9/1 Deicide (USA), Samael (ZWI), Vader (PL) + 3 @ Patronaat,

Hier kan je alles kwijt over concerten en festivals.
Vlekkie

Bericht door Vlekkie » ma jan 05, 2009 7:28 pm

Thnx!
Jammer dat elke band nog al kort speelt, maar dat had ik wel voelen aankomen.
Ik hoop toch op een leuke avond!
2/6: Fortarock festival
30/6: Houten Deathfest
28/09: Secrets of the Moon
06/10: Overkill
26/10: Aurora Infernalis
14/12: Eindhoven Metal Meeting

GimmeGore

Bericht door GimmeGore » wo jan 07, 2009 2:01 pm

Agaroth schreef:Speeltijden 013:
Tijdschema o.v.b:
Deicide 22.00 - 23.00
Vader 20.50 - 21.40
Samael 19.45 - 20.30
Devian 19.00 - 19.30
Order of Ennead 18.15 - 18.45
The Amenta 17.30 - 18.00

In Patronaat zal het denk bijna hetzelfde zijn alleen een half uur later omdat eerste band daar om 18.00 begint.
Dan kan ik heel misschien met de trein naar huis :o :)

Edit: WOOHOO!!! laatste trein gaat om 23.25! :D 8)
Remember me as you pass by
As you are now so once was I -
As I am now so you will be
Prepare for death and follow me.

gloomy88

Bericht door gloomy88 » wo jan 07, 2009 5:44 pm

Ik zou toch echt gaan als ik jou was :D De line up is weer bruut te noemen : [headbang]

Morgen!!! :twisted:
[img]http://media.nuclearblast.de/openx/www/images/fd395dc9a150325eaefd6903672007d5.gif[/img]

TijsseN

Bericht door TijsseN » wo jan 07, 2009 6:04 pm

Ik ben er ook bij in het patronaat, ben benieuwd hoe Samael klinkt. Ik heb die band al meer dan 11 jaar niet gezien (Dynamo 1997 voor het laatst) , en voor de rest een aantal nieuwe bandjes, die ik nog niet ken.
Een oude rocker verliest zijn haren, maar niet zijn streken.

vuist666
Contacteer:

Bericht door vuist666 » wo jan 07, 2009 8:08 pm

NotYourBitch schreef:[..]

Ik zeur niet,maar als ik die avond zelf moeten werken,had ik geen vrij kunnen vragen.Ik had het dus niet over de dag erna! :wink:
Dus jij bent er ook?Gezellig! :)
Ok, in Gouda werken alleen kassieres van onder de 18 's avonds, zodoende mijn veronderstelling!

Ben idd aanwezig en daarna door naar 020, after party in The Cave!
http://www.warmaster.nl http://warmasterdeathmetal.hyves.nl http://connect.to/vuist
http://www.myspace.com/goudsgeweld

MetalTuupLimburg
Contacteer:

Bericht door MetalTuupLimburg » do jan 08, 2009 4:09 pm

Ben er morgen bij in Haarlem. Vader is de enige band ertussen die ik echt vet vind, hopelijk is de rest ook een beetje de moeite waard.

Magic666

Bericht door Magic666 » do jan 08, 2009 5:33 pm

Vader is net zo vet als Deicide of vice versa natuurlijk ;)

Samael live.... tja...... bierzuip bandje. De rest ken ik live niet.
Open the door jehovah you whore!

NotYourBitch

Bericht door NotYourBitch » do jan 08, 2009 10:55 pm

vuist666 schreef:[..]

Ok, in Gouda werken alleen kassieres van onder de 18 's avonds, zodoende mijn veronderstelling!

Ben idd aanwezig en daarna door naar 020, after party in The Cave!
Dat was mijn planning ook,maar ja slecht nieuws.Al weekje vet verkouden,vandaag half ziek gewerkt en nu helemaal koortsig.
Maw.ik denk dat ik het morgen niet gaat redden. :curse:
Ik baal dus gigantisch omdat ik morgen vrij heb tot maandag.Godver!

Orklord
Contacteer:

Bericht door Orklord » do jan 08, 2009 10:56 pm

Ik heb er zin in morgen, ben benieuwd naar de nieuwe line-up van Vader.

Cathalised
Columnist
Contacteer:

Bericht door Cathalised » do jan 08, 2009 11:09 pm

The Amenta vond ik eigenlijk wel vet live, ondanks dat de zaal zo goed als leeg was toen ze het podium bestegen. Order of Ennead ging er ook in als zoete koek.

Vader had stuivertje gewisseld met Samael zo bleek - ze stonden (tot mijn vreugde, overigens) al na Devian op de planken. Vader in nieuwe line-up was vet, al vond ik het wel weer typisch dat Vogg Mauser on stage nadoet :lol:

Terzijde, waar slaat het overigens op dat je een poster van de avond niet mee naar huis mag nemen? Ze verkochten die krengen nergens, dus had ik er een bij de toiletten boven van de muur getrokken. Kon ik dus bij de uitgang inleveren bij zo'n bewakingsbimbo, 'want daar hingen ze niet voor'. Echt jezus, hoe fucking kansloos.
Which one of these words don't you understand?

Thousands of miles, two wheels, thirteen reasons.

Orklord
Contacteer:

Bericht door Orklord » do jan 08, 2009 11:11 pm

Hmm dat is wel stom van die poster. Die gaan anders toch de vuilnisbak in.

Maar Vader speelt dus voor Samuel? en hoe was Deicide?

Cathalised
Columnist
Contacteer:

Bericht door Cathalised » do jan 08, 2009 11:13 pm

Ik ben na Vader vertrokken, dus geen idee van Benton en z'n ploeg.

until my end

Bericht door until my end » vr jan 09, 2009 11:11 am

Ik lees net dat Deicide erg vet geweest moet zijn. Erg bennieuwd naar vanavond dan. :)
`Never back down, never give in!`
www.myspace.com/21gunsalutehc

Woutjinho
Contacteer:

Bericht door Woutjinho » vr jan 09, 2009 12:45 pm

Deicde was compleet, WOW
ze speelde in elk geval goed
Samael... wtf! ik vond het jammer zij en Vader omgeruild waren... Vader speelde overigens ook wel goed

Vlekkie

Bericht door Vlekkie » vr jan 09, 2009 1:41 pm

Ik baalde ook als een stekker dat Samael en Vader waren omgeruild. Ik had namelijk op een papiertje de speeltijden geschreven, en we stonden in het rookhok toen iemand zei 'vader is bezig!'. Dus snel na Vader gerend, halve set volgens mij gemist, balen.
Maar wel een goede halve set.

Samael heb ik heel even gezien, het is niet mijn soort muziek.

Deicide had een goede show. Glen was er, dus dat was een voordeel. Hij verontschuldigde zich nog wel dat hij er 2 jaar geleden terug was, maar maakte er ook een grapje van 'ik ben er nu wel'.

Ja, het was een goed concert. Hopen dat 't vanavnd voor de mensen die na Patronaat gaan, dat het ook een goede show zal worden.
2/6: Fortarock festival
30/6: Houten Deathfest
28/09: Secrets of the Moon
06/10: Overkill
26/10: Aurora Infernalis
14/12: Eindhoven Metal Meeting

Metall

Bericht door Metall » vr jan 09, 2009 3:59 pm

Het was een goed begin van het nieuwe jaar, met Samael en Deicide als uitschieters.

Vader vond ik wat tegenvallen. Het geluid was tamelijk rommelig en ze speelden weinig bekende nummers. Minder strak dan een paar jaar geleden, naar mijn idee.

NvE
Contacteer:

Bericht door NvE » vr jan 09, 2009 4:04 pm

Ik ben eigenlijk niet zo te spreken over gisteren...

Vader had een slecht geluid en speelde niet bepaald strak. Zullen ngo wel op gang moeten komen deze tour.

Samael was leuk voor de afwisseling, misschien wel t meeste van genoten.

Deicide speelde leuke nummers maar 't enthousiasme ontbrak totaal. Glenn Benton trok af en toe zo'n gezicht van "ik val flauw" zo stoned was ie, Ralph Santolla pingelt er maar op los (de Janick Gers van Deicide) en Jack Owen staat zijn eigen "feestje" te vieren.
De enige die nog enigzins hart voor de zaak lijkt hebben en er voor gaat is Steve Asheim. Ik vond t best waardeloos, hoef ze ook niet meer te zien. Zegt denk ik genoeg dat ik ze vorig jaar zonder Benton een beter optreden vond geven dan gisteren.
don't mistake lack of talent for genius

cataclysm child

Bericht door cataclysm child » za jan 10, 2009 2:18 am

Vanavond naar den Biebob. Ben het meest benieuwd naar Samael eigenlijk.
Faustian Spirit of the Earth

TijsseN

Bericht door TijsseN » za jan 10, 2009 3:28 am

Ben nu terug van het concert en ff nog natanken bij de Leidse metalkroeg Lazarus.

Het was goed goed concert.
Vader live was erg goed goed :).
Heb daar ook de boxset XXV aangeschaft :).

Samael was ff genieten, alleen dan was het publiek wel erg tam. De 10 man die samael goed vonden hadden het erg leuk.

Deicide was naar een tijdje wel veel in de herhaling. Naar een tijdje vond ik dat wel goed geweest en ben ik weer richiting Leiden gegaan.
Een oude rocker verliest zijn haren, maar niet zijn streken.

NotYourBitch

Bericht door NotYourBitch » za jan 10, 2009 4:12 am

Ik balen dat ik de eerste 3 bands had gemist,bleek dus volgens bekenden niet.
Vader was best te pruimen,om ff lekker los te gaan. [headbang]
Mijn favo Samael speelden gelukkig veel oude klassiekers zoals oa.Baphomets Throne!! :twisted:
Na zoveel jaren nog steeds zo enthousiast op het podium en dankbaar naar het publiek!
Dikke middelvinger naar een paar kleuters van rond de 16jaar die Samael beetje belachelijk stondt te maken. :?
Deicide was leuk als achtergrondmuziek terwijl ik gezellig aan het mingelen was. :D
Korte after@The Cave was gezellig.Miste alleen een paar mensen die zeiden dat ze ook zouden komen. :(

Metal_Mart

Bericht door Metal_Mart » za jan 10, 2009 10:48 am

NvE schreef:Ik ben eigenlijk niet zo te spreken over gisteren...

Vader had een slecht geluid en speelde niet bepaald strak. Zullen ngo wel op gang moeten komen deze tour.

Samael was leuk voor de afwisseling, misschien wel t meeste van genoten.

Deicide speelde leuke nummers maar 't enthousiasme ontbrak totaal. Glenn Benton trok af en toe zo'n gezicht van "ik val flauw" zo stoned was ie, Ralph Santolla pingelt er maar op los (de Janick Gers van Deicide) en Jack Owen staat zijn eigen "feestje" te vieren.
De enige die nog enigzins hart voor de zaak lijkt hebben en er voor gaat is Steve Asheim. Ik vond t best waardeloos, hoef ze ook niet meer te zien. Zegt denk ik genoeg dat ik ze vorig jaar zonder Benton een beter optreden vond geven dan gisteren.
Vader slecht geluid en niet strak? :? Vertel mij dan eens wat er niet strak aan was? Ik vond ze weer geweldig, zoals altijd.

Vond Deicide ook weer geweldig, alleen vroeg ik me af wat er met Ralph Santolla aan de hand was. Die solo's klonken echt helemaal nergens naar. Vals en volgens mij ook nog eens uit de maat. Verder top optreden.

yowannuzz

Bericht door yowannuzz » za jan 10, 2009 1:43 pm

Iets na half zes kwam ik afgelopen donderdag de 013 binnen, waar The Amenta net aan zijn set begonnen was. Onder zeer geringe publieke belangstelling. Dit was te verklaren door het erg vroege tijdstip en het feit dat voor vele Deicide-fans dit bandje waarschijnlijk een tikkie te ver ging. Gezien de kwaliteit van het gebodene en het feit dat The Amenta ook live waar wist te maken wat ze op plaat laten horen was dit echter allesbehalve terecht. Mij blies het volledig van mijn sokken en rest mij slechts het woord "geniaal".
Order of the Ennead kwam hierna als een wel erg koude douche. Werkelijk niets hoorde ik in deze 25 minuten voorbij komen dat ik al niet tientallen keren eerder heb gehoord, of het moest die volledig misplaatste gitaarsolo zijn in het tweede nummer. Bandje om snel te vergeten .
Devian kweet zich stukken beter van zijn taak. Het geluid was misschien nog niet optimaal de eerste twee nummers, maar verder niets dan lof voor deze enthousiaste, strakke band.
Ook Vader stond deze avond weer als een huis. Toch knap als je bedenkt dat 50% van deze band uit "vers bloed" bestaat. Enige puntje is dat je in slechts 35 minuten natuurlijk aardig wat klassiekers mist.
Dat na al dit lekkers Samael probleemloos met de dagprijs aan de haal ging zegt al genoeg over hoe subliem het optreden van de Zwitsers was. Geen nieuw materiaal, maar een mooie dwarsdoorsnede van hun repertoire. Zelfs "Into the pentagram" van het debuut kwam voorbij.Als je dan ook nog eens het beste geluid van de avond hebt (was sowieso prima overigens) en een meer dan enthousiaste presentatie, hoor jij mij niet meer mopperen.
Hierna werd de tweede koude douche van de avond verzorgd door een stel oude, ongeinterresseerde zoutzakken met de naam Deicide.Ik ben nooit een heel groot fan van deze band geweest, maar dit was wel heel erg ondermaats.
Na een klein half uurtje hield ik het dan ook voor gezien en na aanschaf van een Samael-shirt ging ik zeer tevreden huiswaarts.
Took schreef:Yowannuzz is heel lief hoor. niks engs aan.

NvE
Contacteer:

Bericht door NvE » za jan 10, 2009 2:00 pm

Metal_Mart schreef:[..]

Vader slecht geluid en niet strak? :? Vertel mij dan eens wat er niet strak aan was? Ik vond ze weer geweldig, zoals altijd.

Vond Deicide ook weer geweldig, alleen vroeg ik me af wat er met Ralph Santolla aan de hand was. Die solo's klonken echt helemaal nergens naar. Vals en volgens mij ook nog eens uit de maat. Verder top optreden.
Tja, als jij het wel een goed optreden vond dan is dat toch prima??

De drummer van Vader leek het niet helemaal aan te kunnen wat logischerwijs resulteerd in een niet al te strak optreden. Ik heb ze zelf iig veel betere optredens zien geven.
don't mistake lack of talent for genius

vuist666
Contacteer:

Bericht door vuist666 » za jan 10, 2009 3:03 pm

NotYourBitch schreef: Korte after@The Cave was gezellig.Miste alleen een paar mensen die zeiden dat ze ook zouden komen. :(
Helaas veranderden de plannen na het optreden mijn gezelschap, waar ik van afhankelijk was, geen zin meer hadden om naar The Cave te gaan. Volgende keer beter! :twisted:
http://www.warmaster.nl http://warmasterdeathmetal.hyves.nl http://connect.to/vuist
http://www.myspace.com/goudsgeweld

MetalTuupLimburg
Contacteer:

Bericht door MetalTuupLimburg » za jan 10, 2009 4:28 pm

Gisteren in Haarlem geweest.

Order of Ennead: Best leuk, maar net iets te veel van 't zelfde. Die Aziatische gitarist zag er best koddig uit maar jengelde er flink op los.
Devian: Wel OK, maar binnenkort ben ik 't weer vergeten.
Vader: Vet als altijd. Zo hoort death metal wat mij betreft te klinken. Toch vond ik ze de vorige keer dat ik ze zag een stuk indrukwekkender (kan er ook aan liggen dat ze toen hoofdband waren en een paar bussen Polen hadden meegenomen).
Samael: Triest dat er zo veel op het podium gegooid werd, bewijst weer de bekrompenheid van een deel van 't metal publiek. Mijn muziek is het ook niet (wel overtuigend gebracht overigens, mensen die er wel van houden zullen niet teleurgesteld zijn geweest), maar zo'n gedrag is gewoon zielig.
Deicide: Muzikaal gezien nog wel te pruimen, maar van die constante eentonige Wuhhh-wuhwuhwuhwuh-WUH! had ik na een paar nummers wel genoeg. Ben halverwege dan ook maar richting zuiden beginnen te kachelen.

Ernst-Jan

Bericht door Ernst-Jan » za jan 10, 2009 4:40 pm

Had Deicide dan een stel wilden mee genomen? 8)
Trotse vader sinds 25/02/10.

Far over the Misty Mountains cold,
To dungeons deep and caverns old,
The pines were roaring on the heights,
The winds were moaning in the night,
The fire was red, it flaming spread,
The trees like torches blazed with light

MetalTuupLimburg
Contacteer:

Bericht door MetalTuupLimburg » za jan 10, 2009 4:57 pm

't scheen de zanger te zijn.

Ernst-Jan

Bericht door Ernst-Jan » za jan 10, 2009 6:00 pm

Ach dat is ook een wilde.
Trotse vader sinds 25/02/10.

Far over the Misty Mountains cold,
To dungeons deep and caverns old,
The pines were roaring on the heights,
The winds were moaning in the night,
The fire was red, it flaming spread,
The trees like torches blazed with light

NotYourBitch

Bericht door NotYourBitch » za jan 10, 2009 6:03 pm

MetalTuupLimburg schreef:Gisteren in Haarlem geweest.

Samael: Triest dat er zo veel op het podium gegooid werd, bewijst weer de bekrompenheid van een deel van 't metal publiek. Mijn muziek is het ook niet (wel overtuigend gebracht overigens, mensen die er wel van houden zullen niet teleurgesteld zijn geweest), maar zo'n gedrag is gewoon zielig.
Idd.Ik ergerde me ook vooraan het podium,toen er een paar jonge gastjes achterlijk deden over Samael.Trieste lui. :roll:

the true Thorko

Bericht door the true Thorko » za jan 10, 2009 6:06 pm

Ernst-Jan schreef:Ach dat is ook een wilde.
Leeft ie nog, die Benton? Hij is allang de 33 gepasseerd...
I'm not sick... I'm evil!

Metalfans parttime geweten... en fulltime bemoeial.

nonserviam

Bericht door nonserviam » za jan 10, 2009 6:08 pm

Ik heb een klein stuk devian gezien. Vond ik niet echt bijzonder.

Vader was goed. jammer was wel dat het halve optreden het geluid ruk was.

Samael is niet mijn muziek maar helemaal saai vond ik het niet eens.

Deicide was beter als de vorige keer dat ik ze zag in het patronaat. maar vond het nu goed te pruimen.

wat wel apart was dat ook hier weer mensen met bier gaan gooien :S .

Orklord
Contacteer:

Bericht door Orklord » za jan 10, 2009 7:08 pm

Ik heb vanaf Vader alles gezien. Ik moet wel zeggen dat ik Vader wel eens beter gezien heb. Het geluid werkte ook niet echt mee.

Deicide had ook een slecht geluid trouwens. Half uurtje gezien en toen maar richting de trein gegaan.

Samael was wel aardig, inderdaad wel jammer dat sommige mensen zich niet kunnen inhouden.

cataclysm child

Bericht door cataclysm child » zo jan 11, 2009 1:59 am

Ik ben niet in den Biebob geraakt, heb autopech gehad onderweg. Waarschijnlijk iets met de motor. Ik hoop maar dat ie nog gerepareerd kan worden :(
Faustian Spirit of the Earth

zwarte krijser

Bericht door zwarte krijser » zo jan 11, 2009 1:00 pm

Ik vond het een zeer geslaagd festival, en het viel me op de dat de zaal toch nog redelijk gevuld raakte ondanks het feit dat het een donderdag was, ik had het rustiger verwacht.

Order of Ennead was de band die speelde toen ik binnenkwam, nummertje van meegekregen maar overtuigen deed het niet.

Devian daarentegen, goeie band. Grappig genoeg weet ik nu al niet meer hoe het dan ook al weer klonk, maar als deze band nog eens ergens op een festivalletje staat ga ik zeker kijken; allicht onthoud ik het dan wel beter

Vader speelde tot mn verbazing nog voor Samael. Zeker niet hun beste optreden wat ik zag, zoals eerder vermeld behoorlijk onstrak hier en daar maar toch mocht dat de pret niet drukken, Vader weeral een tijdje niet gezien en dan heb ik toch wat minder eisen, leuke setlist maar wel kort.

Samael, een band die al lang niet meer is wat het ooit geweest is. Niet dat hun nieuwe werk slecht is maar ik vind het gewoon geen live-muziek. Dat electrische drumstel begon me toch wat te storen na een tijdje, had niet verwacht dat dat zo goed te horen zou zijn. Verder wel een goeie podium presentatie enzo maar ik had liever gehad dat ze alleen de eerste 2 cds gespeeld hadden.

Deicide was fantastisch. Ongetwijfeld de band van de avond. Glen was er. Het geluid was goed en ook strak gespeeld itt tot wat hier eerder beweerd werd.
De presentatie was ok, vergeleken met hoe Deicide praktisch alle eerdere shows speelde.

De zang was GOED waar ik eigenlijk al niet eens op gehoopt had. Setlist was goed, veel klassiekers en nog een paar redelijk goed te pruimen nieuwere nummers. Dat de eerste 3 nummers aan elkaar vastgemixt werden beviel me ook wel, lekker doorspelen daar.
Beste optreden wat ik ooit van ze zag.

MetalJan

Bericht door MetalJan » zo jan 11, 2009 7:43 pm

Loop je Haarlem CS uit, zie je opeens wat bekenden. Dus samen naar de Patronaat gelopen. We kwamen binnen bij Devian. Die deden het best aardig en waren erg enthousiast.

Daarna was het de beurt aan Vader in de nieuwe samenstelling. Men speelde veel oud werk. Ik ken de band pas vanaf Litany, dus ik kende een hoop nummers niet. Gelukkig speelde men ook wat nieuwer werk zoals Between Day and Night, ShadowFear, This Is The War en Wings. Men was lekker bezig en kan terugkijken op een prima optreden.

Samael had te kampen met technische problemen waardoor het eerste nummer de mist inging ivm een stroomstoring. Het optreden werd zelfs 10 minuten onderbroken. Nadat het euvel was verholpen, ging men verder. Helaas vonden een paar gasten uit het publiek het nodig om een paar bier richting podium te gooien. De band kan daar natuurlijk ook niet veel aandoen. Samael was misschien een beetje de vreemde eend in de bijt, maar speelde wel goed. Prima dansmuziek :P

Hehe, gelukkig, Glen Benton was er weer eens bij bij Deicide. De band oogde wat ongeïnteresseerd, maar deed wel zijn ding. Nummers als Lunatic Of God's Creation, Dead By Dawn, Dead But Dreaming, Once Upon The Cross, Serpents Of The Light, Death To Jesus en Homage For Satan kwamen voorbij. Het geluid was ook prima te doen. Ik heb de band wel eens betere optredens zien geven, maar opzich was het prima te noemen.

st. evil

Bericht door st. evil » zo jan 11, 2009 10:34 pm

ik kwam ook pas binnen toen Devian net was afgelopen

Ik zal het kort houden
Vader speelde goed, hoewel vorige keer was het volgens mij vetter

Samael klonk opzich wel goed, alleen is het mijn muziek niet, sommige stukken klonken wel lekker

Deidide vond ik zelf een wat eentonig, heb er verder ook niet heel veel van meegekregen, beetje staan bierdrinken en ouwehoeren
Thrash till Death

sanguis
Contacteer:

Bericht door sanguis » ma jan 12, 2009 12:03 am

Gisteren toch nog op het laatste moment besloten om naar de Biebob te gaan.

Ondanks dat het zaaltje veel te vol zat heb ik me toch prima vermaakt.

We kwamen binnen vlak voor dat Order of Ennead begon, maar ik kan niet zeggen dat ik er warm liep voor deze groep.
Devian was een van de bands waar ik toch wel voor kwam. Op het Face Your Underground festival vorig jaar wisten ze me al te overtuigen, gisteren avond gaven ze weer een erg goed en strak optreden neer. Geweldige frontman blijft die Legion.
Vader heb ik niet veel van meegekregen, even de volle zaal ontvluchten. Die paar nummers die ik gezien heb waren weer prima in orde, maar ondanks het nieuwe bloed in de band, blijft Vader voor een band van te vaak gezien in een te korte periode.
Samael heb ik live altijd een goeie band gevonden en ook gisteren stelde ze me weer niet teleur.
Deicide van achter uit de zaal bekeken en ze gaven een goed optreden vond ik. Omdat ik de band al vaker aan het werk heb gezien, heb ik toch maar besloten me niet verder naar voren in de drukte te begeven.

Eus
Contacteer:

Bericht door Eus » ma jan 12, 2009 1:24 pm

Hierbij nog een paar foto's van de show in Haarlem van afgelopen vrijdag.

Order Of The Ennead
Afbeelding

Devian
Afbeelding

Vader
Afbeelding

Samael
Afbeelding

Deicide
Afbeelding

De rest is te vinden op mijn website: http://www.metal-experience.com

Cathalised
Columnist
Contacteer:

Bericht door Cathalised » ma jan 12, 2009 1:46 pm

Metalshots heeft ook een aantal kiekjes online staan vna Tilburg:

http://www.metalshots.com/2009/2009-01- ... index.html

Woutjinho
Contacteer:

Bericht door Woutjinho » wo jan 14, 2009 10:43 am

metalshots hebben wel een paar vette fotos bij staan haha

Plaats reactie