Groezrock 2007

Hier kan je alles kwijt over concerten en festivals.
Kriestof
Commander Kansloos
Contacteer:

Bericht door Kriestof » za mei 05, 2007 12:49 pm

Eru Iluvatar schreef:Wat een klotezooi KoenM. Zo'n voorval zou voor mij alle positieve herinneringen aan zo'n festival wegvagen en het festival als geheel zou een zwarte bladzijde vormen in mijn geheugen.

Ik hoop niet dat dit soort agressieve voorvallen frequent voorkomen bij hardcore optredens/festivals (van sommige mensen heb ik gehoord van wél), gezien ik sinds kort - mede door het fantastische optreden van Municipal Waste - wel veel zin heb om enige hardcore/crossover-optredens te bezoeken.
ik heb de laatste maanden heel veel hardcore concerten gezien, zowel in kleine clubs, als in cafe's als op grotere festivals

ik vind het volk zeer relaxt over het algemeen en heb nog nooit enig probleem gehad

je moet wel niet in bepaalde pits gaan staan als je geen zin hebt om een schop in je gezicht te krijgen of geveld te worden door een uppercut

maar met geweld valt het allemaal wel mee

en zinloos geweld kun je overal vinden, alleen bij sommige subculturen meer dan anderen
Cirkels sluiten. Vervellen. Genieten. That's Kriestof.

Kriestof
Commander Kansloos
Contacteer:

Bericht door Kriestof » za mei 05, 2007 12:54 pm

oja, ik zou nog even vergeten dat het zaterdag een geweldige warme dag was

even over de bands:

death before disco was goede opener, een van de betere belgische bands

the streetdogs waren wel vermakelijk, folky ierse punk, niet speciaal overigens

mxpx: homo's

mad caddies: wel humor voor vijf songs, een hele set vind ik te kinderachtig en te vermoeiend, wel paar leuke reggaedeuntjes

tiger army: viel me tegen, swingde bijna niet

rise against: met afstand de beste punkband na deadline van de dag, ook al ken ik geen enkele song, het klonk uitstekend

cancer bats: wel leuke combi van southern rock en hardcore

full blown chaos: erg zwaar, standaard optreden, maar erg zwaar..en ook genoeg chaos!

deadline: fantastisch! buiten de hardcorebands HET hoogtepunt van de dag..wat een stem heeft dat wijfje

the bronx: leuk totdat de zanger zich uitkleedde en een duik maakte in het drumstel...apart bandje dit

converge: geen sfeer in publiek, maar wel lekker geschift optreden..de zanger heerscht om in oude Metalfanwoordenschat te spreken

terror: heavy shit as always

ignite: mooie set, goede songkeuze, leuke band

hatebreed: HET DAK ERAF, het beste hatebreed concert was ik ooit zag..en had ze toch al zes keer gezien

KoenM
Contacteer:

Bericht door KoenM » za mei 05, 2007 1:46 pm

N.a.v. dat akkefietje heb ik geen uitgebreid verslag van de bands gedaan, maar ik kan me zo ongeveer wel bij Kristof aansluiten. Al heb ik minder gezien.
Facebook band

All life is temporary - what lasts is consciousness

Last.fm profiel

Kriestof
Commander Kansloos
Contacteer:

Bericht door Kriestof » za mei 05, 2007 1:47 pm

KoenM schreef:N.a.v. dat akkefietje heb ik geen uitgebreid verslag van de bands gedaan, maar ik kan me zo ongeveer wel bij Kristof aansluiten. Al heb ik minder gezien.
ik kan het me niet zo voorstellen dat je nog gefeest hebt, maar was er op de camping nog wat van muziek?

KoenM
Contacteer:

Bericht door KoenM » za mei 05, 2007 1:48 pm

Kriestof schreef:[..]

ik kan het me niet zo voorstellen dat je nog gefeest hebt, maar was er op de camping nog wat van muziek?
Nee. Nog even bij die Belgen gezeten in een soortement van kroeg een eind verderop. Maar de sfeer was er bij mij letterlijk uitgeslagen. Was ook in 1 klap nuchter. Beetje jammer.
Facebook band

All life is temporary - what lasts is consciousness

Last.fm profiel

Plaats reactie