Ashes to Ashes: Doom to Dust 2
- Marcel Hubregtse
- Contacteer:
Ik heb overal gezocht maar ben nog niks tegengekomen. Heb alleen vernomen dat Primordial als 1ste of 2de speelt omdat ze 's avond nog ergens anders moeten zijn.yowannuzz schreef:Is er al een tijdschema bekend en mag ik dat dan ook weten ?!
Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight.
Dawn Crosby (R.I.P.)
05 April 1963 - 15 December 1996
Dawn Crosby (R.I.P.)
-
My Dying Bride 21.40 - 23.10
Krux 20.10 - 21.10
Mordor 18.50 - 19.40
Switchblade 17.30 - 18.20
Primordial 16.00 - 17.00
Serpentcult 15.00 - 15.30
Dit pluk ik net van google af.
Geen idee of het geloofwaardig is.
Primordial moest vroeg weg vanwegen een ander concert ofzo.
Krux 20.10 - 21.10
Mordor 18.50 - 19.40
Primordial 16.00 - 17.00
[url=http://ashladan.be]Mijn E-zine[/url]
[url=http://www.last.fm/user/Thurisazz/]Last.fm[/url]
- Marcel Hubregtse
- Contacteer:
Zou me niks verbazen als dit het juiste tijdschema is. Iig hartelijk dank voor het vinden ervan.number_17 schreef:My Dying Bride 21.40 - 23.10
Krux 20.10 - 21.10
Mordor 18.50 - 19.40
Primordial 16.00 - 17.00
Laatst gewijzigd door Marcel Hubregtse op za aug 30, 2008 11:51 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Dawn Crosby (R.I.P.)
Dawn Crosby (R.I.P.)
Dit had ik op de vorige pagina gepost, dus ik neem aan dat het een vrij betrouwbaar tijdschema is. En de lage plaats van Primordial is ook gelijk verklaard.sanguis schreef:Donderdag werd dit tijdschema gepost bij de reacties op de website van de 013:
Het tijdschema op 7 september/Ashes to Ashes ziet er onder zwaar voorbehoud zo uit:
My Dying Bride 21.40 - 23.10
Krux 20.10 - 21.10
Mordor 18.50 - 19.40
Warning 17.30 - 18.20
Primordial 16.00 - 17.00
Verrassend vind ik toch de lage positie van Primordial.
G.O.D.V.E.R.D.O.M.M.E.
14.00 doors
15.00 - 15.30 Bunkur
15.50 - 16.30 Serpentcult
16.50 - 17.30 Kongh
17.50 - 18.30 Switchblade
18.50 - 19.40 Mordor
20.10 - 21.10 Krux
21.40 - 23.10 My Dying Bride
Denk dat ik toch wel ga, maar Primordial was voor mij wel dè reden om te gaan.
Ziekte kan natuurlijk niemand iets aan doen, maar geloof maar dat er net wat behoorlijk heftige vloeken door het huis gingen hier.
Tijdschema (ovb)013-site schreef:Wegens ziekte is Primordial gecanceled, Kongh en Bunkur zijn de vervangers.
14.00 doors
15.00 - 15.30 Bunkur
16.50 - 17.30 Kongh
18.50 - 19.40 Mordor
20.10 - 21.10 Krux
Ziekte kan natuurlijk niemand iets aan doen, maar geloof maar dat er net wat behoorlijk heftige vloeken door het huis gingen hier.
Took schreef:Yowannuzz is heel lief hoor. niks engs aan.
- Marcel Hubregtse
- Contacteer:
yowannuzz schreef:G.O.D.V.E.R.D.O.M.M.E.
[..]
Tijdschema (ovb)
14.00 doors
15.00 - 15.30 Bunkur
16.50 - 17.30 Kongh
18.50 - 19.40 Mordor
20.10 - 21.10 Krux
GODSAMME TYFUS TERING *** K*****
Blijft dus eigenlijk alleen maar Krux voor me over. Bunkur trek ik al nauwlijks op plaat en live al helemaal niet, Serpentcult is wel geinig maar niet meer, My Dying Bride zal wel te veel recent materiaal spelen, en de andere drie ken ik eigenlijk niet dus hopelijk kunnen die me nog verrassen.
Dawn Crosby (R.I.P.)
Dawn Crosby (R.I.P.)
-
- Marcel Hubregtse
- Contacteer:
Als ze dat ook werkelijk doen, ben ik een blijer man.CTTS schreef: ...
Trouwens, las in een interview met Aron van MDB dat ze vooral veel spul spelen dat ze al lang niet meer gespeeld hebben.
Ach ik zie wel. Er zijn toch zat bekenden om er een gezellig dagje van te maken.
Dawn Crosby (R.I.P.)
Dawn Crosby (R.I.P.)
Op GMM speelden ze in ieder geval ook wat onverwachts.CTTS schreef:Bunkur is een beetje jammer, maar Kongh is wel erg vet. Die heb ik op Roadburn moeten missen. Jammer van Primordial wel ja.
Trouwens, las in een interview met Aron van MDB dat ze vooral veel spul spelen dat ze al lang niet meer gespeeld hebben.
Mogen ze van mij nu weer doen.
Ik baal eigenlijk ook wel van die wissel in de line-up. Had net 3 kaarten gehaald, mede voor Primordial.
Nouja het zal toch wel leuk worden, beter dan een zondag middag thuis rond hangen.
- Antonio Montana
Laat je gewoon verassen door de bands die je nog niet kent. Switchblade en Kongh zijn bijvoorbeeld gewoon twee prima bands.number_17 schreef:[..]
Ik baal eigenlijk ook wel van die wissel in de line-up. Had net 3 kaarten gehaald, mede voor Primordial.
Nouja het zal toch wel leuk worden, beter dan een zondag middag thuis rond hangen.
Kongh ken ik wel, die zijn best gaaf ja.CTTS schreef:[..]
Laat je gewoon verassen door de bands die je nog niet kent. Switchblade en Kongh zijn bijvoorbeeld gewoon twee prima bands.
Switchblade ken ik nog niet, wat voor iets is het?
Bunkur vind ik dan weer 3 keer niks.
Ow ze toeren zelf samen zie ikCTTS schreef:Switchblade is wel een beetje vergelijkbaar met Kongh.
http://www.myspace.com/switchblade

Klinkt inderdaad niet slecht.
Die vloeken kunnen nooit zo erg zijn als hier in huis. Ik was zeker van plan om te gaan, maar ik ben nu weer in twijfel. Primordial was naast My Dying Bride de band die ik wou. Misschien dat ik nog wel even binnen wandel voor MDB.yowannuzz schreef:G.O.D.V.E.R.D.O.M.M.E.
[..]
Tijdschema (ovb)
14.00 doors
15.00 - 15.30 Bunkur
16.50 - 17.30 Kongh
18.50 - 19.40 Mordor
20.10 - 21.10 Krux
Komt in de buurt van de tafferelen hieryowannuzz schreef:Is helaas niet opgenomen....
Mijn vriendin was twee kamers verder (met dus twee gesloten deuren daartussen) en kwam geschrokken vragen wat er allemaal met me aan de hand was, omdat ze me zo hoorde vloeken.
Geeft dat een beetje een beeld ?

- Hub de Gallier
- Contacteer:
Ja waar hebben we hun nu al een paar dagen over?Hub de Gallier schreef:[..]
Primordial speelt niet omdat Simon in het ziekenhuis ligt...en er voorlopig nog zal liggen (volgens Alan). Voorlopig dus geen Primordial shows.
Prima afterparty voor baroeg open air. Veel bier gedronken, veel bekenden getroffen en gezelligheid was troef. Daarnaast ook nog eens (gedeeltelijk) alle bands gezien, moet niet gekker worden. Mordor was voor mij de verassing van de avond, alleen het uiterlijk vertoon kon beter. Krux speelde geniaal en My Dying Bride was gewoon te kort, vraag me af waarom ik ze gisteren voor het eerst sinds elf jaar weer zie.
Hoegaarden or die!
We kwamen te laat voor Kongh helaas, daarna zou Switchblade spelen, geen idee wat het was, maar het klonk als een slechte poging om Khanate te imiteren en niet echt als de Switchblade die ik ken.
Vervolgens maar even wezen eten waarna we bij Mordor binnenkwamen, misschien was het dat we alleen de laatste twee nummers zagen maar ik vond het bagger, vooral dat laatste ritueel..maar wellicht ben ik daar gewoon te nuchter voor.
Krux daarentegen was geweldig, band had er zin in, geluid werd bij het tweede nummer een stuk beter en het was gewoon goed.
My Dying Bride begon met een nummer van Like Gods of the Sun, daarna een van Turn Loose The Swans en een van Angel and the Dark River..dan kan je bij mij al niet stuk. Hierna werd oud, nieuw en heel oud materiaal met elkaar afgewisseld. Met andere woorden, MDB viel me niets tegen.
Vervolgens maar even wezen eten waarna we bij Mordor binnenkwamen, misschien was het dat we alleen de laatste twee nummers zagen maar ik vond het bagger, vooral dat laatste ritueel..maar wellicht ben ik daar gewoon te nuchter voor.
Krux daarentegen was geweldig, band had er zin in, geluid werd bij het tweede nummer een stuk beter en het was gewoon goed.
My Dying Bride begon met een nummer van Like Gods of the Sun, daarna een van Turn Loose The Swans en een van Angel and the Dark River..dan kan je bij mij al niet stuk. Hierna werd oud, nieuw en heel oud materiaal met elkaar afgewisseld. Met andere woorden, MDB viel me niets tegen.
Leuke zondagsbesteding was dit !! Ondanks het afzeggen van Primordial heb ik me uiteindelijk toch prima vermaakt !!
Bunkur en Mordor vond ik geen kont aan. Bunkur vond ik muzikaal gewoon niet boeiend en bij Mordor stoorde het me dat het meeste wat ik hoorde van band kwam en niet live werd gespeeld; Daar kan ik nu eenmaal niet zo goed tegen.
Serpentcult en Switchblade vond ik aardige bands. Niet helemaal geweldig of zo maar ook zeker niet slecht.
En bij Kongh, Krux en My Dying Bride heb ik staan genieten. Met als dagwinnaar voor mij toch Krux. Ongelofelijk eigenlijk dat een band die zo weinig optreedt zo als een geoliede machine op het podium kan staan !!
Heb ik nog wel één ander puntje. Maar das meer voor de gemeente Tilburg. Als jullie nou een hardloopwedstrijd (of weet ik veel wat het was) hebben, zorg er dan godverdomme voor dat het centrum nog enigszins bereikbaar is of toch minstens dat er borden staan hoe je het station en zo kan bereiken. Dan hoeven brave concertbezoekers niet volkomen doelloos en gedesorienteerd zo'n 3 kwartier Tilburg door te rijden op zoek naar een parkeerplekje...
Bunkur en Mordor vond ik geen kont aan. Bunkur vond ik muzikaal gewoon niet boeiend en bij Mordor stoorde het me dat het meeste wat ik hoorde van band kwam en niet live werd gespeeld; Daar kan ik nu eenmaal niet zo goed tegen.
Serpentcult en Switchblade vond ik aardige bands. Niet helemaal geweldig of zo maar ook zeker niet slecht.
En bij Kongh, Krux en My Dying Bride heb ik staan genieten. Met als dagwinnaar voor mij toch Krux. Ongelofelijk eigenlijk dat een band die zo weinig optreedt zo als een geoliede machine op het podium kan staan !!
Heb ik nog wel één ander puntje. Maar das meer voor de gemeente Tilburg. Als jullie nou een hardloopwedstrijd (of weet ik veel wat het was) hebben, zorg er dan godverdomme voor dat het centrum nog enigszins bereikbaar is of toch minstens dat er borden staan hoe je het station en zo kan bereiken. Dan hoeven brave concertbezoekers niet volkomen doelloos en gedesorienteerd zo'n 3 kwartier Tilburg door te rijden op zoek naar een parkeerplekje...
Laatst gewijzigd door yowannuzz op di sep 09, 2008 1:14 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Bunkur Traaaaaaaagste band die ik ooit heb aanschouwd. Maar voor de rest niet iets wat ik nog eens zal bekijken/beluisteren.
Serpentcult Gave muziek maar de sound van de zangeres vond ik er op veel momenten totaal niet bij passen. Stem de gitaren niet zo laag of neem een zanger(es) die lager gaat zingen want dit was het op veel momenten gewoon nét niet.
Switchblade gemist i.v.m. eetpauze.
Kongh Heb zo ongeveer het laatste kwartier gezien en toen ik van bovenaf de 013 binnenkwam leek het net een grote slaapzaal, haha. Idereen zat of lag weg te dromen. Best gaaf optreden, moest me er wel toe zetten om met de muziek mee te gaan ipv proberen te begijpen waar het naar toe ging.
Mordor Apart, maar muzikaal en qua presentatie nogal kneuzig.
Krux Een aangename verassing en heb dan ook erg genoten van deze band! Gewoon lekker zwaar en groovy met een dijk van een zanger.
My Dying Bride Was fenomenaal. Net als op de afgelopen zomerfestivals veel oud spul maar het nieuwe materiaal pastte er zeer goed tussen. Ook leuk om te zien dat ze het zelf erg naar hun zin hadden in Tilburg, ik vond namelijk vooral een aantal openingsacts erg in zichzelf gekeerd qua presentatie. Nu snap ik wel dat het bij doom hoort maar ik vind het ook wel prettig als de band enig enthousiasme uitstraalt. En daar schort het bij veel van die 2bpm bands nogal aan. Ik bedoel als je dan nog steeds continu naar je gitaarhals moet kijken om te zien wat je speelt of naar de drummer om te zien waar je bent...
Maar goed, 't blijft doom hé?
Serpentcult Gave muziek maar de sound van de zangeres vond ik er op veel momenten totaal niet bij passen. Stem de gitaren niet zo laag of neem een zanger(es) die lager gaat zingen want dit was het op veel momenten gewoon nét niet.
Switchblade gemist i.v.m. eetpauze.
Kongh Heb zo ongeveer het laatste kwartier gezien en toen ik van bovenaf de 013 binnenkwam leek het net een grote slaapzaal, haha. Idereen zat of lag weg te dromen. Best gaaf optreden, moest me er wel toe zetten om met de muziek mee te gaan ipv proberen te begijpen waar het naar toe ging.
Mordor Apart, maar muzikaal en qua presentatie nogal kneuzig.
Krux Een aangename verassing en heb dan ook erg genoten van deze band! Gewoon lekker zwaar en groovy met een dijk van een zanger.
My Dying Bride Was fenomenaal. Net als op de afgelopen zomerfestivals veel oud spul maar het nieuwe materiaal pastte er zeer goed tussen. Ook leuk om te zien dat ze het zelf erg naar hun zin hadden in Tilburg, ik vond namelijk vooral een aantal openingsacts erg in zichzelf gekeerd qua presentatie. Nu snap ik wel dat het bij doom hoort maar ik vind het ook wel prettig als de band enig enthousiasme uitstraalt. En daar schort het bij veel van die 2bpm bands nogal aan. Ik bedoel als je dan nog steeds continu naar je gitaarhals moet kijken om te zien wat je speelt of naar de drummer om te zien waar je bent...

don't mistake lack of talent for genius
- Marcel Hubregtse
- Contacteer:
Bunkur, al eerder gezien en helaas deed het me weer totaal niks live. Op plaat kan ik wel verdragen maar live totaal niet op een of andere manier.
Serpentcult, al eerder live gezien en leed wederom aan het probleem dat door NvE is aangestipt. Lekker muziek alleen die zangeres past er niet bij, veel te weinig power.
Switchblade, wat ik van ze kende klonk toch heel anders dan de sludgy funeral drone achtige doom die ze nu speelden. Deden me heel erg aan Black Shape Of Nexus denken. Wel interessant trouwens.
Kongh. Totaal onbekend voor me maar was lekker chillen op hun muziek. Onderuit hangen met een biertje erbij. Oogjes dicht en naar dromenland afglijden.
Mordor. Muzikaal wel leuk. Maar mijn god wat waren die rituelen aand het begin en eind knullig en totaal lachwekkend. Bij thuiskomst heb ik ook alle windstreken plus de hemel en aarde aangeroepen.
Krux. De band waar ik voor kwam. En wat heersten ze. Ongelooflijk. Tijdens opener Serpent was het geluid nog niet zo denderend maar dat was al snel opgelost al blijft mijn enige kleine puntje van kritiek dat Mats zang wel ietsje harder in de mix had gemogen. Krux was ondanks twee inval gistaristen ontzetten strak en puur genieten.
Ik weet dat ik geen vrienden met het volgende maak. Maar eigenlijk had Krux moeten headlinen. Ze waren gewoon superieur ten opzichte van My Dying Bride op alle fronten.
My Dying Bride. Alhoewel ik Krux superieur vond waren ze toch best te genieten. Vooral door het feit dat ze veel oud materiaal speelden.
Al en met al een geslaagde dag, veel bekenden tegengekomen en prima vermaakt.
Serpentcult, al eerder live gezien en leed wederom aan het probleem dat door NvE is aangestipt. Lekker muziek alleen die zangeres past er niet bij, veel te weinig power.
Switchblade, wat ik van ze kende klonk toch heel anders dan de sludgy funeral drone achtige doom die ze nu speelden. Deden me heel erg aan Black Shape Of Nexus denken. Wel interessant trouwens.
Kongh. Totaal onbekend voor me maar was lekker chillen op hun muziek. Onderuit hangen met een biertje erbij. Oogjes dicht en naar dromenland afglijden.
Mordor. Muzikaal wel leuk. Maar mijn god wat waren die rituelen aand het begin en eind knullig en totaal lachwekkend. Bij thuiskomst heb ik ook alle windstreken plus de hemel en aarde aangeroepen.
Krux. De band waar ik voor kwam. En wat heersten ze. Ongelooflijk. Tijdens opener Serpent was het geluid nog niet zo denderend maar dat was al snel opgelost al blijft mijn enige kleine puntje van kritiek dat Mats zang wel ietsje harder in de mix had gemogen. Krux was ondanks twee inval gistaristen ontzetten strak en puur genieten.
Ik weet dat ik geen vrienden met het volgende maak. Maar eigenlijk had Krux moeten headlinen. Ze waren gewoon superieur ten opzichte van My Dying Bride op alle fronten.
My Dying Bride. Alhoewel ik Krux superieur vond waren ze toch best te genieten. Vooral door het feit dat ze veel oud materiaal speelden.
Al en met al een geslaagde dag, veel bekenden tegengekomen en prima vermaakt.
Dawn Crosby (R.I.P.)
Dawn Crosby (R.I.P.)
Ik heb geen idee eigenlijk. De band waarvan ik dacht dat het Kongh was was vooral instrumentaal en een van de gitaristen was kaal en had een Kongh shirt aan, dus ik ging er vanuit dat het Kongh was....yowannuzz schreef:Verwar je Kongh en Switchblade niet met elkaar, NvE ?
don't mistake lack of talent for genius
- KoenM
- Contacteer:
We kwamen binnen tijdens Serpentcult. Ik vond Michelle minder goed bij stem dan eerst. In de Frontline stoorden haar vocalen me niet in combinatie met de muziek, maar nu leek ze soms zelfs wat onzuiver te zingen. Ondanks dat blijven die drie muzikanten echt een verdomd demonische doommachine.
Daarna kwam dan Kongh. Best leuk en aardig, maar ik kon er niet zo heel veel mee, vond het bij vlagen nogal onsamenhangend. Of ik begrijp het gewoon niet, wat ook goed mogelijk is.
Mordor. Wat een circus. De helft van de muziek kwam uit een doosje, de vocalen en de gitaren verdwenen onder een dik tapijt van samples en drumcomputers. Maar dat valt allemaal in het niets bij de lachwekkende show. Subliem kut.
Vervolgens de band waar ik voor kwam, Krux. Stelden me echt geen moment teleur. Show was perfect, met een goed evenwicht tussen Krux I en Krux II. Heerlijke krakers als Omfalos, Nimis, Serpent en Black Room kwamen allemaal voorbij. Stuk voor stuk klasse muzikanten met erg sterke composities en een goede podiumpresentatie. Erg bangbaar.
My Dying Bride speelde weer een verrassende set die me overigens beter beviel dan die op Graspop:
Here in the throat
Songless bird
From darkest skies
And I walk with them
Cry of mankind
Snow in my hand
Blackheart romance
Vast choirs
To remain tombless
Dreadful hours
The forever people
(Hij klopt, heb de setlist meegenomen) Enige minpuntje vind ik dat ze niet zo lang hebben gespeeld als op het schema stond. Ik heb iig dat vermoeden, kan iemand dat bevestigen? Met die (minieme) uitloop heb ik er niet zo'n zicht op.
Daarna kwam dan Kongh. Best leuk en aardig, maar ik kon er niet zo heel veel mee, vond het bij vlagen nogal onsamenhangend. Of ik begrijp het gewoon niet, wat ook goed mogelijk is.
Mordor. Wat een circus. De helft van de muziek kwam uit een doosje, de vocalen en de gitaren verdwenen onder een dik tapijt van samples en drumcomputers. Maar dat valt allemaal in het niets bij de lachwekkende show. Subliem kut.
Vervolgens de band waar ik voor kwam, Krux. Stelden me echt geen moment teleur. Show was perfect, met een goed evenwicht tussen Krux I en Krux II. Heerlijke krakers als Omfalos, Nimis, Serpent en Black Room kwamen allemaal voorbij. Stuk voor stuk klasse muzikanten met erg sterke composities en een goede podiumpresentatie. Erg bangbaar.
My Dying Bride speelde weer een verrassende set die me overigens beter beviel dan die op Graspop:
Here in the throat
Songless bird
From darkest skies
And I walk with them
Cry of mankind
Snow in my hand
Blackheart romance
Vast choirs
To remain tombless
Dreadful hours
The forever people
(Hij klopt, heb de setlist meegenomen) Enige minpuntje vind ik dat ze niet zo lang hebben gespeeld als op het schema stond. Ik heb iig dat vermoeden, kan iemand dat bevestigen? Met die (minieme) uitloop heb ik er niet zo'n zicht op.
Klopt, MDB speelde 75 minuten ipv 90 minuten .KoenM schreef: Enige minpuntje vind ik dat ze niet zo lang hebben gespeeld als op het schema stond. Ik heb iig dat vermoeden, kan iemand dat bevestigen? Met die (minieme) uitloop heb ik er niet zo'n zicht op.
Is al sinds 2006 zo, blijf het tof spul vinden.CTTS schreef:We kwamen te laat voor Kongh helaas, daarna zou Switchblade spelen, geen idee wat het was, maar het klonk als een slechte poging om Khanate te imiteren en niet echt als de Switchblade die ik ken.
Dat is Switchblade.NvE schreef:[..]
Ik heb geen idee eigenlijk. De band waarvan ik dacht dat het Kongh was was vooral instrumentaal en een van de gitaristen was kaal en had een Kongh shirt aan, dus ik ging er vanuit dat het Kongh was....
Hm, hetgeen ik op plaat van ze heb gehoord ging meer richting Cult of Luna en aanverwanten. Dit kwam echt totaal niet over, wellicht dat het op plaat beter is, maar als er drie mannetjes voor een half lege 013 staan wordt het wel erg sfeerloos, vond het daarnaast wat geforceerd klinken.iscariah schreef:[..]
Dat is Switchblade.
De s/t 2006 is zeer doom/drone (met gastvocalen van onder andere E van Watain).CTTS schreef:[..]
Hm, hetgeen ik op plaat van ze heb gehoord ging meer richting Cult of Luna en aanverwanten. Dit kwam echt totaal niet over, wellicht dat het op plaat beter is, maar als er drie mannetjes voor een half lege 013 staan wordt het wel erg sfeerloos, vond het daarnaast wat geforceerd klinken.
Nou, ze evolueren toch wel. Van Hardcore naar Neurosis-esque spul naar Doom/Drone.
Ik heb het goed naar mijn zin gehad gister.
Alleen Bunkur vind ik echt niks.
Kongh was beter dan verwacht en Switchblade vond ik niet echt veel, toen ben ik maar wat gaan eten.
Krux was wel geniaal gewoon.
Enige minpuntje was die kerel die 2 treden boven mij stond. Hij begon bij Pirates van Krux te headbangen en verloor zijn evenwicht. Om vervolgens tegen mij aan te vallen, en daarna nog eens 3 treden te vallen.
Ik kon gelukkig nog blijven staan, maar doe gewoon even normaal als je gaat bangen.
Alleen Bunkur vind ik echt niks.
Kongh was beter dan verwacht en Switchblade vond ik niet echt veel, toen ben ik maar wat gaan eten.
Krux was wel geniaal gewoon.
Enige minpuntje was die kerel die 2 treden boven mij stond. Hij begon bij Pirates van Krux te headbangen en verloor zijn evenwicht. Om vervolgens tegen mij aan te vallen, en daarna nog eens 3 treden te vallen.
Ik kon gelukkig nog blijven staan, maar doe gewoon even normaal als je gaat bangen.
Vandaar dat logo van hun.iscariah schreef:[..]Nou, ze evolueren toch wel. Van Hardcore naar Neurosis-esque spul naar Doom/Drone.
Toen ik die adelaar (?) zag dacht ik aan een hardcore bandje, vond het al vreemd dat ze vervolgens dat trage spul gingen spelen.