HEATHEN@ Baroeg
Re: HEATHEN@ Baroeg
Ik vond TCF daarentegen aardig vermakelijk. Simpel doch effectief doorraggen met af en toe wat gas terug. Klonk allemaal prima.
X-Tinxion klonk ok, maar de zangeres kan zich beter beperken tot clean zingen want dat kwam bij mij een stuk beter over dan haar gekrijs.
Heathen was verschrikkelijk gaaf. Ik heb me helemaal lijp staan headbangen.
X-Tinxion klonk ok, maar de zangeres kan zich beter beperken tot clean zingen want dat kwam bij mij een stuk beter over dan haar gekrijs.
Heathen was verschrikkelijk gaaf. Ik heb me helemaal lijp staan headbangen.
Maar dat mag ook, mijn pet stond er alleen niet naar.
Ik denk dat ik allergisch ben voor leer... ik heb altijd zo'n koppijn als ik wakker word met m'n schoenen nog aan
-
Heathen was ook in Tilburg erg gaaf!
Kut is dat. Maar zover weg woon je toch ook weer niet?valkyrian schreef:daarom was ik ook naar de andere kant van de zaal gegaan, nog steeds goed zicht en geen irritante mensen meer. werd helemaal gek van een of ander klein kind voor me, dat zo aan het bewegen was dat ze voortdurend tegen me aanstootteinnuendo schreef:Het was een erg gaaf optreden. TCF was een sterke opwarmer, maar X-Tinxion deed me niet heel veel. Heathen had een erg goed geluid en was lekker enthousiast. Geweldig optreden! Alleen jammer van die eikels die zo nodig lomp moesten pitten. Eenmaal buiten kwam ik er achter dat mijn linkerhand onder het bloed zat. Geen idee van wie dat kwam, hopelijk van een van die lullo's.
verder was het een erg gaaf optreden, zo zonde dat ik niet tot het eind kon blijven, midden in mijn favouriete nummer (hypnotized) naar de trein moeten racen.
http://www.last.fm/user/Eekhoornhoer/KoenM schreef:[..]
En jij houdt van Motorhead?
"Wat?"
Ja dus.
The Wörld Is Yours
ben recentelijk verhuist naar maasluisElessar schreef:Kut is dat. Maar zover weg woon je toch ook weer niet?valkyrian schreef:daarom was ik ook naar de andere kant van de zaal gegaan, nog steeds goed zicht en geen irritante mensen meer. werd helemaal gek van een of ander klein kind voor me, dat zo aan het bewegen was dat ze voortdurend tegen me aanstootteinnuendo schreef:Het was een erg gaaf optreden. TCF was een sterke opwarmer, maar X-Tinxion deed me niet heel veel. Heathen had een erg goed geluid en was lekker enthousiast. Geweldig optreden! Alleen jammer van die eikels die zo nodig lomp moesten pitten. Eenmaal buiten kwam ik er achter dat mijn linkerhand onder het bloed zat. Geen idee van wie dat kwam, hopelijk van een van die lullo's.
verder was het een erg gaaf optreden, zo zonde dat ik niet tot het eind kon blijven, midden in mijn favouriete nummer (hypnotized) naar de trein moeten racen.
Da's echt zo slecht verbonden met Rotterdam Zuid...
(Net als Spijkenisse met Rotterdam Noord).
(Net als Spijkenisse met Rotterdam Noord).
Ik denk dat ik allergisch ben voor leer... ik heb altijd zo'n koppijn als ik wakker word met m'n schoenen nog aan