Thrash / Speed Metal XII

Jouw band, andere bands .. alles kun je hier kwijt
Gesloten
Natasja
Contacteer:

Bericht door Natasja » zo aug 24, 2008 3:46 pm

Nee mij ook niet, ik heb niks met Rigor Mortis, misschien moet ik het nog eens proberen maar wat ik er tot nu toe van gehoord heb sprak me niet zo aan.
http://www.last.fm/user/Natasja-84

Edwynn

Bericht door Edwynn » zo aug 24, 2008 6:10 pm

Dat Rigor Mortis album draait hier ook nog regelmatig zijn rondjes. Zeker een apart album. Op het eerste gehoor best ruig, maar het bevat toch ook de nodige melodieuze finesses. Al vallen die later pas op.

Die nieuwe Helstar deuntjes doen mij vooralsnog niets. Net zo inspiratieloos als het Multiples Of Black album uit 1995.
Heb jij gezegd dat ik een lul was...?

Jeroen
That bastard from Metalfan.nl
Contacteer:

Bericht door Jeroen » zo aug 24, 2008 9:24 pm

opmerkelijk, ik vind de nieuwe Helstar fris en lekker thrashy. Die veredelde verzameling matig geproduceerde left overs van Multiples of Black kan ik daar echt niet mee vergelijken.
Ik vergelijk het eerder met het Distant Thunder album (de band), fris, hard en met de kenmerkende elementen.
"By Grabthar's hammer, by the suns of Warvan, you shall be avenged!"

Tegen overmatig gebruik van breakdowns!

hellish star

Bericht door hellish star » zo aug 24, 2008 9:26 pm

Jeroen schreef:opmerkelijk, ik vind de nieuwe Helstar fris en lekker thrashy. Die veredelde verzameling matig geproduceerde left overs van Multiples of Black kan ik daar echt niet mee vergelijken.
Ik vergelijk het eerder met het Distant Thunder album (de band), fris, hard en met de kenmerkende elementen.
Ik ben reuze-benieuwd!!!
http://www.myspace.com/hellishstar

http://users.telenet.be/metaltoinfinity/MTIindex.htm

Lone Starr

Bericht door Lone Starr » ma aug 25, 2008 12:36 am

Jeroen schreef:opmerkelijk, ik vind de nieuwe Helstar fris en lekker thrashy. Die veredelde verzameling matig geproduceerde left overs van Multiples of Black kan ik daar echt niet mee vergelijken.
Fris? Kun je dan het album misschien eens afzetten tegen die website samples? Zijn de samples dan niet representatief? Is de sound nog aangepast t.o.v. de samples? Want uitgaande van de samples klinkt het allesbehalve fris ben ik bang.
"Do is die Bahnhof!!"

[img]http://lastfm.obsessive-media.de/weekly/10x2/guidolemmens.jpeg[/img]

Jeroen
Contacteer:

Bericht door Jeroen » ma aug 25, 2008 12:36 pm

Verschil is misschien dat ik het album niet meteen naast de klassiekers heb gezet. Ik wil em ook niet gelijk beter noemen, maar het album bevalt mij wel. Het is een stuk harder en wellicht wat minder complex dan vroeger, maar ik denk dat die benodigde scheut peper in de reet wel heeft gezorgd voor een vermakelijk album, waarop zeker nog wel ouderwets gevlamd wordt. De eerste luisterbeurt was overigens ook niet al te bijzonder, maar ik vond Remnants of War in het begin ook niet geweldig.
Ik denk dat de plaat een goed vervolg is op het Distant Thunder album ´Welcome the End´, de vibe en sfeer zijn vergelijkbaar en de productie is ook modern. Goed album.

hellish star

Bericht door hellish star » ma aug 25, 2008 10:00 pm

Vandaag THRUSTOR binnen gekregen. Dit blijkt het voormalige SCEPTRE te zijn, de voormalige band van oppergod John Cyriis voor hij naar AGENT STEEL kwam. Die band (later ook gekend onder de naam SARDO) bracht een legendarische demo uit waar de nummer "Taken by force" en "144'000 Gone" jullie wel bekend in de oren klinken. Het nummer "Taken by force" is trouwens te horen op de Metal Massacre 4 CD waar er grote verwarring bestaat en heerst of zanger Butch Say al dan niet John Cyriis is... Op diezelfde Metal Massacre 4 staat ook Abattoir met Cyriis, eerlijk gezegd ook moeilijk te horen...

THRUSTOR is technische speed metal met een degelijke zanger maar uiteraard zou een Cyriis er beter bij passen. Toch een meer dan degelijke plaat!

Jeroen
Contacteer:

Bericht door Jeroen » ma aug 25, 2008 11:10 pm

Ik zit weer eens even aan de Living Death. Op laag volume weliswaar, want men heeft het basgeluid zo opgepompt dat alles met een beetje hoog volume verzandt in een ondoordringbare brei. Vengeance of Hell dus. Een degelijke speed metal plaat van de oude Duitse school. Het spel is vrij rommelig, maar de nummers blijven lekker en het zangwerk is in mijn ogen heerlijk geschift. Typisch zo´n band waarbij me rommeligheid niet echt stoort. Dit vooral vanwege de lekkere rauwe stijl en de vibe die in de muziek zit. Jammer van die productie, maar goed, leuk plaatje.

Het blijft een gaaf idee dat een technisch vaardige band als Mekong Delta uit zo´n zooitje ongeregeld is voortgekomen. Een zooitje dat overigens best gave nummers schreef en al lekker tegendraads solo´s speelde.

innuendo
Lult over cdtjes

Bericht door innuendo » ma aug 25, 2008 11:28 pm

Living death is gaaf! Ik heb een tijdje terug Metal revolution gekocht, lekkere plaat is dat.

Ik zie trouwens op metal-archives dat ze weer bij elkaar zijn.
Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.

Jeroen
Contacteer:

Bericht door Jeroen » ma aug 25, 2008 11:37 pm

dat hoeft van mij dan weer niet. Ik heb niet het idee dat men met dit geluid nog een potje kan breken. Misschien 1 plaatje dat het nog leuk is, maar als ik dergelijk potten en pannen werk in een modern jasje wil, dan draai ik wel Nocturnal Breed ofzo. Metal Revolution is trouwens ook vet ja, ook een beter geluid dan die eerste plaat. Lekker ongenuanceerd brekkn en rammen. Prima te doen

enforcer
Contacteer:

Bericht door enforcer » di aug 26, 2008 8:52 am

Jeroen schreef:Ik zit weer eens even aan de Living Death. Op laag volume weliswaar, want men heeft het basgeluid zo opgepompt dat alles met een beetje hoog volume verzandt in een ondoordringbare brei. Vengeance of Hell dus. Een degelijke speed metal plaat van de oude Duitse school. Het spel is vrij rommelig, maar de nummers blijven lekker en het zangwerk is in mijn ogen heerlijk geschift. Typisch zo´n band waarbij me rommeligheid niet echt stoort. Dit vooral vanwege de lekkere rauwe stijl en de vibe die in de muziek zit. Jammer van die productie, maar goed, leuk plaatje.

Het blijft een gaaf idee dat een technisch vaardige band als Mekong Delta uit zo´n zooitje ongeregeld is voortgekomen. Een zooitje dat overigens best gave nummers schreef en al lekker tegendraads solo´s speelde.
vind je LD gaaf? ik vind het werkelijk niet om aan te horen, misschien wel de slechtste Duitse thrash/speed metal band ever. OK, latere albums met Atomic Steif op drums (protected from reality en world neurosis) zijn muzikaal aardig, maar die zang....

Nee en dat terwijl ik bijna alle Duitse bands kan waarderen incl. Protector (dat vind ik nu echt een band die eens wat meer aandacht verdient!), Assassin, Grinder, Holy Moses etc etc
Thrash Core Fanatics, Furious Thrashcore!

[url]http://www.facebook.com/thrashcorefanatics[/url]

Jeroen
Contacteer:

Bericht door Jeroen » di aug 26, 2008 11:13 am

ja erg gaaf zelfs, en die bands die jij noemt vind ik ook allemaal best te pruimen.

the true Thorko

Bericht door the true Thorko » di aug 26, 2008 11:16 am

Back to the Weapons EP blijft mijn favoriet, misschien ook wel omdat Toto daarop het naarst klinkt. :h
I'm not sick... I'm evil!

Metalfans parttime geweten... en fulltime bemoeial.

Oblivion
Contacteer:

Bericht door Oblivion » di aug 26, 2008 12:12 pm

Protected From Reality moet je dan ook goed vinden, daar klinken ze precies hetzelfde op.
Vooral Manilla Terror 8)
"Poep, Zweet en Tranen"

[quote="Fear_Of_The_Dark"]Hij heb een beetje een roggelstem, vind ik eigenlijk wel lache[/quote]

innuendo
Lult over cdtjes

Bericht door innuendo » di aug 26, 2008 12:12 pm

enforcer schreef:[..]

maar die zang....

Vind ik juist erg gaaf.

the true Thorko

Bericht door the true Thorko » di aug 26, 2008 12:28 pm

Oblivion schreef:Protected From Reality moet je dan ook goed vinden, daar klinken ze precies hetzelfde op.
Vooral Manilla Terror 8)
The Way (Your Soul Must Go) is toch wel mijn ultieme LD nummer.

enforcer
Contacteer:

Bericht door enforcer » di aug 26, 2008 12:57 pm

onbegrijpelijk, ik vind het echt een vreselijke band. vooral de eerste twee LP's rammelen nog erger dan de eerste Sodom/Destruction demo's.

Jeroen
Contacteer:

Bericht door Jeroen » di aug 26, 2008 1:50 pm

geen thrash dus, maar gewoon gave trash, ik ga Metal Revolution maar eens even draaien

Natasja
Contacteer:

Bericht door Natasja » di aug 26, 2008 2:00 pm

Iemand hier bekend met Xentrix - For Whose Advantage?
Ik moet zeggen dat ik het tot nu toe een erg gave cd vind ( ben nu aan het luisteren ).

Dimas
Contacteer:

Bericht door Dimas » di aug 26, 2008 2:01 pm

Hij is best leuk. Na een tijdje een beetje eentonig, maar zeker niet verkeerd.

Natasja
Contacteer:

Bericht door Natasja » di aug 26, 2008 2:06 pm

Ja daar kan ik me iets bij voorstellen ( dat eentonige ) maar wat ik tot nu toe gehoord heb zit eigenlijk ook wel vol met leuke en interessante stukjes. De zang is misschien wat monotoon ook.

Stillborn
Contacteer:

Bericht door Stillborn » di aug 26, 2008 2:08 pm

Shattered Existence vind ik de beste Xentrix plaat, wat meer up-tempo. Maar ook die wordt al snel een beetje eentonig.
"Maya subjects you..."

Moby Rick

Bericht door Moby Rick » di aug 26, 2008 2:09 pm

Ik ken alleen het nummer Ghost busters van Xentrix, best grappig.
Afbeelding

enforcer
Contacteer:

Bericht door enforcer » di aug 26, 2008 2:26 pm

Natasja schreef:Iemand hier bekend met Xentrix - For Whose Advantage?
Ik moet zeggen dat ik het tot nu toe een erg gave cd vind ( ben nu aan het luisteren ).
vrij saaie (te) cleane midtempo thrash IMO, het debuut is een stuk beter....

enforcer
Contacteer:

Bericht door enforcer » di aug 26, 2008 2:27 pm

Natasja schreef:De zang is misschien wat monotoon ook.
daar hebben bijna alle UK bands last van, serieus....

uitzondering: Onslaught "in search of sanity" met Steve Grimmett op zang, voor mij met afstand de beste ONSLAUGHT. Die plaat is voor die tijd trouwens ook moddervet geproduceerd (gitaarsuond ala master of puppets). En natuurljik zijn de eerste twee SABBAT albums IMO de twee beste UK thrash platen uberhaupt met enige afstand.
Laatst gewijzigd door enforcer op di aug 26, 2008 2:33 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Natasja
Contacteer:

Bericht door Natasja » di aug 26, 2008 2:28 pm

Onslaught niet in ieder geval, op die laatste plaat vind ik de zang echt super!

Natasja
Contacteer:

Bericht door Natasja » di aug 26, 2008 2:29 pm

vrij saaie (te) cleane midtempo thrash IMO, het debuut is een stuk beter....
Die zal ik eens opzoeken dan, ken alleen deze ( eerste keer dat ik het hoor vandaar ).

Jeroen
Contacteer:

Bericht door Jeroen » di aug 26, 2008 2:55 pm

ik heb opmerkelijk genoeg ook weinig met UK thrash. Xentrix vind ik wel redelijk, maar het verveelt me vrij snel, ook vanwege de wel erg droge sound, waardoor het geheel nooit echt vlamt. Daarnaast kan ik die zanger niet echt goed aanhoren.

Onslaught is leuk af en toe, maar kan ook niet echt een potje breken hiero.

Sabbat is een leuke band, maar van die gigantische lappen tekst (en constant aanwezige zang) word ik moe. Overgangen, tempowisselingen en breaks zijn daar dan wel weer erg gaaf, maar verder gebeurt er wat te weinig om het interessant te houden.

Evile vind ik wel een leuke band, maar die plaat draai ik niet heel vaak. Het is vooral een hoop van hetzelfde, goed geproduceerd, knallend, maar niet bijzonder.

enforcer
Contacteer:

Bericht door enforcer » di aug 26, 2008 3:13 pm

[quote="Natasja"]Onslaught niet in ieder geval, op die laatste plaat vind ik de zang echt super![/quot

Hun "originele" zanger vind ik niets bijzonders, eigenlijk is die band nogal identiteitsloos, ze hebben nooit een eigen geluid gehad. Op "power from hell" klinken ze als Venom/Discharge, op "The Force" als Exodus ten tijde van "Bonded by blood", op "In Search of Sanity" als Metallica ten tijde van "master of puppets" of "And Justice For All" en op hun laatste plaat proberen ze Exodus anno 2004 te imiteren.

enforcer
Contacteer:

Bericht door enforcer » di aug 26, 2008 3:17 pm

Jeroen schreef:ik heb opmerkelijk genoeg ook weinig met UK thrash. Xentrix vind ik wel redelijk, maar het verveelt me vrij snel, ook vanwege de wel erg droge sound, waardoor het geheel nooit echt vlamt. Daarnaast kan ik die zanger niet echt goed aanhoren.

Onslaught is leuk af en toe, maar kan ook niet echt een potje breken hiero.

Sabbat is een leuke band, maar van die gigantische lappen tekst (en constant aanwezige zang) word ik moe. Overgangen, tempowisselingen en breaks zijn daar dan wel weer erg gaaf, maar verder gebeurt er wat te weinig om het interessant te houden.

Evile vind ik wel een leuke band, maar die plaat draai ik niet heel vaak. Het is vooral een hoop van hetzelfde, goed geproduceerd, knallend, maar niet bijzonder.
ik vind Evile en Sabbat niet eens in één adem te noemen, maar ik heb wat met SABBAT, vind het een van de meest originele thrash bands uberhaupt maar ik begrijp je opmerking over de zang wel.

the true Thorko

Bericht door the true Thorko » di aug 26, 2008 3:33 pm

Jeroen schreef:Vengeance of Hell dus. Een degelijke speed metal plaat van de oude Duitse school.
Ik vind de oude Mausoleum versie beter klinken dan de Shark remaster. Liever dof dan uit balans.

enforcer
Contacteer:

Bericht door enforcer » di aug 26, 2008 3:36 pm

the true Thorko schreef:[..]

Ik vind de oude Mausoleum versie beter klinken dan de Shark remaster. Liever dof dan uit balans.
ja die mausoleum versie heb ik ook, ongelofelijk, waarschijnljik de inst gedraaide plaat in mijn collectie. Mar goed uit cult oogpunt hou ik hem natuurljik, bovendien zijn die CD's nu waarschijnljik behoorlijk wat centjes waard op ebay.

Lone Starr

Bericht door Lone Starr » di aug 26, 2008 4:10 pm

ik vind Evile en Sabbat niet eens in één adem te noemen, maar ik heb wat met SABBAT, vind het een van de meest originele thrash bands uberhaupt maar ik begrijp je opmerking over de zang wel.
Persoonlijk vind ik Skyclad - The Wayward Sons Of Mother Earth de beste UK-thrashplaat die ik ken. Sabbat is me wat te rauw.

Vooral Dreamweaver vind ik erg slecht geproduceerd, veel te schel waardoor toonhoogtewisselingen niet echt goed opvallen. Mijn favo nummer van die plaat is Do Dark Horses Dream Of Nightmares. History vond ik als ik het mij goed herinner als geheel wat beter. Beide platen nog maar eens luisteren binnenkort.
"Do is die Bahnhof!!"

Lennert
Lult over cdtjes
Contacteer:

Bericht door Lennert » di aug 26, 2008 4:19 pm

Heb van Sabbat alleen History Of A Time To Come. Gave plaat, al doet de vroege Skyclad mij ook net wat meer doordat er wat meer melodie in zit.
Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.

Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."

:' )
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.

Jeroen
Contacteer:

Bericht door Jeroen » di aug 26, 2008 4:20 pm

klopt wel wat je zegt, maar ik doelde dan ook meer op UK thrash in het algemeen.

Wat betreft die versie van Mausoleum en die ik heb, ja, inderdaad. Fors uit balans, dat is wel jammer. Ooit eens zien of ik die Mausoleum editie nog ergens kan oppikken.

the true Thorko

Bericht door the true Thorko » di aug 26, 2008 4:55 pm

Living Death live@Dynamo(11-5-1985/86?):
http://nl.youtube.com/watch?v=s3SL5qShD_s
"You and me"

:h
Laatst gewijzigd door the true Thorko op di aug 26, 2008 5:10 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

enforcer
Contacteer:

Bericht door enforcer » di aug 26, 2008 5:06 pm

Lone Starr schreef:[..]

Persoonlijk vind ik Skyclad - The Wayward Sons Of Mother Earth de beste UK-thrashplaat die ik ken. Sabbat is me wat te rauw.

Vooral Dreamweaver vind ik erg slecht geproduceerd, veel te schel waardoor toonhoogtewisselingen niet echt goed opvallen. Mijn favo nummer van die plaat is Do Dark Horses Dream Of Nightmares. History vond ik als ik het mij goed herinner als geheel wat beter. Beide platen nog maar eens luisteren binnenkort.
skyclad vind ik ook gaaf, heb ze nog op de "jonah's ark" tour gezien en nog vele malen daarna, maar na hun eerste 3-4 albums wordt het allemaal wat gezapig vind ik ondanks dat ik een grote fan was/ben. Skyclad is allemaal net wat feller/sneller/duisterder waardoor ik het iets prefereer boven SKYCLAD maar de eerste 2 skyclad platen liggen natuurijk best in het verlengde van de eerste twee SABBAT platen.

innuendo
Lult over cdtjes

Bericht door innuendo » di aug 26, 2008 5:28 pm

Lennert schreef:Heb van Sabbat alleen History Of A Time To Come. Gave plaat, al doet de vroege Skyclad mij ook net wat meer doordat er wat meer melodie in zit.

Gewoon Dreamweaver kopen. Die is beter dan hun debuut.

enforcer
Contacteer:

Bericht door enforcer » di aug 26, 2008 6:31 pm

hmm vindhet lood om oud ijzer, allebei gaaf....

Edwynn

Bericht door Edwynn » di aug 26, 2008 6:39 pm

hellish star schreef:... Het nummer "Taken by force" is trouwens te horen op de Metal Massacre 4 CD waar er grote verwarring bestaat en heerst of zanger Butch Say al dan niet John Cyriis is... Op diezelfde Metal Massacre 4 staat ook Abattoir met Cyriis, eerlijk gezegd ook moeilijk te horen...
Dat Abattoir nummer is door Cyriis gezongen, onmiskenbaar.
Op het Sceptre nummer speelt Cyriis alleen gitaar. Overigens onder pseudoniem van John Camps. Die naam ligt gevaarlijk dicht bij Joau Campo, wat weer Cyriis geboortenaam is.
Heb jij gezegd dat ik een lul was...?

hellish star

Bericht door hellish star » di aug 26, 2008 8:33 pm

Edwynn schreef:[..]

Dat Abattoir nummer is door Cyriis gezongen, onmiskenbaar.
Op het Sceptre nummer speelt Cyriis alleen gitaar. Overigens onder pseudoniem van John Camps. Die naam ligt gevaarlijk dicht bij Joau Campo, wat weer Cyriis geboortenaam is.
Je zult vast gelijk hebben maar er is nogal wat onduidelijkheid hieromtrent. Dat Cyriis gitaar speelde bij Sceptre wist ik maar ech heel goed herkennen op die Abattoir doe ik hem niet. Zal nog effe luisteren... Jammer dat Pontius Prophet nooit iets is geworden, daar was Cyriis gewoon top!

Natasja
Contacteer:

Bericht door Natasja » di aug 26, 2008 9:49 pm

Wat is Coroner toch geweldig zeker Punishment for Decadence ( waar ik een zeer mooie girlie van heb kunnen vinden ) en No More Color!

Jeroen
Contacteer:

Bericht door Jeroen » di aug 26, 2008 9:52 pm

Dat Exmortus is trouwens echt een gave band. Heb het album gelijk besteld nadat ik de samples hoorde op de myspace. Het draait nu al regelmatig rondjes in de speler. De eerste luisterbeurt was nog een beetje wennen, vooral omdat de band weinig gas terug neemt, maar de nummers zitten verder behoorlijk goed in elkaar. De gave virtuoze solo's voegen ook echt wat doe en zijn gelukkig geen overbodige ballast die de nummers in de weg zitten.
Klein minpuntje is dat er wel iets meer variatie in de zang had mogen zitten, maar op zich klinken de extreme vocalen wel lekker vet en woest. Een gave plaat met ook nog eens een hele goede productie. Opmerkelijk is ook de prominente rol voor de basgitaar, niet zozeer dat de bassist hele afwijkende dingen doet, maar het knalt er op bepaalde momenten echt lekker uit.

Jeroen
Contacteer:

Bericht door Jeroen » di aug 26, 2008 9:57 pm

Natasja schreef:Wat is Coroner toch geweldig zeker Punishment for Decadence ( waar ik een zeer mooie girlie van heb kunnen vinden ) en No More Color!
En zo is het! Ik vind eigenlijk alle albums steengoed, met No More Color als hoogtepunt. Ook het progressief aangezette Mental Vortex vind ik een heerlijk album, geweldige riffs. De zang had misschien wel wat beter gekund, maar echt storend is dat niet.
Bovendien ook een heel veelzijdige band, van bijvoorbeeld zowel de klassieke invloeden op R.I.P. , de wat rauwere thrash van Punishment tot het meer technische werk van No More Color en Mental Vortex Geweldig allemaal.
Persoonlijk vind ik Grin ook een erg gaaf album. Prachtig hoe de band daar op (in mijn ogen) geslaagde wijze dromerige doom invloeden in de muziek heeft verwerkt, het lijkt soms haast wel Opeth. Valt me altijd op dat bij deze band alles altijd erg goed is uitgewerkt, de muziek is op elke plaat (vooral op de laatste drie) gewoon helemaal af. Men vervalt ook niet in oeverloos gepriegel, maar men levert gewoon een puik staaltje thrash af in de vorm van goede nummers. Nu maar weer eens even draaien. Ja, dat gaat Punishment for Decadence worden.

Lone Starr

Bericht door Lone Starr » do aug 28, 2008 5:15 pm

Coroner is vet ja. Lekker 90% van de bands op techniek eruit spelen en toch catchy en classy zijn.
"Do is die Bahnhof!!"

enforcer
Contacteer:

Bericht door enforcer » do aug 28, 2008 6:32 pm

Natasja schreef:Wat is Coroner toch geweldig zeker Punishment for Decadence ( waar ik een zeer mooie girlie van heb kunnen vinden ) en No More Color!
is inderdaad een van de weinige "tehnische" bands die niet zoetsappig/clean klinkt en goede songs niet uit het oog verliest, en dat is idd een van hun beste albums.

Marcel Hubregtse
Contacteer:

Bericht door Marcel Hubregtse » do aug 28, 2008 7:17 pm

Coroner is zeker een briljante band. En gelukkig is er zelfs een klein stukje aan ze gewijd in het bonusmateriaal van Get Thrashed: The Story of Thrash Metal die op 26 september in Europa op dvd uitkomt.
Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight.

Dawn Crosby (R.I.P.)
05 April 1963 - 15 December 1996

Parabellum

Bericht door Parabellum » do aug 28, 2008 7:35 pm

innuendo schreef:Living death is gaaf! Ik heb een tijdje terug Metal revolution gekocht, lekkere plaat is dat.

Ik zie trouwens op metal-archives dat ze weer bij elkaar zijn.
Ze spelen op Keep it true in april.

innuendo
Lult over cdtjes

Bericht door innuendo » do aug 28, 2008 7:49 pm

hmm, dat wordt vanuit Göteborg nog moeilijker te bereiken. Ik hoop er op dat ze een keer gaan touren.

Lone Starr

Bericht door Lone Starr » do aug 28, 2008 9:55 pm

Iemand bekend met Temple Of Blood?

http://profile.myspace.com/index.cfm?fu ... d=17883898

Deze amerikaanse band maakt razendsnelle progressieve 80's thrash metal. Zelf heb ik slechts de cd "prepare for the judgement of mankind" en deze cd smaakt zeker naar meer! Stel het je voor als de hogesnelheidsriffs van Razor, de zanger van Mekong Delta en de gitaarharmonieën van Helstar, overgoten in een pure 80's saus.
"Do is die Bahnhof!!"

Gesloten