Black Metal.

Jouw band, andere bands .. alles kun je hier kwijt
Gesloten
Oak

Bericht door Oak » vr jun 17, 2005 6:50 pm

Hehe, wilde het net posten. De eerste mp3 klinkt maar middelmatig. Het tweede mp3tje klinkt al veel beter, maar trekt nogsteeds niet echt mijn aandacht. Jammer.

ThorWulf
Contacteer:

Bericht door ThorWulf » vr jun 17, 2005 6:55 pm

Ik vind zelf dit nummer nog het beste klinken:

http://www.thepaganfront.com/brangolf/M ... 0LAZUR.mp3
At the end of time, our Volk Leader will return for the Wild Hunt[Wildes Heer], with his Final Battalion, astride a White Horse, Sleipnir, his eight- legged steed. He will be the Last Avatar, also known as Wotan and Vishnu-Kalki.

AmnesJAn
Lult over cdtjes

Bericht door AmnesJAn » vr jun 17, 2005 6:55 pm

Kristof schreef:ik heb wat cd's van ophthalamia geleend, had er nog nooit van gehoord, maar het is toegankelijke blackmetal waarin onder andere dissection en marduk-leden hebben gespeeld

vaak geproduceerd door peter tatgren
Ik heb A Journey in Darkness, Via Dolorosa en Dominion. Vooral Dominion spreekt me erg aan, vrij toegankelijk inderdaad, maar toch zeer meeslepend en een aparte sfeer uitademend.
לֹא אעבוד

nuberus

Bericht door nuberus » vr jun 17, 2005 7:31 pm

Glorior Belli al door iemand in huis gehaald? En wat vind je ervan.
En de man zal heersen.

XnegativeX
Contacteer:

Bericht door XnegativeX » vr jun 17, 2005 7:56 pm

Ziehier, een stel samples van de nieuwe Nattefrost (Terrorist):
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

StraightHate
Contacteer:

Bericht door StraightHate » vr jun 17, 2005 8:53 pm

Haha, die titels ook. Straks eens luisteren. Blood & Vomit is in ieder geval gaaf.

nuberus

Bericht door nuberus » vr jun 17, 2005 8:54 pm

de nummers van Silhouette in Splinters van Leviathan dateren reeds van 00 - 02
En de man zal heersen.

ThorWulf
Contacteer:

Bericht door ThorWulf » vr jun 17, 2005 9:03 pm

Luister hier een nummertje van de nieuwe Pantheon:

http://members.chello.nl/w.vanderplaat/ ... 0taker.mp3
At the end of time, our Volk Leader will return for the Wild Hunt[Wildes Heer], with his Final Battalion, astride a White Horse, Sleipnir, his eight- legged steed. He will be the Last Avatar, also known as Wotan and Vishnu-Kalki.

nuberus

Bericht door nuberus » vr jun 17, 2005 9:14 pm

ThorWulf schreef:Luister hier een nummertje van de nieuwe Pantheon:

http://members.chello.nl/w.vanderplaat/ ... 0taker.mp3
ajajaj caramba....maarre dit is het intro?
En de man zal heersen.

Hellhammer

Bericht door Hellhammer » vr jun 17, 2005 9:41 pm

ThorWulf schreef:Ik vind zelf dit nummer nog het beste klinken:

http://www.thepaganfront.com/brangolf/M ... 0LAZUR.mp3
Godallejezus, dat klinkt goed!
Dat wordt dus importeren ben ik bang.

ThorWulf
Contacteer:

Bericht door ThorWulf » vr jun 17, 2005 9:42 pm

nuberus schreef:[..]

ajajaj caramba....maarre dit is het intro?
Dit is nummer 6 van cd 2

ThorWulf
Contacteer:

Bericht door ThorWulf » vr jun 17, 2005 9:46 pm

Hier nog een nummer van de 1e cd
nummer 9, Muspelsturmsreich

http://members.chello.nl/w.vanderplaat/ ... sreich.mp3

Hellhammer

Bericht door Hellhammer » vr jun 17, 2005 9:54 pm

Die productie is echt top, van hetzelfde niveau (of beter dan) als Absurd - Blutgericht.

ThorWulf
Contacteer:

Bericht door ThorWulf » vr jun 17, 2005 9:57 pm

Idd, ik vind sommige pantheon cd's ronduit zwak maar je kan horen dat in deze cd veel geld en tijd is gaan zitten.

Hellhammer

Bericht door Hellhammer » vr jun 17, 2005 9:59 pm

Jup, de riffs zijn ook technischer.

ruben somewhere online

Bericht door ruben somewhere online » za jun 18, 2005 12:55 am

nuberus schreef:Glorior Belli al door iemand in huis gehaald? En wat vind je ervan.
Vertel eens wat meer over die band en zijn releases.
[img]http://members.lycos.nl/rubensomewhereonline/avatars/rotator.php[/img]

LegionOfDoom
Contacteer:

Bericht door LegionOfDoom » za jun 18, 2005 1:40 am

die samples zijn ziek

ruben somewhere online

Bericht door ruben somewhere online » za jun 18, 2005 2:07 am

impaled succubus schreef:Een tof plaatje ja. Een gigantische çomplexe'wervelwind van riffs. De originaliteit van de vorige plaat is er nu alleen wel af, jammer.

Ik vind 'm btw ook iets te kort om er echt iets zinnigs over te kunnen zeggen. Heet eerste gedeelte/de intro van nummer een en nummer drie vind ik toch het tofst. Verder zijn nummer een en twee toch een beetje een 'eenheidsworst'.
Het intro en outro van het eerste nummer scheppen echt een heerlijke sfeer, maar vind het nummer sowieso fantastisch, veel tempo wisselingen, complexe riffs, een 'groovende' gedeelte en het nummer bouwt langzaam naar een climax toe. Nummer twee is best vergelijkbaar met het eerste nummer, ook veel tempo wisselingen, geswitch tussen hard, snel en langzaam, groovend, wat meer herhalend, het afsluitende passage is prachtig, met name het rustige gedeelte waar het bass spel mooi naar voren komt, op het laatst wordt het gaspedaal nog ingetrapt voor een bevredigde climax. Het derde nummer begint ook weer hard ende snel, maar vrij snel bloedt het dood in een outro.

nuberus

Bericht door nuberus » za jun 18, 2005 9:55 am

ruben somewhere online schreef:[..]

Vertel eens wat meer over die band en zijn releases.
Op Vampire-Magazine heb ik een review gezet....maar ik zie dat de site plat ligt.

Maar ff samenvattend: Glorior Belli is een band die in het straatje DSO, Antaeus, Bael, Funeral Mist, Watain etc. past. Bands die een soort van "nieuwe stroming" vertegenwoordigen, ofwel zwaar zieke, religieuze black metal. Glorior Belli is in dat rijtje de snelste band, die ver, ver in de basis herinnert aan Marduk in topvorm, met daarbovenop elementen van Antaeus en DSO, zei het in een meer gestroomlijnde jas. Maar zeker niet minder interessant door oa. het gebruik van gelaagde gitaarlijnen.

Geinig om te zien dat dit in Zweden en Frankrijk gebeurd. Noorwegen is in geen velden of wegen te bekennen. Zelfs in de Duitstalige gebieden roert zich een en ander. Ik noem Lunar Aurora, Secrets of the Moon, Paysage d'Hiver, Darkspace en The Ruins of Beverast. Allen stuk voor stuk bands die de ware evolutie der black metal kunnen kneden. Waar de Zweedse en Franse bands inmiddels redelijke aandacht krijgen, snap ik niet dat bijv. een band als Paysage d'Hiver niet meer bekendheid krijgt. Met name die bands uit de Duitstalige regio's verheffen black metal tot meer dan geluid omgevormd tot muziek. Het is pure emotie van het donkere soort in al zijn verschijningsvormen. De Kunst je te vangen en vast te houden en je te laten ervaren wat de maker voelt. Paysage gebruikt op een van zn releases zo'n beeld met een eenzame passant op een bergrug...dat beeld wordt perfect verwoord in muziek.
En de man zal heersen.

Chucknorris

Bericht door Chucknorris » za jun 18, 2005 10:21 am

Op Vampire-Magazine heb ik een review gezet....maar ik zie dat de site plat ligt.

Maar ff samenvattend: Glorior Belli is een band die in het straatje DSO, Antaeus, Bael, Funeral Mist, Watain etc. past. Bands die een soort van "nieuwe stroming" vertegenwoordigen, ofwel zwaar zieke, religieuze black metal. Glorior Belli is in dat rijtje de snelste band, die ver, ver in de basis herinnert aan Marduk in topvorm, met daarbovenop elementen van Antaeus en DSO, zei het in een meer gestroomlijnde jas. Maar zeker niet minder interessant door oa. het gebruik van gelaagde gitaarlijnen.

Geinig om te zien dat dit in Zweden en Frankrijk gebeurd. Noorwegen is in geen velden of wegen te bekennen. Zelfs in de Duitstalige gebieden roert zich een en ander. Ik noem Lunar Aurora, Secrets of the Moon, Paysage d'Hiver, Darkspace en The Ruins of Beverast. Allen stuk voor stuk bands die de ware evolutie der black metal kunnen kneden. Waar de Zweedse en Franse bands inmiddels redelijke aandacht krijgen, snap ik niet dat bijv. een band als Paysage d'Hiver niet meer bekendheid krijgt. Met name die bands uit de Duitstalige regio's verheffen black metal tot meer dan geluid omgevormd tot muziek. Het is pure emotie van het donkere soort in al zijn verschijningsvormen. De Kunst je te vangen en vast te houden en je te laten ervaren wat de maker voelt. Paysage gebruikt op een van zn releases zo'n beeld met een eenzame passant op een bergrug...dat beeld wordt perfect verwoord in muziek.
http://gloriorbelli.free.fr/ hier kan je mp3tjes horen ;)

glorior belli viel mij vooral op aan het eenorm lijken op watain; je zou bijna zeggen dat de zang erik van watain op rabids death curse was..

Plaag

Bericht door Plaag » za jun 18, 2005 10:26 am

Chucknorris schreef:[..]

glorior belli viel mij vooral op aan het eenorm lijken op watain; je zou bijna zeggen dat de zang erik van watain op rabids death curse was..
De Watain-overeenkomsten verdwijnen als sneeuw voor de zon, als je de Glorior Belli schijf even tot je laat komen.
Kop dicht, Thorko

nuberus

Bericht door nuberus » za jun 18, 2005 10:32 am

Chucknorris schreef:[..]

Enorm is een groot woord. Enkel de vocalen zitten in de buurt. Maar het soort vokalen is hedentendage in bm land net zo gewoon als de hoge krijs in de jaren negentig. DSO's vokalen klinken zo, Antaeus al langer...
En de man zal heersen.

Chucknorris

Bericht door Chucknorris » za jun 18, 2005 10:49 am

Enorm is een groot woord. Enkel de vocalen zitten in de buurt. Maar het soort vokalen is hedentendage in bm land net zo gewoon als de hoge krijs in de jaren negentig. DSO's vokalen klinken zo, Antaeus al langer...
ok, het lijkt dan op watain (zonder eenorm...). Ik vind de gitaarstukken toch ook in den buurt komen. over de vocalen? Ik vind het verdacht veel op elkaar lijken! Het is dezelfde vokaal die er met een bijna krijsvorm waarbij bij menig ander mens hun keel het zou begeven uit komt. Bijvoorbeeld deathspell.. komt meer uit het neusgebied (valt niet goed te verwoorden.. hah ik zit hier geluidjes te maken zo van oeh ehh om het voor mezelf beter voor de geest te halen en te verwoorden.. haha)

The Chosen

Bericht door The Chosen » za jun 18, 2005 9:33 pm

Ik ben nu "Nema - Nocturnal silence in the forest" aan het luisteren, en wat is dit een supergaaf black metal nummer. Het nummer staat op de split 7" met Moonblood. Nog meer mensen bekend met deze band?

Ik kan geen site van deze band vinden. En op metal-archives staat dat ze 2 demo's en nog een andere split 7" hebben uitgebracht.

Othrys

Bericht door Othrys » za jun 18, 2005 11:48 pm

Zo, ik heb een stapel zwartgalligheid binnengekregen waar zelfs de zomerse temperaturen geen positieve draai aan kunnen geven.

Clandestine Blaze - Deliverers of Faith
Deathspell Omega - Kenose
Mutiilation - Vampires of Black Imperial Blood
Nachtmystium - Eulogy IV
Ondskapt - Dodens Evangelium
Ruins of Beverast - Unlock the Shrine

Ondskapt is effe wennen - 12 nummers maar liefst?! Op een of andere manier dacht ik bij de eerste klanken aan Dark Funeral. De vocalen zijn ook wat minder ziek dan op Draco Sit Mihi Dux. Toch denk ik dat ie met een aantal luisterbeurten wel gaat groeien. Kenose is erg goed geproduceerd, maar zeer gecompliceerd. Ook die gaat wat luisterbeurten nodig hebben, kan er na 2 keer draaien weinig over zeggen. Clandestine Blaze klinkt zeer goed, vergeleken met Fist of the Northern Destroyer wat minder lomp, maar wel gemener. Meer een dolk dan een hamer ditmaal, zal ik maar zeggen.
Ruins of Beverast heb ik op de gok gekocht, en bevalt me zeer goed.
The True North, Strong and Free

NIBDEM

Bericht door NIBDEM » zo jun 19, 2005 12:44 am

ff over kenose, ik heb hem nu een tijdje in huis, het is absoluut geen slechte black metal plaat, maar ik vind het overal zwaar overgewaardeerd worden, het pakt mij totaal niet, is niet bijzonder en haalt het niveau van z'n voorganger absoluut niet. een tegenvaller voor mij dus; had veel meer ingezeten.

the true Thorko

Bericht door the true Thorko » zo jun 19, 2005 12:48 am

NIBDEM schreef:ff over kenose, ik heb hem nu een tijdje in huis, het is absoluut geen slechte black metal plaat, maar ik vind het overal zwaar overgewaardeerd worden, het pakt mij totaal niet, is niet bijzonder en haalt het niveau van z'n voorganger absoluut niet. een tegenvaller voor mij dus; had veel meer ingezeten.
Zie 'm als een tussendoortje... ;)
I'm not sick... I'm evil!

Metalfans parttime geweten... en fulltime bemoeial.

Meltdown

Bericht door Meltdown » zo jun 19, 2005 1:33 am

Othrys schreef:Zo, ik heb een stapel zwartgalligheid binnengekregen waar zelfs de zomerse temperaturen geen positieve draai aan kunnen geven.

Clandestine Blaze - Deliverers of Faith
Deathspell Omega - Kenose
Mutiilation - Vampires of Black Imperial Blood
Nachtmystium - Eulogy IV
Ondskapt - Dodens Evangelium
Ruins of Beverast - Unlock the Shrine

Ondskapt is effe wennen - 12 nummers maar liefst?! Op een of andere manier dacht ik bij de eerste klanken aan Dark Funeral. De vocalen zijn ook wat minder ziek dan op Draco Sit Mihi Dux. Toch denk ik dat ie met een aantal luisterbeurten wel gaat groeien. Kenose is erg goed geproduceerd, maar zeer gecompliceerd. Ook die gaat wat luisterbeurten nodig hebben, kan er na 2 keer draaien weinig over zeggen. Clandestine Blaze klinkt zeer goed, vergeleken met Fist of the Northern Destroyer wat minder lomp, maar wel gemener. Meer een dolk dan een hamer ditmaal, zal ik maar zeggen.
Ruins of Beverast heb ik op de gok gekocht, en bevalt me zeer goed.
En terecht, dat blijft nog steeds een album van jewelste. Een mooie lijst ook, zo'n beetje alle 'verplichte' releases die iedereen de laatste weken aan lijkt te schaffen.

Maar, om nog maar eens lekker aan te dringen, etter die ik ben, je hebt nog een plaat te gaan. Manes, weet je nog?
Laat je vooral niet afschrikken door die halve britpoppers op de webstek. Wacht, ik help wel een handje.

Afbeelding Afbeelding

Manes destijds. Een wat andere balans betreffende kvltness-gehalte.
Niet dat het verder iets rukt, die plaat regeert ook zonder true-imago.
Hêhêh, vishandel Berekoek.

Othrys

Bericht door Othrys » zo jun 19, 2005 11:25 am

Haha, de Manes-marktkoopman. Die staat zeker op m'n lijst, moet alleen nog zien of ik hem ergens tegenkom. Wie weet op de Graspop metalmarket, daar heb ik vorig jaar ook een aardige slag geslagen weet ik nog.
The True North, Strong and Free

Hellhammer

Bericht door Hellhammer » zo jun 19, 2005 1:42 pm

Is Fullmoon - United Aryan Evil wat?

ruben somewhere online

Bericht door ruben somewhere online » zo jun 19, 2005 6:46 pm

NIBDEM schreef:ff over kenose, ik heb hem nu een tijdje in huis, het is absoluut geen slechte black metal plaat, maar ik vind het overal zwaar overgewaardeerd worden, het pakt mij totaal niet, is niet bijzonder en haalt het niveau van z'n voorganger absoluut niet. een tegenvaller voor mij dus; had veel meer ingezeten.
Zie Kénôse dan ook niet als een volwaardig album, maar als een mlp, als mlp vind ik het een geweldige plaat, alleen nummer drie vind ik aan de tegenvallende kant, omdat het te snel overstapt naar een outro.

Judas Iscariot

Bericht door Judas Iscariot » ma jun 20, 2005 12:38 am

Ik zit nu Herbstleyd te luisteren van Nargaroth.
Ongeloofelijk, ik heb dit album al een hele tijd maar ik had echt geen idee dat het zo goed was. Wat een fenomenale sfeer. Het is een reis door een andere werkelijkheid. De krijsen van Kanwulf zijn snijdend, de riffs slepend en de drums staan erg zacht maar zijn absoluut belangrijk. Het is een album waar je de tijd voor moet nemen en je kan het dus eigenlijk niet even tussendoor luisteren. De nummers zijn lang, zeer episch en er zitten ook samples in van films. De riffs blijven in een keer in hoofd zitten en je herkent ze de volgende keer dat je dit album luistert meteen. Dit betekent echter niet dat dit album snel gaat vervelen. Het is echt een album dat ik eens in de zoveel tijd op zal zetten en er met volle teugen van zal genieten, dat is duidelijk!

Ik luister (als ik nargaroth luister) meestal het nieuwe werk, dat overigens ook erg goed is, maar dit is eigenlijk het muzikale hoogtepunt van Nargaroth. Het is opmerkelijk hoe Kanwulf na dit album een draai van 180 graden maakte en zijn muzikale koers ingrijpend veranderde. Mij maakt het niet uit, ik vind zowel het oude als het nieuwe werk goed, misschien was een album in deze stijl iets dat hij maar eenmalig kon maken.

the true Thorko

Bericht door the true Thorko » ma jun 20, 2005 12:40 am

Herbstleyd is ongrijpbaar... dat maakt dat album voor mij zo goed.
I'm not sick... I'm evil!

Metalfans parttime geweten... en fulltime bemoeial.

K.

Bericht door K. » ma jun 20, 2005 12:52 am

Ben geen Nargaroth fan, maar dat hele lange nummer met samples van de Duitse versie van "The Company Of Wolves" vind ik wel gaaf.

NIBDEM

Bericht door NIBDEM » ma jun 20, 2005 8:35 am

ruben somewhere online schreef:[..]

Zie Kénôse dan ook niet als een volwaardig album, maar als een mlp, als mlp vind ik het een geweldige plaat, alleen nummer drie vind ik aan de tegenvallende kant, omdat het te snel overstapt naar een outro.
het kan dan wel een MLP/MCD zijn, maar dan nog vind ik alle 3 de nummers aan de matige kant voor een band als DSO, het mist (de juiste)sfeer, ze worden saai na een paar luisterbeurten, weinig spanning, en een zanger die z'n bek niet kan houden (hij zou m.i. z'n bek wat vaker moeten houden; ik kik zoiezo niet echt op zangers, geef mij maar lange instrumental stukken)...

impaled succubus

Bericht door impaled succubus » ma jun 20, 2005 1:24 pm

nuberus schreef:Glorior Belli al door iemand in huis gehaald? En wat vind je ervan.
Ik heb het op jouw aanraden gekocht en het is erg vet. Een aanrader voor 'fans' van religieuse bands allas Watain en Ofermod.
Ik heb'm pas twee keer gehoord dus veel 'zinnigs' kan ik er nog niet over zeggen maar dat komt vd week wel.Afbeelding

Jeroen
That bastard from Metalfan.nl
Contacteer:

Bericht door Jeroen » ma jun 20, 2005 1:31 pm

Indur schreef:[..]

Die site is naar mijn weten niet erg up-to-date.

Maar Werwolfthron is inderdaad van Absurd, en ik vind ook die plaat wel gaaf.
ik vind Werwolfthron juist de meest matige plaat van Absurd. De sfeer is ver te zoeken. De rauwheid komt juist op een negatieve manier naar voren en afgezien van het keyboard intermezzo ' Ruhe vor dem Sturm' staat er helemaal niets boeiends op.
Geen gave riffs, geen goede zang.

Neuh, doe mij maar Asgardsrei als het om rauwheid en simpliciteit gaat en Totenlieder en de laatste als het om goede folky pagan metal gaat.

Ik ben trouwens ook extreem benieuwd naar de nieuwe schijf van Pantheon. Ik heb er al enkele nummers van gehoord en qua techniek, productie, spel en sfeer is dit de beste NSBM schijf die ik ooit heb gehoord.
Er staan wel twee nummers op de website van hen die je kan downloaden.
Inmiddels heb ik mijn bestelling gemaakt en ik wacht ook ongeduldig op deze dubbel-cd.
Dit rost echt alles omver op dit gebied.

Vargrstrike was een hele aardige plaat, Draugrs Daug was weer wat minder door de compleet ontoegankelijke speelstijl (met enkele aardige songs), Krihapentswor was erg goed, alleen wat jammer van de zachte productie en het doffe drumgeluid.

Aryan Rebirth gaat er ondanks de wat flauwe naam dik overheen.
"By Grabthar's hammer, by the suns of Warvan, you shall be avenged!"

Tegen overmatig gebruik van breakdowns!

iscariah

Bericht door iscariah » ma jun 20, 2005 7:28 pm

*Genietend van Gallhammer*

Geile Japanse wijven die Hellhammer-achtige muziek maken met Noise-invloeden en Scream/Grunts.
Atmosfeer doet me soms denken aan Darkthrone, Hellhammer (of course), Celtic Frost, ...

XnegativeX schreef:Nou ben ik toch zeer benieuwd wat jij van die Mutiilation gaat vinden.
Heerlijk rauw en smerig, pikzwart atmosfeertje ook trouwens.

Hellhammer

Bericht door Hellhammer » ma jun 20, 2005 7:44 pm

Jeroen schreef:[..]

ik vind Werwolfthron juist de meest matige plaat van Absurd. De sfeer is ver te zoeken. De rauwheid komt juist op een negatieve manier naar voren en afgezien van het keyboard intermezzo ' Ruhe vor dem Sturm' staat er helemaal niets boeiends op.
Geen gave riffs, geen goede zang.

Neuh, doe mij maar Asgardsrei als het om rauwheid en simpliciteit gaat en Totenlieder en de laatste als het om goede folky pagan metal gaat.

Ik ben trouwens ook extreem benieuwd naar de nieuwe schijf van Pantheon. Ik heb er al enkele nummers van gehoord en qua techniek, productie, spel en sfeer is dit de beste NSBM schijf die ik ooit heb gehoord.
Er staan wel twee nummers op de website van hen die je kan downloaden.
Inmiddels heb ik mijn bestelling gemaakt en ik wacht ook ongeduldig op deze dubbel-cd.
Dit rost echt alles omver op dit gebied.

Vargrstrike was een hele aardige plaat, Draugrs Daug was weer wat minder door de compleet ontoegankelijke speelstijl (met enkele aardige songs), Krihapentswor was erg goed, alleen wat jammer van de zachte productie en het doffe drumgeluid.

Aryan Rebirth gaat er ondanks de wat flauwe naam dik overheen.
Werkelijk een briljante cd, Aryan Rebirth. Beste nsbm plaat die ik ooit heb gehoord en qua artwork is het geweldig (hoewel er iets minder swastika's in hoefden te staan). Enige nadeel is de prijs; $28,-.

En over Absurd; ik vind Werwolfthron ook de slechtste cd van Absurd. De nummers zijn matig, sfeerloos en klinken gewoon niet lekker in het gehoor.

Meltdown

Bericht door Meltdown » ma jun 20, 2005 8:23 pm

Vanwaar die prijs?

The Chosen

Bericht door The Chosen » ma jun 20, 2005 8:29 pm

Ja idd, wel een beetje duur.

ruben somewhere online

Bericht door ruben somewhere online » ma jun 20, 2005 8:50 pm

NIBDEM schreef:Het kan dan wel een MLP/MCD zijn, maar dan nog vind ik alle 3 de nummers aan de matige kant voor een band als DSO, het mist (de juiste)sfeer, ze worden saai na een paar luisterbeurten, weinig spanning, en een zanger die z'n bek niet kan houden (hij zou m.i. z'n bek wat vaker moeten houden; ik kik zoiezo niet echt op zangers, geef mij maar lange instrumental stukken)...
Gezien jouw relaas is het meer een kwestie van smaak, want ik draai de plaat momenteel grijs, luister elke dag de plaat minstens twee keer.

ThorWulf
Contacteer:

Bericht door ThorWulf » ma jun 20, 2005 9:31 pm

Meltdown schreef:Vanwaar die prijs?
Dubbel cd.

ThorWulf
Contacteer:

Bericht door ThorWulf » ma jun 20, 2005 9:35 pm

Judas Iscariot

Bericht door Judas Iscariot » ma jun 20, 2005 9:36 pm

Voor een dubbelcd vind ik het alsnog vrij prijzig

XnegativeX
Contacteer:

Bericht door XnegativeX » ma jun 20, 2005 9:48 pm

Ik zie hier erg vaak dezelfde namen voorbij komen.
Maar Rattenkonig van Mutiilation is daar niet bij. Is er iets mis met dat album?
Ik vind het namelijk geweldig, uber-zieke black metal.
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

iscariah

Bericht door iscariah » ma jun 20, 2005 9:50 pm

iscariah schreef:
[..]
Heerlijk rauw en smerig, pikzwart atmosfeertje ook trouwens.

XnegativeX
Contacteer:

Bericht door XnegativeX » ma jun 20, 2005 9:52 pm

Precies! Nummers als The Pact en I, Satan's carrion zijn echt walgelijk. En dat is in dit geval een goed ding.

iscariah

Bericht door iscariah » ma jun 20, 2005 9:53 pm

Tja, dat is ook de manier waarop ik BM tegenwoordig het liefst heb. :wink:

Meltdown

Bericht door Meltdown » ma jun 20, 2005 9:55 pm

Lijkt Rattenkoning nog een beetje op Vampires..?
Dat album begint zwaar te groeien bij mij.

Gesloten