EtN heeft trouwens wel een belachelijk mooie cover. Waar blijft trouwens je retroreview?Jeroen schreef:Hm, wie heeft er op Escape to Nowhere gestemd dan?
Hij past er mooi tussen dacht ik zo :

Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.
Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."
:' )
http://www.metalfan.nl/concertreviews.php?id=497Jeroen schreef:Stond George Call toen nog achter de microfoon of was die nieuwe knaap eral?
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.
Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."
Finally, Hammer Damage! May 27th will be the official release date," Pure Steel Records" will be the label for CD/LP using the traditional Omen snake artwork.
"DSN Music" for digital down loads with the alternate J.D. warrior tribute artwork.
Check out the links to both labels and our new management company "Alpha Omega" below.
Dit is, als ik een understatement mag gebruiken, lichtelijk overdreven en subjectief.bakvet schreef:De eerste drie platen van Omen zijn het hoogtepunt van de US Power Metal scene.
Normatief?Het spreekt voor zich dat mijn uitspraak over Omen subjectief en normatief is. Maar dat maakt het niet minder waar.
Dat heb je niet, Open The Gates t/m Mystification zijn beterbakvet schreef:@MetalDelight: nee hoor. Ik doe al meer dan 20 jaren onderzoek naar US power metal en Omen is de beste jaren 80 band binnen dat genre en geen andere US power metal band heeft drie klassiekers in een rij gemaakt van hetzelfde nivo. Wat betreft genre aanduidingen: de genres zelf zijn evident. Er bestaat alleen discussie over welke band binnen welke genre valt. Nu moet je mijn posts ook niet te serieus nemen uiteraard. Ik houd er van om stellig te zijn. Wat niet betekend dat ik geen gelijk heb.
bakvet schreef:US power metal is nu eenmaal mijn favoriete genre en ik ben altijd op (onder-) zoek naar de Heilige Graal. Tijdje terug bijvoorbeeld Salem Spade ontdekt - geweldige nummers gemaakt. Maar ik heb me er bij neergelegd dat ik zo'n beetje alle relevante jaren 80 US power metal platen heb gehoord en dat de stand van zaken duidelijk is.
Ik neem noch je "onderzoek" noch je "stellingen" serieus.de genres zelf zijn evident. Er bestaat alleen discussie over welke band binnen welke genre valt
Ik neem het uiterst serieusMetalDelight schreef:Haha, alleen deze al:Ik neem noch je "onderzoek" noch je "stellingen" serieus.de genres zelf zijn evident. Er bestaat alleen discussie over welke band binnen welke genre valt
Hopelijk doe je dat zelf ook niet