GRASPOP 2002
- Snaggerske
- Contacteer:
- Snaggerske
- Contacteer:
- Snaggerske
- Contacteer:
- Demorpheus
- Poseur Extraordinair
- Demorpheus
- Poseur Extraordinair
maar ik denk dat past best in de auto:
toetoet!!
| Erik Mark |
0|------------------ |0
\ bagasju /
\______________/
of zo:
| Erik Mark | bagasju op dak
0|------------------ |0
\ freya /
\______________/
hmmm dit lijkt nergens op, hij neemt de spaties niet mee
toetoet!!
| Erik Mark |
0|------------------ |0
\ bagasju /
\______________/
of zo:
| Erik Mark | bagasju op dak
0|------------------ |0
\ freya /
\______________/
hmmm dit lijkt nergens op, hij neemt de spaties niet mee
**This is me, and always with me, the shadow in the name of death, saying 'it's your time'**
Anarchist schreef:werkelijk komisch!![]()
maar ik ben bang dat een van Sjaans ouders hen brengt omdat de ouders de auto gedurende het weekend willen gebruiken, oftewel er zit dus nog een persoon in de auto.
***PLIIIING****

mijn moeder heeft een nieuwe auto gekocht (kan ze voor mij ook wel een nieuw bed kopen - wacht eens...... laat maar) dus die mag ik niet meenemen. mijn vader heeft een zo mogelijk nog duurdere auto dus dat durf ik niet eens te vragen......maar ja, de oplossing is dus wel dat mijn pa ons weg wil brengen. dat betekent mij en richard en wat mij betreft nog 2 mensen. maar ja he, wie.....
wat heb ik toch een hekel aan mensen
- Demorpheus
- Poseur Extraordinair
nou heb ik wel weer een geniaal plan en een fantastisch bak modder die het plan weer in duigen gooit.
Ten eerste heb ik misschien/waarschijnlijk pfeifer en moet ik nog maar zien of mamsie me wel laat gaan, zoniet dan vraag ik me ook af of cthulu wel zonder mij durft.
Maar als ik nou wel kan dacht ik zo: Erik gaat lekker naar roermond, vanaf daar ist met de bus niet zo duur en hij is heel rijk
En mark en ik gaan met jullie in de auto (en als ik heb daarvoor eerst moet scoron moeten we het daar maar eens over hebben) en CW blijft lekker thuis want die heeft geen geld
goed plan?
Ten eerste heb ik misschien/waarschijnlijk pfeifer en moet ik nog maar zien of mamsie me wel laat gaan, zoniet dan vraag ik me ook af of cthulu wel zonder mij durft.
Maar als ik nou wel kan dacht ik zo: Erik gaat lekker naar roermond, vanaf daar ist met de bus niet zo duur en hij is heel rijk

goed plan?
**This is me, and always with me, the shadow in the name of death, saying 'it's your time'**
Geen goed plan: ook al is Roermond dichter bij, de bus vertrekt zolaat dat ik nog pas in de middag aankom, wat dus niet relaxed is ivm tent opzetten en begin van programma.Dargora schreef:nou heb ik wel weer een geniaal plan en een fantastisch bak modder die het plan weer in duigen gooit.
Maar als ik nou wel kan dacht ik zo: Erik gaat lekker naar roermond, vanaf daar ist met de bus niet zo duur en hij is heel rijkEn mark en ik gaan met jullie in de auto (en als ik heb daarvoor eerst moet scoron moeten we het daar maar eens over hebben) en CW blijft lekker thuis want die heeft geen geld
![]()
![]()
goed plan?
Ik persoonlijk vind de dag ervoor gaan helemaal niet zo slecht idee.
afgezien van dat het ongezellig is voor jou,Anarchist schreef: Geen goed plan: ook al is Roermond dichter bij, de bus vertrekt zolaat dat ik nog pas in de middag aankom, wat dus niet relaxed is ivm tent opzetten en begin van programma.
wij kunnen heelgoed jou tentje meenemen en voor je opzetten, da's echt geen problem, en dan vinden we mekaar wel weer met mobo's
oja en stel dat ik echt pfeifer heb en ik mag wel, dan moet ik zeker niet de avond van te voren gaan want dan mag ik mezelf dus echt niet moe maken en sjit
dat met de tent is dan wel een goed idee!Dargora schreef:afgezien van dat het ongezellig is voor jou,Anarchist schreef: Geen goed plan: ook al is Roermond dichter bij, de bus vertrekt zolaat dat ik nog pas in de middag aankom, wat dus niet relaxed is ivm tent opzetten en begin van programma.
wij kunnen heelgoed jou tentje meenemen en voor je opzetten, da's echt geen problem, en dan vinden we mekaar wel weer met mobo's
oja en stel dat ik echt pfeifer heb en ik mag wel, dan moet ik zeker niet de avond van te voren gaan want dan mag ik mezelf dus echt niet moe maken en sjit

overigens, als je echt pfeiffer hebt moet je ook echt niet meer gaan, als je die ziekte negeert dan wordt je herstelperiode veel langer.
- Demorpheus
- Poseur Extraordinair
- Motörhoofd
- Contacteer:
- Demorpheus
- Poseur Extraordinair
Which part of "de camping gaat vrijdag om 10 uur open" do you not understand?
van de graspop site:
van de graspop site:
maar als je graag ergens 's nachts in de regen op een parkeerplaats wil staan langs de snelweg in Belgie tussen de junkies en de spuithoeren en homo's, be my guest.We would like to point out that it is strictly forbidden to set foot on the camping site BEFORE Friday 5 July.
The camping will open its doors on Friday 5 July at 10am and not before. We urge you to respect this rule so as not jeopardise the survival of our festival !
- Demorpheus
- Poseur Extraordinair
sja, kut, dat valt me weer tegen van onze zuiderburen 
bij wacken gaat het gewoon heerschen, wij gaan al 4 dagen van tevoren op het terein staan. volgens mij was de laaste keer dat je al eerder op het terein kon bij een festival hier in Nederland bij DOA 99 (iig ik was er al eerder, en met mij anderen)

bij wacken gaat het gewoon heerschen, wij gaan al 4 dagen van tevoren op het terein staan. volgens mij was de laaste keer dat je al eerder op het terein kon bij een festival hier in Nederland bij DOA 99 (iig ik was er al eerder, en met mij anderen)
Nee, jij!!
voor de mensen die het weekend helemaal willen plannen:
http://www.hoogstraat84.nl/graspopsearch.php
eh ja... maar het programma staat ook op de officiele site toch?Suncross schreef:voor de mensen die het weekend helemaal willen plannen:
nou kijk mark ik zal het uitleggen
erik gaat fijn met de bus en komt tegen half 2 aankakken
en wij gaan donderdagavond al naar sjaan en daar pitten en vrijdagochten heel vroeg met de auto en dan zetten we (lees: ik) ook alvast eriks tent op
lief he?
en wij gaan donderdagavond al naar sjaan en daar pitten en vrijdagochten heel vroeg met de auto en dan zetten we (lees: ik) ook alvast eriks tent op
lief he?
Dargora schreef:nou kijk mark ik zal het uitleggen
lief he?
dat is cool Dargora

- Demorpheus
- Poseur Extraordinair
- Demorpheus
- Poseur Extraordinair