefde zich wat mij betreft zeker niet te schamen.
Dropkick Murphy's: Veel meer dan 'wat een herrie' konden de Dropkicks niet bij ons los maken. Na 3 nummers of zo vertrokken we weer. Om het kort te houden: Beste organisatie, kunnen jullie volgend jaar Flogging Molly terug halen?
Queens of the Stone Age: Na wat festival-reviews gelezen te hebben vreesde ik voor een matig optreden. Het tegenovergestelde bleek waar. The Queens staan nu ook in mijn favo-lijstje.
Incubus: Ik kende net 2 nummers of zo van ze, maar ook deze heren hebben bewezen er wel tegenaan te kunnen gaan.
Foo Fighters: Een gedeelde 1e plaats met Franz Ferdinand wat mij betreft. Het hele optreden lieten Dave Grohl en de zijnen iedereen uit zijn dak gaan, en tijdens de toegift kroop hij zelf nog even achter de drums om te bewijzen dat hij wel degelijk de ruigste drummer is die bestaat.
Wat mij betreft was deze editie ook weer geslaagd, en ik hoop op een ruige line-up voor 2006, zodat ik weer een excuus heb om in ieder geval te overwegen om dan weer te gaan.
Kaiser Chiefs: Niet om razend enthousiast van te worden, maar muziek maken kunnen ze zeker wel.
Franz Ferdinand: Mijn (2e) favoriet van deze editie. Ze kregen echt heel leuk het publiek mee en leken er zelf ook ontzettend veel plezier in te hebben.
The Prodigy: The Prodigy zal altijd wel cool blijven, hier zijn we (ik en 2 mede-lowlanders) echter na 6 nummers vertrokken vanwege de ontzettende drukte in het 1e vak.
Coolpolitics: Dit was bijzonder leuk eigenlijk. Jan-Jaap van der Wal deed het niet onaardig, en ergens vond ik dat de niet-politici meer zinnige dingen zeiden dan de politici.
Apocalyptica: Metal en cello's combineren. Wat een vondst. Meer valt er niet over te zeggen.
Bad Religion: Dit sloeg eigenlijk helemaal niet bij ondergetekende en gezelschap aan. Na een paar nummers hielden we het voor gezien.
Nightwish: Eindelijk mocht ik ze eens live zien. Misschien dat Nightwish-veteranen er anders over dachten, maar ik vond het zeker de moeite waard.
Marilyn Manson: Hij begon 10 minuten later, en het publiek erbij halen is niet zijn sterkste punt, maar voor de rest beukt hij er gewoon lekker tegenaan.
Korn: Ik had eigenlijk helemaal niet verwacht dat ik ze zo goed zou vinden. Net als bij Marilyn Manson heb ik wat het publiek erbij halen betreft betere optredens gezien, maar Korn hoefde zich wat mij betreft zeker niet te schamen.
Dropkick Murphy's: Veel meer dan 'wat een herrie' konden de Dropkicks niet bij ons los maken. Na 3 nummers of zo vertrokken we weer. Om het kort te houden: Beste organisatie, kunnen jullie volgend jaar Flogging Molly terug halen?
Queens of the Stone Age: Na wat festival-reviews gelezen te hebben vreesde ik voor een matig optreden. Het tegenovergestelde bleek waar. The Queens staan nu ook in mijn favo-lijstje.
Incubus: Ik kende net 2 nummers of zo van ze, maar ook deze heren hebben bewezen er wel tegenaan te kunnen gaan.
Foo Fighters: Een gedeelde 1e plaats met Franz Ferdinand wat mij betreft. Het hele optreden lieten Dave Grohl en de zijnen iedereen uit zijn dak gaan, en tijdens de toegift kroop hij zelf nog even achter de drums om te bewijzen dat hij wel degelijk de ruigste drummer is die bestaat.
Wat mij betreft was deze editie ook weer geslaagd, en ik hoop op een ruige line-up voor 2006, zodat ik weer een excuus heb om in ieder geval te overwegen om dan weer te gaan.
Een signature zegt ook niet alles.
Ook ik als zgn. Nightwish-veteraan heb erg genoten!!Markje schreef: Nightwish: Eindelijk mocht ik ze eens live zien. Misschien dat Nightwish-veteranen er anders over dachten, maar ik vond het zeker de moeite waard.
Ik weet sinds Dynamo vorig jaar dat ze weinig tot niets van de eerste 2 platen spelen en zolang ik dat niet verwacht (jammer,maar ik reken er gewoon niet meer op) geniet ik gewoon van hetgene ze wel spelen,dat doen ze namelijk erg verdienstelijk.Goede,strakke,professionele "gothic" powermetalband.
Ben ik absoluut niet met je eens.Vond het verschrikkelijk.Misschien wel het slechtste van heel LL.Na een half uur ben ik uit pure frustatie over deze onmogelijk overgewaardeerde band wegggelopen.Markje schreef: Queens of the Stone Age: Na wat festival-reviews gelezen te hebben vreesde ik voor een matig optreden. Het tegenovergestelde bleek waar. The Queens staan nu ook in mijn favo-lijstje.
Don't believe the hype!!!
Jongens stop aub heel snel met deze onzin en richt gewoon het geniale Kyuss weer op.
Took schreef:Yowannuzz is heel lief hoor. niks engs aan.
- the true Thorko
Vielen de Murphys echt zo tegen? Meestal hoor je dat die gasten een fucking goede set spelen, en dat het 1 groot feest is.Markje schreef:
Nou ja, misschien dat ik en mijn mede-lowlanders de enige 3 waren die het niks vonden, smaken verschillen tenslotte, en er stonden genoeg mensen in het 1e vak smachtend te wachten tot het optreden begon. Maar nogmaals, bij ons konden ze niet het vuur doen branden, so to speak.Fear_Of_The_Dark schreef:[..]
Vielen de Murphys echt zo tegen? Meestal hoor je dat die gasten een fucking goede set spelen, en dat het 1 groot feest is.
Een signature zegt ook niet alles.
Ben je gek? QotSA is pure genialiteit.yowannuzz schreef:[..]
Ben ik absoluut niet met je eens.Vond het verschrikkelijk.Misschien wel het slechtste van heel LL.Na een half uur ben ik uit pure frustatie over deze onmogelijk overgewaardeerde band wegggelopen.
Don't believe the hype!!!
Jongens stop aub heel snel met deze onzin en richt gewoon het geniale Kyuss weer op.