Graspop Metal Meeting 2016
Re: Graspop Metal Meeting 2016
Zonder knoflooksaus? Hadden ze die niet bij de falafel-toko of is knoflooksaus niet vega-verantwoord?
Took schreef:Yowannuzz is heel lief hoor. niks engs aan.
Haha, als je klaagt over het voeraanbod moet je volgende keer lekker naar de Graspop Michelin Meeting gaan. Prima pasta, soep, enorme stokbroden, loempia's en ga maar door, en als je dat ene muntje toegang ervoor over hebt (en dat heb je, als je zulke eisen stelt) kon je ook nog los op het Foodtruckhipstergebeuren.
Goed, je betaalt je fokking blauw, maar dat weet je van tevoren al.
Ik vond het een topfestival. Had wel wat geluk bij het parkeren (20 minuten lopen naar vde camping), het uitzoeken van een plek voor de tent (vlakbij doch niet te dichtbij de eerste pleehokken), het opzetten van de tent (drie minuten voor de plensbui op donderdagmiddag klaar) en het feit dat ik een man ben (de rijen voor de vrouwentoiletten op de camping waren eigenlijk altijd best lang), maar van mij geen geklaag.
De bands waren ook fenomenaal. Wilde er 32 zien, wat natuurlijk voor geen fuck gelukt is, maar het kwam in de buurt. Grote verrassingen waren Virgin Steel, Twisted Sister en King Diamond. Superoptredens. Eigenlijk niks gezien wat tegenviel, afgezien van de zang van Dave Mustain. Zelfs Volbeat vond ik geslaagd.
HET ENIGE NADEEL WAS DAT ELLESAR NIET REAGEERDE OP DE SMS. DE HUFTER.
Ik vond het een topfestival. Had wel wat geluk bij het parkeren (20 minuten lopen naar vde camping), het uitzoeken van een plek voor de tent (vlakbij doch niet te dichtbij de eerste pleehokken), het opzetten van de tent (drie minuten voor de plensbui op donderdagmiddag klaar) en het feit dat ik een man ben (de rijen voor de vrouwentoiletten op de camping waren eigenlijk altijd best lang), maar van mij geen geklaag.
De bands waren ook fenomenaal. Wilde er 32 zien, wat natuurlijk voor geen fuck gelukt is, maar het kwam in de buurt. Grote verrassingen waren Virgin Steel, Twisted Sister en King Diamond. Superoptredens. Eigenlijk niks gezien wat tegenviel, afgezien van de zang van Dave Mustain. Zelfs Volbeat vond ik geslaagd.
HET ENIGE NADEEL WAS DAT ELLESAR NIET REAGEERDE OP DE SMS. DE HUFTER.
sabaton is mijn favoriete epic metal band
Ik wist het ook niet, maar blijkbaar gaat er yoghurt en mayonaise in. Dus dan zit je weer met melk en ei en andere dingen waarvan de wereld naar de klote gaat als je het eet.yowannuzz schreef:Zonder knoflooksaus? Hadden ze die niet bij de falafel-toko of is knoflooksaus niet vega-verantwoord?
- Lennert
- Lult over cdtjes
- Contacteer:
Buiten de spelfout bij Virgin Steele, was het optreden echt goed? Ik heb in 2005 toen een van de beste optredens ooit gezien van VS, maar iedere keer als ik live opnames zie van de afgelopen 5 jaar, dan klinkt David echt belabberd. Was het nu goed?dako schreef: Grote verrassingen waren Virgin Steel, Twisted Sister en King Diamond. Superoptredens. Eigenlijk niks gezien wat tegenviel, afgezien van de zang van Dave Mustain. Zelfs Volbeat vond ik geslaagd.

Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.
Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."
:' )
In een Facebook-reactie op de huidige frontpage-poll van Metalfan.nl ("Wat was voor jou het beste optreden van Graspop 2016?") heeft ene Stefan Rosbeek hier het volgende over te zeggen:Lennert schreef:Buiten de spelfout bij Virgin Steele, was het optreden echt goed? Ik heb in 2005 toen een van de beste optredens ooit gezien van VS, maar iedere keer als ik live opnames zie van de afgelopen 5 jaar, dan klinkt David echt belabberd. Was het nu goed?dako schreef: Grote verrassingen waren Virgin Steel, Twisted Sister en King Diamond. Superoptredens. Eigenlijk niks gezien wat tegenviel, afgezien van de zang van Dave Mustain. Zelfs Volbeat vond ik geslaagd.
Twisted fucking sister natuurlijk en Iron Maiden, Black Sabbath, king diamond en bijna alle trash bands ( testament, overkill, slayer niet gezien)
En als laatste pennywhis (als ik het goed schrijf)
Eigenlijk was alles wel goed.
Alleen Virgin Steel en jean dinges vielen me tegen.
Bij Virgin Steel hoorde je de zanger niet, ja zijn hoge uithalen maar meer hoorde je niet.
Ikzelf vond het allemaal erg goed te doen. Sowieso een van de betere optredens van het weekend, en van slechte zang/geluidskwaliteit heb ik niks gemerkt. Geen idee natuurlijk waar in de tent die Stefan stond, maar ik stond redelijk naar voren en dat kan ook nog wat uitmaken.
Kan nu nog geen opnames vinden, maar dat kan nog veranderen natuurlijk. Zal het in de gaten houden, ben zelf ook erg benieuwd.
Kan nu nog geen opnames vinden, maar dat kan nog veranderen natuurlijk. Zal het in de gaten houden, ben zelf ook erg benieuwd.
Moest je betalen om op dat Foodtruckspleintje te komen? Weer wat geleerd.dako schreef:Haha, als je klaagt over het voeraanbod moet je volgende keer lekker naar de Graspop Michelin Meeting gaan. Prima pasta, soep, enorme stokbroden, loempia's en ga maar door, en als je dat ene muntje toegang ervoor over hebt (en dat heb je, als je zulke eisen stelt) kon je ook nog los op het Foodtruckhipstergebeuren.

Ik zou toch zweren van wel, maar kan er nu nergens meer wat over vinden. Ik zal het wel verzonnen hebben dan.
Nouja, dan was het eten nóg beter dan ik dacht. Mooi man.
Het is nóg mooier dan je dacht: Als ik muntjes nodig had, dan ging ik naar dat pleintje en vroeg ik van een aantal mensen 'entree' om het pleintje op te mogen. Werkte uitstekend.dako schreef:Ik zou toch zweren van wel, maar kan er nu nergens meer wat over vinden. Ik zal het wel verzonnen hebben dan.
⸸⸸⸸ Fuck you all! ⸸⸸⸸

⸸⸸⸸ Sterven is het meervoud van sterf! ⸸⸸⸸
⸸⸸⸸ True metalhead ⸸⸸⸸

⸸⸸⸸ Sterven is het meervoud van sterf! ⸸⸸⸸
⸸⸸⸸ True metalhead ⸸⸸⸸
Haha, er was echt geen entree bij dat Food truck gebeuren.
Die beveiliging was trouwens echt een lachertje. Bij de camping een beetje rugzak voelen en bij de ingang gaat die metaaldetector bij iedereen af en bijna niemand wordt gefouilleerd.
Die beveiliging was trouwens echt een lachertje. Bij de camping een beetje rugzak voelen en bij de ingang gaat die metaaldetector bij iedereen af en bijna niemand wordt gefouilleerd.
Ik heb de moddervlekken trouwens nog steeds niet van mijn spijkerbroek weten te krijgen....
Misschien moet je 'm in de wasmachine doen 

Dat dacht ik ook, maar driemaal bleek geen scheepsrecht te zijn....
Lijst 'm in (die spijkerbroek dan).