ik vind ze altijd best aardig, maar ik kan jonathan davis live nooit waarderen.Joris schreef:alweer korn ? nou, heb ze inmiddels een aantal keren een kans gegeven, maar nog geen enkel concert van ze heeft me langer dan 5 minuten kunnen boeien. Zal het dit jaar maar laten voor wat het is en niet meer de moeite nemen om voor ze naar de mainstage te lopen.
Graspop 2006 V2
- Flaw
- Lult over cdtjes
- Contacteer:
Ik zeg Nile, Deicide, Obituary en My Dying Bride!MetalTuupLimburg schreef:Van mij mogen ze de bands wel een beetje anders verdelen over de dagen. Straks spelen er op vrijdag en zondag gave bands op hetzelfde tijdstip en wordt 't zaterdag de hele dag op 't veld liggen in de metalmarkt rondlopen. Behalve Opeth hebben ze op die dag nog nauwelijks goeie bands staan
- Svartmetallulv
-
- Commander Kansloos
- Contacteer:
aanvulling: lees net dat ze hun eerset concert sinds menseheugenis hebben gespeeld:
The NEW YORK DOLLS have played their first live show together since the Seventies.
The band reformed at the special request of Morrissey, who is a lifelong fan of the group. The show took place as part of the Meltdown festival on London's South Bank.
The NEW YORK DOLLS have played their first live show together since the Seventies.
The band reformed at the special request of Morrissey, who is a lifelong fan of the group. The show took place as part of the Meltdown festival on London's South Bank.
Cirkels sluiten. Vervellen. Genieten. That's Kriestof.
Gaaf, Saxon op de zondag!
http://www.last.fm/user/Eekhoornhoer/KoenM schreef:[..]
En jij houdt van Motorhead?
"Wat?"
Ja dus.
The Wörld Is Yours
- Uberneedee
-
- Contacteer:
- Audiophile
- KoenM
- Contacteer:
Voorlopig vind ik het (in de ogen van 100% thrashers/heavy geeks een openminded flikker) een betere line-up dan vorig jaar. Wees blij dat Korn er staat en niet Papa Roach.Rattlehead schreef:Hehe ik sluit me er compleet bij aan. Keihard afwezig mijnerzijds...ach tja, ik denk dat mensen die wat minder thrash georienteerd zijn wellicht wel blij zijn met deze line up, dat dan weer wel.
Voor de rest helemaal NIKS te klagen qua bands: Satyricon, Opeth, MDB, Nile, Obituary, Evergrey, Dragonforce, Exodus, Arch Enemy, In Flames, Korn.
Lekker gevarieerd en béter dan vorig jaar!
Maarja, 90% kans dat ik niet kan door tentamens.
- Audiophile
Dat doe ik dus wel want ik vind Papa Roach vele malen leuker als Korn.KoenM schreef:[..]
Voorlopig vind ik het (in de ogen van 100% thrashers/heavy geeks een openminded flikker) een betere line-up dan vorig jaar. Wees blij dat Korn er staat en niet Papa Roach.
Daarbij vind ik de line up vrij saai; weer Lacuna Coil, weet Motörhead, weer Evergrey, weer Saxon (ok dat is dan wel gaaf), weer Cradle of Filth, weer Dragonforce, weer After Forever, weer exodus, weer Soulfly, weer In Flames.
Allemaal bands die er voor de 2e keer sinds 2004 staan, als er dan ook geen grote headliners als Judas Priest en Iron Maiden gevonden kunnen zorgt dat voor een erg saaie editie.
Tot nu toe zijn de enige namen die ik leuk en enigsinds verassend vind: Edguy, Opeth, en Helloween.
[img]http://www.jamba.nl/storage/view/upload/logo/image_multianimscreensaver/SweetyHeul5.gif[/img]
En wanneer maken ze bekend dat Metallica op de zondag komt headlinen?
Tot nu toe vind ik de line-up niet denderend. Sterker nog, amper de helft van de huidige toegangsprijs waard.
Tot nu toe vind ik de line-up niet denderend. Sterker nog, amper de helft van de huidige toegangsprijs waard.
[url]http://www.metalfan.nl/forum/viewtopic.php?t=15615&highlight=[/url]
[b]Rider Lord Belial[/b]
....
- Shitload of beer
- One (1) stairway
- Two (2) Ski's
.....
[b]Rider Lord Belial[/b]
....
- Shitload of beer
- One (1) stairway
- Two (2) Ski's
.....
Nooit. De toegangsprijs voor de zondag is nu officieel een tientje lager dan voor de zaterdag. Of denk je dat Metallica een liefdadigheidsconcert komt geven op Graspop? Maar vandaag las ik op Blabbermouth dat KISS een paar concerten in de zomer in de VS heeft afgezegd omdat ze "overseas" op toernee gaan. Dus stiekem hoop ik dat KISS Graspop afsluit en/of als co-headliner op Fields Of Rock zal staan. Lijkt me toch een leuk goedmakertje voor het afzeggen van Twisted Sister. Maar ja, KISS is waarschijnlijk ook te duur (voor Graspop, welteverstaan).Thijs schreef:En wanneer maken ze bekend dat Metallica op de zondag komt headlinen?
Gisteren werd er nog gevraagd wie of wat Alice In Chains is, vandaag de New York Dolls. Ach, waar gaat het heen met die jeugd van tegenwoordig. Dadelijk gaan ze nog vragen wie of wat KISS is. Nou, KISS is een van de bands die direct door de New York Dolls zijn beïnvloed.MetalTuupLimburg schreef:Wat is The New York Dolls eigenlijk? Klinkt als behoorlijke bagger
Het woordje enigsinds niet gezien? Voor mij zijn ze verassend want ik heb ze nog nooit gezien.KoenM schreef:Je gelooft toch zelf niet dat Motörhead Graspop afsluit he. Metallica komt gewoon en dan gaat de prijs voor een dagticket omhoog, let maar op.
Daarnaast: Opeth verrassend? Hou toch op man. En nee, Saxon is niet leuk, dat is pas een band die te vaak komt.
[img]http://www.jamba.nl/storage/view/upload/logo/image_multianimscreensaver/SweetyHeul5.gif[/img]
- KoenM
- Contacteer:
Het woordje enigsinds bestaat niet eens.Djaser schreef:[..]
Het woordje enigsinds niet gezien? Voor mij zijn ze verassend want ik heb ze nog nooit gezien.
Je bedoelde waarschijnlijk dit woord:
enigs·zins (bw.)
1 een weinig => enigermate, iets, ietsje, ietwat, lichtelijk, min of meer, wat
2 op welke wijze dan ook
- KoenM
- Contacteer:
Gast, ik beheers mijn Nederlands echt wel een beetje hoor. Enigsinds bestaat niet, ook al wordt het veel zo getypt.Site Van Dale schreef:U hebt gezocht op enigsinds:
Het door u gezochte woord is niet gevonden in het eendelige Van Dale Hedendaags Nederlands. Dit kan komen doordat het er niet in staat, bijvoorbeeld omdat het te nieuw is, of omdat het niet voldoet aan de opnamecriteria. Maar ook is mogelijk dat de spelling niet correct is. Kijk ook eens bij de zoekinstructies.
Ontopic: waarom verwacht men altijd 15 obscure heavy metal en 10 obscure thrash bands? Ga dan godver naar een festival in het oostblok voor 20 euro. Dit is Graspop, stel pijpzeikers.
- Audiophile
- KoenM
- Contacteer:
Typ het dan ook eens goed, en probeer niet de wijsneus uit te hangen met een verkeerd gespeld woord.Djaser schreef:En dat maakt mij wat uit? Ik heb gewoon een hekel aan dat spellingsnazi uithangen.
Daarbij wil ik geen obscure bands en woon ik ook niet in het oostblok, ik snap niet hoe je daar nu weer bij komt.
Men is boos dat Korn en Soulfly komen, Arch Enemy, In Flames, Evergrey voldoen niet. Te bekend, te groot.
En Saxon is dan wel weer geweldig, een band die er om het jaar staat. Welke thrashbands zou Graspop moeten halen om niet in herhaling te vallen volgens jullie? De een wil superveel death/grind, de ander wil alleen maar heavy metal en gaat al bijna niet als er 1 of 2 nu-metal bands staan.
Het is een groot metalfestival, kom toch eens met beide benen op de grond zeg.
- Audiophile
- Meneer Tijmen
- Contacteer:
spetter pieter pater, koenm houd toch je snater...KoenM schreef:En nee, Saxon is niet leuk, dat is pas een band die te vaak komt.

Sixteen and on the run from home,
Found a job in Times Square working live S&M shows.
Twenty-five bucks a fuck and John's a happy man.
She wipes the filth away and it's back on the streets again.
Queensrÿche - Spreading The Disease
- Meneer Tijmen
- Contacteer:
- The Horseman
KoenM heeft gelijk en daarom ga ik waarschijnlijk ook niet.
Mijn smaak heeft zich de laatste jaren toegespitst op bands die of weinig mensen trekken of al een eeuwigheid begraven zijn.
Mijn smaak heeft zich de laatste jaren toegespitst op bands die of weinig mensen trekken of al een eeuwigheid begraven zijn.
Laatst gewijzigd door The Horseman op vr mar 10, 2006 9:55 pm, 2 keer totaal gewijzigd.
[i]Thorns and shroud like it's the coming of the Lord
And I swear to you that I would never feed you pain
But you're staring at me like I'm driving the nails
In your Jesus Christ pose... [/i]
And I swear to you that I would never feed you pain
But you're staring at me like I'm driving the nails
In your Jesus Christ pose... [/i]
- Meneer Tijmen
- Contacteer:
Dat is geen probleem snikkel, als zou ik saxon 28 keer zien. Dan nog geen probleem.
- Meneer Tijmen
- Contacteer:
- Meneer Tijmen
- Contacteer:
muziek van minimaal 15 jaar oud, en leden met grijze manen is bij voorbaat al een flink stuk gaver.
- The Horseman
- Meneer Tijmen
- Contacteer:
- crusaderewout
Ja, heel wat beter met die nieuwe bandjes waar geen enkel persoon lange haren heeft. Een schande!Meneer Tijmen schreef:muziek van minimaal 15 jaar oud, en leden met grijze manen is bij voorbaat al een flink stuk gaver.
Summon the dead.........., Baphomets call..........., Blood on my hands........, "Let Me Out Of Here"
- The Horseman
- Meneer Tijmen
- Contacteer:
doelde niet op haar knuppel van me, dat boeit geen zak.
kijk maar naar bruce dick, rubberen robbie halford, vriend udo enz om wat bekenden te noemen. Het is godver niet belangrijk
kijk maar naar bruce dick, rubberen robbie halford, vriend udo enz om wat bekenden te noemen. Het is godver niet belangrijk
Laatst gewijzigd door Meneer Tijmen op vr mar 10, 2006 10:00 pm, 1 keer totaal gewijzigd.