Black Metal

Jouw band, andere bands .. alles kun je hier kwijt
Gesloten
Gebruikersavatar
K.
Berichten: 5115
Lid geworden op: zo dec 19, 2004 9:42 am

Bericht door K. » vr okt 27, 2006 3:00 am

Hmm, 'stelletje'.. dat klonk vunzig. :' )

Gebruikersavatar
Meltdown
Berichten: 6139
Lid geworden op: di sep 16, 2003 9:39 pm
Locatie: Ermelo

Bericht door Meltdown » vr okt 27, 2006 3:17 am

Waar het hart vol van is hè? :' )

Trouwens, dat was een klotestreek met die paginawisseling, nu leest niemand m'n stukje meer, terwijl ik er juist al m'n kansloosheid in gestopt heb door het om half drie des nachts nog eens aan mekaar te gaan emmeren. Citaat naar de redding:
Meltdown schreef:Hoi.

Ik heb een tijd lang totaal geen motivatie gehad om me met de Black Metal top-40 van dit jaar of Black Metal in het algemeen bezig te houden, maar één plaat heeft die bui de laatste dagen in zekere zin doorbroken; Darvulia's L'Alliance Des Venins. Hier word ik een blij man van.

Darvulia is erg....euhm.... Frans! Heel typerend; als je die scène met een bepaald uniek geluid wilt associëren, dan ben ik door meerdere bands zwaar geneigd het híermee te doen. Dat wil zeggen, geen oorlogszuchtig gehyperblast, wel riffs. Riffs die simpelweg onlogisch... en zweverig zijn, nogal ritueel, zogezegd, die echt voor geen ene meter lijken te kloppen, niet in iets dat een nummer wil zijn, met ook al een buts aparte tempowisselingen (de hele structuur zelf is gewoon fucked up) en een afstandelijk en hol geluid op de drums. Vreemdsoortige patronen zijn daar trouwens ook al niet van de lucht, soms denk ik naar een aangeschoten negerstam te luisteren en tóch klopt het al klopt het niet! Weet je niet hoe mooi zoiets is? Echt, sleep me weg, dat is pas bittere slechtheid of in ieder geval een vertaling daarvan, niet Panzerdivision #6842, maar dit soort spul dat met je brein fuckt! Rare jongens, die Galliërs.

Koptelefoon op je biet, en rechtstreeks de oren in met die hap. Hard. Zo samengevoegd hebben die onderdelen dan een -ik zal het bij gebrek aan betere uitdrukkingen maar noemen- "bezwerende" werking, en ik lul niet, ik raak er godverdomme van in de war, let nergens anders meer op en zit na afloop meer dan eens nog een tijdlang als een aap uit de rimboe voor me uit te staren, net een partij gif in je hersenen. De Vereniging Van De Giffen, goh, wat een toeval weer.

Wisten jullie trouwens dat de Franse taal en Black Metal heel goed samengaan? Ik eerst niet, nu wel. Eigenlijk sinds ik geconfronteerd werd met Moëvöt's (ja, da's nog eens lachen hè, zo'n aanbeden overschat kut LLN-bandje dat niet eens een gitaar gebruikt, maar deze vind ik toch echt de moeite waard) interpretatie van het Onze Vader. Ik had het me niet voorgesteld, maar Frans is zogezegd potentieel EVIL. Kut. Die hele scène begint steeds sterker te worden.

Trouwens, onder het mom van schade inhalen en Franse bands; die Peste Noire heb ik ook al een zeer oppervlakkige luisterbeurt gegeven. Nog nooit zoveel leads op één BM-album gehoord, sowieso maar zelden, heheh, dat maakt het zeker interessant genoeg om meer aandacht aan te gaan besteden.
Yeah, dat voelt goed.... En nu, nu ga ik maar eens fijn in coma liggen, tjuus.
Hêhêh, vishandel Berekoek.

iscariah
Berichten: 15923
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 8:29 pm

Bericht door iscariah » vr okt 27, 2006 9:53 am

Staat al een hele tijd in mijn top 10 van dit jaar, heerlijke plaat.

Gebruikersavatar
Meltdown
Berichten: 6139
Lid geworden op: di sep 16, 2003 9:39 pm
Locatie: Ermelo

Bericht door Meltdown » vr okt 27, 2006 12:53 pm

Alleen jammer dat hij eigenlijk net wat te kort is, maar dat spreekt dan ook weer boekdelen over de kwaliteit.
Hêhêh, vishandel Berekoek.

Gebruikersavatar
NIBDEM
Berichten: 2306
Lid geworden op: do mei 27, 2004 10:46 pm

Bericht door NIBDEM » vr okt 27, 2006 2:46 pm

Het Noorse Sworn heeft gisteren een 3 nummers van hun zojuist opgenomen debuut album online gezet. ben erg benieuwd naar het volledige album! Lekkere melodische black, ze hebben goed naar Windir geluisterd.

edit: een linkje is ook wel makkelijk: http://www.myspace.com/swornband

Gebruikersavatar
Krimhild
Altijd welkom
Berichten: 18584
Lid geworden op: ma apr 03, 2006 6:56 pm
Locatie: Laag en vaag

Bericht door Krimhild » vr okt 27, 2006 2:53 pm

Meltdown schreef:Hoi.

Ik heb een tijd lang totaal geen motivatie gehad om me met de Black Metal top-40 van dit jaar of Black Metal in het algemeen bezig te houden, maar één plaat heeft die bui de laatste dagen in zekere zin doorbroken; Darvulia's L'Alliance Des Venins. Hier wordt ik een blij man van.
ik ging het opzoeken, maar ik ben spoorloos.. link? 1 nummer?
Ik ben hier gewoon.

Baldurs Tod
Berichten: 1331
Lid geworden op: do jan 19, 2006 9:42 pm

Bericht door Baldurs Tod » vr okt 27, 2006 3:20 pm

NIBDEM schreef:Het Noorse Sworn heeft gisteren een 3 nummers van hun zojuist opgenomen debuut album online gezet. ben erg benieuwd naar het volledige album! Lekkere melodische black, ze hebben goed naar Windir geluisterd.

edit: een linkje is ook wel makkelijk: http://www.myspace.com/swornband
Ah, twee nummers daarvan stonden ook al op de demo (Night Supremacy) zie ik. Klinkt goed in ieder geval. Trouwens, het album van een project van de zanger, Myrkgrav, heeft me ook positief verrast.
[i]"Die atoombom was misschien toch niet zo'n goed idee. De vijand is woedend!"[/i]

Baldurs Tod
Berichten: 1331
Lid geworden op: do jan 19, 2006 9:42 pm

Bericht door Baldurs Tod » vr okt 27, 2006 3:22 pm

Krimhild schreef:[..]

ik ging het opzoeken, maar ik ben spoorloos.. link? 1 nummer?
http://www.necrocosm.net/battleskrs/Download/Goqkre.mp3

Niks voor mij, hehe.
[i]"Die atoombom was misschien toch niet zo'n goed idee. De vijand is woedend!"[/i]

Gebruikersavatar
Krimhild
Altijd welkom
Berichten: 18584
Lid geworden op: ma apr 03, 2006 6:56 pm
Locatie: Laag en vaag

Bericht door Krimhild » vr okt 27, 2006 3:35 pm

danke sehr..
Ik ben hier gewoon.

Gebruikersavatar
Meltdown
Berichten: 6139
Lid geworden op: di sep 16, 2003 9:39 pm
Locatie: Ermelo

Bericht door Meltdown » vr okt 27, 2006 3:36 pm

En dat nummer is grotendeels nog vrij straight-forward, de rest kent veelvuldig een geluid zoals in die eerste break en de tweede helft. Dan nog hoor je ook hier meerdere malen al die eigenzinnige 'Franse' stijl van riffing langskomen, Mütiilation is daar ook al zo'n ster in. Vergelijkingen met Belketre zijn daarbij trouwens ook niet ongepast.

En dat bevalt goed.
Hêhêh, vishandel Berekoek.

Gebruikersavatar
Blood&Ashes
Berichten: 3718
Lid geworden op: vr sep 09, 2005 10:41 am
Locatie: Groningen

Bericht door Blood&Ashes » vr okt 27, 2006 4:22 pm

NIBDEM schreef:Het Noorse Sworn heeft gisteren een 3 nummers van hun zojuist opgenomen debuut album online gezet. ben erg benieuwd naar het volledige album! Lekkere melodische black, ze hebben goed naar Windir geluisterd.

edit: een linkje is ook wel makkelijk: http://www.myspace.com/swornband
Vind het niet echt bijzonder, want het komt een beetje simpel op me over. Cachy riedeltjes. Het gaat me vast snel vervelen.

iscariah
Berichten: 15923
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 8:29 pm

Bericht door iscariah » vr okt 27, 2006 7:20 pm

Meltdown schreef:En dat nummer is grotendeels nog vrij straight-forward, de rest kent veelvuldig een geluid zoals in die eerste break en de tweede helft. Dan nog hoor je ook hier meerdere malen al die eigenzinnige 'Franse' stijl van riffing langskomen, Mütiilation is daar ook al zo'n ster in. Vergelijkingen met Belketre zijn daarbij trouwens ook niet ongepast.

En dat bevalt goed.
Zo maken ze het niet meer tegenwoordig, maar blijkbaar wel... die CD voor Venins is ook meer dan aardig trouwens.

Gebruikersavatar
Jeroen
That bastard from Metalfan.nl
Berichten: 25349
Lid geworden op: di sep 24, 2002 6:18 pm
Locatie: Twente
Contacteer:

Bericht door Jeroen » zo okt 29, 2006 11:23 pm

Baldurs Tod schreef:[..]

Ah, twee nummers daarvan stonden ook al op de demo (Night Supremacy) zie ik. Klinkt goed in ieder geval. Trouwens, het album van een project van de zanger, Myrkgrav, heeft me ook positief verrast.
ik zal dat Sworn eens checken.
Myrkgrav heeft inderdaad een prettig werkstuk afgeleverd. Ook de nodige Moonsorrow (clean zang) en Windir (snelle stukken) invloeden en toch weer op een meer eigen wijze.
Binnekort volgt een review van het Myrkgrav debuut. Lekker plaatje, staat op repeat hier vanavond.
"By Grabthar's hammer, by the suns of Warvan, you shall be avenged!"

Tegen overmatig gebruik van breakdowns!

Gebruikersavatar
scorpion
Berichten: 1627
Lid geworden op: do jul 27, 2006 6:26 pm
Locatie: Doetinchem

Bericht door scorpion » ma okt 30, 2006 10:10 pm

Zijn hier mensen bekend met Darkened Nocturn Slaughtercult? Ik ken ze nog maar net en ik moet zeggen dat het best lekker klinkt.

http://www.last.fm/music/Darkened+Nocturn+Slaughtercult

http://www.slaughtercult.de/

Gebruikersavatar
Dimas
Berichten: 2462
Lid geworden op: do jul 31, 2003 2:23 pm
Locatie: Tilburg
Contacteer:

Bericht door Dimas » ma okt 30, 2006 11:05 pm

Ik vind Nocturnal March een lekker cd'tje, en die voorganger ook

Gebruikersavatar
samson
zonder Gert
Berichten: 3363
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 5:02 pm

Bericht door samson » ma okt 30, 2006 11:38 pm

Heb ik hier nu ook opstaan, klinkt idd erg lekker. Danke scorpion.
I watched a snail crawl along the edge of a straight razor. That's my dream. It's my nightmare. Crawling, slithering, along the edge of a straight razor … and surviving

Gebruikersavatar
puist
Berichten: 2688
Lid geworden op: wo okt 15, 2003 9:07 pm

Bericht door puist » di okt 31, 2006 10:06 am

Inderdaad een fijne band dat DNS.
De optredens zijn over het algemeen genomen ook wel de moeite waard om te bezoeken.
Heavy Metal! Just my way
Heavy Metal! Just my devil

Gebruikersavatar
K.
Berichten: 5115
Lid geworden op: zo dec 19, 2004 9:42 am

Bericht door K. » di okt 31, 2006 4:07 pm

Ja, wordt wel weer eens tijd inderdaad, laatste keer dat ik ze zag was in 2004 alweer.

Nog mensen die Profanatica kunnen waarderen? Kreeg vanmiddag de Weeping In Heaven tape binnen (1992, After World Records) en dat klinkt best aardig, jammer dat 'ie zo kort is.

Gebruikersavatar
AmnesJAn
Lult over cdtjes
Berichten: 8451
Lid geworden op: di okt 28, 2003 8:19 pm
Locatie: Een heel klein dorp tussen Roermond en Venlo

Bericht door AmnesJAn » di okt 31, 2006 4:12 pm

Overdrijven kunnen ze trouwens ook goed:

http://www.youtube.com/watch?v=YbcRkk6gQCg (wel in het Duits)
לֹא אעבוד

Gebruikersavatar
sanguis
Berichten: 4983
Lid geworden op: di okt 18, 2005 1:38 pm
Locatie: Zundert
Contacteer:

Bericht door sanguis » di okt 31, 2006 5:25 pm

scorpion schreef:Zijn hier mensen bekend met Darkened Nocturn Slaughtercult? Ik ken ze nog maar net en ik moet zeggen dat het best lekker klinkt.

http://www.last.fm/music/Darkened+Nocturn+Slaughtercult

http://www.slaughtercult.de/
ik heb de afgelopen editie van Incktswaertenacht gezien in de effenaar, en het is ook een leuke live-band.

Sater
Berichten: 1010
Lid geworden op: wo okt 15, 2003 6:43 pm

Bericht door Sater » di okt 31, 2006 5:46 pm

K. schreef:Ja, wordt wel weer eens tijd inderdaad, laatste keer dat ik ze zag was in 2004 alweer.

Nog mensen die Profanatica kunnen waarderen? Kreeg vanmiddag de Weeping In Heaven tape binnen (1992, After World Records) en dat klinkt best aardig, jammer dat 'ie zo kort is.
Hoes van die 7 inch is mijn lievelingshoes allertijden.
Dictius Te Necare

Gebruikersavatar
samson
zonder Gert
Berichten: 3363
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 5:02 pm

Bericht door samson » wo nov 01, 2006 7:14 pm

Ik ben nu Zarathustra aan het luisteren, dogma Antichrist. Ik heb hem al heel lang maar vind hem nooit veel aan. Maar tering, dat ding rost eigenlijk best wel.
I watched a snail crawl along the edge of a straight razor. That's my dream. It's my nightmare. Crawling, slithering, along the edge of a straight razor … and surviving

Gebruikersavatar
Took
Berichten: 32078
Lid geworden op: zo dec 30, 2001 9:58 pm
Locatie: Dwergen Op Zoom
Contacteer:

Bericht door Took » vr nov 03, 2006 11:55 am

Plaag's interview met Tenebrae In Perpetuum:

http://www.metalfan.nl/interviews.php?id=438
http://www.metalfan.nl
yowannuzz schreef: Took is de man, de alpha en de omega.

Gebruikersavatar
Jeroen
That bastard from Metalfan.nl
Berichten: 25349
Lid geworden op: di sep 24, 2002 6:18 pm
Locatie: Twente
Contacteer:

Bericht door Jeroen » vr nov 03, 2006 12:31 pm

prima interview, wel een wat vreemde vent lijkt me zo..
"By Grabthar's hammer, by the suns of Warvan, you shall be avenged!"

Tegen overmatig gebruik van breakdowns!

iscariah
Berichten: 15923
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 8:29 pm

Bericht door iscariah » vr nov 03, 2006 12:32 pm

My sentiments exactly...

Gebruikersavatar
XnegativeX
Berichten: 15008
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 4:18 pm
Locatie: Rijssen
Contacteer:

Bericht door XnegativeX » vr nov 03, 2006 12:38 pm

Tsja, je bent black metal of je bent het niet.
Artiesten die zulke intense muziek goed willen overbrengen moeten zelf ook wel een beetje intens zijn lijkt me.

Zeker een goed interview! Ik ben nu ook erg benieuwd geworden naar die band.
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

Gebruikersavatar
Blood&Ashes
Berichten: 3718
Lid geworden op: vr sep 09, 2005 10:41 am
Locatie: Groningen

Bericht door Blood&Ashes » vr nov 03, 2006 2:28 pm

Sommige van die lui gaan echt te veel op in hun fantasiewereldje. Al vond ik het bij deze gast nog wel meevallen.
Ik zal dat nieuwe album eens een kans geven.

Gebruikersavatar
XnegativeX
Berichten: 15008
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 4:18 pm
Locatie: Rijssen
Contacteer:

Bericht door XnegativeX » vr nov 03, 2006 3:25 pm

Ik vind dat eigenlijk wel een goede eigenschap van kunstenaars. Alle kunstenaars die een beetje "off-center" zijn maken de beste kunst.
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

Gebruikersavatar
Meltdown
Berichten: 6139
Lid geworden op: di sep 16, 2003 9:39 pm
Locatie: Ermelo

Bericht door Meltdown » vr nov 03, 2006 4:43 pm

Ik zie ook niet wat er mis aan hem zou moeten zijn, z'n standpunt op liveoptredens vind ik trouwens een interessante waar best wel wat waarheid in zit. 't Hangt hierbij sterk af van de muziek die de band produceert, maar meer dan eens voelt het inderdaad vreemd om je massaal in een groep een potje uit te gaan leven op iets wat normaal gesproken zo'n "individuele ervaring" is.
Hêhêh, vishandel Berekoek.

Gebruikersavatar
K.
Berichten: 5115
Lid geworden op: zo dec 19, 2004 9:42 am

Bericht door K. » vr nov 03, 2006 4:57 pm

EDIT: Nee. :' )

Gebruikersavatar
Meltdown
Berichten: 6139
Lid geworden op: di sep 16, 2003 9:39 pm
Locatie: Ermelo

Bericht door Meltdown » vr nov 03, 2006 6:14 pm

Wel.
Hêhêh, vishandel Berekoek.

Gebruikersavatar
Plaag
Berichten: 9495
Lid geworden op: zo sep 21, 2003 3:55 pm

Bericht door Plaag » vr nov 03, 2006 11:53 pm

XnegativeX schreef:Tsja, je bent black metal of je bent het niet.
Artiesten die zulke intense muziek goed willen overbrengen moeten zelf ook wel een beetje intens zijn lijkt me.

Zeker een goed interview! Ik ben nu ook erg benieuwd geworden naar die band.
Als ik me niet vergis, zal ik morgen Antico Misticismo in mijn tas stoppen en ermee naar Rijssen afreizen.
Kop dicht, Thorko

Gebruikersavatar
Jeroen
That bastard from Metalfan.nl
Berichten: 25349
Lid geworden op: di sep 24, 2002 6:18 pm
Locatie: Twente
Contacteer:

Bericht door Jeroen » za nov 04, 2006 12:46 pm

De Plaag op nog geen 10 km afstand, ik tril nu al bij de gedachte dat een persoon met de ware black metal spirit zo dichtbij is.

;)
"By Grabthar's hammer, by the suns of Warvan, you shall be avenged!"

Tegen overmatig gebruik van breakdowns!

Gebruikersavatar
samson
zonder Gert
Berichten: 3363
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 5:02 pm

Bericht door samson » za nov 04, 2006 9:24 pm

Net the tenth level of suicide van leviathan gekocht. Ben benieuwd of hij net zo gaaf is als tentacles of whorror.
I watched a snail crawl along the edge of a straight razor. That's my dream. It's my nightmare. Crawling, slithering, along the edge of a straight razor … and surviving

iscariah
Berichten: 15923
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 8:29 pm

Bericht door iscariah » za nov 04, 2006 9:58 pm

Ik vind hem een tikkeltje gaver.

Gebruikersavatar
samson
zonder Gert
Berichten: 3363
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 5:02 pm

Bericht door samson » zo nov 05, 2006 2:42 pm

bijna onmogelijk
I watched a snail crawl along the edge of a straight razor. That's my dream. It's my nightmare. Crawling, slithering, along the edge of a straight razor … and surviving

Gebruikersavatar
Amibor
Berichten: 11746
Lid geworden op: za okt 25, 2003 6:07 pm

Bericht door Amibor » zo nov 05, 2006 2:47 pm

samson schreef:Ik ben nu Zarathustra aan het luisteren, dogma Antichrist. Ik heb hem al heel lang maar vind hem nooit veel aan. Maar tering, dat ding rost eigenlijk best wel.

Goed id, die ligt hier ook nog steeds, hij was onruilbaar omdat de back inlay naar de tyfus is.
een haiku is een
handig ding om lekker kort
nietszeggend te zijn

iscariah
Berichten: 15923
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 8:29 pm

Bericht door iscariah » zo nov 05, 2006 2:47 pm

Haha. Is goed mogelijk, ik vind gewoon alles kloppen aan The Tenth.

Gebruikersavatar
Parabellum
Berichten: 811
Lid geworden op: zo mar 19, 2006 1:23 am

Bericht door Parabellum » di nov 07, 2006 12:10 am

Vandaag zat de nieuwe Clandestine blaze LP in de postbus. Heb er daarstraks even naar geluisterd en zit wat met gemengde gevoelens. Je kan het direct herkennen als typisch Clandestine blaze maar de meeste nummers missen de meeslependheid van de oudere releases (ik heb Deliverers of faith wel nooit gekocht dus kan enkel vergelijke met FOTND en eerder). Dat wordt eigenlijk nog het beste duidelijk gemaakt door de 7" die bij de LP komt en die nummer bevat die 5 jaar eerder zijn opgenomen, en die ik eigenlijk gewoon beter vind. Maar, twas nog maar een eerste luisterbeurt dus we zien over een paar maand wel nog is.

Gebruikersavatar
paradigm shift
Berichten: 4461
Lid geworden op: do jun 09, 2005 8:34 pm
Locatie: somewhere between south Eden and north Utopia

Bericht door paradigm shift » wo nov 08, 2006 2:46 pm

http://www.myspace.com/ludicra

Ludicra, Amerikaanse black metal met een dame op zang. En dan bedoel ik geen sprookjesmetal-sopraantje...
“We are all in the same boat in a stormy sea, and we owe each other a terrible loyalty.”

G. K. Chesterton

iscariah
Berichten: 15923
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 8:29 pm

Bericht door iscariah » wo nov 08, 2006 4:01 pm

Hulde! Fex Urbis Lex Orbis is heerlijk!

Gebruikersavatar
paradigm shift
Berichten: 4461
Lid geworden op: do jun 09, 2005 8:34 pm
Locatie: somewhere between south Eden and north Utopia

Bericht door paradigm shift » wo nov 08, 2006 4:06 pm

U hebt smaak 8)
“We are all in the same boat in a stormy sea, and we owe each other a terrible loyalty.”

G. K. Chesterton

iscariah
Berichten: 15923
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 8:29 pm

Bericht door iscariah » wo nov 08, 2006 4:07 pm

paradigm shift schreef:U hebt smaak 8)
Als je dat nu nog niet wist ... :wink:

Gebruikersavatar
XnegativeX
Berichten: 15008
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 4:18 pm
Locatie: Rijssen
Contacteer:

Bericht door XnegativeX » wo nov 08, 2006 11:27 pm

Bijna het eind van het jaar. Tijd voor lijstjes. Hoe ziet jullie "best-of-2006" lijstje er uit qua black metal?

Mijn lijst tot nu toe:
1 Sarcoma Inc. - The Dark prophecy
2 Xasthur - Subliminal genocide
3 Antaeus - Blood libels
4 Keep of kalessin - Armada
5 Summoning - Oath bound
6 Anaal nathrakh - Eschaton
7 Enslaved - Ruun
8 Helheim - The Journeys and experiences of death
9 Geist - Kainsmal
10 Graupel - Auf alten Wegen...
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

Gebruikersavatar
AmnesJAn
Lult over cdtjes
Berichten: 8451
Lid geworden op: di okt 28, 2003 8:19 pm
Locatie: Een heel klein dorp tussen Roermond en Venlo

Bericht door AmnesJAn » wo nov 08, 2006 11:30 pm

Die Graupel is al van 2005, ik had hem eerst ook in mijn jaarlijstje staan tot Blood&Ashes me erop attendeerde.

Hoewel het geen pure black is moet jij trouwens Ikuinen Kaamos echt eens gaan checken.
לֹא אעבוד

Gebruikersavatar
XnegativeX
Berichten: 15008
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 4:18 pm
Locatie: Rijssen
Contacteer:

Bericht door XnegativeX » wo nov 08, 2006 11:35 pm

Boeiuh, ik heb dat ding pas dit jaar gekocht :wink:

Die band die jij daar noemt staat al een tijd in mijn playlist maar ik heb nog niet fatsoenlijk de tijd gehad om er naar te luisteren jammer genoeg.
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

Gebruikersavatar
AmnesJAn
Lult over cdtjes
Berichten: 8451
Lid geworden op: di okt 28, 2003 8:19 pm
Locatie: Een heel klein dorp tussen Roermond en Venlo

Bericht door AmnesJAn » wo nov 08, 2006 11:38 pm

Van Graupel is dit jaar wel nog de split met Endstille uitgekomen, ik vind beide bands niet zo heel sterk als op hun full-lenghts maar toch wel de moeite waard.
לֹא אעבוד

Gebruikersavatar
scorpion
Berichten: 1627
Lid geworden op: do jul 27, 2006 6:26 pm
Locatie: Doetinchem

Bericht door scorpion » do nov 09, 2006 12:47 am

http://profile.myspace.com/index.cfm?fu ... d=82359920

Dit is ook wel een leuke black metal band. Er komen een aantal folk invloeden in voor. Onder andere een soort pan fluit die bij mij na een aantal nummers ging irriteren omdat ze het net iets te vaak gebruiken. Verder is er niks met dit redelijk onbekende bandje.

Gebruikersavatar
the true Thorko
Berichten: 13291
Lid geworden op: vr mar 05, 2004 12:48 am
Locatie: l'Hermitage

Bericht door the true Thorko » do nov 09, 2006 1:17 am

Probeer eens het Franse Reverence... http://www.reverence-imc.fr/
I'm not sick... I'm evil!

Metalfans parttime geweten... en fulltime bemoeial.

Gebruikersavatar
Blood&Ashes
Berichten: 3718
Lid geworden op: vr sep 09, 2005 10:41 am
Locatie: Groningen

Bericht door Blood&Ashes » do nov 09, 2006 8:13 am

PROCLEMATION
Marduk will be entering the Endarker studio during Dec 2006 - Jan 2007 to record the upcoming album.This will be the last one to feature drummer Emil. Replacment will be announced later on. The album is set to be released early april 2007 and will be followed by a massive tour. Stay tuned for more news further on.
Bron: The official Marduk website

Ik ben erg benieuwd naar dat album. Als hij net zo goed als, of beter dan, Plague Angel is kan 2007 op black metal gebied voor mij niet meer stuk.

En zou dit betekenen dat de opnames voor de nieuwe Funeral Mist afgerond zijn? Kunnen we die dan dit jaar nog verwachten? Laten we het hopen.

Gesloten