Nostalgie! Godver wat was ik dol op die clip, ik duik youtube maar eemn op nuSaxon 747 schreef:Flatbeat van Mr. Oizo is ook erg vet, moet ik zeggen.

Nostalgie! Godver wat was ik dol op die clip, ik duik youtube maar eemn op nuSaxon 747 schreef:Flatbeat van Mr. Oizo is ook erg vet, moet ik zeggen.
Waar?Doodskreet schreef:Haha, in december mooi naar Welle: Erdball
Ha! Das die groene Belg die zich altijd groen schminkt, zonnebril op en doktersjas aanMendel schreef:Ik ga vanavond naar Dr Lektroluv. Ben meestal niet zo weg van Electro, is me vaak net wat te mechanisch. Maar er komen ook andere Dj's en ik zal me ongetwijfeld vermaken.
paradigm shift schreef:Is er hier iemand die een beetje thuis is in de cd's van Venetian Snares? Want in een hostel in Praag had een zo'n gast een cd van VS aanstaan, en die beviel me ontzettend, maar het was een kopie en die gast wist zelf ook de titel niet. Het waren in ieder geval remixes van klassieke composities, klinkt het iemand bekend in de oren?
AHAHA, ja want de Belg is van nature al groen en hoeft enkel afgeschminkt te worden..Fusion schreef:[..]
Ha! Das die groene Belg die zich altijd groen schminkt..
Het is niet slecht. Het klinkt af en toe wel als behoorlijk pre-fab, en verzandt n beetje in monotonie. Maar zeker niet slecht voor zijn leeftijd nee.puking luke schreef:http://www.myspace.com/tactixdnb
drum 'n bass van een bekende van me. hij doet het toch wel erg goed vind ik. ook organisator van het reaktor festival, en dat op die jonge leeftijd.
Inderdaad. Een man achter 2 draaitafels. Het levende bewijs. Daar heeft een mens wat aan. Hulde, ik geloof je meteen.Kristof schreef:
deze foto hier ook maar voor de mensen niet geloven dat ik mij echt aan het verdiepen ben in allerlei soorten dance
Fusion schreef:Bonzai zoals in t Belgische label? Zoals in Yves De Ruyter etc?
Ik hoorde er al van ja, shit hey dat ik dat gemist heb! Maar die breiende oma act is niet zo super bijzonder, wel leuk bedacht, maar je werkt gewoon met contact mics, niks nieuwsDoodskreet schreef:Ha! ik heb gister toch wat gaaf spul gezien op het gogbot festival in enschede.
Dingen die er o.a. waren:
Incite (uiterst lekkere glitch, met projectie drbij)
Gijs Gieskes (gameboy reut, ook met projectie)
Axiomatic Integration (Vreemd, organisch soms, beetje noisy soms en ook weer met projectie)
Apzoluut (gave breakcore)
En nog meer breakcore van Chlorgeschlecht en Unyx
Verder nog 2 noise acts en een breiende oma als basis van muziek, jawel snoer vanaf zon breinaald.
Ik heb me goed vermaakt
Jep, was gaaf. Heb me ook lekker vermaakt daar.Doodskreet schreef:Ha! ik heb gister toch wat gaaf spul gezien op het gogbot festival in enschede.
Dingen die er o.a. waren:
Incite (uiterst lekkere glitch, met projectie drbij)
Gijs Gieskes (gameboy reut, ook met projectie)
Axiomatic Integration (Vreemd, organisch soms, beetje noisy soms en ook weer met projectie)
Apzoluut (gave breakcore)
En nog meer breakcore van Chlorgeschlecht en Unyx
Verder nog 2 noise acts en een breiende oma als basis van muziek, jawel snoer vanaf zon breinaald.
Ik heb me goed vermaakt
Hardcore techno? Wat bedoel je nou? Hardcore of hardtechno (ook wel schranz genoemd)?Ray schreef:Ik moet bekennen soms wel wat hardcore techno tot me te nemen, ook al zijn hun fans vaak teringlijers. Verder houdt toch wel zo'n beetje op bij Fear is the Mindkiller en Remanufacture.