Cannibal Corpse - Kill
stelletje heiligschenners. ongelofelijk! dit is weer het zoveelste bewijs dat voor de gemiddelde deathmetalboer geniale composities ondergeschikt zijn aan het zoveelste gegorgel en "bruut" geram.. nieuwe cannibal corpse werk beter dan the bleeding? laat me toch niet lachen.
kill is met afstand toch wel het saaiste album van dit jaar zeg ik je. zelden zo'n zouteloos deathmetal album gehoord...
kill is met afstand toch wel het saaiste album van dit jaar zeg ik je. zelden zo'n zouteloos deathmetal album gehoord...
- Geheim_502
Ik heb 'm twee keer gehoord, maar kan dit wel beamen. Er is ook niet meer dan twee luisterbeurten voor nodig om Kill te doorgronden. Redelijk eendimensionale composities waarin weinig valt te ontdekken. Daarnaast vind ik George toch een stuk lichter klinken dan Chris destijds. Maar ja, ik vind The Bleeding dan ook hun beste album, daarna Tomb of the Mutilated. Het vertrek van Barnes is in mijn oren hoe dan ook een flinke aderlating geweest.CFC schreef:stelletje heiligschenners. ongelofelijk! dit is weer het zoveelste bewijs dat voor de gemiddelde deathmetalboer geniale composities ondergeschikt zijn aan het zoveelste gegorgel en "bruut" geram.. nieuwe cannibal corpse werk beter dan the bleeding? laat me toch niet lachen.
En de man zal heersen.
- EmptySkies
- Contacteer:
ach man, doe niet zo achterlijk "true". het heeft zeer brute stukken. maar je hebt op 1 punt gelijk: the bleeding rost harder dan kill.CFC schreef:stelletje heiligschenners. ongelofelijk! dit is weer het zoveelste bewijs dat voor de gemiddelde deathmetalboer geniale composities ondergeschikt zijn aan het zoveelste gegorgel en "bruut" geram.. nieuwe cannibal corpse werk beter dan the bleeding? laat me toch niet lachen.
ja.
[url=http://www.myspace.com/concept02band]Concept 0.2 Myspace[/url]
Ik heb ook nooit gezegd dat Kill beter is dan the Bleeding, ik vind alleen George beter dan Chris.CFC schreef:stelletje heiligschenners. ongelofelijk! dit is weer het zoveelste bewijs dat voor de gemiddelde deathmetalboer geniale composities ondergeschikt zijn aan het zoveelste gegorgel en "bruut" geram.. nieuwe cannibal corpse werk beter dan the bleeding? laat me toch niet lachen.
Wat heeft dat nou weer met "true" te maken? Als ik "true" zou zijn geweest dan had ik wel gezegd dat Butchered at Birth wel de beste Cannibal Corpse plaat is. En dat is echt niet het geval kan ik je verzekeren.EmptySkies schreef:[..]
ach man, doe niet zo achterlijk "true". het heeft zeer brute stukken. maar je hebt op 1 punt gelijk: the bleeding rost harder dan kill.
ja.
Edit: Nuberus snapt het tenminste.
- Geheim_502
- fetuskiller
- Contacteer:
- EmptySkies
- Contacteer:
- XnegativeX
- Contacteer:
- EmptySkies
- Contacteer:
- sugar daddy
Ik vind Corpsegrinder gavere vocals hebben dan Chris. Om 1 simpele reden. Ik vind de lage Screams gaver dan het lage Growlen. Meer verstaanbaar, en het klinkt heel 'rauw'. Ik kan ff geen beter woord verzinnen, alhoewel dit het goede woord ook niet is. Want de vocals van Chris zijn ook rauw 
EDIT: ik weet al wat beters: ik vind ze energieker klinken, alsof er meer agressie en power achter zit zeg maar.

EDIT: ik weet al wat beters: ik vind ze energieker klinken, alsof er meer agressie en power achter zit zeg maar.
† ...Metal Forever... †
Inderdaad, de edit in mijn een-na-laatste repliek sloeg ook op de eendimensionale composities opmerking van Nuberus. Echter, bepaalde figuren hebben nog geen begrijpend lezen gehad op de basisschool, dus gaan ze maar dom schelden.sugar daddy schreef:[..]
Dat is toch de opzet van het forum? Discussiëren over plaatjes.

- Gr. Dracula
- Lult over cdtjes
- Geheim_502
Bij ons in Rotterdam zijn de free record shops ook niet veel soeps en koop ik meestal mijn albums tijdens concerten of bij de Sounds. Toch had ik daar een keertje een cd gekocht van Kult ov Azazel. En dat is niet bepaald een band die het "normale" publiek kent van MTV of TMF toen ze nog metalclipjes uitzonden.
FACTA NON VERBA
- EmptySkies
- Contacteer:
-
het drumwerk is nooit de sterkste kant van CC geweest, maar Paul weet zich goed te redden en afgezien van dat zijn fills nooit uitkomen heeft zijn drumwerk toch een gave groove.
Muzikaal is het weer allemaal prima, maar de cd is dodelijk saai en mist hits als Pounded into Dust en Pit of Zombies.
Goed gespeeld, maar doodsaai. kan best zijn dat er technisch progressie inzit, maar goede nummers schrijven is een ander verhaal.
het is niet voor niets dat muziek als die van Rammstein uitblinkt door de eenvoud.
Muzikaal is het weer allemaal prima, maar de cd is dodelijk saai en mist hits als Pounded into Dust en Pit of Zombies.
Goed gespeeld, maar doodsaai. kan best zijn dat er technisch progressie inzit, maar goede nummers schrijven is een ander verhaal.
het is niet voor niets dat muziek als die van Rammstein uitblinkt door de eenvoud.
[b]Dako schreef[/b]
De houding van TMDC kennende bedoelt meneer iets als 'we klooiden maar wat aan, en toch speelden we de rest van de Nederlandse scene helemaal zoek'. Pre Order: @ www.monolith-deathcult.com/popup.htm
De houding van TMDC kennende bedoelt meneer iets als 'we klooiden maar wat aan, en toch speelden we de rest van de Nederlandse scene helemaal zoek'. Pre Order: @ www.monolith-deathcult.com/popup.htm
Gave review. Duidelijk, grappig op zn tijd, en een goede eigen mening als conclusie! Fijn om te lezen!
http://www.last.fm/user/Eekhoornhoer/KoenM schreef:[..]
En jij houdt van Motorhead?
"Wat?"
Ja dus.
The Wörld Is Yours
- thomaster87
- Contacteer:
- toffe_ellende
Ik vind dit filmpje vermakelijker: http://www.youtube.com/watch?v=Qm7EQa-cucIKetter schreef:http://www.youtube.com/watch?v=1Dtfqy8jrg8
Voor diegenen die CC 'simpele' deathmetal vonden..
[img]http://www.hanenwurger.org/wp-content/themes/default/images/hanenwurger.jpg[/img][url=http://www.hanenwurger.org]HANENWURGER![/url]
inderdaad geweldig ben van m'n stoel gevallen van't lachentoffe_ellende schreef:[..]
Ik vind dit filmpje vermakelijker: http://www.youtube.com/watch?v=Qm7EQa-cucI
Het was meer geluk dan mazzel