Steel Panther @ Amsterdam + Antwerpen, november 2012
Re: Steel Panther @ Amsterdam + Antwerpen, november 2012
Wil iedereen misschien goedgelukte foto's doorsturen? Ik zoek nog mooie foto's van deze avond
onderschrift
Hierbij nog wat foto's van het optreden in Amsterdam.

De rest is te vinden op mijn website: http://www.metal-experience.com

De rest is te vinden op mijn website: http://www.metal-experience.com
Ik vind ze geweldig Eus! Zeker die van Lexi.
Ik denk dat ik allergisch ben voor leer... ik heb altijd zo'n koppijn als ik wakker word met m'n schoenen nog aan
Hele concert in Antwerpen staat nu op jouwbuis in hele behoorlijke geluid- en beeldkwaliteit !!
Took schreef:Yowannuzz is heel lief hoor. niks engs aan.
Vet, Yowannuzz!
In Londen speelden zo ongeveer hetzelfde. Leuk om het concert nog eens te kunnen herbeleven! Ze hadden wel flink wat andere grappen hier! Grappig hoeveel met Nederlands ze proberen te doen
. Was het in Antwerpen ook zo'n tietenfest of zijn alleen die Engelse wijven zo?
In Londen speelden zo ongeveer hetzelfde. Leuk om het concert nog eens te kunnen herbeleven! Ze hadden wel flink wat andere grappen hier! Grappig hoeveel met Nederlands ze proberen te doen

Om hier nog even op terug te komen. Het was wel aardig in Amsterdam. Had ze al gezien op Fortarock, ik vind Feel The Steel beduidend beter dan Balls Out, en dus is het verrassingseffect logischerwijs weg. Het was leuk, maar dit was voor mij waarschijnlijk de laatste keer een clubshow
'Mijn leven is net een sprookje. Altijd als ik thuis kom zit die heks op de bank.'
Ik denk ook niet dat ze nog snel eens in Europa gaan komen. Ze moeten eerst maar weer een andere plaat uitbrengen en nieuwe grappen gaan bedenken, want iedereen kent de show nu al wel.
onderschrift
Zou mij niet verbazen als we ze op festivals gaan tegenkomen.
Took schreef:Yowannuzz is heel lief hoor. niks engs aan.
niet van deze shows, maar wel leuk:
Hadden ze in Amsterdam en/of Antwerpen ook een gastmuzikant? In London hadden ze Vivian Campbell erbij gehaald. Toen speelden ze Rainbow in the Dark van Dio.
In Antwerpen alvast niemand nee
Nee, in Amsterdam alleen die meiden op het podium.
onderschrift